40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

:'( Niinhän siinä taas kävi..eipä voi mitään.Vaikka Cb testissä niitä haamuja näkyi niin täti vaa kurvasi tänne.Eli kp 1 saa laittaa haaveelle..Oli kyllä aika jänniä ja erilaisia tuntemuksia että melkein jo kuvittelinkin että raskaana ollaan..En tiedä olisiko ollut kemiallinen raskaus sitten.

Mutta tänne Onnittelut Vauvatoive 10!!Nyt vaan toivotaan että kaikku sujuu hyvin!!
 
No niin, tämän päiväisiä olen lueskellut ja Onnea hurjasti Vauvatoiveelle & tarriksia masuasukille.

niille jotka eivät minua vielä tunne tai muista tässä päivitystä--> -64 vuosikertaa olen eikä siis niin helppo enää raskautua. Edellisestä aikaa rapiat 16 vuotta, sitten on kakskymppinen ja kakskakkonen. Järjestys vanhimmasta nuorimpaan ; tyttö, poika ja poika. Eronnut niinkuin ehkä joku muukin ja uusi rakas... no, ei nyt enää niin uusikaan... Hänellä ei ole lapsia ja olisi aivan ihana piste iin päälle saada yhteinen lapsi.
Luomuna yritellään, mitään ovistestejä en ole tehnyt enkä tee. Kierto pitkähkö n 31 pv. Nyt siis menossa kp 12. Kiertooni nähden ovuloin aikaiseen... eilen gynellä tuomio : upea, muhkea follikkeli, joka näinä päivinä possahtaa. ... jänskää.... Meillä on siis tiukkaa yritystä seuraavat päivät :heart: Yhtään plussaa ei ole näkynyt. Jossain vaiheessa kk myöhästelivät ja olin ihan sata varma että raskaanahan sitä ollaan, vaan kun ei. Mies jo epäilee että hänen ruutinsa on yli-ikäistä ja märkää... :LOL: Olisihan se maailman seitsemäs ihme jos tärppi kävisi :whistle:

Näin meillä :flower: Mukavaa, touhukasta viikonloppua kaikille pakkasesta huolimatta.

t. AinoEmppu
 
Ottis
Vauvatoive10 Kiva, ett aamusi oli valoisampi :)

Terry64 Voi hitsi, ett meillä ei ole pienintäkään toivetta päästä samoille päiville, mutt jospa se todellakin olisi seuraavana sun vuoro+ :heart:

Vinkiksi voisin myös antaa, ett tulkaa ihmeessä mun kanssa samaan paikkaan töihin, niin takuulla tärppää. Tätä on tullut todennettua koko työhistorian ajan eli reilun 20 vuotta :saint:.
 
Ottis
Onlydream Mulla myös pukkaa negaa ovistesti, vaikka viime kierrossa se oli just näin kp11. Limoja mukamas on, mutt vähän jo alkaa huolettaa, ett tuleekokaan sitä, vaan tänään sain uuden digitaalisen testipakkauksen, joten ainakin 6 päivää voin vielä tikutella. Tänä iltana pitäis pupuilla, mutt vähän sellaiset fiilikset, ett viitsiikö miestä alkaa turhan takia härnäämään :|. Jospa pupuiltaskin vain joka 3. päivä, kunnes ovis todennettu

Toivotaanpa silti, ett sulla ovis olisi jo silloin kp7 ollutkin, kun pupuilutkin osuivat niin hyvään saumaan + :heart: :).
 
Vauvatoive10 Mitäpä jospa oliskin kaksi.. =) Testasit jo 10 dpo ja tolla testillähän raskaus pitäis näkyä vasta päivänä jolloin tädin pitäis saapua.. =) Oisko tupla annos vauvoja joka tämän sai aikaan..
Älä nyt mihinkään häviä vaan jää nyt kertomaan meillekkin alkuraskauden tunnelmia, kiva kuulla niistä.
 
Ottis
AinoEmilia Tervetuloa! Täällä on hyvä piinailla. Minä tänne eksyin, kun aloin jo epäillä omaa mielenterveyttäni, kun en osaa vauvahaaveesta luopua ja niin aloin netistä ettiä, ett eikö mukamas muita 'hulluja' ole ja heti kokonaisen nipun löysin =).
 
Listasin AinoEmilian, tarkasta onko tiedot oikeassa. Harmitus, Haave3, tätä tää yrittäminen, yhtä tädin kestitsemistä.

Vähän jäi kyllä mietityttämään, että pitäiskö vaihtaa työpaikaa sinne Ottiksen suuntaan. Toisaalta ei kyllä oo yhtään mun alaa, mutta äitiyslomallehan minä vaan havittelen, enkä töihin :LOL:
 
Ottis
Terry64 Kaikki keinot ovat sallittuja. Ja tervetuloa vaan! Tulos ainakin on taattu. Nytkin 2 työkaveria raskaana ja kevätvauvoja odottelevat :).

Haave3 Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Älä kuitenkaan toivesta luovu, vaan entistä kovemmin panoksin seuraavaan kiertoon. Kyllä se onni sinunkin osallesi osuu.

Mahdotontako Äläpäs vielä toivoa heitä, vaan pissaa nyt vaan kiltisti purkkiin ja tee se plussa + :heart:.
 
onnittelut teille molemmille. Kyllä se mies kehittyy isäksi, myös molemmille vanhemmille lapsille tämän odottamisen myötä.

Meillä kanssa ollut hieman ongelmia noitten teinien suhteen. Mies, jollain tasolla pelkäsi, etteivät he tykkää hänestä. Kuopus on ollut hänen hellässä hoivassa jo 5 vuotiasta asti, heillä on jo melkoinen suhde kehittynyt. Äiti jää jo kakkoseksi. Onneksi näin.

Viime yönä mies tuli raflasta työporukan luota ja itki. Hänellä niin suuri kaipu vauvaa. Omaa pientä vauvaa. Minä ainoastaan pystyin lohduttamaan ja halamaan pientä (isokokoista) miestäni. Enhän minä oikeasti enempää elämässäni toivo, kun vaavia hänelle. Mutta elämä ei sitä tähän hetkeen ole antanut ja toivon kipinät pienenevät päivä päivältä biologisen kellon tikitettäessään . Eipä lysti ole suuri :(

Haave3 tädin tulo hali :hug:

ainoemppu tervetuloa takaisin.

mimmimamma
 
Aino- emppu olipas hyvä lääkäri käyti, kun kuumeen nostatti =)

Rinja alatko RKTT porukaan?

Vauvatoive mukavan kuuloiset tunnelmat siellä teillä tänään, hyvä juttu.

Haave3 voi :hug: , eiköhän se ollut sellainen kemiallinen, jos niitä haamuja näkyi. Onnea uutteen kiertoon.

Lumeton surullinen päivä teillä :hug:
 
Ottis
Minnihiiri68 Onnea oviksen tikutteluun. Mulla myös ovistesti näytti hyvin hailua tänään, mutt se on digitaalinen, joten oikeasti ei sitä itse tikkua saisi muka edes tihrustella :headwall:. Tänään ei siis pupuilla, ett huomenna olisi sitten hyvä simppasatsi saatavilla jos ovis sattuu sunnuntaille. Ja säästyyhän siinä mieheltäkin yhden pupuilun verran vaivaa. Tosin kyseenalaistan sen, ett pitääkö miestä näissä puuhissa näin säästellä, jos hänkin todella lasta haluaa. Luulis, ett olisi valmis kääntämään vaikka taivaat ja maat toiveensa toteuttaakseen, mutt näin siis nyt ja toivossa on hyvä elää, kaikesta huolimatta :kieh:.

Mimmimamma Voi ku surullista ajatella sun isoa nallukkaas itkemässä ja kaipailemassa vauvan perään :'(. Kyllä teidän pitää vielä vain yritellä, eihän se luoja tai mikälie voi olla niin julma, ettei noin harrasta toivetta toteuttaisi. Voimia teille ja uskoa huomiseen!
 
AinoEmppu tänne vaan kuumeilemaan muiden hömppien sekaan :flower: Ja jotkut täällä ihan oikeasti myös onnistuu!!

mimmimamma :hug: Meillä sama, miehellä ei lasta/perillistä.. no joo eipä mullakaan, mutta en pidä asiaa vain itselleni niin loputtoman tärkeänä... koska olen jo kerran hylännyt ja haudannnut vauvahaaveeni entisessä liitossani (13 v. lapsettomuutta) ja nyt siis avasin uudelleen nuo kuumeilusolmut, enkä osaa enää palata entiseen.

haave3 pahoittelut tädin ryökäleen tulosta :headwall: Mulla kans viime kierto oireineen ja myöhästymisineen tuntui 99% varmalta. Tiputus alas teki kipeää.

onlydream ei mikään ihme, että kp7 olis ovisplussa. Mulla alkoi nyt tuntumaan kp5 toispuoleinen munisten kasvukipu, joka on vaan yltynyt. Yleensä tunnen muniksen kasvun 3-4- päivää ennen ovisplussaa. Ja mietin, että mulla johtuu tää aikasuus viime kierron venymisestä, mikä oli n. 3 päivää pidempi kuin normisti. Elikkä munasolu elää omaa aikaansa, eikä tainnut tuota kierron venymistä huomata. Tästä kierrosta odotan sitten hyvin lyhyttä, jos kerran ovis näin aikaseen. Lyhimmillään mulla on ollu 24 päivän kiertoja.

