40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Little Bear (37)............kpxxx..............y.n. 3v................1.
Lumisydän (45)...........kp1/28-32.........yk?..........?
Terry64 (45)................kp2/27-32.........y.2,5v.........2.
mimmimamma (47).....kp6/28............?............4./1. yht.
nillanilla (42)...............kp8/28-33.......yk8...........1.
Mahdotontako (45)......kp9/29.............yk4...........1.yht.
haave3 (41).................kp10/28.............y.2v..........3.
oivikki (41)..................kp11/23-27.......yk9...........1.
Ämy (41)......................kp14/25-28.......yk5..........4.
Solakka Silakka (40)...kp15/24-28.......yk18........1.
liiza (43).......................kp18/24-25......yk21........4.
Rinja (39)....................kp18/23-24......yk2..........1.
haave2010 (43)..........kp19/29-30.........yk12......4./1.yht.
Leena65 (44)..............kp19/25-27.........yk8........3./1.yht.
Ottis (42).....................kp20/23-27........yk7........1.
Iida-Karoliina (45)......kp20/23-26.........yk9.........5./1. yht.
Minnihiiri68 (41).........kp20/28..............yk2..........2.
AinoEmilia (45)............kp21/31...........yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39).......kp21/28................yk22........1.
onlydream (37)...........kp23/23-29.........yk?...........3.
Sariella09 (43)...........kp25/40.............yk?..........5./1.yht.
happihyppy (39).........kp25/28..............yk4(25).....3./1.yht.
Inia (43)..................kp28/26-30........yk17.....1.
MamaStella (39)........kp30/28............yk?............6/2.yht
ikiemo (45)..................kp30/20-50..........y?.............4.
Äiti7 (41)......................kp33/28................y?.............8.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

onlydream (37).............dpo15
Happihyppy (39)...........dpo13
Iida-Karoliina (45)........dpo12
Ottis (42).......................dpo7
liiza (43)........................dpo5
Minnihiiri68 (41)............dpo4
Solakka Silakka (40).....dpo3

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)2.5.2009/kp24(24-30),yk7,6./1..poika 1.1.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii (40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht.....tyttö 22.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 kp29/28..........yk8.............3.
vauvatoive10 (42)......21.1.2010 kp30/28-31........yk2.....3./1. yht.




Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

nallekalle, Taikakuu, pääpilvissä, Räystäspääsky, mur-mur, erka , Wiara, Tirlittan1968, MamaStella, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636



 
Ottis
Tervehdys! Näyttää pizzailta olleen vähän itsekullakin :p. Täällä mieli vähän maassa. Mies piti sellaista mekkalaa illalla, ett lopulta lähdin mökille. Lunta tullut niin kovasti, ett ei kai auta ku lähteä lumitöihin. Mies kuuluu kovasti huokailevan. Huokailisin kai minäkin jos olisin kitannut 3 vartin vodkapullon :x . Siinäpä ne tärkeimmät =).

ON Oikea tisu kipeä eli eka merkki tädin tulosta todennettu. Taitaa tää kierto olla pelattu.
 
Tervehdys, Ihanat juhlat oli. :) Kotiuduttiin 2.30.
Aamulla klo:10.00 olin jo kuntosalilla ja sen jälkeen tanssimassa ja hetki sitten kotiuduin. Mahtava olo mutta se täti edelleen hukassa. :eek: kp:30/28 oiskohan jotain hormonihäiriöä??!!
 
Heippa! Enpä tiedä, mitä tässä pitäsi ajatella. Tuhrua ei taas aamulla tullut, mutta voipi olla , että on taas tullut ja tulee...mistä tietää. Olo on edelleen tukkoinen ja ai tosiaankaan normaali. No katellaan. Kävin lumitöitäkin tekasemassa tuossa ja nyt olen ruuan laitossa. Ajattelin lähteä päivällä kävelylle. On jotenkin masis olo. 40 kriisi ehkä. Kaikki mietityttää.
Toivottavasti teillä paremmin.
Mama Stella, voitko olla raskaana?
 
Kiitti erka tuosta mitä kertoilit:flower:

Mie siellä osastolla jo pyörähdinkin ja hiljaista oli..sain lääkeen ja kysyinkin hoitajalta tuosta huone asiasta..AINA pyrkivät laittamaan yhden hengen huoneeseen-nyt oli yksi vapaana..mutta jos ei mahdu, niin kahden hengen huoneeseen sitten-onneksi näin.

1-hengen huoneessa on ainahin wc, luulisin näin myös olevan 2-hengen huoneessahin.

Aika kurjaa juuri tuo erka , ettei veskiin pääse silloin kun tarvis, joutuu odottelemaan :/ ..
Jos tiistaina ei vuotoa, voin vielä syödä kevyen aamupalan lähteissäni, osatolla olessani kun en voi syödä olleskaan.

Mahdotontako harmitus sentään, siun tanssireissu meni myttyyn :( ..ja kurja allerginen reaktiokin, hyvä että helpottaa kuitenkin jo :)

Taidanpa keitellä kaffet ja ottaa palan pizzaa..iltakaffelle ostinkin Runebergin tortut :p itse en niitä jaksanut alkaa tekemään ja ihan senhin takia kun niitä tulee muutoin syötyä sitten PALJON!!!:whistle::D
Leppoisaa Sunnuntaipäivää!!!
 
Ottis mie jo makoisin tuosta viina määrästä koomassa :eek: HUH!!! ..kärsiköön nyt vain ukko raiska ;) ..ei silti kirkkaampaa kruunua saa-Krappe on kurjake tauti:D ..siulle ISO halitus lähti täältä:hug:..nytkö se ikävä akka sinne tekee tuloaan!?:/

Rinja voi että jos täti sinne tulossa :( ..miulla se aina vetää mielen matalaksi alkuun, mutta sitten helpottaa-halitus siullehin ystäväiseni:hug:

MamaStella mukavat juhlat siulle ollut, kivaa =) ..ja aamulla reippahana jo olet ollut danssaamassa-Wauuu!!!!..missäs siun menkat viipyy?..hmmmm..nyt varpahatkin ristiin sen :heart:+:heart: puolesta!!! :wave:
 
mur-mur miksi käskivät syödä vain kevyeesti ja miksi ei päivällä saa syödä ollenkaan? Mulle annettiin sellainen ohje ennen sairaalaan menoani että syö kunnolla aamulla niin ei tule heikko olo ja tein työtä käskettyä ;) ja heti kun saavuin osastolle niin toivat tarjottimella lisää ruokaa eteen (leipää, jogurttia, limsaa ym). Olinkin ihan että :eek: wau mikä palvelu! Lisäksi söin omia banaaneja jatkuvasti ja salmiakkia eikä tullut yhtään huono olo. Meinaavatko että jos joutuu kaavintaan niin ei saa syödä???meinaan silloinhan ei saa syödä mitään.
MUoks Ja sitten tuotiin lounas ja sitten kaffemunkki ja sitten päivällinen...
Mutta lasku tulee perästä...
 
Voimia sinulle mur mur sairaalareissun odotteluun. Mullakin on kokemuksia noista suruhuoneista, kun olen joutunut uhkaavan km:n takia ja sitten toteutuneen takia niissä olemaan. Joskus on ollut kaksi muutakin siellä, mutta kun on näyttänyt, että km tulee, ovat laittaneet yksin. Surullisia ne tilanteet ovat, mutta osa elämää. Ei voi mitään.
Mulla oli kerran kaksi ystävää mukana ja se oli iso tuki. Harvoinhan kukaan km tulee mukaan, mutta synnytykseen kylläkin, vaikka km juuri tarvii tukea.
Runebergin torttuja, nam! Minäkin haluan!
 
erka, juuri sen takia ravinnotta jos kaavinnan joutuvathin tekemään-miulla se verenvuotoriski sen verta kova..:( ja vatta pitää olla tyhjä jos yllättäin tarvitsen anestesiaa..arvaa vaan keljuttaako siellä olla usiampi tunti tyhjällä mahalla kun muut saa syödä :eek:

Toivonkin nyt, ettei vuotoa siihen tiistaihin mennessä tule, saisin syödä sitten vielä aamupalan ennen osastolle lähtöä..meneehän se tuo yksi kerta, en mie iso tyttö siihen kuole;) .. ja antavat varmaan sitten ennen kotio lähtöä jotain pientä jos kauniisti pyydän :)
 
Ottis
Lumeton Kiitos sulle illallisista jaksujen toivotuksista :). Kyllähän minä lopulta jaksoin, mutten enää miestä :(.

Mur-mur Voimia sulle todellakin noihin kurjiin toimenpiteisiin. Siitä ainakin voit olla varma, ett olet meidän ajatuksissamme:hug:.

Mies näyttää lähinnä koomassa olevan, sillä kun tulin lumitöistä, oli oikein huovan ottanut yllensä. Olo on varmasti kurja ja takkunen. Pitäis vielä tilannetta vähän parantaa ottamalla luokalle eilisestä humalakäyttäytymisestään, mutten raaski. Kyllä se itekin ymmärtää käyttäytyneensä tyhmästi.

Rinja Edelleen peukutan sen puolesta, ett täti ei siellä tuhruttelis, vaan jokin paljon hienompi ja ihanempi juttu :hug:. Ollaan näemmä taas oltu samoissa puuhissa :).

MamaStella Raskaus on aikamoinen hormonihärö :saint:.
 
Hei... tänne saa merkitä listaan kp. 1.
Rajua alavatsakipua seurana, ollut jo pari päivää :(. Tarvittiin pari panadol zappia tainnuttamaan kipu. Muutenkin kärsin noista menkkakivuista eniten ENNEN menkkoja, en sitten tiedä, mistä hemmetistä johtuu...

Paljon ootte tosiaan tekstiä taas suoltaneet! Luin hiukan harppomalla, että pääsin vähän kärryille. erka ja mur-mur surullista lukea teidän kokemuksia :hug: Kyllä se tosiaan niin on, että jos täällä tulee "epäonnistumisia", se vaikuttaa omiinkin toiveisiin. Itsellä ainakin! Kun ei tässä nyt muutenkaan suuria toiveita enää iän takia osaa elätellä... :headwall: erka, kerroit niin yksityiskohtaisesti kokemuksista ja siitä "klöntistä", että alkoi melkein huipata.
Olen kerran joutunut tyhjennykseen, ja oli kyllä kauhea kokemus. "Tyhjentyminen" alkoi jo kotona, ja olin ihan paniikissa. Kukaan ei ollut sanonut, että niin voisi käydä, eikä mulle edes sanottu, että se lääke mikä kotiin mukaan annettiin, oli nimenomaan tätä tarkoitusta varten. Kivut olivat ihan kauheat, ja se "kama" tuli suihkunlattialle. Juuri myös se, mitä kuvailit. Anteeksi muut, tämä kuvailu. :ashamed: Ihmettelin sitä, ettet siis saanut jälkiultraa osana pakettia - jos nyt oikein ymmärsin. Mähän sitten kuitenkin jouduin poliknikalle myös, ja siellä jälkiultrattiin, ettei mitään riekaleita ole. Siellä suhtautuminen oli todella myötätuntoista ja asiallista, kiitos ihanien hoitajien :heart: Mutt ei näitä juttuja kyllä jaksaisi kovin montaa kertaa elämässään kokea...! |O mur-mur anteeksi, toivottavasti en pelotellut. Sairaalan polilla sai kyllä niin kovat kipulääkkeet, että siellä kivuista ei ollut enää tietoakaan - kun siis sinne asti pääsin. Joten ei sitä tarvi ollenkaan pelätä. Mulla nyt vain oli huono tuuri, kun homma alkoi "ennen aikojaan" ilmeisesti. Muutenkin kohtelu oli tosiaankin lämmintä ja empaattista. Muita saman kokeneita oli paljon, ja ihanan "kämppiksen" kanssa puitiin tapahtunutta! Voimia ja rutistus!!!

mimmimamma Kiitos rohkaisevista sanoista :hug: Usko on nyt kuitenkin järkkynyt... :snotty: Moneen kertaan on tullut mieleen, että millä täyttää haavetyhjiön, kun tämä kuumeilu kuitenkin on lopetettava... aikanaan... Matkustellaan paljon, sekä miehen kanssa, että teinien kanssa, mutta riittääkö siitäkään sitten elämänsisällöksi. Talvilomamatka onkin jo varattuna... :heart:

Ottis
Kiitos kaunis macavinkeistä!! Tilasin jo netistä, ja tulivat jo postiin, mutta unohdin perjantaina hakea. Ei tuo mömmö taida pahitteeksi olla :). Sinäkös se laitoit kahvilinkinkin, kiitos siitäkin. Mulla on loppunut kofeiinipitoisen kaffinjuonti melkein kokonaan, verenpainesyistä alunperin. Nyt kun sitä ei tu juotua, ei jostain syystä tee oikein mielikään enää. Kofeiinitonta juon aamuisin, löysin suodatinkahvina sitä.

Terry ja Mahdotontako Olen tarkasti "stalkannut" teitä, koska olette samaa vuosimallia :saint: Terry, toivottavasti Menoista on apua! Ymmärsinkö oikein, että sait niitä joltain lapsettomuusklinikalta? Tavallista gyneä en saanut kirjoittamaan edes Luge-reseptiä, pitää minua toivottomana tapauksena, joten olen harkinnut, että ottaisin yhteyttä lähimpään lapsettomuusklinikkaan, ja kysyisin, ottaisivatko ne "tavalliseksi asiakkaaksi". Nyt on ihan viime hetket, joten ei siinä mitään häviäisi. Menopureja piikittelin viime vuoden kesällä ennen 45-päivääni. Allakasta kurkkasin, että 15 munista oli kypsynyt, puolet niistä kerättiin. Mutta vahvuus oli tietysti toista luokkaa kuin sulla nyt, ja piikkiä iskettiin mahaan joka päivä. Sitten irrotus pregnylillä ja menoksi. Onko sinulta mitattu fsh koska? Multa ei hetkeen ole, sekin hiukan huolestuttaa. Tämä sama kysymys kaikille muillekin! Piikitys on ihan helppoa, ei tarvi pelätä. Sivuvaikutuksia: olin jos mahdollista tavanomaistakin hermoherkempi ;) Ja maha oli pinkeä potkupallo. Sen lasipullonkin saa kivasti rikki sellaisella muovisella sylinterillä, jonka toivottavasti sait putellien mukana!

Mahdotontako
Muistanko oikein, että sait clomeja!? Mulla yksi raskaus käynnistyi niillä...toivotaan, että auttavat!

Nyt takaisin muihin puuhiin... Ai niin, vinkkiä: B6 ja magnesium-vitamiinia kehotetaan Englannissa popsimaan, jos on tarvetta avittaa progesteronin tuotantoa :heart: Tiedä sitten... Linkkiä tähän mulla ei ole, opiskelen näitä juttuja netistä hankkimistani kirjoista... :xmas: :wave:
 
Ottis
Lumisydän Just listaa kattelin ja olin aikeissa huhuilla sun kuulumisias, kun olitkin sitten jo kirjoitellut. Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Kiva, että macajauheen sait jo postiin. Nopeasti toimittelevat, kun mullakin tuli heti seuraavana aamuna ilmoitus, ett tuote on tulossa postissa. Mur-mur sen kaffilinkin taisi laittaa, joten siitä kiitos hänelle.
 
