Huomenia;=)
Olette kirjoitelleet niin paljon taas! =)
Vauvatoive10:lle Onnea raskauden ajaksi! :flower:
Lumeton:S inulle myös plussaOnnittelut! :flower:
Terry: Ikävää, että hcg ei noussut, mutta minustakin parempi, että heti alussa menee kesken jos on mennäkseen, ilman niitä kauheita tbl:tteja :/
Olikohan Onlydream: Myös saanut jotain haamun tapaista, siihen vahvistumista! :flower:
Piikittelijöille : Onnea pistelyihin ja kaikkee kierrossanne! Tiedän kokemuksesta että toisissa pulloissa on vahva kaula, haavaa en ole saanut, mutta vaikeuksia on ollut katkaista, sellainen viilakin on jolla kaulaa voi "sahata" , että työ on helpompaa ja ettei haavoja tulisi sormiin.
Joku muukin oli saanut clomikuurin, onnea clomikuurikiertoon! :flower: , minulla vähäisiä sivuoireita siitä ehkä ollut kuumia aaltoja, mutta ei öisin vaan vasta aamuisin
, eilen illalla oli aika kovaa mahakipua, mutta meni ohitse tunnissa.
Huomen aamulla siis vika clomi tässä kierrossa.
Tikutin huvikseni jo kerran, mutta eihän se toinen viiva ole kuin juuri ja juuri vasta nähtävissä, siis ovistestissä
Tällä viikolla tulee 4 kertaa zumbattua, aika ihanaa se on, ja mamastella ryhtynyt zumbaohjaajaksi, oliko vaikeaa sinusta, vai oletko zumbannut jo monta vuotta?
Mur-mur: Toivottavasti saat tänään jo ne lääkkeet tai pääset kaavintaan. Tsemppiä sinulle! :hug:
HCG: nousuista haluan sen verran kertoa, että viimeisessä raskaudessa hcg nousi jopa 49000 viikkoja yli 7 voi olla jopa yli 9, eli kaiken luultiin olevan hyvin, mutta sairaalan ultra paljasti karun totuuden, sikiö oli menehtynyt heti alussa, mutta istukka oli jatkanut kasvuaan. Eli aina ei voi luottaa edes hcg arvomittauksiin, ainoastaan ultraus paljastaa asioiden oikean laidan, eli suosittelen omasta kokemuksestani varhaisultraa kaikille! :heart:
Niin ja uudesta raskatumisesta km: n jälkeen en tiedä mihin perustuu, mutta se on totta ollut muillakin, mutta myös minulla jo toisesta kierrosta olin jälleen raskaana.
Kovasti peukuttelen kaikille plussien suhteen! :heart: ++++++++++++++ :wave:
Ilmeisesti nämä 4 kiertoa täällä vielä roikun mukana, mutta jos ei tulosta jatkan toisenlaista elämää, =)
Mahdotontako :heart: