40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Hello kaikille! Meilla taalla paistaa aurinko. Ihan kivaa, kun alkuviikko oli ihan taytta talvea, lunta, viimaa ja kylmaa!

Rinja voih kuinka jannittavaa! Se lammon nousu on ihana merkki ja ihan kihisen jo taalla, etta testaa jo! :D
Ottis Nyt kovasti peukutusta etta haamu lopettaa haamuilun ja nayttaa todelliset kasvonsa :)

Lumeton :'(
Kyselit, kumpi on parempi se ettei tuu ollenkaan raskaaksi vs tulla raskaaksi ja saada se kammottava km. Mulle se, etta tulee raskaaksi antaa niin paljon toivoa ja uutta pontta yritykseen, vaikka se sitten meniskin kesken. Mehan ollaan jo kolmisen vuotta yritetty, hoitojen kanssa ja ilman ja nyt vasta joulukuussa tuli ensimmainen (todistettava) luomuplussa, josta oltiin ihan ymmalla ja onnessaan! Ja ehka se vaikuttikin sitten siihen etta sita km ei niin osannut surra, kun oli vaan niin iloinen, etta se on mahdollista ilman mitaan hoitojakin! (ainakin kerran 3:ssa vuodessa :p )

Mika ihme tuo Heikki juttu oikein on? huh? minttuhammastahnaa?
 
Vau, vau, vau! Paljon haamuilijoita. Ottiskin! Nyt vaan toivotaan kaikille ja jokaiselle erikseen tummenevaa viivaa. Parin päivän tauko testausten välillä tekee terää, sillä sitten vahvistumisen oikeasti näkee. Mutta kätännössä niin pitkä testiväli on ainakin minulle mahdottomuus.

Puheltiin siitä, että onko kemiallinen raskaus hyvä vai huono asia. No minullehan niitä on tullut monen monituista. Gyne sanoi, että se on merkki, että raskaus on ihan lähellä. Mutta toisaalta onhan se merkki siitä, että jotain on pielessä, kun useasti niin tapahtuu. Tämä viimeisin "plussakierto" oli minulla kuitenkin siinä mielessä erilainen, että plussa piirtyi testiin useampana päivänä ja vasta kp 28 tuli näkyviin. Usein olen pongannut sen kp 23-25 ja yleensä vain yhtenä päivänä.

Mulla alkoi Menopurin metsästys, koska uusi kierto alkoi. Tänään siis kp 1/27-32. Tiesin kyllä, ettei läheskään joka apteekin varastossa ole Menopuria, mutta unohdin loppuviikosta alkaa tilailemaan sitä. Maanantaiaamuna pitäisi pistaa eka ja nyt varmistin, että 75 km:n päässä olevasta apteekista lääkettä saan. Onneksi. Taidan muuten laittaa miehen katkaisemaan tuon ampullin kaulan, etten tee nilloja :)

Oivikki saa piikittää "helpompaa" lääkettä. Mulla ei oo onneksi kuin kolme piikityskertaa. Kyllä sitten harmittaisi, jos liika muniksia kasvaisi, eikä saisi yrittää. Onko kenellekään koskaan käynyt niin? Tavallisempi harmituksen aihehan taitaa olla se, että muniksia ei kasva, jos siis on punktiotavoitteet. Voihan näinkin käydä. Mutta jotenkin tuntuisi tylsemmältä, jos kasvaisi liikaa, vaikka sama se, minkä takia hoito epäonnistuisi.

Mulle tuli siis menkat kaksi päivää lugejen lopettamisen jälkeen. Ihan kuin Oivikki kertoi omasta kokemuksestaankin.

Mäkin olen ollut muuten sen verran "hölmö", etten ole Heikin ohjeitten luvun jälkeen käyttänyt omaa Pepsodenttiani vaan miehen Elmexiä :)))) Mies on niin vannoutunut Elmexin puolestapuhuja, että oli ihan innoissaan kun luin Heikin löpinää. Kaikkea sitä tulee kokeiltua näin vauvahöperyyksissään.
 
Voi Ottis :D .."Silloin kysyinkin, ett miten hän ilkeää koskea mun vittuuni, jos mun käsieni jäljestä pitää heittää juusto roskiin? Vastausta en saanut, mut eipä ole meillä tuota juustokeskustelua sen jälkeen enää käyty" ..mie repesin.. :LOL::LOL::LOL:

..siis että miten sitä juustua sitten höyläillään jos ei saa pitää reunoista kiinni?..siitä päältäkö..hankalaa miusta :eek: ..kyllä ne nuo äijät säveltää, voi mahoton!!!!

Siulle Ottis toivon nyt viivanpaikan/"haamulaisen serkun, kummin, kaiman" vahvistumista kovasti-Ihunaa olis!!!:) :heart:

Onlydream Plääh, siun testis ollunna sunnuntai kappale!!!:eek: ..uutta vaan dippaileman ja pian, mie täällä jännään sen plussan puolesta. ;) :heart:

tuosta km, tuulimuna, kemialliset keskustelusta..

