40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Oivikki, sinuna en huolestuisi runebergin tortuista. Enkä kehoita ketään juopottelemaan, mutta oma kokemus on, että niden kolmen täysin penkin alle menneen hoidon aikana elin kuin oppikirjoissa, ei alkoa eikä mitään muutakaan. Sitten siinä, josta tyttö syntyi, join viiniä ja muutenkin elämä meni varsin rennoissa merkeissä (tosin, en koskaan itseäni kovin humalaan juo tai tulee migreeni), en siis tietysti sen jälkeen kun huomasin raskaana olevani. Ja vuoden takaisessa tuoresiirrossa olin taas kuin nunna, eikä mitään tapahtunut.

Tarkoitus vaan oli sanoa, että ehkä ainakin mulla, liika pedanttisuus kostautuu jotenkin.
 
Oivikki peesaan lumetonta. Minakin raskauduin, vaikka punaviinia lipsutin kolmeen otteeseen joulukuussa. Ja tais olla ne ainoat kerrat kun koko viime vuonna join mitaan alkoholijuomia. En vaita etta se raskaus siita viinista johtuis, mutta en ma usko etta ne runebergin tortut paljoa pahaa tekee :)
 


..entäs nyt..juu, nyt se meni oikkein..mie kun äsken "hömelö" otin se 2 rivin.. :p
Kiitos siulle tuhannesti, kaffet kyllä keitteleisin ja jotain herkkupullaa siihen päälle jos vain vierahaksi tulet!!!:wave:..harmi kun ei olla ihan "naapureita".. :/

Ps. saako tuota kuvakokoa enää pienemmäksi?.. ja sitten kerran napauttamalla saisi suuremmaksi..alankos mie nyt liikoja vaatimaan:whistle::D ..
 
vauvatoive10, maate ja heti. Mä muistan viime raskaudesta juuri tuon siivouksen jälkeen alkoi vuotoa ja sitä kesti muistaakseni muutama päivä, mutta lepo aina auttoi. Raskaus meni kesken paljon myöhemmin, joten sillä alun vuodolla ei liene syytä.
Mutta ei pidä leikkiä. Sitä juuri tarkoitin, kun kerroin, etten enää uskalla siivoilla, jos raskaaksi tulen. Mutta älä tuhia ala huolehtimaan. Lepo auttaa.
 
Olipa lukemista ja ihania kuvia olette laitelleet.
Miehestä ei ole kuulunut mitään. Yleensä kun sanaharkkaa on ollut se on varsin mykkänä kauan. Eikä osaa pyytää anteeksi. Minun pitää aloitetta tehdä. Nyt suututtaa kun en mitään sellaista sanonut mistä olis pitänyt herneet sisään vetää. Ja lapset siihen tuli kuuntelemaan, isompi yritti puhua meille molemmille että lopettakaa jo, minä sitten en mitään oikein sanonutkaan mut mies vain jatkoi. Siis hyppi ihan tasa jalkaa ja tuli ihan liki ja huusu mulle..Otti kiinni hartioista ja hieman ravisti!1 En tästä nyt ihan toivu heti. Rakastan sitä kovin ja kaikki erimielisyys jää minua harmittamaan. Enemmän koen että ei vaan olla ymmärretty toisiamme oikein. Ja onhan mies nyt ollut tosi väsynyt töiden takia .Ja oisko silläkin tuo suru siitä kun ei onnistuta tässä vaavi hankkeessa. Nyt kun siskostaankin olen enemmän puhunut ja sen raskaudesta, huuto netistä sille huusin vauvan vaateita ja muuta tavaraa ym..Ei varmaan oikein halua kuulla heidän vauvan odotusta enään iltaisin kun töistä tulee..

Vauvatoive koita lepäillä nyt, Tuo pieni rusehtava vuoto on ihan vaaratonta.Silti on hyvä levätä,eikä liikaa huhkia.

Ottisksen jutut oli hauskoja, hymy tuli huulille niitä lukiessa. Minäkin just noin sitä haamua eilen tiirailin, ja hämmästynyt olin että onko tossa muka joku viiva, ei taida olla, jaa onko kuitenkin...

Inia.. :hug:

Lämmöt kanssa hauska juttu sinänsä. Mutta tuo lämmön nousu on vain yksi raskaus oire, se koko tulee tai ei..niinkun muutkin oireet..
Mittasin myös omani ja 37,3 oli..Mulla joka kierto lämpö nousee pikkuhiljaa oviksen jälkeen. Raskauksissa ei ole ollut koholla raskauden loppuun asti, vaan normalisoituu alku kolmanneksen lopun puolella.. näin ennen
 
I-K tsemppiä sulle plussaan! Jos ymmärsin oikein, olet samassa tilassa, kun minä ja Ottis. Paitsi minä en ole testaillut.
Tuo huuto ja varsinkin ravistelu kuulostaa tosi inhottavalta ja vielä joutunut lapsi siinä seuraamaan vahingossa...äh, mitä siihen sanoisi. KUn ei tiedä kaikkea toisten tilanteista.
Itse olen ajatellut, että jos mies käsiksi käy, niin sitä en sulattaisi. Mutta kaikki on niin tapauskohtaista. Mitä se sinulle sitten huusi? Ja kun sinä olit jo ajatellut kuinka hyvästi häntä kotiin toivotella.
 
Ottis
mur-mur Kaunis kukkanen sinulla :flower:! Kiitos kaffitarjouksesta, muistan sen.

I-K Positiivista tässä lämpöilyssä on tietenkin se, ett siitä tietää ovulaation todella tapahtuneen. Raskaudestahan se ei vielä anna mitään takeita, vaikkakin toivoa kyllä :saint:. Toivottavasti teillä tilanne selkiytyy :hug:.

Mua täällä ottaa päähän, kun mies naukkaillut sen verran, ett nyt huutaa yht'aikaa niin TV kuin radiokin ja jos jotain sanon, sanoo vaan, että ei kuule. Jumalauta, etten voi ymmärtää miksi pitää kaksi masiinaa huutaa yht'aikaa ja jos siitä viel enempi sanon vetää herneen nenäänsä ja saa nähdä miten sitten TV:n käy. Tuossa jo kysyin, että lähdenkö toiseen osoitteeseen vai muuttaako asennetta. Rähinäviinaa ei tarvitse juoda :headwall:.
 
Inialle: Halaus negasta :hug: , Tovon kovasti, että joskus saat sen ihanan plussankin rtestiin! :heart:

Terry: Aloitat maanantaina piikittelyt, onko nyt samalla clomikierto, en tiedä mihin Menopur vaikuttaa?http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humpil/9/879749.pdf löytyikin paljon ohjeita;=)
ja tuossa löytyi nuo hinnatkin : http://www.terveyskirjasto.fi/terveysportti/geneerinen.laaketiedot?p_nimi=MENOPUR

Oma clomiavusteinen kiero nyt alkanut ja nyt viimeinen clomi meni aamulla, nyt sitten vaan oviksen odottelua :D

Ihanaa vkloppua kaikille! :flower:

Vauvatoive10:lle nyt rauhallista iltaa, ettei vuotoa tulisi enempää!

Mahdotontako :heart:

Viivojen vahvistumisia kaikille, keillä haamuja ja vastaavia näkynyt! :flower:
 
Rinja sullakin km ollut? Paasitko kuinka pitkalle? Taas anteeksi, kun oon vahan pihalla mutta oletkos sa hoidoissa vai luomunako? ja ykkonen siis toiveissako?

Hei ja sitahan mun on pitanyt kysya etta mika teidan suhtautuminen kahviin on nyt raskautta yrittaessa? Ma oon niin monesta paikasta lukenut etta kofeiini ei ois hyvaksi ollenkaan, joissan sanotaan etta yks kuppi paivassa on ihan ok. Ma oon ihan hirvee kahvifriikki ja aamulla pakko saada kaffet etta saa silmat auki. Tosin taalla on tullu opeteltua tahan nescafeeseen, joka ei siis oo mitaan oikeeta kahvia vaan jotain ihan muuta sossoa. Lieko viela pahempaa kuin aito kahvi... :x

 
Kiitti vielä kertaallen Ottis =) :flower: ..miekin tuota Avatarta kopaisin ja huomasin, ettei kuiteskaan suurene..no, tuo n. 10x10 kokohin ihan ok, ei ihan koko sivun kokoinen kuiteskaan..

..mie käsi sytämmellä lupaan.."Jos vielä plussa miulla testitikkuun pärähtää, ISO kuvanen pinoon tärähtää!!!!.. :D

((muoks)) Hei, tuo Aijaan kokohan onhin hyvä-Kiitti siulle toooosiiii paljon!!!! =) :flower::flower::flower:
 
vauvatoive10-Lepoon ja Mars!!!!!:wave:..helli rakas ystävä nyt ittiäis:heart:..olet sen ansainnut..siivota ja rehkiä siellä nyt tuolla viisiin.. :/

Rinja Älä vielä luovuta, se voi olla ihan ok juttu tuo pikku tuhru.. :)
 
Ottis
Ole hyvä mur-mur! Minäkin täällä harjoittelen sen Plussani esiinpanoa jo ;). Toivottavasti saadaan se sun iso kuva vielä nähdä :hug:.

ON Mies alkoi olla ärrimurria, mutt huusin sen hiljaiseksi (toistaiseksi). Voipi olla, ett mökille lähden taas, ettei tule yhteenottoa.

Iida-Karoliina Tiedän erittäin hyvin miltä susta just nyt tuntuu. Voimia sulle :hug:.
 
Little Bear, ajattelisin että kahvin kohdallakin maalaisjärki. Eli kohtuus kaikessa. Suomessa ei varmaan kyllä olisi yhtään lasta jos kaikki kofeiini olisi pahasta. Tai briteissäkään kun on sitä teessäkin.
Mulla ei muuten raskausaikan maistunut kahvi lainkaan ja sitten kun vauva syntynyt niin en tiedä mikä hormoni palasi ennalleen ja muistan miten ihanalta se taas maistui.


Vauvatoive,
rauhallisesti, sanon minäkin.

Rinja,
tuhrut on ikäviä. Pelottavat väkisinkin. Toivottavasti loppuu.
 
Ompa herkullisen näköinen kakku Mur-murilla :D

Kahvinjuonnista: Olin yli vuoden juomatta ollenkaan, ja 3 raskautta alkoi, mutta myös päättyi.

Nyt juon kahvia, mutten ihan hirmusti kuitenkaan.

Raskaana kahvia ei ole koskaan tehnyt edes mieli, se haiseekin nin pahalle silloin :x

Saunaan ja varmaan tanssimaan miehen kanssa :heart:

Niin ja Runebergin tortut tuskin ovat pahasta ennen raskautta, mutteivat varmaan edes raskaanakaan?
 
Kiitos ymmärryksestä....Rinja taidan ottaa miehen vastaan ihan hiljaisuuden vallitessa..teen omia juttuja ja menen ajoissa maaten jos ei ala itse selvittelemään tilanetta. Meillä tapana yhdessä telkkua katsella iltasin ja yhdessä muutenkin Olla, mutta nyt en mene sen aikataulun mukaan kyllä. Meillä kaksi telkkua, molemmissa kerroksissa. Joten menen alakertaan itsekseni kattelemaan. Nyt sauna kohta lämmin ja sinne menen. Miehet on siis ööliöitä..Niin hyvänä omaanikin pidän,et ei ole tosikaan. Laitan eväät hälle valmiiksi, ihan vartavasten välillä oikeaa ruokaa siis,keittelen perunat ym. Hälle rasiaan että saa lämmittää sitten töissä. Ja passaan pikku juttuja, joskus vähän leikillään että saan hymyilemään. Tykkään itsekkin sellasesta että vähän hemmoitellaan niin miksi en omaani hemmottelisi. Eivät miehet tajua että voikin olla hyvä vaimo, vaan kun joku juttu ei olekkaan mieleen niin heti ollaan mollaamassa.
Ja sitähän sillä kanssa välillä on että tuntee itsensä ulkopuoliseksi kun mehän ollaan poikien kanssa oltu perhe ja hän siihen jälkeenpäin on tullut. Mutta enhän minä sille nyt tässä enempi voi tehdä, on just yritetty että vetääkin kaikkeen mukaan että tuntisi olevansa hyväksytty. Tai miten sen sanois.
Tämmösellä hetkellä miettii kyllä että onko missään järkeä.

Rinja jospa tuhrut ei ole mitään sen kummallesempia..
 

Yhteistyössä