40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Kiitos vaan onnitteluista, mutta ovat kyllä ennenaikaisia, sillä en oikein millään voi uskoa, että kyseessä olisi aito asia. Kaksi raskauttani olen testannu Apteekin omalla ja ekasta tuli hailukka plussa kp 27. Tokan raskaudessa testasin kp 30 (ennen edes yrittänyt), jolloin iltapissasta alkoi ihan heti piirtymään tosi vahva plussa. Ja nyt mennään kuitenkin jo kp 29:ää. Jos vain kroppa samalla tavalla tuottaa hcg:tä eri raskauksissa, niin tämä ei voi olla raskaus.

Kiitos päivityksestä Solakka Silakka. Oot jo kohtapuoliin kierron puolivälissä :) Ja Mahdotontako alkukierrossa. Sulla taisi tulla samanlainen haamu viimekierron lopussa? Sitten kärsivällisesti maltoi odottaa ennen seuraavaa testausta :) Mä taas haalin kaikki lähiapteekkien ja kauppojen testit kotiin ja testaan niin usein kuin vain pystyn. Ihan hölmöläisen hommaa tää mun puuhastelu.

Liizalle onnenpotkut rktt-aikaan.

Tässä kun oon kehua retostellut, miten luget eivät ole aiheuttaneet mitään oireita, niin nyt on eilisestä asti ollut repiviä kipuja alavatsassa. Ihan kuin kroppa sanoisi, että limakalvo on jo liian paksu ja yrittäisi poistaa sitä. Luget taas pitävät keltarauhasmäärää niin korkeana, ettei vuoto pääse alkamaan. Ikään kuin olisi "sotatila" alakerrassa :LOL:
 
Ottis
SS Eipä kiittämistä. Enhän mä voi varmaks sanoa näkyikö siellä sun vai kenen yhteystiedot, mutt häjyä oli ku en meinannut saada laskua omaan osoitteeseen ollenkaan. Ja sitten iskikin paniikki tulla ilmottamaan tänne, ett jotain ihmettä siinä linkissä oli. Ku heiluuhan näillä palstoilla kuitenkin vaikka minkä sortin sakkia. Vaan nyt palattava töihin :headwall:.
 
~*~Aurinkoista maanantaita!!~*~


Voi että, Terry64 siellä haamuilee:wave: ..äläpäs ollenkaan vähättele noita "haamu viivasia" ja joka raskaudessa ovat nuo hcg arvot ihan omanlaisensa!!..minä jos kuka sen voin sanoa: edellisessä pamahti to-del-la vahva viiva Apteekin omaan kun oletettu vuoto päivän myöhässä..tästä raskaudesta testailin samaan aikaan&Apteekin oma testinä, mutta viiva olikin hailakampi, vahvistui vasta 31.12(eka testi siis 26.12)..vielä siun viivaseis kerkeää punerua kummasti ja toivon sitä siulle kovasti!!!!!:heart::heart::heart:

..niin..ja testaile vaan siellä edelleen ;) ..ja ostappa se Apoteekin oma, mie siitä kans tykkevän..HEI!!..ja tämä testi oli hyvä&herkkä(10)..tarttet nyt PALJOOOOON testejä!!!:D

http://www.testikauppa.fi/tuotteet/raskaustesti?gclid=CLq2yIiqv58CFQk13godu3gG0g

..eikä ollunna kalliskaan puikkotestiksi kun esim. 2test./7e..tuolla hintaa sain apteekista yhden puikkotestin ja herkkyys 25..kun nyt tilaat, saat sen kivasti keskiviikoksi!! =)



Kovasti testausonnea siulle&kaikille muillehin, sekä pal-jon sitä ++++++++pölyä!!!


Kyläpä minnuun nyt alkaa kauheasti pelottamaan se ultra..:ashamed:..mahassa vääntää ihan..

Pitänee tästä lähteä suihkuun ja laitella kinkkukiusaus uuniin-Heipat!!:wave:
..tulen kertoilemaan uutisia sitten..pidättehän sormet&varpahatkin miulle ristissä että siellä pieniäinen olisi taasen kasvanut&sydän pupsuttaisi vahvana:heart:..

Kiitos teille muistamisesta&tsempeistä. :)


mur-mur


..nopsaan tuo aika kuiteskin menee, nyt jo rv 9..voi kun siitä vielä jatkuisi..jatkuisi..
 
mur-mur, onnea ultraan :) Täälläkin jännitellään sun puolesta :D

Terry, toivotaan että haamu vahvistuu ja pääset tuonne odotuspuolelle :)

ON: ovis-testissä ei vielä tänäänkään ollut tasavahvoja viivoja, toivottavasti jo huomenissa kuitenkin.... Mulla on enää yksi ovistesti kaapissa ja hätäpäissäni tilasinkin heti aamulla muutaman testin lisää ja siinä sivussa sitten muutaman raskaustestinkin :whistle: Nopeaa on toimitus, nyt jo oli sähköpostissa viesti, että tilaus on laitettu matkaan.l
 
Terry64 Sait haamun testiin..vau..Nyt peukutetaan sen vahvistumisen puolesta.
Vauvatoive10 Kiva että ultran tilasit. Minä varmaan päätyisin myös just noille viikoille tilaamaan jos raskautuisi. =) Ja varsinkin jos olo on kaikin puolin hyvä, silloin jo hyvin pitäisi sydämmentykytykset näkyä vauvan alulla.

Murmur Aivan varmaan kaikki peukut ja pottuvarpaat on pystyssä sinun ja pikkuisen puolesta..Enkeleitä matkaan laitan :heart:

 
Heippaus!

Niin testasin vielä lauantaiaamuna kun menkat oli jo alkaneet, ensin tuli ne 2 viivaa ja olisin saanut jopa kuvan siitä, mutta en halunnut herättää kauheaa hässäkkää kameran kanssa, aika kauan meni, ettei kahta viiva enä ollut, eli testeissä on eroja...

Mutta Terry: sinulla alkaneet varmaan ne kohdun vihlasukivut, en usko, että menkkasi alkavat vaan pienn pieni alkio siellä kasvaa kohdussasi!! :heart:

mahdotontako :heart:
 
Ottis
Terry64 Tuossa vaiheessa meistä itsekustakin (ainakin suurimmasta osasta) kuorituu varsinaisia hölmöläisiä, mutt minä ainakin olen samalainen, ett tikutan sinnillä, jotta johonkin edes jotain piirtyisi, vaan sitten kun ja jos ei haaleintakaan haamua tule, niin olisi varmaan fiksua vähän rajoittaa testailua, mutt sullapa siihen on nyt oiva syy ;). Plussan vahvistumista toivon edelleen + :heart:!

mur-mur Mielessä oot! Peukuttelen kaikin mahdollisin raajoin :saint:.
 
Ottis
I-K Totta turiset. Helppoahan se on täältä sivusta minunkin vielä katella, kun muut 'hölmöilee', mutt annahan olla kun kiinnittymisen ajat ovat käsillä, niin sitten alkaa testit sormia jo kummasti poltella. Ennen näille sivuille kirjautumista mulla siihen 'älliä' vielä oli, vaan eipä ole enää :LOL:. Koskaan ennen en ole edes noin herkkiä testejä tilaillut.
 
PIkaset kuulumiset, ennenkuin alan kokeita korjaamaan...
jospa Terry64 se siitä haamu vielä viivaksi muuttuisi. Peukkuja! Ja mur mur on varmaan ultrassa ja saa katsella pieniäistään siellä :heart:
Itse suunnittelen miehen kellistämistä vielä tänään..katsotaan, kun pitäsi vielä illalla harrastaa. Mieskin lähtee tenniksen peluuseen. MItä sen jälkeen jaksaa? :LOL: Tällä iällä =)
Palataan.
 
Ottis
Rinja Onnea miehen kellitykseen! Ikä tuntui kieltämättä meilläkin eilen puuhasteluissa, kun alkoi jo tuntua välillä, ett tuleeko tästä valmista ollenkaan ;), mutt nyt ainakin tietää ett kaikkemme ollaan tehty, joten siitä ei voi onnistuminen olla kiinni :saint:.

mur-muria minäkin täällä ajattelen. Toivottavasti sieltä hyvää kuuluu :heart:.
 
Iltapäivän ilot :LOL: herkkä testi rapisteltu auki ja nega.. vaikka kuinka yritin monesta kulmasta ja eri valoissa katsoa ei tullut viivaa..

Terrytoivotaan sinulle viivan vahvistumista,hyvä että testejä riittävästi sinulla.

ottissama juttu että kun täällä pyörii niin saa itsensä toimimaan tavalla jolla ei ole ennen käyttäytynyt,aikaisimmissa raskauksissa testasin vasta kun oli menkat kunnolla myöhässä ja siihen riitti yksi testi,vaan entäpäs nyt..hohhoijaa... :headwall:

rinjatoivotaan että miehellä paukkuja vielä sinullekin :D
 
No niin. Kokeet korjattu. Täällä alakoulun puolella se menee välillä nopeasti. Riippuu kokeiden laadusta.
Kyllä sitä pohtii, että ai kun olis raskaana! Tuolla arjen keskellä olis niin ihana pitää pikku salaisuutta sisällään!
No, yritystä on. Jospa se tästä nyt alkaisi =)
Ja jos alkaa, sitten alkaakin ne pelot myös. Mulla on keskenmenoja niin monta takana, että mitenköhän sitä uskaltaa liikkua minnekään raskaana? Varmaan heti otan sairaslomaa. NO, ei vaineskaan. Mutta esxtraultra varovainen pitää mun olla.
No jopas aloin jo haavelemaan, että tässä olisin raskaana. Vielä on matkaa siihen.
Noista vitamiineista yms. sen verran,e ttä mä olen jonkun aikaa syönyt niitä omega 3 kapseleita. Pitäsköhän ostaa tuota lady vitaa vielä lisäksi?
 
Ottis
Rinja Se LadyVita vois olla kova sana. Sanoo hän, joka ei pääse niitä ite ostamaan :). Mua alko melkein harmittaa sun suunnitelmat miehen kellistämisestä tänä iltana :snotty:.

Mulla erkkana noissa koehommissa se hyvä puoli, ett niitä on niin vähän, ett yleensä ehdin korjata kokeet koululla välituntisin tai sit jos mukelot joskus tekevät töitä niin, ettei niitä tarvi koko aikaa pidellä, silloin korjaan myös :headwall:. Miinusta on puolestaan kaikenmaailman palaverit joissa joutuu istua työajan ulkopuolella.

Greippimehuttajat: Milloin olette sen lopettaneet? Juonko läpi kierron vai miten? Alko jotenkin kiusata kun just lasillisen join, kun tuntuu taas niin liukkaalta noi paikat, ett onko siitä haittaa vaiko hyötyä? Pisua pyyhkiessä myös tuntui limoja edelleen, vaikk aamusta olin kuiva ku Sahara.. Niin, että onkohan se ovis nyt sitten ollut vaiko ei, heh? Niin vilu mulle yllättäen kuitenkin tuli, ett jouduin villatakin hakea päälleni eli kai tää hyvä merkki on.
 
Rinja Eipä noista vitamiineista ainakaan ole haittaakaan. Pohjimmiltani olen kuitenkin realisti(ainakin yritän olla) Ja onhan se niin että jos jotain jättää ottamatta ei se ole syy siihen ettei raskaaksi tule..Oiskin semmoinen ihmepilleri joka sen tekis..On se tuo perinteinen konsti se ainoa joka oikiasti vain tepsii,,sitten onnea ja sattumaa lisäksi. Ja toiveet korkealle..Ja vaikka mitä. Eri tietysti on jos todella jostain vitamiinista on puutetta..Ja onhan noita mitä saadaan ruuasta niukasti ja voi lisää ottaa.
Kyllähän me joilla nyt on vaikeaa tulla raskaaksi halutaan kaikki mahdollinen kokeilla ja silloin ainakin itsellä on se tunne että kaikki on kokeiltu. Niin kun noiden muidenkin hoitojen kanssa.
Jotkut parit jotka on kauan yrittäneet ja toivonsa jo menettäneet tyystin kuitenkin lopulta sen vauvan saavat..Näitä ns selittämätön lapsettomuus pareja..Tämä ikähän se on minulla tässä syynä..sen tiedän. Sinä vielä olet nuori..
=) sinulla on paremmat mahdollisuudet vielä. Kyllä sen sinulle soisin. Kuten muillekkin tietysti..Myös vielä itsellenikin tosin..Minulla kaikki ajatukset vähän koko ajan pyörii mielessä kun nämä viimeiset hetket niin on käsillä.
Ja meillä miehen kanssa tämä alkaa olla joka päiväinen puheen aihe aina jotenkin sivutaan sitä. Meillä tuntuu aivan harastuksesta käyvän tämä yritys ja pupuilut ja yritys,siin meni taas nukkumaan meno myöhään kun vielä varmistuksen varmistus pupuilut oli, ja kylläpä väsyttää nyt..Ei ainakaan oili ole karkuun päässyt, ei kyllä kaikkemme ollaan yritetty..
Tulipa tästä vuodatus..sorry..
 
