40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Erkalle ja mur-mur:lle tuosta tyhjennyksestä.

Mulla on kaksi kokemusta ja molemmista jäi hyvä mieli liittyen sairaalan toimintaan. Ensimmäisessä sain valita kumman otan, lääkkeellisen vai kaavinnan. Valitisin lääkkeellisen. Kun kysyin lääkäriltä edut ja haitat hän sanoi että lääkkeellinen on pehmeämpi vaihtoehto, koska kaavinnassa mennään kuitenkin kohtuun "koskemaan". Itsellä sairaalasta hyvät fiilarit (niin hyvät kuin voi olla tässätapauksessa). Sairaanhoitat hoitivat tilanteen, lekuria en edes kaivannut. Mulla ei tabletit vaikuttanut nopeasti joten raskausmateriaali tuli vasta sitten kun olin jo kotona. Jälkitarkastus hoidettiin terveyskeskuksessa ja mulla ei hcg laskenut joten sitä sitten seurailtiin ja lopulta se meni nollaan eli hyvin tosin kesti pitkälle toista kuukautta. Vuotoa ei toki ihan niin kauan...ehkä 2 viikkoa.

Toisella kertaa oli (syystä jota en tässä nyt kerro) pakko valita kaavinta, sekin hoidettiin asiallisesti. Vuotoaikahan oli vain viikon verran, joten nopeammin kroppa toipui siitä.

Toki on ikävää mur-mur sulle jos joudut noin kauan odottamaan tyhjennystä.

Ai niin ja sen voin sanoa...ettei se ole mitenkään helmpompaa vaikka kokemusta jo yhdestä km:stä...aina valuu toiveet jonnekin kaukaisuuteen.....
 
Ottis, ihan itsekin ihmettelen, mutta voin vilpittömästi sanoa, etten yhtään intoile. Mulla on eräs ystävä, joka on ollut vastaavassa tilanteessa kolme kertaa ja aina on tulos ollut yhtä huono. Vaikka viiva on sitten vahvistunut aikaa myöten, niin keskenmeno on ollut seurauksena. Ja tän viivan käyttäytyminen näin, siis mun kohdallani, ei ole normaalia. Olishan se kiva ajatella, että luget estää oikean tuloksen näkymistä, mutta en oo kyllä koskaan moisesta kuullut.

Liiza, ihana tuo UTUPM-kerho :LOL: Siihen taitaa kuulua aika paljon porukkaa...

Mä en varsinaisesti salaa testien tekoa, mutten kyllä mainostakaan. Ja voitte kyllä kuvitella, että mies oli ihmeissään, kun löysi kauppakassista apteekin muovipussin, jossa oli 7 raskaustestiä. Sitä en ollut ajatellut esitellä hänelle, mutta unohtui kauppakassiin :))))
 
Kovin kovin surullisia täällä on tapahtunut.. Erka ja mur-mur: niin kovin pahoillani olen teidän molempien puolesta. Kyllä se suru vie oman aikansa, jaksamisia teille :hug: Itse koin kyllä saaneeni hyvää hoitoa sairaalassa tyhjennyksyssä ollessani. Hoitaja oli aivan ihana ja kysyi mieheltänikin miten hän jaksaa. Fyysiset kivut kyllä kestää, mutta henkisesti se on tosi rankka kokemus. Tärisin koko ajan kuin horkassa vaikka oikeasti ei ollut edes kylmä. Mies oli ihanasti tukena koko sen ajan. Vaan kyllä meilläkin jo muutaman viikon päästä mies ei enää oikein tuntunut ymmärtävän suruani, vaan hänen mielestään siitä olisi jo pitänyt päästä ohi. Kai se sitten on niin, että miehet eivät ikinä pysty täysin kokemaan keskenmenoa samalla tapaa...