Olen tässä kelaillut tätä omaa "kuumeiluani" sinne -09 maaliskuun alkuun(silloin alkoi)ja voinpa melkein laittaa pääni pantiksi että 2x on miulla tuona aikana ollut kemiallinen!

Ensimmäinen Heinäkuun puolessa välissä, kesälomareissulla. Oireita TOSI PALJON. Kuukautiset alkoi päivän myöhässä. Haamu(vaal. pun.väriäkin) Marketin "surullisen kuuluisalla" Find out Pregnent testillä.

[img=http://kuvaton.com/k/1G9.jpg]

Toinen syksyllä, en muista kuukautta..syys-lokakuu oliskohan ollunna?.. ja samat kunnon oireet. Kuukautiset päivän myöhässä ja testasin haamun( värillä )Vilja Sensitive testillä.

..Kuvaa en nyt saa enää laiteltua, ei onnistu millään kun koetin pienentää niin kuin tuon edellisenhin..tekstikin tulee lihavoinnilla..ärsyttävää kun en löydä ongelmaa??!! :eek:

Mutta..
Molempien testien haamut ns. roskishaamuja, bongattu muutaman tunnin päästä testauksesta. SILTIKIN olen 99.99% varma että kiinnittymisen yritystä oli ollunna!!

eli..nyt sitten plussa joulukuussa-vaikka surullisesti menikin kesken :( ..

Jotain tapahtuu miun kropassa vielä ja siksi on pikkiriikkinen toiveen hippunen miulla olemassa :) ..entäpäs jos tärppäiskin aika pian km:n jälkeen?..vai uskallanko edes toivoa, petynkö sitten kauhean kovasti..näin voi tosiaankin käydä..jotenkin mie vaan haluaisin kokeilla vielä..miehen toiveet saattaa kuitenkin olla toisen suuntaiset, ettei enää uudestaan haluaisikaan yrittää..
 
Ottis
Inia Pahoittelut negasta :hug: ja sori, ett olen sekoillut säätysi kanssa :). Siitä on tainnut olla aiemminkin puhetta. Kiva, ett sulla siellä ihana mies. Taitaa muodostaa poikkeuksen, vaikkakaan ei välttämättä ainutta, tässä porukassa. Toivotaan parempaa onnea uuteen kiertoon, jos se täti nyt on todellakin tulossa :(.
 
Ottis
mur-mur Kiva, ett sait hyvät naurut :). Kyllä minäkin vähän ihmettelin, ett miten sitä juustoa sit leikkaa, jos ei koskea saa, mutt juuston pitää kuulema olla siinä pussissa ja siitä sit nätisti vähän raotetaan ja sipastaan siivu päältä :kieh:.

Kyllä sinä uskallat vielä uuteen yritykseen ryhtyä. Kai ne hormonit jotenkin raskautumiselle otollisempia ovat km:n jälkeen. Toivon, ett saisit miehen ajatukselle lämpenemään :hug:.
 
Inialle halaus. Että sen plussan saaminen sitten voi joskus olla vaikeaa!!!!! Voimasanoja tekisi mieleni kirjoittaa.

Ei muuten taida ollakaan sellaista miestä, joka osaisi "osallistua" vauvahaaveiluun samalla tasolla kuin nainen. Jotenkin tuntuu, että osaavat ulkoistaa itsensä siitä. Joko eivät ajattele esim. keskenmenoa tai sitten surevat niin paljon, etteivät uskalla näyttää tunteitaan. Tai jos näyttävät, niin tapa on ihan uskomaton.

Ottis onko teillä käytössä sellaiset juustonapit? Oon kyllä nähnyt niitä, mutten kenelläkään käytössä :-DDD
 
Jos joku muistaa mikä se Heikin linkki oli niin laittakaa se uudelleen!
Ja olin sitten popsimatta myös herkkukaramelliani, Mariminttejä ja Marianneja.
Ei kai me naiset nyt vaan provosoida toisiamme riitelemään miestemme kanssa?
Mulla on jo ikävä omaa päkäpässiäni, oli niin yksinäistä nukkua sängyssä viime yönä, jospa ottaisi sen ihan halaten vastaan huomenna, jos tulee kotiin.....rakkaus on ihmeellinen asia.
Jatkan kohta taas siivouksia, voi näitä teinien huoneita, välillä annan olla ja sanon että "hukkukaa paskaan jos haluatte elää kuin siat pellossa" mutta olen varmaan 2 tuntia pyyhkinyt pölyjä ja raivannut täällä.
Seuraavaksi lattiat, ja sitten saa riittää.
 