ottis Koko kierron olen juonut greippimehua, ja nyt ostin sitä karpalomehua..ja sitruuna ajaa saman asian..Ei siitä limoittelusta ole mitään haittaa, hyötyä niille joilla tuntuu just tota kuivuutta..Minä en usko että minä limoittelen tuon greippimehun takia enempi, kun nyt tässä kierrossa en muuta ole erilailla tehnyt kun niitä Dr Reckeweg tippoja ottanut, niin jotenkin olen vähemmän limoitellut. Ja kuitenkin tänään vielä läpinäkyvää ja hyvin venyvää tuli tossa? Olen varmaan jo ovuloinut, en muuta kyllä usko. mulla niin säännöllisesti aina samoihin aikoihin se tapahtuu että oispa kumma jos en olis..Mittasin kanssa herättyäni lämmön ja oli 37,12. eli olen ovuloinut..kumma tää naisen kroppa..
 
Toihan Iida- Karoliina kuulostaa mukavalta, että mies on noin mukana suunnitelmissa. =) Tosi kivalta kuulostaa.
Joo, kyllähän sitä tulee tai ei tule raskaaksi ilman noita vitamiineja. Vaikka voihan ne jotain auttaa kuitenkin....
VAikka kyllähän jotkut anorektikot tulevat raskaaksi tai alkoholistit varsinkin. Eli enpä tiiä.
Tää on tällaista. Mutta kiitos kannustuksesta kovin :heart: Soisin sinulle ja tietysti meille kaikille lapsen, jotka täällä olemme. ONhan se toive iso, kun tänne on tullut kuumeilemaan =)
Vaikka onhan tämä jutustelu muutenkin hauskaa. Miten sitä voikaan tulla niin tuttavalliseksi nettikeskustelussa. Periaatteessa kuka tahansa meistä voi olla virtuaalihahmo ja keksinyt kaiken. Mutta miksi joku niin tekisi , herää kysymys. Eli eiköhän täällä olla aivan rehellisesti ja apua toivoen. Kyllä nää niin isoja asioita on. Ei parane pelleillä.
 
Rinja: siinnä LadyVitassa on kyllä kaikki tarvittava samassa tapussa että ei niin monesta purkista tarvii ottaa jos niitä syö. Minä otin niitä 2 per päivä ja sit 1 kap omega 3 sta, noita b-ryhmän vitamiineja kun ei saisi ottaa liikaa..ne ohentaa verta.. Mulla mies niitä popsi ja otti 3 päivässä ja sit mulle sanoi että kun verta tulee itestään nenästä ja selvisi mulle että on ylittänyt suosituksen omegassa. Ei ollut tajunnut ettei voi. No nyt on taas palannut normaaliin annostukseen. Mies meillä myös syö kiltisti Foolihappoa ja d-vitamiinia sekä c-vitamiinia..
Maca jauhetta mietin kanssa että millanen se olis..Mutta Ei nyt hyödytä tähän mun arsenaaliin sotkea enempää droppeja..

Noilta sivuilta joista olette noita Lipidyja tilanneet oli noista tropeista joissa kanssa kaikki tarvittava olis samassa purkissa, empä tiedä kannattaisko tilata..Nekin aika tyyriitä oli..Jos joka purkki maksaa noin 20 e, niin mukavasti summaa kertyy. Maksaa tosin kaikki lääkkeetkin,että samapa se on kuitenkin.
 
Kyllä kait sitä sitten jotakin vanhassa kohdussa tapahtuu, sillä sain hailakan viivan myös äsken Gravidan-testillä (herkkyys 10). Eli ei ole pelkkää RFSUn haamuilua. Apteekin oman teen huomenna aamulla. Kyllä nyt pelottaa lopettaa huomenna luget. Pitäiskö kuitenkin soittaa gynelle ja kysellä jatkosta? Miten pitkään voi kiinnittyminen kestää? Eli kauanko sitä voisi tukea???

