Ja minä täällä taas omanapaisesti, niin kuin aina
Käväisin labrassa ja sain tuloksen. Hcg 4. Meinasin nauruun purskahtaa. Hoitaja kertoi, että heillä tulkitaan arvot < 3 negaksi, ja >10 positiiviseksi. Arvot 4 - 10 vaativat yleensä uusintatestin. Minä siihen totesin, ettei mua kyllä tarvi enää testata, sillä tiedän kyllä suunnan mihin ollaan menossa. Nopeasti kyllä laskee, kun kiinnittyminen epäonnistuu. Koska testeihin kuitenkin on tullut ihan luettava viiva, niin kyllä se on yli 10 pitänyt olla. Hoitaja vielä sanoi, että jos menkat eivät maanantaihin mennessä ole tulleet, niin sitten soitto gynelle.
En lukenut
Ottiksen laittamaa linkkiä, jossa ilmeisesti kerrottiin, että pojassa hcg nousee hitaammin. Meille tuli poika ja hcg-arvot olivat tosi huikeita. Mutta ehkä poikkeus vahvistaa säännön.
TyyneTuulialle tervetuloa, vaikka et ainakaan heti ilmeisesti rupea haaveilemaan. Täällä kyllä kuumeet tarttuu, joten ole varovainen
Kyselit molasta. Niin siis sen riski minulla on nyt suurentunut. Istukkasyöpäähän minulle ei tullut, koska mola huomattiin ajoissa ja päästiin nopeasti kaavintaan. Mola voi käyttäytyä monella tapaa. Hyvin tavallista on, ettei sikiötä löydetä lainkaan,vaan pelkkää rypälekasvustoa, mutta on myös muunlaisia tapauksia. Minulla ehkä oli niin, että kaksi munasolua hedelmöityi, mutta toisessa oli mola (esim. kaksi siittiötä pääsi samaan munikseen). Ja tämä sitten tukahdutti toisenkin. Sikiötä ei saatu tutkittua, koska se valui kotona pönttöön, enkä tajunnut sitä pelastaa patologia varten. Vasta jälkeenpäin tajusin, että se möykky tosiaan oli ilmeisesti vauvanalku. Joku on jopa saanut terveen lapsen, vaikka istukkasyöpä on sitten päässyt jylläämään, mutta tämä on ERITTÄIN harvinaista ja äiti terveys siinä on sitten mennyt. Mainitsemmallani palstalla on monenlaisia tapauksia. En viitsi niistä nyt kirjoittaa enempää, sillä se jos mikä voi olla ahdistavaa. Minä selvisin siitä helpoimman mahdollisen tavalla, jollei oteta huomioon kohtutulehusta.
Onlydreamko haamuttaa... Toivotaan vahvistumista.
Ja
vauvatoiveen hcg sen kuin porskuttaa eteenpäin. Hienolta kuulostaa.
Roosamari on saanut rauhoittavaa tietoa ultrassa. Se on kyllä upea hetki, kun huomaa kaiken olevan niin kuin pitääkin. Varmasti kyynel kihahtaa niin äidille kuin isukillekin.
Minun TEP-päiväni on nyt TOP, sillä toivoisin sen koittavan pian!
Mitä
Ottisko jo haaveilee testaamisesta. Yritä nyt hyvä ystävä pitää ne näpit pois paketilta muutaman päivän. Mutta mikäs minä olen neuvomaan, ihan toivoton tapaus tässäkin suhteessa.
Painonpudottajiakin täällä on ollut liikkeellä. Jossain pinojen kätköissä on pino siitä aiheesta. Vähän on laiskahkosti porukat sinne kirjoitelleet, vaikka tärkeä aihe on.
Inia älä nyt vielä luovuta, vaan ajattele että oireet ovat vain kiinnittymiskipuja. Vaikka itseä suojellakseen kyllä on aina parasta varautua pahimpaan. Näin siis suomalaisittain.
Rinja ja Ohdis olleet ahkeria lumitöissä. Niin sitä pitää. Toivottavasti tämän talven lumet on nyt tässä. Ja PAKKASET SAA KYLLÄ MINUN PUOLESTANI LOPPUA!!!