Ottis
Kiitos kiitos Rinja! Ei mun mieheni mulle paljoa hattua tänään nostellut, kun viimein nousin ylös. Ajattelin venyä sängyssä ettei tule ainakaan riitaa ja niinkuin hän ei voisi minua silmissään sietää lähti jonnekin heti mut nähdessään . Surullistahan tämä on olla yhdessä niin ett lopulta molemmat ovat yksin. Tiedän ett mieheni olisi onnellisempi jos olisin lähtenyt mukaansa minne sitten menikään, mutt jos ajaa tilanteen siihen pisteeseen, ettei voi enää puhua normaalisti, niin silloin on parempi ollakin yksin.
Minnihiiri68 Peukutellaanpas nyt sit kuitenkin, ett tärppäis :heart: .
Tarraliimapaketti ja vauvateippiä ikiemolle :heart:! Toivotaan siel salamatkustajan kyydissä olevan.
Inia Joskus tekee hyvää päästää höyryjä ulos vaikka sitten kuohuvan voimin jos ei muuten . Hyvin on teillä ilta kuitenkin päättynyt. Olisinpa minäkin päätynyt mieheni kanssa saman peiton alle, vaan ei, eri huoneisiin meidän tiemme vei :|.
Mimmimamma Outoa on todellakin tuo sun tuhruttelu, mutt ei siinä todellakaan auta kuin odotella kuin käy. Plussatuulta sulle kuitenkin puhaltelen .
Minnihiiri68 Peukutellaanpas nyt sit kuitenkin, ett tärppäis :heart: .
Tarraliimapaketti ja vauvateippiä ikiemolle :heart:! Toivotaan siel salamatkustajan kyydissä olevan.
Inia Joskus tekee hyvää päästää höyryjä ulos vaikka sitten kuohuvan voimin jos ei muuten . Hyvin on teillä ilta kuitenkin päättynyt. Olisinpa minäkin päätynyt mieheni kanssa saman peiton alle, vaan ei, eri huoneisiin meidän tiemme vei :|.
Mimmimamma Outoa on todellakin tuo sun tuhruttelu, mutt ei siinä todellakaan auta kuin odotella kuin käy. Plussatuulta sulle kuitenkin puhaltelen .