Onneksi täällä on kuitenkin mukaviakin tapahtunut :) Terrylle ja Vauvatoiveelle kovasti myös onnea ja peukkuja että kaikki etenee hyvin :)

Ihanaa Inia että jaksat kysellä meidän "kadonneiden lampaiden" perään :) Täällä edelleen roikun mutta välillä olen vähän huono kirjoittelemaan niin sitten tulee pidempiä taukoja. Mutta menkat on kyllä saapuneet taas ihan ajallaan, ja nyt on jo menossa KP21

Täällä kanssa ei olla oikein kartalla mitä kaikkea palstalla onkaan tapahtunut, joten kovasti anteeksi kun en nyt kommentoi tämän enempi. Kaikille kuitenkin kovasti plussaonnea toivottelen :)

ON: ei mitään erityisempiä. Noin kierron puolivälissä siis ollaan, oviksesta ei ole hajuakaan onko ollut vai ei... En siis ole testaillut eikä ole ollut ihmeempiä tuntemuksiakaan. Mutta joka tapauksessa isäntä on hoitanut hommansa joka toinen päivä tosi mallikkaasti :LOL: Viimeksi kierto venyi 45 päivään joten aika kauan vielä saapi odotella ennekuin pääsee jännäilemään. Mutta laihduttaminen on päässyt ihan hyvin alkuun vaikka tuo liikkuminen on jäänytkin vähän liian vähälle, laiskuus kun aina iskee ja ulkona on niin kylmäkin (hyvä tekosyy). Mutta 3 kg on pudonnut ja verenpainelukematkin on sitä myöten pudonneet normaalitasolle, jes :)
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Little Bear (37)..............kpxx/xx.......................y.n. 3v................1.
mimmimamma (47)......kp2/28..............?............4./1. yht.
nillanilla (42)...............kp4/28-33...........yk8...........1.
Mahdotontako (45)......kp5/29.............yk4...........1.yht.
haave3 (41).................kp6/28..............y.2v..........3.
oivikki (41)..................kp7/23-27.........yk9...........1.
Ämy (41)......................kp10/25-28..........yk5..........4.
Solakka Silakka (40)...kp11/24-28..........yk18........1.
liiza (43).......................kp14/24-25............yk21........4.
Rinja (39)....................kp14/23-24................yk2..........1.
haave2010 (43)..........kp15/29-30........yk12......4./1.yht.
Leena65 (44)...............kp15/25-27.........yk8........3./1.yht.
Ottis (42).....................kp16/23-27........yk7........1.
Iida-Karoliina (45)......kp16/23-26..........yk9.........5./1. yht.
Minnihiiri68 (41).........kp16/28..............yk2..........2.
AinoEmilia (45)..........kp17/31..............yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39).......kp17/28................yk22........1.
onlydream (37)...........kp19/23-29.........yk?...........3.
Sariella09 (43).............kp21/40.............yk?..........5./1.yht.
happihyppy (39).........kp21/28................yk4(25).....3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp22/28-32.........yk?..........?
Inia (43)..................kp24/26-30........yk17.....1.
ikiemo (45)..................kp28/20-50..........y?.............4.
Äiti7 (41)......................kp29/28................y?.............8.
Terry64 (45)................kp31/27-32.........y.2,5v.........2.

KADONNEET LAMPAAT! (siirretään kohta taustailijoihin)

nallekalle (40)..............kp83/?..............yk1...........6.
Taikakuu (41)..............kp98/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)...........kp114/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

Terry64 (45).................dpo16
onlydream (37).............dpo11
Happihyppy (39)...........dpo9
Iida-Karoliina (45)........dpo8
Ottis (42).......................dpo3
liiza (43).......................dpo1
Minnihiiri68 (41)..........dpo0
Solakka Silakka (40)..........dpo-1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..poika 1.1.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii (40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht.....tyttö 22.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 kp29/28..........yk8.............3.
vauvatoive10 (42)......21.1.2010 kp30/28-31........yk2.....3./1. yht.




Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Räystäspääsky, mur-mur, erka , Wiara, Tirlittan1968, MamaStella, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


[/quote]

 
Huh, onpa täällä tekstiä, mitenkään ei kyllä muista kaikkea...

lumeton :'( :hug:

Terrylle vahvoja viivoja!

Little Bear, tervetuloa mukaan! Kerro sitten kierron päivä, kun tiedät. Mullekin tuttua tuo ääkkösten puuttuminen, Suomeen tultuakin tahtoi pitkään kirjotella ilman. Ja mä myös tällainen vanhoilla päivillä miehen löytänyt, vauvakuume kylläkin jo pitkälti yli 20 vuotta...