ON Nyt en ovistikuttele, kun tikut lopussa, eikä se tikuttamalla ole tärpännyt tähänkään asti. Koetetaan sekstailla jonkun verran, mitä vuorotöiltä toisiamme näämme :heart:
 
Ottis
SS Osuit nappiin. Tikuttelemalla ei raskaaksi tule, vaan siihen tarvitaan sitä seksiäkin :saint:.

ON Ovis bongattu (vihdoinkin :))! Mulle saa siis laittaa dpo-1 tänään, kun tuli uusi simppatalletuskin aamusta tehtyä :heart:.

 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa
Mahdotontako (45)......kp1/29.............yk4...........1.yht.
haave3 (41).................kp2/28..............y.2v..........3.
oivikki (41)..................kp3/23-27.........yk9...........1.
Ämy (41)......................kp6/25-28..........yk5..........4.
Solakka Silakka (40)...kp7/24-28..........yk18........1.
liiza (43).......................kp10/24-25............yk21........4.
Rinja (39)....................kp11/23-24................yk2..........1.
haave2010 (43)..........kp11/29-30........yk12......4./1.yht.
Leena65 (44)...............kp11/25-27.........yk8........3./1.yht.
Ottis (42).....................kp12/23-27........yk7........1.
Iida-Karoliina (45)......kp12/23-26..........yk9.........5./1. yht.
Minnihiiri68 (41).........kp12/28..............yk2..........2.
AinoEmilia (45)..........kp13/31..............yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39).......kp13/28................yk22........1.
onlydream (37)...........kp15/23-29.........yk?...........3.
happihyppy (39).........kp17/28................yk4(25).....3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp18/28-32.........yk?..........?
Inia (43)..................kp20/26-30........yk17.....1.
mimmimamma (47)......kp23/28..............?............4./1. yht.
ikiemo (45)..................kp24/20-50..........y?............4.
Räystäspääsky (43)....kp27/24-29..........................4.
Terry64 (45)................kp27/27-32.........y.2,5v.......2.
nillanilla (42)...............kp31/28-33...........yk7...........1.
vauvatoive10 (42)......kp32/28-31...........yk2.........3./1. yht.
Sariella09 (43).............kp57/40.............yk?..........5./1.yht.
nallekalle (40)..............kp79/?..............yk1...........6.
Taikakuu (41)..............kp94/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)...........kp110/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

vauvatoive10 (42)........dpo12 Plussa :heart: 21.1.2010
Terry64 (45).................dpo12
onlydream (37).............dpo7
Happihyppy (39)...........dpo5
Iida-Karoliina (45)........dpo4
Ottis (42)....................dpo-1


[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
mur-mur (44).........26.12.2009 kp29/27-29/dpo12.......yk9..........3.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 kp29/28..........yk8.............3.
vauvatoive10 (42)......21.1.2010 kp30/28-31........yk2.....3./1. yht.




Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

erka , Wiara, Tirlittan1968, MamaStella, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Ottis onnea RKTT aikaan.

Solakka silakka kuulostaisi logiselta tuo tai sitten keirrot eivät vain ole siskoja toisilleen muutenkaan.

Ihanaa kun vuoden 2 pimeintä kuukuautta ovat ohi, päivä pitenemisen huomaa jo selvästi. Tänä vuonna on kyllä ollut tois kaunis talvi ja vielä näyttää jatkuvan B)

RKTT:läisille Mahdotontanko, Terry, Onlydream, Happihyppy, Iida-Karoliina ja Ottis ++++++ ja Inialle ja Rinjalle ++ toivoton.
 
Lauantai-iltapäivää! Täällä oon ihmetellyt kun ei ekasta tyhjennystabletista ollut mitään reaktiota mut nyt alkoi vähän tuhruttamaan. Huomenna sitten saan varsinaiset tyhjennyslääkkeet sairaalassa ja meen siis osastolle aamulla miehen kanssa ja poistulosta ei tietoa...toivottavasti kuitenkin huomenna ettei yön yli tartte olla. Paitsi jos tänään alkaakin oikein kauhee vuoto niin sitten samantein TAysiin. Uutta yritystä aion aloittaa heti kun saan siihen luvan eli varmaan sitten kun on yhdet normaalit kuukautiset tulleet. Toivottavasti ei venahda kauheen pitkälle se eka normaali kkierto... Varmaan joskus parin kuukauden päästä alkaa kuumeilu taas! No kattoo nyt sitten ensin miten tää tyhjennys onnistuu.

Plussatuulia toivottelen teille niin oviksen kuin raskauksienkin tavoitteluun!
:heart:
 
Ämy
Uutta kiertoa täällä mennään jo hyvän matkaa. Tänään kp 6. Niin ja ikääkin on nyt 41v.

