Olipa lukemista ja ihania kuvia olette laitelleet.
Miehestä ei ole kuulunut mitään. Yleensä kun sanaharkkaa on ollut se on varsin mykkänä kauan. Eikä osaa pyytää anteeksi. Minun pitää aloitetta tehdä. Nyt suututtaa kun en mitään sellaista sanonut mistä olis pitänyt herneet sisään vetää. Ja lapset siihen tuli kuuntelemaan, isompi yritti puhua meille molemmille että lopettakaa jo, minä sitten en mitään oikein sanonutkaan mut mies vain jatkoi. Siis hyppi ihan tasa jalkaa ja tuli ihan liki ja huusu mulle..Otti kiinni hartioista ja hieman ravisti!1 En tästä nyt ihan toivu heti. Rakastan sitä kovin ja kaikki erimielisyys jää minua harmittamaan. Enemmän koen että ei vaan olla ymmärretty toisiamme oikein. Ja onhan mies nyt ollut tosi väsynyt töiden takia .Ja oisko silläkin tuo suru siitä kun ei onnistuta tässä vaavi hankkeessa. Nyt kun siskostaankin olen enemmän puhunut ja sen raskaudesta, huuto netistä sille huusin vauvan vaateita ja muuta tavaraa ym..Ei varmaan oikein halua kuulla heidän vauvan odotusta enään iltaisin kun töistä tulee..
Vauvatoive koita lepäillä nyt, Tuo pieni rusehtava vuoto on ihan vaaratonta.Silti on hyvä levätä,eikä liikaa huhkia.
Ottisksen jutut oli hauskoja, hymy tuli huulille niitä lukiessa. Minäkin just noin sitä haamua eilen tiirailin, ja hämmästynyt olin että onko tossa muka joku viiva, ei taida olla, jaa onko kuitenkin...
Inia.. :hug:
Lämmöt kanssa hauska juttu sinänsä. Mutta tuo lämmön nousu on vain yksi raskaus oire, se koko tulee tai ei..niinkun muutkin oireet..
Mittasin myös omani ja 37,3 oli..Mulla joka kierto lämpö nousee pikkuhiljaa oviksen jälkeen. Raskauksissa ei ole ollut koholla raskauden loppuun asti, vaan normalisoituu alku kolmanneksen lopun puolella.. näin ennen