By the way: Mitäs noi Menopurit maksaa? Siis suuruusluokkaa... Onko ihan tajuttoman kalliita eli kannattaako ottaa kaikki 20 ampullia samalla kertaa? Mulla menee 6 ampullia kiertoon ja niitä on saatavissa 5:n ja 10:n ampullin paketeissa.
 
Ja Inia voi etta :'( :hug:

Niin, oon makin listannut nyt nama keinot milla raskaus onnistuu (taa on just tata hullua sekoilua naissa vauvakuumeiluissa) eli siis nyt joulukuussa kun raskauduin luomuna keinona kaytettiin:
*ei paljon paineita siita,etta luomuna vois onnistua
*taalla tullu juotua todella vahan mitaan alkoholijuomia, mutta joulukuussa kun oli kaikenmaailman juhlia, tuli viinia lipitettya jopa kolmeen otteeseen
*en kayttanyt mitaan vitamiineja yms. "terveys" valmisteita.
*uudet punaiset alusvaatteet :LOL:
 
Kävin kaupassa ja te ootte kirjoittaneet sinä aikana ihan kamalasti.

Inia :hug: Mutta muista, että passeissa kiinnittyminen voi tapahtua myöhemmin.

Kiitos, kun vastailitte tuohon kysymykseen. Kaipa se pitää hyvänä merkkinä ottaa, että edes noin pitkälle pääsee. Meillähän aiemmin alkiot pysähtyivät kuin seinään 4-soluisiksi, mutta nyt sitten ainakin jakautuvat pidemmälle.

Niin, mun mies. Yleensä se on kyllä aivan ihana, ja hoitaa mielellään kotitöitä, laittaa meillä ruuan (anoppilassa anoppi oli taiteilijasielu joka ei osannut ruokaa laittaa ja appi hoiti aina sen puolen, siitä on ilmeisesti asian oppinut). Mutta kai nää km:t on ottaneet sille niin koville. Tuli muuten eilen kotiin jo kymmenen jälkeen ja pyyteli kovasti anteeksi :heart:

Toi juustojuttu oli hulvaton. Mikä toi hammastahnahomma on? Oon aina käyttänyt Pepsodenttia, sitä vihreetä. Elmexistä en tykkää...
 
Ottis
Terry64 Pitääköhän meidän perustaa nyt Elmex-kerho? Ollaan kyllä eri sortin sakkia, kun kaikki vinkit miten parantaa mahdollisuuksia tulla raskaaksi uppoaa kuin lämmin veitsi voihin ;).
 
Voi että kun täällä haamuillaan paljon!!! =) :heart: toivottavasti tulee paljon vahvoja plussia!!! :) Miten saatte noi paksut tekstit? en ole niin perehtynyt tähän. :ashamed:
Höh! Tämä mama ihan sekaisin menkkoja ei ole vieläkään näkynyt. Meillä asuu nyt yksi 18v neito. =) Niin ne lapset aikuistuu. Tänään illalla sitten viedään Christina syömään. Ja annetaan lahjat. :)
hämmästynyt :eek: mamastella kp:29/28
 
Siis minäkään en oo kuullut mistään hammastahnoista tai heikeistä mitään :whistle: . Eikömpepsodentia saa käyttää? Elmexkö on hyväää (sitten ostan sitä heti maanantaina). Miksi roskaruokaa ei saa syödä? :ashamed: Voi ei kun tykkään roskaruoasta nykyään!!!
 
MamaStella jos haluat "lihavoinnin" tee näin: maalaa se osa tekstistä minkä haluat hiiren vasemmalla ja paina tuota isoa B-kirjainta..toinen vaihtoeheto on, sanan tai lauseen alkuun [ b ] ja loppuun [ / b ]

HUOM! Älä jätä välilyöntejä, mie jouduin noihin laittamaan kun muuten en saanut näkyviin..

Siullako ei vielä tätiä kuulunut??..Yeees!!!!:wave: ..kovasti plussatuulia sille suunnalle!!!:heart:
 
Ottis
Terry64 Se tuli se juustojuttu niin perinpohjaisesti käsiteltyä, ett mä voin nykyään höylätä juustoni vaikka lattialla eikä haittaa ;). Käytännössä juttu on niin, ett meillä on eri juustot. Mies pitää kovemmista ja väkevämmistä juustoista ja mä puolestani kermaisista ja pehmeistä. Meillä on erilliset voitkin ja voin vannoa, ett se on säästänyt minut monelta torulta, sillä miehen tapa ottaa levitettä leivälle lähentelee taidetta ja hyvä ei heiluis jos menisin purkilleen ronkkimaan. Tosin mä siitä toissailtana vähän napsasin ku pääsi oma levite loppumaan. Mutt nää on ihan käytännön juttuja, koska mulla on keliakia. Paahtimet, leipäkorit ym., kaikki on erillisiä. Onneksi sinkkuna ymmärsin teettää ison keittiön, on nyt tilaa levitellä aparaatteja ympäriinsä.
 

Yhteistyössä