Näyttää tulevan "ikuisuusprojekti" tästä vauvatoiveesta. No ei pitäisi surkutella kun lapsia kuitenkin on mutta aina välillä pettymys ottaa vallan.

Plussatuulia kaikille!
 
Heips,
En miä kai uskalla siihen RKKTT porukkaan....en tiiä...haave 3 :hug:
tyhmä täti siis tuli teille!

Täällä ei vieläkään ihmeempiä....katellaan, mitä tapahtuu. Yritystä on =)
Mukava lukea, että täällä yli 40 v raskautuu...kun itse välillä pidän itseäni niin iäkkäänä, vaikka en ole vielä sitä 40 v täyttänyt. Vaikka kesäkuussahan se tulee täyteen. Mutta eihän se 40 v ole vielä este, ja kun teitä kuuntelee, ei siitä ylikään! Se antaa uskoa :)
Plussia kaikille :heart:
 
Ottis
Oivikki Kiitos onnen toivotuksista! Ehdin pelätä tätä ovuloimattomaksi kierroksi ja harmittikin jo kun mies pitkästä aikaa oikein oli tosissaan asialla. Mutt hyvä näin :saint:.

Totta, että päivät ovat pidenneet jo hirmuisesti. Ei ole enää pitkä matka kevääseen :).

Erka Ihanaa, ett olet epätoivon suosta jo nousemassa ja suunnitelmat selvillä. Mitään ei saa jos ei yritä. Toivottavasti kaikki menee hyvin, etkä joudu kovia kipuja kärsimään. :hug:.

Rinja Uskaltauduhan vain RKTT-listalle, vaikka me muutenkin takuulla kaikki sun kanssas jännäillään :).

Ämy Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Taitaapi olla jo lähtenyt poiskin ja uuteen yritykseen pääset hetipian kiinni. Onnea siihen!
 
Hei kaikille,
minua on tänään itkettänyt, koen olevani niin onnekas tämän asian suhteen että se tekee nöyräksi ja tunteet pintaan.
Mies otti aamusta imurin kaapista ja imuroi, jota ei juuri tee, joten pientä kasvua olen hänessä jo havaitsevinani, koska suurin osa kotitöistä on ollut mun vastuulla. Teitä tämä voi naurattaa, mutta kun hänen kotimaassaan miehet eivät tosiaan tee kotitöitä.
Ruokaa tuo laittaa, jos haluaa syödä niitä ruokia mitä hänen kotimaassaan laitetaan, kun minä en oikein osaa, pari kastiketta riisille osaan valmista ja välillä syödään kaikki suomalaista perusruokaa.
Noista ovistesteistä vielä piti sanomani, että jos on yhtään epäsäännölliset kuukautiset, niinkun mulla on, niin tikuttakaa sinnikkäästi kunnes saatte sen kirkkaan selkeän viivan. Mullakin niitä haaluja viivoja näkyi, välillä, ja välillä ei mitään, ja sitten yhtäkkiä tuli se selkeä viiva, viime kierrossa 13. ja nyt 19. päivä joten suurta heittoa on.
Kiitos teille kaikille kannustuksesta, toivon että mies tosiaan alkaa kasvaa, ainakin hän vaikuttaa nyt kovin tyytyväiseltä.
Mulla on ihan normaali olotila, vähän tuntuu epätodelliselta, ainoa on ihan pieni yököttävä olo jos edellisestä syömisestä alkaa olla aikaa, ja hammasharjaa ei parane työntää liian syvälle kurkkuun, mutta hyvä se on ettei tarvi pää vessanpöntössä oksentaa. Ei myöskään nippaile mistään, eikä rinnat ole kipiät, eikä edes suurentuneet. Ei ollut kyllä isojen poikien kanssakaan ihme oireita kun heitä odotin, joten hyvä näin.
Vasta lopussa tuli verenpaineet, närästys ja peräpukamat :kieh: :(
 
MImmimamma, mun pojat oli 8 ja 10 kun mies muutti meille, nyt ovat pojat siis 12 ja 14.
Alussa tuntui sujuvan, mutta tuota teini-ikää hän ei tunnu tajuavan yhtään.
Ja on mustasukkainen mun kommunikoinnista poikien isän kanssa, vaikka tosiaan puhutaan vain välttämättömät lasten asiat, ei yhtään ylimääräistä, ei ole muuta puhumista.
Riidan tulleen sanoo usein, että otan exän takaisin jos hän lähtee, mikä ärsyttää minua suuresti koska en ikinä ottaisi 100 prosentin varmuudella.
Voi kun teillekin tärppäis, minkä ikäinen sun mies olikaan?
 

Yhteistyössä