40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Ottis
Vauvatoive10 Meillä tohtori Tolosta on myynnissä apteekissa, luojan kiitos ;). Asutaan näet huitsin nevadassa ja täältä on lähimmälle luontaistuoteosastolle noin 70 km matkaa. Tilasin kuitenkin nyt tuolta halpatestistä, sillä laskeskelin, ett ennenkuin ne tulee voin noita aiempia tabuja ottaa vaikka tuplaten ja Beroccassahan on noita b-vitamiineja joka lähtöön.

=) Mun mies taisi pelata aikaa sen kynttilän kanssa leikkimisellä, mutt kiva juttu se silti oli.
 
Ja täysin pudonnut kärryiltä... :attn: :attn: keskustuiden osalta..

Mimmimammman koti psykologiaa käytin ja hyvät tulokset sillä saavutin:D että sitä pitää olla itsekin jäärä välistä... juu siis meil kans tuota koti mökötystä oli ilmassa.....

on:
ovis edelleen nega ja ei kat se käy kun uskominen siihen aikaiseen,ovis aikaan ja jos tärppi käynyt niin nythän sitä ollaan jo ns. "raskaana", ei vaiskaan.. hyviä öitä kaikki kalliit sisaret! :heart:
 
Ottis
Onlydream Kiva, ett mökötykset hoideltu tältä erää. Ainahan sitä pitää vähän venettä keikuttaa :). Jospa sinä nyt raskaana olisit + :heart:, toivon ma.

mur-mur En siis ollut ainoa. Kaikki taidettiin kirmata peräkanaa foolihappoa tilaamaan:LOL:. Mun tilauksen lasku meinasi ihan väkisten mennä SS:lle, mutt sit menin ulos ja otin koko hoidon uusiksi.

Toivottavasti saat nukuttua yön hyvin. Mihin aikaan se sun ultra olikaan? Meinaan, ett oon varmasti heti näkemässä hyvät ultrauutisesi kun ne kerrot :saint:.
 
Äskettäin oli Ykkösellä koskettava ohjelma, Ykkösdokumentti: "lyhyt elämä"..kertoi lapsensa menettäneista vanhemista..ohjelmassa seurattiin muutaman perheen eloa kun heille syntyi vaikeasti sairas lapsi ja kuinka siitä eteenpäin..suosittelen lämpimästi katsomaan Yle areena puolelta.

http://areena.yle.fi/ohjelmat

..ei vielä näkynyt, mutta huomenna varmaankin..
 
Ottis
mur-mur Kiitos vihjeestä! Täytyypä katella huomenna, vaikka on kuulema kovin itkettävä. Niin itsekäs olen, etten halua yöunia menettää :'(.

Nyt tää plikka lähtee alakertaan lukemaan ja rauhaantumaan. Hyvää yötä kaikille! t. Ottis
 
Ottis Aika ultraan on klo. 15.00 ja mies lähtee miun kanssa :)..toivon niin kovin että mieskin näkisi sydänäänet..aika rauhallisna mielin olen, psyykannut itteäni viikonlopun aikana ja ei ahdista niin paljon kuin viikko takaperin sunnuntaina..huomenna voi olla jo toisin..

..tuosta dokumentista vielä..ei ollut sellainen tyypillinen amerikkalainen "liioiteltu&draamaa täynnä"..vaan hyvin rauhallisesti etenevä, koskettava..
 
Ottis hyvä, kun olette talletuksia tehneet ahkerasti, nyt + sinne puhkun :whistle:

Lumisydän
olen sekoittanut macan maustamattomaan soijajugurttiin, johon laitan myös marjoja ja jotain kuitupitosota, kun ei liikaa laita niin ei kyllä maistuläpi ja kun on muutaki n pureskeltavaa ei myöskään tunnu.

Mur-Mur tarkoita varmasti tiruliita. Odotan tulostasi huomenna, kun illalla pääsen koneelle.
 
Vauvatoive meidän isäntä 31v mutta silti tuntuu välillä että on ihan poikanen :LOL:
Luulisi että olisi jo aika kasvaa aikuiseksi mutta minkäs tekee jos äitinsä on mikä on. Paapoo ja lellii ja kohtelee kuin vauvaa. Jostain asiasta otti kerran pahasti nokkiinsa sanoin että herra hei muistathan että olet isä 17v nuorelle. Itse on osansa valinnut adoptoidessaan lapsensa.
 
minä olen aika tulisilla hiililä, kait jo ti r.testiä rapitstelen, ,kun ovis noin aikaiseen kylässä ......
itsestä tuntuu tuomio että olen mummo taudin kourissa, kuumottaa...kuumotaaa... kuumottaaa.. vaikka ulkona pakkasta -29c.....
 
No, onlydream, mikä painaa?.. :wave: ..täällähän mie konehella, kävin välillä huutiksesta kattelemassa kaikkea kivaa..

Juu ja korjailin tuon mokani..ei siis Tirlittanille vaavia syntynyt vaan tiruliille!!:heart:

..ajattelitkos testailla?..tiistaina(ko)vasta..;) ..testaa vaan jos "r-testi" polttaa näpeissä" ..ei se ole olleskaan vaarallista:D ja vaikka tulis negahin, vielä kerkeää mainiosti plussaksi muuttua!!!

++++++++++unihia sille suuntaan laitan!!!:heart:

Ps. tuo "kuumotus" kulostais kyllä hyvältä..miulle se toi +:heart:


Oivikki mie tulen kertoilemaan kuulumiset ultran jälkeen..toivottavasti ovat hyviä sellaisia.. :)
 
Huomenia ja hyvää viikon alkua! Minä näemmä pääsen korkkaamaan viikon, kun te ootte yökyöpeleinä nukkumassa :) Tai sitten jo töissä pitkä matkan päässä.

Vilkasta on keskutelu ollut, kiva kiva. Vitamiineista sen verran, että mä otan Multitabsin Raskaus monivitamiinia ja piti ihan purkin kyljestä tarkastaa, paljonko foolihappoa tulee kahdesta tabusta ja 400 IU näytti olevan. Sen sanotaan olevan 200 % päivän tarpeesta, mutta mihinhän sitten perustavat tietonsa...

Täällä mennään dpo 14:ää ja testaillut olen 10:stä päivittäin. Eri merkkisiä testejä on ollut huimat määrät käytössä ja nyt loppuun jäivät RFSU:n liuskat. Eilen aamulla ei mitään merkkiä siinä ja iltasella, kun palasin kotiin, päätin käyttää viimeisen (kp oli 28). Ja jostain syystä siihen tulikin sitten hailukka haamu. Mies väitti, että siinä on vähän punaistakin, mutta minä en ole yhtä varma asiasta. Sitten ryntäsin R:lle ostamaan lisää testejä. Ja siellä taas ystävällinen myyjätäti informoi, että paketissa on jo KAKSI testiä, kun pyysin kahta pakettia :) Testasin illemmalla uudelleen ja samanlainen haamuliini sieltä tuli. Nyt aamulla taas uudestaa ja tulos sama. Ovistestinkin tekaisin, eikä se reagoi mitenkään, ihan tyhjältä näyttää ja lämmöt ovat mielestäni laskeneet, joten enpäs tiedä mihin virtsan happoon tämä raskaustesti nyt alkoi reagoimaan. En oikeasti jaksa uskoa, että kyseessä olisi mikään raskauteen viittaava, kun näin isoilla dpo-päivillä jo mennään. Menkat pysyvät poissa lugejen ansiosta. Tänään ja huomenna vielä niitä käytän, mutta ke-to toivottavasti täti tulee. Pääsen sitten Nillanillan tavoin Menopuria piikittämään.

Taas tuli tällainen omanapainen viesti, mutta palataan jutuille paremmalla ajalla.

Mur-murille tsemppiä tämänpäiväiseen ultraan. Valtavan jännittävää. Onneksi mies tulee mukaan, sillä onhan se teille kummallekin nyt niin tärkeä paikka. Sykkeen näkeminen varmasti tekee asiasta ihan eri tavallla todellisen miehellekin.

