Kiitos teille kaikille sanoistanne tähän morkkikseen.
Ottis, olen seuraillut sinun ja miehesi edesottamuksia ja verrannut omiini: eilen mies piti golgillan kavereiden kanssa. TAhtoo sanoa, että pelasivat koneella golfia telkun välityksellä ja tietysti humaltuivat sopivasti. Joskus aamuyöstä mies kömpi viereen ja lumitöhin pääsi tuossa vähän aikaa sitten.
Mutta vaikuttaa nyt ihan rauhaisalta meno täälläkin. En hirveää meteliä minäkään pitänyt asiasta. Itse tein lumitöitä ovelta polulle ja jätin miehelle auton edustan. Ja kiltistihän tuo teki. Juuri tuollaisia juttuja pitää tehdä. Jos tekee kaiken toisen puolesta, saa aina tehdä.
No, kyllä nuo miehet ovat niin lapsellisia golfpeleineen. Välillä ajattelin, että mukava , kun tuo kaverinsa meille, että tiedän, missä huitelee
No niin.
mur mur, mulla vähän vaihtelee nuo kokemukset kierron alkuun km:sta siis. Aika nopeaan on tasoittunut, mutta on ollut myös niin, että on saanut odotella ja muutenkin alkuun sekavat. Joten alussa voi olla ongelmia kierron löytymiseen, mutta voipi tulla helpostikin. Olipa tästä apua
:headwall:
I-K voimia mykkäkouluun. Minäkin olen sitä välillä harjoittanut. Joskus tehoaa hyvin =) Mutta inhottavia juttuja. Mä olen joskus lukenut, että mykkäkoulu tarkoittaa sitä,että ei uskalla ottaa riskiä suuttumiseen. Mutta kun pakko välillä käyttää sitä, kun huutaminenkaan ei auta.Mykkis paremmin.
Miten niin huomenna testaisin? Perjantaina vasta TEP - päivä. =) Vai olenko sanonut muuta?