Huh, tulipa otettua tirsat soffalla..olin aivan poikki:|..
Poikanen läksi miehen kanssa kaupoille ja käskin tuomaan jotain hyvää(lohturuokaa)
Mie täällä pal-jon olen ajatellut asioita, syitä ja seurauksia..ei selvää vastausta mihinkään..vaan niinhän se tässä asissa pakkaa olemaankin-selkeä syy jää salaisuudeksi, on joskus monenhin asian summa.
Lääkärin sain tänään kiinni ja olihan taas sekavaa selostusta, Arggghhh:kieh:..puhuvat vaikeaselkoisesti tai AINA kiire!!! ..mutta lopulta sanoi että sairaalasta soittavat melko varmasti tällä viikolla ja ensi viikolla tyhjennys, lääkkeillä?!..siis kuitenkin lääkkeillä ja tämähin selkeästi säästösyistä, on huokeampaa..noita keskeytyneitä raskauksia niin paljon että jos kaikki tehtäisiin kaavinnalla, olisi aika ryysis ja he eivät pystyisi tähän vastaamaan..siis terveelle naiselle aina ensisijaisesti tyhjennys lääkkein!!..tätä lääkäri ei tietenkään miulle sanonut "suoraan" mutta tiedän asian näin olevan. Mie voisin vaatia sen kaavinnan, mutta kuuntelen ensin lääkärin mielipiteen(ammattilainen) ja teen päätöksen sitten.
Pelkona lääkkeellisessä lähinnä se että jää "materiaalia" vielä kohtuun, tulee tulehdus(huonommalla onnella) ja tarvitaan kuitenkin sitten kaavinta.
Anteeksi nämä juttuni :/ ..alkaa vaan taasen ärsytys nousemaan tuota terveydenhuoltolaitosta kohtaan, mie en todellakaan ala heittopussiksi ja haluan että minua kohdellaan ihmisenä EIKÄ tapauksena!!!..on tämä tarpeeksi raskasta muutoinhin:ashamed: ..
Rinja jo tuota asiaa sivuutithin kirjoituksessasi..
Ehkä tämä "eka kerta"on se pahin..tottuuko(ehkä väärä sanavalinta)..turtuuko siihen?..ei satuta enää toinen, kolmas kerta niin pahoin?..kovettaako itsensä sen edessä mitä niin kovin haluaa että kestää ja jaksaa?..mie vastaan ittelleni että "pakkohan se on"!!..meillä naisilla on ilmeisesti se lisääntymisvietti NIIN kova että kestämme näitähin asioita ja jopa toistuvasti..ajatelkaa mikä kipu, tuska ja pettymys!!??
No nyt mie lopetan ja pähkäilen näitä omassa pikku päässäni..anteeksi jos teitin mielestä "väärä pino" näille miun vuodatuksille..on vaan niin luontevaa kun "tuttu paikka"
..taitaa se elämä kuiteskin voittaa kun se alku shokki on ohi..tai luulen niin..vielä tässä monet itkut kerkeän tihrutaa..
Terry64 testaappa mieluiten juurikin sillä Apteekin omalla..CB:n testistä miulla ei kokemusta, joten en rohdi niin morkata mutta herkkyys kuitenkin se mainitsemasi 25..olikohan Apteekin omassa muuten 20..kuka muistaa?..
Pitäkäähän ittenne lämpiminä&paaaaljoooon:heart: +++++++++++:heart: tuuliaPHUUUUIH
!!!!!!!!!
mur-mur