40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Äiti7 tervetuloa mukaan ja peukuts, jotta tässä parin päivän sisällä saat +.

Rinja minulla on menossa ivf hoito pikälläkaavalla, eli nyt otan lääkettä joka ajaa alas omat hormoonit ja sitten ensi vkolla aloitan pistämään lääkettä, joka kasvatta munasoluja ja ne kerätään vkolla 6, jos hyvin menee siitä parinpäivän päästä siirretään sitten alkio/t kohtuun.

Lumeton
jaksamista! Ei voi olla helppoa piinailla, kun se yrityksen loppu alkaa lähetymään.

Nillanilla kiva pääset uuten yritykseen, lääke taisi vaihtua? Taidat päästä ennen minua olemaan rktt, olisi tuo lyhythoito kaava vaan sillä lailla mukavampi, että ei tarvitse tätä sumutteluta ollenkaan.... Minusta taitaa se teelusikka olla juurikin se 5 ml. Aikoinaan kun käytin tuota vehnänäalkioöljyä laitoin sen salattiin, ei maistunut ollenkaan siellä muun kasitkkeen joukossa.

 
Miten te naiset kerkiätte puhumaan täällä viisi sivua tekstiä ja minä vain kävin kaupassa eilen ja nukuin yön yli.. :eek: :eek:

Ottis kiitti päivityksistä, :flower: oli vissiin mun homma, kun Wiara lopetti, mutta annan mielelläni ton sunnuntain sulle ihan vakihommaksi, se on välillä mulla viikon ainoa vapaa. Maanantain päivitykset voin edelleen pitää ittelläin.
Saitko niitä siemeniä???

Vauvatoive ei ole sitten ihan legendaa että jalat ylhäällä auttaa tärppäämään..

mur-mur tsemppiä taas ultraan :heart:

lumeton häntä pystyyn, vielä et ole testannut... ja plussatulos voi vielä tulla. :heart:

Inialle myös hermoja piinaan :heart:

nillanilla WOU! Tehdäänkö sulle uusi ivf?

ON täällä tilattu taas tikkuarsenaali ja niitä foolitabuja oli tuolla halpa-testilläkin myynnissä,
sattui mukaan sellanenkin paketti. (Muoks! Linkki poistettu)
Tänään kp8 alotettu taas toiveikkain mielin siemennykset :p
 
Empä usko, että tälläkään kierrolla on tärppi käyny.Mulla oli km viime vuoden alkupuolella ja siitä asti ollaan yritetty uutta vaavia,vaan ei näy,ei kuulu.Kyllä mä vaan olen tullut siihen tulokseen, että tällä vanhenemisella on huimasti vaikutusta tuohon hedelmällisyyteen.Tää viimisin km, mikä mulla oli, meni kesken viikolla 12.Eikä mitään muita oireita,kun vaan huomasin,että jotain tihuttaa.Uä:ssä sitten huomattiin, että oli lopettanut kasvunsa jo viikolla 9.Kierto on mulla aina hyvin säännöllinen ollut, mutta kun ei nyt tärppää,niin ei!
 
Tosiaankin, tekstiä tippuu nyt siihen tahtiin, että hitaampi ei kärryillä pysy...

erka
Luin monen sivun takaa tilanteestasi. Tosi ikävä juttu. Ei tässä nyt mitkään sanat taida auttaa, se pettymyksen tunne vain on niin kauhea. Jää tyhjä olo :hug: Jaksamisia sinulle, kovasti!

Ja vauvatoive lämmin :hug: Ja onnea :heart: Kirjoittelit tuolla aiemmin myös jtn. miehesi suhtautumisesta poikaasi. Huomaan, että riitely on nyt onneksi jo unohtunut, mutta silti vielä pari sanaa asiasta... Meilläkin se tilanne, että mies ei ole teinin isä. Olen huomannut, että olen tosi herkkä reagoimaan ihan KAIKKEEN, mitä mies sanoo teinille. Siis pienimpäänkään "huomauttamiseen". Viitisen vuotta ollaan oltu yhdessä ja sinä aikana mies on kohdellut teiniä koko ajan tosi nätisti, mutta 2 kertaa on suuttunut ihan typerästä asiasta. Silloin meillä on ollut heti armoton riita pystyssä, koska olen heti kuin leijonaemo puolustamassa teiniä. En tiedä, teenkö oikein tässä, mutta ne vietit ja ne vaistot... Ne tulee jostain niin syvältä, että itseään on tosi vaikea hallita. Joten tiedän, miltä tuntuu! Ex-miesystävä sai muuten lähteä siksi, että ei sietänyt teiniä. Sellaista miestä en voinut rakastaa |O Sitä mieltä olen, että aikuisen pitää aina olla se viisaampi. Vaikka en tosin itsekään aina osaa :ashamed:

Täällä puhuttiin aiemmin jotain maca-jauhosta. Guuglaamalla löysin hajatietoa, pitäisi parantaa hedelmällisyyttä, myös miehillä? Jossain sitä moitittiin pahanmakuiseksi. Käyttäjäkokemuksia? :whistle:

ÄITI7 Km:sta pahoittelut :hug: Minkä ikäinen olitkaan...? Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, roikunhan täällä minäkin, 45+, ja TT. Eli siis toivoton tapaus.

ON. Toiveet ihan nollassa. En saanut bongattua ovista, kun tikutkin loppuivat, ja miehen yöllä päättyvät työvuorot vei loputkin toivot kunnon puuhastelusta. Mitä nyt räpisteltiin. :xmas: Mutta uusi tikkuarsenaali + foolihapot tuli juuri tilattua tuosta ylläolevasta osoitteesta. Voihan niillä sitten taas leikkiä :LOL:

Kaikille jaksamisia ensi viikolle jo nyt! :heart:
 
JEPULISJEE SolakkaSilakka niin, nyt pyörähtää 3 ivf hoito. OIVIKKI lääke vaihdettiin Menopuriin, saa nähdä kuinka pallerot kasvaa. Taitaa meillä olla lähekkäin sit siirto päivät, ei taida montaa päivää heittää. Mulla tulee keväällä 43v mittariin ja kela ei korvaa enään sen jälkeen mitään lapsettomuuteen liittyviä lääkkeitä. JOS jotain pakkaseen saan ja niiden hoidot viel päälle niin ennen kesää on tää mun vauvanhaku projekti sit paketissa ja käyty läpi. Sitten on katsottava totuutta silmään ja lopetettava kuumeilu. Mutta haluan katsoa viel tän kolmannen hoidon ettei mun tarvi jossitella myöhemmin etten kokeillut kaikkia konsteja. Jotenkin olen ajatellut asiat selväksi niin että nyt on olo ja mieli tosi seesteinen. Kävin tänään apteekissa ja proviisori sanoi että kannattaa hakee lääkkeet ennen synttäreitä vastasin että tiedän asiasta ja sittenhän tämä touhu loppuu. Hän toivotti hyviä tuloksia ja ojensi muovipussin jossa lääkkeet oli ja hymyili osaanottavasti... Ajattelin että taisin nähdä hänet viimeistä kertaa...
 
Solkka silakkakiva, kun tilasit tikkuja on sitten millä testailla =) parasta, että talletukset on jo aloitettu.

Äiti7 olen pahoilleni kokemastasi km. Kyllä se ikä vaikuttaa, mutta täällä näitä esimerkkejä kuitenkin onneksi on jotka +.

Noista vitamiineista syö folirenia ja multivitaa tabletin päivässä.
 
Vielä back...

nillanilla Onnea hoitoihin :heart: Kuka sen tietää, vaikka se plussa sieltä juuri nyt sitten napsahtaisia! Ja eikä sulla tuota ikää vielä niin kamalasti ole, että haaveille pitäisi laittaa portit kokonaan kiinni. :xmas:

mimmimamma
Plarailin vielä uudelleen sivuja kauas taaksepäin. Pysähdyin sen viestin kohdalle, jossa kerroit miehesi itkeneen. Tuntui kamalalle. :hug: Tämä kaikki on jotenkin niin epäreilua. Mulla on monesti se olo, että olen pettänyt mieheni, kun ei kyetä saamaan yhteistä lasta :/ Hän itkee asiaa sisäänpäin. :ashamed:
 
luettuani viestisi tajusin että näin mieheni varmaan pitkään on tehnyt, itkennyt sisäänpäin. Minun huomaamatta. Nyt kyyneleet valui ulos pitkin poskia. Sama pettämisen tunne minullekin nousee, mutta ikää kun ei saa väännettyä takaisin päin. Mies on siis 40 v(ottis kysyi) ja voisi löytää uuden nuoren naisen, joka antaisi sen minkä hän eniten haluaa. Mutta meillä upea suhde ja tämä varmaan ahdistaa häntä. Voimia sinulle lumisydän kyllä se vaavi teille vielä tulee, silloin kun vähiten odotat sen tulevan :) eli lue kierto, jolloin ei tarpeeksi yritystä oviksen aikana. :hug: :hug:

Ottis niin 4 päivää odotusta jäljellä. Tällä kertaa täti ei rynnäköinyt kp 21 tai 22. Kp 24 nyt meneillään :)

mur-mur peukutus huomiseen.

Inialle voimia odotukseen.

mimmimamma
 
Ottis
Nillanilla Minä olen ottanut Befoli-poretablettia. Kesällä tuli hullun lailla selattua mitä kaikkea raskaana tarviikaan. Siinä on foolihappoa 165% päivän saantisuosituksesta. Ja kylmäpuristettua vehnänalkioöljyä olen ottanut myös.

Onnea hoitoihin =)!

Mur-mur Muistan tunteen, kun minun mieheni pihtaili peräti kahdella kierrolla peräkkäin just H-hetkellä ja täytyy tunnustaa, ett vähällä olin miehen listiä :(.

ON Nyt onkin sitten sellanen soppelin tyyni olo kun sain kuin sainkin mitä hain :saint:.
 
Ottis
Rinja Varppina riittää simpat jos aamulla olitte silleen :). Onnea matkaan ja plussaa sitten parin viikon päästä + :heart:!

SS Hui, sinunkos varpaille mä astuinkin? Tuolta alusta kattelin, ett kenen vuoro. Nooh! Sekasi tässä menee vähemmälläkin ku ei ajattele muuta ku niitä simoja vaan.

Siemeniä sain kiitos :whistle:. Täytyypä kurkata tonne kotitestin sivuille mitä tabuja siel kauppaavat. Ja voin minä ottaa sunnuntain päivityksen myös. Ilmottelen jos alkaa ahdistamaan ja kauppaan sitten eteenpäin.
 
Ottis
Lumisydän Minä olen käyttänyt kahdessa kierrossa macajauhetta. En tosin peräkanaa, mutt mulla ainakin auttanut siirtämään ovista. Ennen macaa mulla oli ovis kp10, seuraavassa kierrossa macan kanssa kp12. Sitten jätin macan pois ku toiveet oli muutenkin vähissä ja ovis tuli kp11 ja nyt tässä kierrossa kun aloin ottaa macaa kp2, ovis on tänään eli kp13. Uskon sen siis auttavan. Follikkelin kasvua sen pitäisi tukea. Ja miehiinkin purra ihan oikeasti. MInä sekoitan sen Valion Gefilus herajuomaan. Aika hankala on sekoittaa ja tarttuu kiinni niin lasin reunoihin kuin haarukkaan/lusikkaan, mutt ei se mun mielestä niin pahan makuista ole, mitä tuolla 'kylillä' juttelevat.
 
Ottis
mimmimamma Vautsi tota sun kp:ää! Minä niin toivon, että täti kiertäis teidät ja hurjan kaukaa. Kyllähän oman lapsen kaipuu miehiäkin syö. Me päätettiin heti suhteen alussa, ett ehkäisyä ei käytetä ja lapsi saa tulla jos on tullakseen, mutt sit juhannuksena 2006 mies alkoi humalassa itkeä, ett hän haluaa isäksi ja siitäpä tämä yritys sitten alkoi. Olin jo toivosta keväällä totaalisesti luopunut, kun sitten kesällä huomasin olevani raskaana. Keskenmenon jälkeen vauvakuume tietenkin vain paheni.
 
Ottis, palasit linjoille,joten onnistuit kellistämään =)
Niin. En mä siis alipainoinen ole oivikki, mut kaiketi vois olla pyöreämpikin =)
Onnea sinulle ivf hoitoon. Millainen se on? Mulla kun ne ongelmat ovat olleet myöhäisemmassä vaiheessa, niin en ole sellaiseen joutunut törmäämään. Mutta ei se ole mukavaa sekään, että niitä ongelmia tulee myöhemmin. Toivottavasti ei tule enää.
Kenellekään meistä.

Noo, jos tässä sais jotain aikaiseksi :whistle:
 
Pitää vielä palata linjoille, että ÄITI7, sulle paljon voimia! Mä tiedän, että ne km:t ovat tosi masentavia. Ei vain saa luovuttaa toivoa :heart:
Ottis, nyt jännätään yhdessä ja muut samassa tilanteessa olevat mukana. Oliko se I-K näitä samoja kiertoja?
Ottis, sun mieheshän on kun eri mies mitä noin viikko sitten. Koko ajan ootte puuhissa =)
 
Ottis
Rinja Niinpä ja ajatteles, ett ennenkuin alettiin puuhastella, mun mieheni laittoi oikein kynttilän palamaan ;). Kovaan kouluun mä ukkoraasun jouduin viime viikolla ottaa, mutt saatiin todellakin selvitettyä se, että tämä vauvakuume meitä molempia risoo ja mies oli pettynyt kun mulla alkoi menkat. Mutt sain tehtyä myös selväksi sen, että jos ei oikeaan aikaan puuhastella, on ihan turha odottaa, ett tulisinkaan raskaaksi ja sen hän käsittääkseni on ymmärtänyt jo aiemminkin, ett siihen hommaan totisesti tarvitaan myös miestä :kieh:.

Kiva jännäillä kimpassa :heart: + :heart: + :heart: + :heart: ....
 
Lumisydän, kyllä minäkin olen se naarasleijona, minut pitää tappaa ensin jos minun lapseen meinaa koskea.......pahoin elkein.....
Yritän olla reilu ja sovitella, enkä ihan kaikkeen sekaannu, mutta nyt oli ensimmäinen noin paha kahnaus miehen ja pojan välillä että jo ajattelin eron ottaa.
Nyt tämä plussa yllätti, ja yritän ajatella että vauvan myötä miehestäkin kasvaa isä ja mies. Täyttäis nyt ensin 29 ja ensi vuonna 30, eikö siitä kunnon iskä tule, mokoma pikkupoika.
Luulee olevansa joku heimopäällikkö Afrikasta, joka kaiken sanelee, hänellä 8 pikkusisarusta ja kaikkia määräilee niitäkin puhelimella Suomesta käsin kun on esikoinen.
Minä olen hänelle ollut vaikea pala ja luu kurkussa, kun panen kampoihin ihan kiitettävästi,
mutta herra varjele jos olisin kaikkeen suostunut ja totellut vaan.....hui.....
 

Yhteistyössä