Ottis
Onlydream Oletkos jo testaillut? Toivottavasti pian plussauutisia + :heart: tuot.

Inia Sinulla myös kierto käymässä vähiin. Oletko vielä testaillut vai uskoitko siihen ekaan negaan? Tsemppi:hug:!
 
Mur-mur on sitten päässyt hoidon alkuun. Toivotaan, että menee niin "helposti" kuin mahdollista.

Sairaaloista ja huoneista sen verran, että aikanaan kun olin keskenmenon takia kahteen kertaan odottamassa päivystykseen pääsyä, niin oli kyllä kurja odottaa samassa tilassa kuin synnytykseen tulijat. Jotenkin se oma kurja tilanne oikein korostui.

Ottis, mulle voisi laittaa kp 2/27-32, jos ehdit ja viitsit. Tai sitten huominen päivittäjä. Jaksuja ukkokullan kanssa.

Rinja, jospa ne tuhrut sitten jo menivät...

Lumisydän, olen Felicitaksen asiakas ja kierron kartoitus sekä munatorvien huuhtelu on tehty loppusyksystä. FSH oli silloin 6.0 Oikein hyvää palvelua olen saanut. Kiitos omista hoitokokemuksistasi ja kannattaa varmaan miettiä uudelleen labrojen ottamisesta, jos vielä haluat aloittaa hoitorumbaa.

Mahdottomalta meni tanssimiset sivu suun, harmi sentään. MamaStella taas oli valvomisesta huolimatta reipas heti aamulla. Ja vielä pieni vauva hoidettavana. Vau!

Huomenna aloitetaan piikit!
 
Ottis
Terry64 Kyll mä kuitenkin vähän niinkuin tappiomielialaa poden, sillä just mittasin lämmön ja se oli vain 36.6 eli ei hyvältä näytä. Tosin tuo vieläkin mun normaalilämpöä korkeampi, mutt silti. Mulla on km:n jälkeen toi oikea tisu ollut sellainen tätianturi eli tasan viikon ennen vuodon alkamista tulee kipeäksi. Ei ole muuten enää, vaikka lumia työnnellessä vielä tuntui. Mutt mutt RKTT toistaiseksi vielä :saint:.
 
Kyllä ne erka laskuttaa sen saman summan, vaikkei saiskaan syödä ;) . Mulle, kun tehtiin tyhjennystä polilla, niin pyysin, että varaavat yhden vessan mun käyttöön ja nehän kävikin laittaa sen vessan oveen lapun "varattu". Pääsin sitte nopsaan siihen, kun tarvis tuli. Mur-murille voimia koitokseen :hug:

).( Mullei oo mitään oireita paitsi kuukautiskipuja. Nännit ei oo yhtään kipeet eikä lämpökään ollu aamulla kuin 36,2 :ashamed: . Tein kuiten ovistestin (kun en raski vielä käyttää sitä r-testiä ) ja siihen tuli melkein yhtä vahva testiviiva kuin kontrolli. Eihän se vielä mitään merkkaa, mutta toivo heräs. Oon joskus ennenkin käyttäny o-testiä r-testinä ja niinä kertoina, kun oon ollu raskaana testiviiva on ollu vahvempi kuin kontrolli, ja kun en oo ollu, niin testiviiva on ollu ihan olematon. Kumpi tää nyt sitte on? Taidan ottaa raskaustestin paketista huomenaamuna...
 