Rinja mietti, että olisko joku meistä virtuaalihahmo, mutta jotenkin tuntuu, ettei näin "tylsiä" juttuja kukaan viitsi seurailla, jos ei itse ole oikeasti aiheesta kiinnostunut ja koske myös itseä. Mutta onhan niitä meidän lisäksemme kaikenlaisia hörhöjä muutenkin liikkeellä :)
 
Ottis
I-K Mulla tämä ovisaika oli sen puoleen ihmeellinen, ett limoja ei mahdoton tuntunut ollenkaan ja vissi olen, ett jos en olisi ovista tikuttanut, se oltais missattu, sillä niin kuiva olin. Ajattelin jo sitäkin, ett mieskö sen mulle 'noitui' kun silloin humalassa sanoi minua kuivaksi akaksi, vaikken sitä todellakaan normaalisti oviksen aikaan ole :kieh:. No, pääasia, ett oili nyt hyödynnetty ja nyt vain piinaillaan.

Minä höpsö muuten tilasin tosta mur-murin linkistä sitten taas lisää testejä. Niinkuin niitä ei jo mun pikkulokero miltei täynnä olisi :). Mutt nyt yritän pitää siitä kiinni, ett ainakaan ennen dpo10:ntä en testaa, en vissinä :headwall:.

Rinja Sinä todellakin olet nuori vielä, joten paljon on tilaisuuksia edessä. Ton armaani tavattuani täytin hetipian 39 v. ja siinä iässä tunsin olevani jo aivan liian vanha tosissaan haaveilemaan. Ilman sitä ensimmäistä ja ainoata ja epäonnistunutta raskautta tuskin olisin täälläkään, vaan olisin varmaan haaveen jo ajat sitten haudannut. Mutt on se sittenkin metkaa, miten vanhetessaan vain nuortuu :whistle:.
 
Onhan juttelu mukavaa, ja tosiaan tuntuu kun kaikki olis kavereita tulee mietittyä milloin kenenkin kuulumisia päivittäin. Elämä ei ole aina reilua. Meille jotka niin vauvaa haluttais pitäisi siihen olla oikeus, ja uskon että ollaan hyviä äitejä myös, jolle sen soisi ja lapsi saisi paljon rakkauta ja huolen pitoa osakseen. Kun miettii noita alkkiksia ja monia jotka jättää lapsensa heitteille eivät välitä..Ja heille se suodaan, miettii haiken tarkoitusta.
Kyllä mies mulla on täysillä mukana, ja ehkä nyt kun itse jo otin sen luovutusmunasoluhoidonkin puheeksi, miettii että jospa ei oikeesti saadakkaan, sehän on helppo sanoa että ei sille sitten voi mitään mutta kun se oikeesti tosiasia ei se tosiaan olekkaan helppoa..
jaksaisko joku täällä kauvaa olla jos on preikki..En usko. Luulen että joku voi kävästä pelleilemässä hetken mut tuskin kauvaa viitsii kuitenkaan. Tosin sehän on hänen ongelma jos tämmöisestä hupinsa löytää..
 
Ottis
Terry64 Kuulostaa tosi hyvältä toi Gravidan haamu :). Kyllä minä sinulle niin sydämestäni plussaa toivoisin + :heart:. Soita gynelle heti vielä tänään jos osais neuvoa mitä kannattaa tehdä.

Mitä feikkeihin tulee, niin minä ainakin olen ihan liian mielikuvitusköyhä ihminen, ett osaisin kuvitella tätä piinailua oikeasti piinailematta, mutt eihän sitä koskaan tiedä. Ihan oikeita ihmisiä täällä kuitenkin onneksemme ainakin suurin osa ollaan :saint:. Se ei kyllä yhtään haittais vaikk mies vähän lyhyempiä päiviä tekis, ettei jäis näin paljon aikaa itsekseen netissä pörrätä. Mies sais varmaan hepulin jo siitä jos tietäis kuinka paljon mä täällä teen ostoksia ohessa :LOL:. Vaan omianihan tuhlaan.
 
Terry Hienoa, vautsi vau! Käsittääkseni ei lugeista ole haittaa kun se meidän elimistön oma tuottama hormooni..Mutta kiinnittyminen maksimissaan kestää sen 7 päivää hedelmöityksestä ja silloin kun kiinnittyminen on tapahtunut hoitaa oma proppa keltiksen tuotannon joten ei ole tarpeen otta enää purkista. Ei myös haittaa ole jos ei oliskaan raskaana, se siirtää kuukautisia rteen päin ja monethan siirtävät niitä erisyistä useinkin..
Itse en tuota harrasta..
 

Yhteistyössä