 
Palstahäirikkö täällä. Mittasin äsken lämpöjä ja olihan se vielä 36,8. Se on ihan "hyvä" arvo näin aamusella, vaikka eihän tämä mitään tieteellistä tutkimusta ole, kun vasta ylösnoustuaan sitä testailee.

Hitsin testit, kun näyttävät tuollaista haamua. Palstat on täynnänsä moitteita RFSU:n tuloksista, joten ei voi iloita, mutta pienen, pienen, pienen, pieni toivon hiukkanen nostaa päätään. Pitikö tuosta viimeisestä testistä tulla tuollainen tulos, tai siis saahan se tulla, jos on oikea, mutta kyllä niin vanhaa naista taas vedetään höplästä, jos/kun täti porhaltaa kylään.

Viimeiset luget pitäisi laittaa huomenna ja vähän hirvittää, että jos kyseessä on myöhäinen kiinnittymisyritys, miten käy. Gyne sanoi lääkettä määrätessään, että 14 päivän jälkeen voi lopettaa, sillä sitten ei enää vaikuta siihen pysyykö kyydissä vai ei. Tulee pois jos on tullakseen. Mites inssiläisillä, kuinka pitkään ootte lugeja laittaneet?
 
Huomenia!

mur-mur,juu eilen potutti tuo miehen mököttäminen mutta nyt ilmapiiri ok,en jaksanutkaan sit enää koneella istua,uniukko kutsui luokseen.. sinulle hyvää neuvola reisua,pidetään peukut ja varpaat pystyssä että kaikki ok.

hmm..oire? ei kait ,öllöttää..
 
Huomenta,
tilasin ultran yksityiseen paikkaan parin viikon päähän, laskujeni mukaan silloin 6+6 kun tänään on vasta 4+5.
Minäkin tökkäsin eilen kuumemittarin kainaloon, kun viluttaa vähän väliä, ihan normaali ruumiinlämpö 36,7 mulla. Pitäiskö sen olla korkeammalla nyt?
Terryllä haamuilee, saatko mistään Clearbluen digitaalista, se on selvä kun siinä lukee että raskaana tai ei raskaana, sitä minä käytin.
 
Ottis
Terry64 Kuulostaapa hyvältä :). Mahto myyjä ihmetellä, ett mikä tuota naista riipoo ku pitää niin monta testiä ostaa :LOL:. Minäpä peukuttelen, ett se haamu siitä vahvistuisi eikä olisi mikään ylimääräinen hormonipläjäys, vaan ihan oikea plussa :saint:.

Oivikki Kiitos plussapuhureista :flower:! Sitä minäkin niin itelle kuin sullekin toivon. Tällä viikollako sä alat saada niitä piikkejä? Toivotaan hoidon nyt tepsivän. Se olis niin ihanaa +:heart:.
 
Ottis
Vauvatoive10 Kyllä noilla päivillä pitäisi jo sykkeen näkyä :heart:. Hienoa, ett ajan varasit ja olet malttanut olla noin cool :). Lämmönhän pitäisi nousta heti kun ovulaatio on tapahtunut ja pysyä vähän koholla koko raskauden ajan, mutt eihän me muutenkaan olla aina niin tasalämpöisiä, joten tuskin syytä huoleen normaalilämmöstä. Tsemppiä odotukseen!
 
Vauvahaave10, hyvä, että varasit ultran. Niin mäkin tekisin, jos raskaaksi tulisin.
Joo ja onhan mulla tuolla tuo digitesti odottamassa aikaa parempaa, mutten usko sen mitenkään reagoivan, kun tikkutesti näyttää noin haamua. En viitsisi "hukata" sitä, sillä "Ei raskaanahan" sieltä pamahtaisi. Nyt pitäisi jaksaa odotella muutama päivä ja sitten jo täti kurvaakin kylään. Voisiko luget saada aikaan "pöpöjä"virtsaan, sillä jossain ketjussa sanotaan, että esim. virtsatietulehdus saa RFSUn haamuttamaan.

Jospa saisin vielä ostettua jostain CB:n herkän. Siihen kyllä pitäisi tulla jotain, jos RFSUkin jo reagoi.