Mä tunnustan teille kanssasisaret yhden jutun: eilen join 2 mukia päärynälonkeroa, koska ajattelin,että eiköhän se täti tule. No, siihen kahteen mukiin se jäi, mutta heräsin aamulla JÄRKYTTÄVÄÄN päänsärkyyn. Kahdesta mukista. No, siitäpä alkoi kauhea itsensä syyttely, että entä jos olenkin raskaana ja nyt join jne jne.. no, googletin raskaustietoa ja luin , että niillä viikoilla, joilla nyt menisin, jos olen, vielä menee pari viikkoa, ennenkuin äidin syömiset juomiset vaikuttaa mitenkään.
No, tuhruttelu on jatkunut, mutta sanonpa vain, että on kyllä outo täti, kun nyt jo tuhruttelee...voi kun se olisi jotain muuta.
Niin Ottis, eikö se rintojen kipeys ole raskauden merkki?
Onnea Terry piikittelyhoitoon!
Lumisydän, onnea uuteen kiertoon.
Olen täällä vähän alamaissa näistä juomisistani... :ashamed:
 
Ottis, hyvin sitä tietysti osaat oman kroppasi juonet tulkita, mutta se tärppi onkin sellainen, että sekoittaa hyvinkin koulutetun kropan. Ja voi antaa ihan mitä merkkejä tahansa. Näin ainakin minulle eräs ystävänikin kertoi. Hänellä on useampi lapsi ja oli aivan varma, että täti tulee, kun kuumat aallot iskivät. Sitä minäkin pidän kyllä lopun alkuna, kun aalto iskee. Mutta niin vain hänelle tulikin plussa testiin, vaikka aaltoilu jatkui. Mutta ei siis merkinnytkään tätiä vaan vauvaa.
 
Rinja: En usko, että vaikuttaa ollenkaan juomisesi, niin vähän joit kuitenkin.
Tyttäreni kun alkoi odottamaan vauvaa juhli oikein kunnolla kun ei tiennyt , että raskaana oli..siitä viikon päästä teki plussatestin ja lapsenlapsemme on aivan terve suloinen tyttö! :heart:

Saapa nähdä saanko sieltäpäin jo piakkoin uusia uutisia, että vauva olisi jälleen tulossa..siis tyttäreltäni :heart:

Rinja: sinulle myös plussaOnnea jo pian, kun ja jos testin teet!? :flower:

Lumisydän: Onne uuteen kiertoon, toivotaan, että se plussa vielä tulee! :heart: :flower:

Jotenkin oma olo on niin, että ei tiedä uskoakko enää plussan mahdollisuuteen ja varsinkaan vauvaan asti, mutta silti täällä kirjoittelen, varmaan muillakin samanlaisia ajatuksia, voi kun kaikki olisikin niin helppoa kuin nuorena, 19, 22v tai 26v, mutta ne ajat ovat takana, vaikka olen tyytyväinen tähän ikääni, niin kyllä se varmaan vaikuttaa paljon raskaaksi tuloon ja huonoja munasoluja on yhä enemmän, eli onnenkauppaa, jos se hyvä munasolu juuri hedelmöittyisi.
Lumisydän: Sain clomireseptini ja uuden lugereseptini, ihan vain spostia laittamalla gynelleni, hän laittoi puhreseptit apteekkin, mutta spostissa mainitsi myös, että hedelmöittyminen tällä iällä on kovin vaikeaa, juu sen jo tiesinkin :ashamed:

Mieheni työkaverina yli 50v mies ja sai juuri vauvan vaimonsa kanssa, jotenkin tuntui pahalle, kun mies siitä hehkutti, onko muilla samanlaisia olotiloja joskus? Sanoin miehelleni, niin ehkä pitäisi hänenkin vaihtaa nuorempi vaimo...vastasi, ettei halua toista vaimoa;=) :heart:

Eli olemme näinkin tyytyväisiä elämäämme..eli vain nämä clomikierrot olen mukana, sitten jään taustalle. =)

Olipa purkausta :D

mahdotontako :heart:

 
Ottis
Happihyppy Sähän oot raskaana :saint:. Huomenaamuna teet sitten ihka oikean raskaustestin, jookosta? Onnea matkaan + :heart:!!

Rinja Alkoholilla ei todellakaan ole vaikutusta vielä raskauden tässä (tai tuossa) vaiheessa. Ole siis huoleti. Tuo päänsärky on kyllä hyvä enne, sillä niiden kemiallisten aikaan satuin molempina dpo7-viikonloppuina olemaan bilettämässä ja kun muilla aamulla alkometri näytti ihan kohtuullisia lukemia, minä olin edelleen noin keskiyön tunnelmissa, veren alkoholipitoisuuden mukaan siis. Ts. voisin väittää, ett paras keino havaita erittäin varhain alkanut raskaus, on vetää perskännit ja jos aamulla megakrapula tai pää ei yksinkertaisesti ala selvitä, voi jo olettaa olevansa raskaana :). Keino ei tietenkään kovin suositeltava ole, mutt ei siitä haittaakaan ole :whistle:.

Terry64 Kiitos taas. Alkoi toivo vähän viritä :). Tottahan se on, ett täti- ja r-oireet niin samanlaisia, ett ei niistä ota ite erkkikään selvää. Alaselkää alko ton lumenluonnin jäljestä aikalailla juilia. Sen siitä saa, kun ei harjoita kroppaansa säännöllisesti :headwall:. Silti olen varma, ett mulla on parempi olo kuin miehellä :kieh:.
 
Rinja älä sie olleskaan kanna huonoa omaatuntoa parista mukista päärynälonkkua:hug:..ei tuolla määrällä ole vielä vaikutusta, jos olet raskautunut. Mie join vielä jouluaattona(plussasin 26.12)glögiä kolmisen kupillista punaviivin kera ja silloin plussapäivänä yhden-tosin viiniä enää vain nimeksi ja sillä ei varmasti ole ollut vaikutusta, syyt miun km:n ihan muut(sekunda munis?)

Ottis äläpäs vielä vaivu "syviin vesiin"..lippu korkialla niin pitkään kun on täti tullut-toivottavasti siis EI tule!!!!..elikkäs muista--> RKTT!!!!!:wave:

Mahdotontako:hug:..luopuminen on aina vaikiaa..nyt vasitenhin miekin sen "konkreettisesti" koin tuo km:n jälkeen ja jatkoa voi tulla hyvinkin pian..tarkoitan tällä kuumeilusta luopumista kokonansa :ashamed:

Lumisydän halitus sinne:hug: ..täti se aina muistaa :( ..unohtaisi useammin ruojake :eek:
..ja nuo siun aatoksesi on kuin miun okulaattorista, samoja mietin-mitä kenties "kuumeilun" tilalle?..jääkö tosi tyhjä olo jne..jne..joskushan sitä on vain osattava luovuttaa jos ei tulosta synny kovasta yrittämisestä huolimati:/ ..näin mie sen olen ajatellut ja siitä pidettävä kiinni vaikka mikä olisi!!..En halua jäädä haaveilemaan sellaisesta, joka on selkeästi jo saavuttamaton.. kohdistan energiani muuanne, vaikka vaikiaa olisikin/onkin..

Terry64:hug: tädin hyökkäyksestä..Kiitos, kyllä yritän ajtaella sillä tapaa että tyhjennys menee hyvin ja paraneminen kohdallani alkaa :)


kaikille kovasti jaksuja&+++++++++++puhuja laitanPHUUUUIIII:whistle:


Pieni kysymys KM:n kohdanneille: Kuinka pian esim. tyhjennyksen jälkeen kuukautiset alkoivat ja oliko kierto sama kuin aiemmin?..alkoivatko eka kuukautiset samoihin aikoihin kuin normaalistikkin ennen raskautta?..hakiko kierto siis samaa "tuttua" rytmiä?

Kiitos oikein paljon jos jaksatte kertoilla =) :flower:
 

Yhteistyössä