On kyllä todella kaunista ulkona juuri nyt. Miehen kanssa ollaankin lähdössä jääkävelylle :xmas: Tänään viimein laukesi parin päivän riitaputki keskusteluun. Olin jo etsimässä uutta kotia, työtä ja ties mitä. Eli
Ottis jos on teillä mököilty, niin kyllä sitten täälläkin. Mutta onneksi teilläkin tilanne laukes lettuihin :heart: Kyllä mies voikin olla ajatusmaailmaltaan yksinkertainen epeli :xmas: Enkä nyt toki tarkoita sun miestä, vaan yleisellä tasolla - ja kyllä, tuota omaa kalsarikallea.
mimskeli-nimimerkin bongasin tuolta muutama sivu takaperin. Jaa alaikäinenkö? Miksei tänne voisi alaikäinenkin sekaan loikata
. Senkun vain, tervetuloa, jos siltä tuntuu!
Minusta tämä on ihanan rento pino. Niin kuin joku jossakin aijemmin kirjoitti, täällä ei nipoteta. No, ei tosiaankaan! Itse aika suoraviivaisena pelkään vähän, josko onnistun jotenkin loukkaamaan joskus...? Ja yritän sitten vähän pyöristellä. Monesti ihan huumoriksi tarkoitettu voikin näyttää tekstinä jotenkin kovemmalta, kuin sanottuna... Vaikka eihän tämä varsinainen huumoripalsta toki ole
Varsinkin nyt, pelottaviakin aiheita on sivuttu. Kohdunulkoinen on varmasti yksi niistä pahimmista kauhuskenaarioista, mitä itse kukin ajatella voi. Ja todellakin, hengenvaarallinen tila... |O
happihyppy welcome! Sinun nimimerkkisi onkin tuttu, +35-pinosta... :xmas: Rankka historia sinulla, niinkuin aika monella täällä... Mullakin takana 3 keskenmenoa, viimeisin viime kesältä. Silloin tosin km. tuli vain runsas viikko pois jääneiden kuukautisten jälkeen. Pettymys oli silti hirveä ja kivut kauheat
Kyllä siin viikossakin ehtii jo niin paljon toivonsäteisiin tarrata...!
oivikki Ihanalta kuulosti tuo sinun mummokalanteri. Tarkoitatko niitä piirrettyjä mummoja, joilla on huivit päässä. Seassa on ilmeisesti myös vaareja? Mulla onkin vielä seinäkalenteri hakusessa. Ajattelin tilata ifolorin kautta jonkun, jossa on omia valokuvia.
ikiemo Lyhyestä kierrosta kirjoittelit... Minusta se liittyy jotenkin keltarauhashormonin tuoton vähyyteen siinä kierrossa. Keltarauhashormonin tuotantoon voi itsekin vaikuttaa, muistaisin lukeneeni, että joillain tietyillä ruoka-aineilla, nyt en muista millä... Ja niin, kuten joku kirjoittikin, Lugesteronilla! Sehän on keltarauhashormonia. Itselläni oli tuossa välissä yksi lyhyt 26 pv:n kierto. Nyt on menossa vähän pidempi, menkat antaa vieläkin odottaa itseään. Vatsa on kuitenkin aika kipeä juuri nyt, menkat ovat tosiaan tulossa. Tyylipuhtaan negan testasinkin eilen. Ja olokin on menkkoja enteilevästi tällainen
mahdotontako Laihduttaa pitäisi täälläkin! Bmi on 27, eli lievää ylipainoa... Mutta eikö se kaalikeitto ole kamalanmakuista? Pitääkö se nälkää?
Olit muuten ihan oikeassa, täälläkin on empiiristä näyttöä siitä, että ovistestillä voi tosiaankin bongata raskauden. Eli
liiza Nyt äkkiä testaamaan uudestaan r-testillä! Minusta noin pitkään myöhässä olevat menkat ei kyllä muuta voi enteillä kuin raskautta. Onnittelen varovasti...! :flower:
Ja nyt ulos, ennenkui aurinko painuu horisonttiin ja mies repeää...KAUNISTA talvipäivää kaikille!