Hitto kun taas tähän suoraa rupesin kirjottamaan, ei voi samaan aikaan lukea...

Ai niin nilla, tosiaan yritä olla puristamatta niitä ampulleja lujaa, siis hellä ote ;)
 
Juu tekstiä on tullut eilisillasta mahtavan paljon.! Tuosta miehen suhtautumisesta keskenmenoon...mun mies on oikein junttien juntti eikä kyllä ymmärrä tätä prosessia yhtään. Hän esim. itse oli sairaalassa kuulemassa kuinka täytyy nyt lähipäivät ottaa rauhallisesti ja levätä mut eilen kun käskin jotain pientä hänen huushollissa tehdä niin totesi tuo vain et "ethän sää mikään rampa oo!!! :kieh: " eli hänen ei tartte nostaa persettään sohvalta kuten ei aikaisemminkaan. Kovan kovistelun jälkeen sain hänet ripustamaan pyykit kuivumaan ja kastelemaan kukat :attn: . Hän ei sure tilannetta ollenkaan (ainakaan ei vaikuta siltä ) . Hänellä on muutenkin sellainen tosi kylmänrealistinen ajatusmaailma eikä mitään empatiakykyä. HAlauksia en hältä edes odota vähän apua kyllä ottaisin vastaan. Mutta kyllä tässä pärjätääån...ei se mies vaihtamalla parane ;) . Eli voitte kuvitella varmaan että tämä on minulle hyvin tärkeä kanava purkaa tuntojani! :heart:
 
Mur-mur lääkäri laittoi mun "tyhjennyksen" ei-kiireellisenä tapauksena eteenpäin mutta postitutti minulla sen lähetteen eikä laittanut sähköisesti mitään sairaalaan. Tein työtä käskettyä ja soitin sinne sairaalaan kun lääkäri kerran niin kehoitti. Eihän se posti vielä sinne perille ollut tullut ja an toivat mulle varmaan jonkun peruutusajan ja taisivat saada käsityksen että on kiireellinen ja niin sain sen ajan nopeasti. Muutoin odottelisin kirjettä kotona varmaan vieläkin!
Eli perjantaina menin sairaalaan käymään ja se käynti vei vain puolisen tuntia. Silloin lääkäri ultrasi vielä ja antoi mifegynepillerin jonka otin siellä samantein ja hän selitti vähän mitä tuleman pitää. Sitten lähdin kotiin. Sinä päivänä ei tapahtunut mitään mutta lauantaina puolenpäivän jälkeen alkoi tuntua kuukautiskipuja ja pieni vuoto alkoi. Mitään "raskausmateriaalia" ei vielä tullut kuitenkaan. Sunnuntaina aamusta menin osastolle kuten oli määrätty ja siellä antoivat ensin kaksi jotain panacod?särkylääkeporetablettia ja ne oli tosi vahvoja. Samalla sain pahoinvointilääkkeen ja neljä sytoteccitablettia. Noin puolen tunnin-tunnin kuluttua alkoi tuntumaan alaselässä menkakmaisia kipuja ja vatsapuolellakin. Kivut eivät mitään kauheen kovia kuitenkaan olleet kun olin valmistautunut synnytyskipuja vastaaviin tuntemuksiin. Sitten käskettiin kävellä portaita edestakaisin ja mennä kyyykkyyn-ylös paikallaan. Kun tuli tunne että jotain voisi ulos tulla niin menin mulle varattuun pyttyyn vessassa istuskelemaan ja aina pikkuisen tuli tavaraa ulos. Tosi vähän kaikenkaikkiaan. Yhdellä vessaraissulla sitten kolahti pytyn pohjaasn jotain ja vaikka oli kielletty katsomasta niin minähän katsoin ja tunnistin sikiön pussinsa sisällä eli sellaisen reilun parisenttisen läpikuultavan pallukan. Se näky on jotenkin syöpynyt tuonne takaraivooni ettei ehkä olisi pitänyt katsella. Sitten tuli istukan osia.Sitä tosin tuli kotonakin vielä vähän. Eli mulle annettiin neljän tunnin päästä sairaalassa vielä kaksi sytoteccia mut niiden kanssa ei tullut enää mitään materiaalia juurikaan ja siitä tunnin päästä sain lähteä kotiin. Itselle jäi vähän epäuskoinen olo että poistuiko kaikki riekaleet varmasti mut ens maanantaina se sitten kuullaan. Nyt on vuotoa jatkunut mut mitään isompaa ei tule ja vain pari kertaa päivässä joutuu siteen vaihtamaan. Kuukautiskipua jonkin verran mut kotona ei ole ollut tarvis millekään särkylääkkeelle vaikka kohtu välillä vähän sattuu varsinkin isomman hädän yhteydessä.