Ottikselle on alkanut sitten jännä kaksiviikkoinen. Hyvä, että pääsitte miehen kanssa yhteisymmärrykseen näin ovisaikaan. Sillon on ensiarvoisen tärkeää olla suht'koht' kavereita keskenään :))))

 
Terry: lle haamuOnnittelut, kyllä se taitaa nyt olla niin, että sinä plussat!! :heart: :flower:

Mur-mur :Onnea tämän päiväiseen ultraan!! :flower:

Ihanaa vapaapäivä, viikonlopun työn jälkeen! :D

mahdotontako :heart:

Kiva, olisi , jos laittaisitte plussatestienne kuvia: Niitä on aina niin ihana katsella :heart:
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

nillanilla (42)...............kp2/28-33...........yk8...........1.
Mahdotontako (45)......kp3/29.............yk4...........1.yht.
haave3 (41).................kp4/28..............y.2v..........3.
oivikki (41)..................kp5/23-27.........yk9...........1.
Ämy (41)......................kp8/25-28..........yk5..........4.
Solakka Silakka (40)...kp9/24-28..........yk18........1.
liiza (43).......................kp12/24-25............yk21........4.
Rinja (39)....................kp12/23-24................yk2..........1.
haave2010 (43)..........kp13/29-30........yk12......4./1.yht.
Leena65 (44)...............kp13/25-27.........yk8........3./1.yht.
Ottis (42).....................kp14/23-27........yk7........1.
Iida-Karoliina (45)......kp14/23-26..........yk9.........5./1. yht.
Minnihiiri68 (41).........kp14/28..............yk2..........2.
AinoEmilia (45)..........kp15/31..............yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39).......kp15/28................yk22........1.
onlydream (37)...........kp17/23-29.........yk?...........3.
happihyppy (39).........kp19/28................yk4(25).....3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp20/28-32.........yk?..........?
Inia (43)..................kp22/26-30........yk17.....1.
mimmimamma (47)......kp25/28..............?............4./1. yht.
ikiemo (45)..................kp26/20-50..........y?.............4.
Äiti7 (41)......................kp27/28................y?.............8.
Räystäspääsky (43)....kp29/24-29..........................4.
Terry64 (45)................kp29/27-32.........y.2,5v.........2.
Sariella09 (43).............kp59/40.............yk?..........5./1.yht.
nallekalle (40)..............kp81/?..............yk1...........6.
Taikakuu (41)..............kp96/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)...........kp112/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

Terry64 (45).................dpo14
onlydream (37).............dpo9
Happihyppy (39)...........dpo7
Iida-Karoliina (45)........dpo6
Ottis (42).......................dpo1
liiza (43).......................dpo-1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...tyttö..22.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
mur-mur (44).........26.12.2009 kp29/27-29/dpo12.......yk9..........3.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 kp29/28..........yk8.............3.
vauvatoive10 (42)......21.1.2010 kp30/28-31........yk2.....3./1. yht.




Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

erka , Wiara, Tirlittan1968, MamaStella, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
Terry wautsi, haamu! Toivotaan että plussaksi muuttuu! :heart:

Ottis kiitti kun huomautit tuosta linkistä. Että oli siellä minun yhteystiedot??? Hassu, kun en itse enää nähnyt mitään.. tai sitten sieltähän joku muukin tällä palstalla sanoi tilanneensa (Lumisydän). Pitää katsoa, jos alkaa postilaatikko pursuamaan tikkuja ja foolihappoja, on tilaukset menneet sekasin..

Ihanaa kuumeiluviikkoa, ovistelua, piinailua.. kaikille!!
 
Murmur Olet ajatuksissa klo 15 :heart:

Vauvatoive10 Onnea plussasta, olen lukenut ajatuksiasi kovasti, en nyt taaaaaaskaaan ehdi kommentoimaan, muuta kuin että hyvä että olet tiukkana! Oma lapsi on kuitenkin se ykkönen. Aina.

Oma napa pikaseen, mahtavan paksu ja tumma ovisplussa tänä aamuna! -1dpo =)
 

Yhteistyössä