Tässä vaan istun ja pitäis vaikka mitä mennä tekemään. Mies vielä töissä , mutta kohta kotiutuu. Ja minä vaan tietsikalla. Kyllä laiskottaa, en taida imuroida ja vaikka saunakin pitäis pestä niin taitaa jäädä. Tulet on pihalla palamassa ja lumet luotu. Alakerrassa takassa tuli mut ylös vielä taidan uuniin sytytää.. Meillä on puulla lämpiävä kiuas ja aika määrän saa puita raijata sisään jos kaikki sytyttelee..ja kyllästyttää yksin tehdä. Aiemmin kaikista hommista tuli kamala stressi mutta nyt en tästä enään viitsi paineita ottaa. Tekee joskus kun taas tulee inspistä enempi. Ja mitä lie tuntemusta tossa masun oikealla puolella, ei älyttömästi viitsi reutoa. Otan loman kannalta..
Ikiemo Mulla ei ole ollut itsellä välivuotoja koskaan, jotkut kuitenkin sanoo että on tuo kiinnittymis vuoto mahdollista. Jospa joku tästä paremmin tietäisi. Luulen ettei sellainen vuoto voi olla kovin runsas tai kestä kauan..
Ikiemo Mulla ei ole ollut itsellä välivuotoja koskaan, jotkut kuitenkin sanoo että on tuo kiinnittymis vuoto mahdollista. Jospa joku tästä paremmin tietäisi. Luulen ettei sellainen vuoto voi olla kovin runsas tai kestä kauan..