Tuolla keskenmenopuolella aloitin sellaisen ketjun kuin lääkkeellinen tyhjennys! kun halusin tietoa muilta samankokeneilta ennen kuin menin tyhjennykseen ja siellä on aika monet kertonut kokemuksiaan että kannattaa vilkaista sieltäkin.
 
Erka :hug:

Terry Jotain tapahtuu :heart: saitko lääkärin puhelimeen?

Mites muuten hoitolaiset, onko puhuttu, että sikapiikkiä ei sais ottaa hoitokierrossa? Meilläpäin olis tämä viikko sikapiikin jakelua ja ajattelin sen ottaa ennenkuin raskaudun ja ennen hoitokiertoa. Aion kuitenkin olla tänä vuonna jo raskaana.
 
Ottis
liiza Totta turiset :). Liityn UTUPM-kerhoon. Minäkin testailen mieheltä salaa ja hän on tietoinen vain tästä yrityksestä. Kun mulla oli toinen kemiallinen, mutt edellistä paljon selkeämpi plussa r-testissä ja sitä miehelle innoissani näytin, hän sanoi vain:"Katotaan nyt!". Ei vaikuttanut kovin innostuneelta, mutt huomasinpa sitten, että hän oli ottanut 'onkeensa' edellisestä kemiallisesta paremmin kuin minä, ts. malttoi odottaa että joko viiva vahvistuisi tai täti tulisi. Kyllä hän illan kyhjötti kylki kyljessä mun kanssani ja oli varovaisen onnellinen. Sitten kun täti alkoi ilmoitella tulostaan seuraavana päivänä miehen suorastaan ajoin mökille yksikseen, sillä tiesin pettymykseni määrän ja halusin vain olla yksin. Ehkä vois olla hyvää kansalaistoimintaa UTUPM'ia vastaan jo me vain reilusti itkettäs itkujamme miesten olkapäätä vasten, niin niitten olis pakko huomata, ett ei tämä jatkuva pettyminen niin helppoa ole :headwall:.
 
Ottis
Räystäspääsky Ikävää, että jännäily on osaltasi loppunut, mutt toivon sulle hyvää taustailua joka tapauksessa. Tuo päätöshän meidän jokaisen on jossain vaiheessa tehtävä.
 
Ottis
Sariella Hienoa kuulla sinustakin vihdoin. Olet ollut vain nimi listassa tähän asti. Sulla kuumeilu ilmeisen hyvin hanskassa. Toivotaan nyt hyvää tulosta. Sulla niin valtavan pitkä kierto, ett huh-huh :headwall:.

erka Kuulostaa tutulta. Noin minunkin mieheni käyttäytyi km:n jälkeen. Oli kylmä ku mikä ja tuntui kuin hän olisi vihannut minua, mutt luulen, ett se oli lopulta vain minun omaa tulkintaa ja siten virhearvio, mutt mun mies teki töitä ihan hullun lailla sen epätoivoisen ekan viikon ennenkuin otin luokalle ja alussa aina jos yritin häntä asiasta jututtaa, livahti mökille. Ei siis ollut valmis käsittelemään asiaa ennenkuin uhkasin roudata kamansa talosta ulos, jos mitään ei ala tunnerintamalla tapahtua. Kaavintahan ei sinänsä mitään vuodelepoa vaadikaan eli tein kaiken ihan normaalisti apua pyytämättä, mutt olisin mä edes halin silloin tällöin tarvinnut. Tuntui pahalta, kun mies ei pystynyt kunnolla edes silmiin katsomaan. Mutt nämä on niitä miesten ja naisten välisiä eroja, joita on vain opittava hyväksymään.
 
