Tosiaankin, tekstiä tippuu nyt siihen tahtiin, että hitaampi ei kärryillä pysy...
erka Luin monen sivun takaa tilanteestasi. Tosi ikävä juttu. Ei tässä nyt mitkään sanat taida auttaa, se pettymyksen tunne vain on niin kauhea. Jää tyhjä olo :hug: Jaksamisia sinulle, kovasti!
Ja
vauvatoive lämmin :hug: Ja onnea :heart: Kirjoittelit tuolla aiemmin myös jtn. miehesi suhtautumisesta poikaasi. Huomaan, että riitely on nyt onneksi jo unohtunut, mutta silti vielä pari sanaa asiasta... Meilläkin se tilanne, että mies ei ole teinin isä. Olen huomannut, että olen tosi herkkä reagoimaan ihan KAIKKEEN, mitä mies sanoo teinille. Siis pienimpäänkään "huomauttamiseen". Viitisen vuotta ollaan oltu yhdessä ja sinä aikana mies on kohdellut teiniä koko ajan tosi nätisti, mutta 2 kertaa on suuttunut ihan typerästä asiasta. Silloin meillä on ollut heti armoton riita pystyssä, koska olen heti kuin leijonaemo puolustamassa teiniä. En tiedä, teenkö oikein tässä, mutta ne vietit ja ne vaistot... Ne tulee jostain niin syvältä, että itseään on tosi vaikea hallita. Joten tiedän, miltä tuntuu! Ex-miesystävä sai muuten lähteä siksi, että ei sietänyt teiniä. Sellaista miestä en voinut rakastaa |O Sitä mieltä olen, että aikuisen pitää aina olla se viisaampi. Vaikka en tosin itsekään aina osaa :ashamed:
Täällä puhuttiin aiemmin jotain maca-jauhosta. Guuglaamalla löysin hajatietoa, pitäisi parantaa hedelmällisyyttä, myös miehillä? Jossain sitä moitittiin pahanmakuiseksi. Käyttäjäkokemuksia?
ÄITI7 Km:sta pahoittelut :hug: Minkä ikäinen olitkaan...? Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, roikunhan täällä minäkin, 45+, ja TT. Eli siis toivoton tapaus.
ON. Toiveet ihan nollassa. En saanut bongattua ovista, kun tikutkin loppuivat, ja miehen yöllä päättyvät työvuorot vei loputkin toivot kunnon puuhastelusta. Mitä nyt räpisteltiin. :xmas: Mutta uusi tikkuarsenaali + foolihapot tuli juuri tilattua tuosta ylläolevasta osoitteesta. Voihan niillä sitten taas leikkiä
Kaikille jaksamisia ensi viikolle jo nyt! :heart: