Huomenia ja hyvää viikon alkua! Minä näemmä pääsen korkkaamaan viikon, kun te ootte yökyöpeleinä nukkumassa
Tai sitten jo töissä pitkä matkan päässä.
Vilkasta on keskutelu ollut, kiva kiva. Vitamiineista sen verran, että mä otan Multitabsin Raskaus monivitamiinia ja piti ihan purkin kyljestä tarkastaa, paljonko foolihappoa tulee kahdesta tabusta ja 400 IU näytti olevan. Sen sanotaan olevan 200 % päivän tarpeesta, mutta mihinhän sitten perustavat tietonsa...
Täällä mennään dpo 14:ää ja testaillut olen 10:stä päivittäin. Eri merkkisiä testejä on ollut huimat määrät käytössä ja nyt loppuun jäivät RFSU:n liuskat. Eilen aamulla ei mitään merkkiä siinä ja iltasella, kun palasin kotiin, päätin käyttää viimeisen (kp oli 28). Ja jostain syystä siihen tulikin sitten hailukka haamu. Mies väitti, että siinä on vähän punaistakin, mutta minä en ole yhtä varma asiasta. Sitten ryntäsin R:lle ostamaan lisää testejä. Ja siellä taas ystävällinen myyjätäti informoi, että paketissa on jo KAKSI testiä, kun pyysin kahta pakettia
Testasin illemmalla uudelleen ja samanlainen haamuliini sieltä tuli. Nyt aamulla taas uudestaa ja tulos sama. Ovistestinkin tekaisin, eikä se reagoi mitenkään, ihan tyhjältä näyttää ja lämmöt ovat mielestäni laskeneet, joten enpäs tiedä mihin virtsan happoon tämä raskaustesti nyt alkoi reagoimaan. En oikeasti jaksa uskoa, että kyseessä olisi mikään raskauteen viittaava, kun näin isoilla dpo-päivillä jo mennään. Menkat pysyvät poissa lugejen ansiosta. Tänään ja huomenna vielä niitä käytän, mutta ke-to toivottavasti täti tulee. Pääsen sitten
Nillanillan tavoin Menopuria piikittämään.
Taas tuli tällainen omanapainen viesti, mutta palataan jutuille paremmalla ajalla.
Mur-murille tsemppiä tämänpäiväiseen ultraan. Valtavan jännittävää. Onneksi mies tulee mukaan, sillä onhan se teille kummallekin nyt niin tärkeä paikka. Sykkeen näkeminen varmasti tekee asiasta ihan eri tavallla todellisen miehellekin.