Hei taas,
soitin uudelleen neuvolan terveydenhoitajalle, ja kerroin tästä epätodellisesta olostani. Hän sanoi ettei se mitään tarkoita, kaikki voi olla ihan hyvin, mutta suostui sitten kirjoittamaan läheteen että käyn huomenna hcg-määrityksessä, verikokeessa.
En tiedä tulenko siitä yhtään viisaammaksi, koska niinkun taulukoista näkyy niin melkoista hajontaa on arvoissa.
Mutta sanotaan nyt että jos se on ihan hurjan pieni ehkä sillloin syytä huoleen, jos se on isohko arvo yritän ottaa rennosti pari viikkoa ja käyn sitten ultrassa.
Luin jostakin palstoilta, että ykskin nainen sai plussa vasta viikolla 7, teki testiä testin perään, ja oli raskaana, mutta miinusta näytti viikolle 7. Outoa, mutta mahdollista.
Tänään kävin työterveydessä kilpirauhasverikokeessa, ja saan sen tuloksen ensi maanantaina, ja samoin tulee sitten se hcg-tulos.
Mies on nyt ollut ihan kesy, jotenkin ylpeä itsestään kun sai pantua vanhan lehmän paksuksi !!
 
Muuten, mitä te olette mieltä sikapiikistä?
En sitä muistanut kysyä eikä th ottanut puheeksi.
Minulla sitä ei ole, enkä ole ajatellut ottaakaan.
Ei otettu edes mun 12 v ja 14 v pojille, vaikka koulussa rokotettiin marraskuussa, olin epäluuloinen kaikkia niitä sivuvaikutuksia ja myrkkyjä kohtaan ja olen edelleen.
Saa nähdä pakottaako ne nyt ottamaan kun on raskaana, vai saako itse päättää, katellaan.
Hyvää loppuviikkoa kaikille, toivotaan että ilo ja optimismi palaa palstallemme ja elämä voittaa. Rankkoja aikoja monella.
 
Mur-mur kiittis !! :hug:

Ottis miehellä on lahja, että Herra (Jeesus) ilmestyy hänelle silloin tällöin. Sitä kautta neuvo tuli. Kovin on itseki tätä suurta lahjaa ihmetelty, mutta siunausta siitä on ollut ja pranemisia ja apua muillekin ihmisille.

Terry64 siskolla tosi haalea viiva raskaustestissä ja nyt tulos on 9 kk vanha tytöntyllerö.
Tiedä noista testeistäkään aina. +++++ Toivottelen sinulle.
 
No tänään toi postiauto Halpatestin paketin tuonne postilootaan pakkaseen -28 C paleltumaan. Kipaisin aamutakki, miehen tohvelit ja toppatakki päällä paketin sisälle lämpiämään ja tein äsken o-testin. Testiviiva piirtyi jo ennen kontrollia näkyviin ja jäi hyvin tummaksi, peräti vahvemmaksi viivaksi kuin kontrolli. Eli vahvasti tässä nyt sitten ovuloidaan! Mulle voi laittaa ihan huvin vuoksi dpo -1 vaikka ei tästä ennenkään ole mitään tullut.
En tiedä olisko jo eilen piirtynyt tuo vahva viiva, joskus se voi olla useamman päivän. Siemennyksiä on ollut eilen aamulla viimeksi, pitänee riisua toppatakki ja viekotella tuo mies tänäänkin. :heart:

vauvatoive aion hakea tänään ip tuon sikapiikin. Otan sen mieluummin nyt, kun sitten kun olen raskaana, yksi huoli vähemmän. Tapaan työssäni paljon ihmisiä ja minua inhotti jo viime sika-aallossa, kun ihmiset pärskivät miten sattui..
 
Paljon on tullut tekstiä, vaan se kiva että jokainen voi ajatuksiaan purkaa!! =)

keskenmenoista vielä..

Tämähän ON kuumeilupino(vaavin yritykseen ja plussaukseen liittyviä juttuja..) ja ensin mietinkin että onko liian "ahdistavaa" jos kirjoitan omasta surkiasta olostani keskeytyneen raskauden tiimoilta..toisten mielestä näin mitä ilmeisemmin on ja sen heille suon..mutta..tähän kuumeiluun liityy niin kuin takiainen nämä keskenmenot ja siitä ei pääse yli, eikä ympäri niin ikäviä ja ahdistavia kun ne ovatkin:ashamed:

Mie olen aiemmin lähinnä vain sivuuttanut kirjoituksissa tuon km:n ja ajatellut että "voi mitä on tuokin nainen joutunut kokemaan":( .. kenties vielä usiamman kerran..toki tunsin myötätuntoa ja empatiaa mutta asia on kuitenkin niin ikävä, jotta sitä olisi jäänyt enempää miettimään, saatikka ajatteleman omalle kohdalle..voi miten sinisilmäisesti olen ajatellut!!

Terry64 mainitsi että tuo asia on kuin "musta viitta"..näin on ja se heittäytyy iltaisin miunkin niskaan kun muut nukkuvat..tai annan vasta silloin sen pahan olon, omassa rauhassa olessani tulla..tämä on kuitenkin näköjään sellainen asia että miehet ei oikein voi/kykene/jaksa ymmärtää.. :( ja yksin joudumme asian läpikäymään.

Onneksi on olemassa erilaisia palstoja ja niin kuin Terry kirjoitelit, sait terapioitua itteäis juurikin kirjoittamalla..mainitsit myös että et välttämättä tarvinnut ajatuksillesi kommentteja, riitti kun sait kirjoittaa pahaa oloa ja surua poijjes-juuri näin!!!!

..miun ajatus hieman nyt harhailee kun olen poikasen kera sinne marrkinoille menossa ja sormet vilistää näppiksellä ;) mutta mutta....olen huomanut miten PALJON noita keskenmenoja ja tuulimunaraskauksia on, ihan hirvittää :eek: ..oikkein kolahti kunnolla tajuntaan..nuo keskenmeno prosentit 10-15% eivät valitettavasti koske enää meitä neljänkympin kantturoissa olevia, luvut nousevat ensin 25-30% ja miun ikäisellä naisella(44v) jopa 40-50% ja tämä taivahan tosi!!!..Ikäviä ja ahdistavia lukuja miustakin mutta faktaa.

Siltikin me naiset vaan halutaan kuumeilla ja toivoa sitä pientä, ollaan me vahvoja kuiteskin!!!!:)

Tämä nyt näistä keskenmenoista..miun aatoksiani olivat..jos keskenmenon jälkeen tuntuu että asista ei pääse yli ei niin millään, on ammattilaisen apu tärkeää ja kenties lääkityskin sen tiedän..ja en itse aio henk.koht vuodattaa täällä joka ilta surkeaa oloani, älkää peljätkö :) ..se tuo varmaan ahdistusta teille muillehin ja toki haluan että jokainen saa jännätä/kuumeilla ihan rauhassa..löytyy täältä netistä näitä keskenmenon kokeneille tarkoitettuja pinoja paljon-onneksi.

Omalla kohdallani tuntui vain niin luonnolliselta ja helpoltahin kirjoitella tänne kun olen teidät suurimman osan tuntenut usiamman kuukauden, näin virtuaalisesti =)

..Vaan nyt sinne Markkinoille-Heipat!!!:wave:

mur-mur :)
 
Olen tässä oireettomuudessani testaillut niin että hävettää sanoa enkä miehelle kehtaa kertoa ollenkaan!
Voin kertoa teille että ovis-testi toimii ihan kuin raskaustesti, jos on raskaana niin ovistestiin tulee ihan selkeä viiva, ihme juttu mutta mittaa lh:n ja hcg:n. Toimii.
Ja kun ostin uudelleen sen Clearbluen viikkonäytöllisen, siinä tuli kimpassa saman hintaan se digitaalinen raskaustesti ilman viikkonäyttöä, niin tänään äsken testasin miten se toimii, iltapäiväpissaa, vain pari tuntia rakossa, ja siihen tulee selkeä testi että raskaana.
Olen ihan hölmö, tiedän, hävettää kertoa....mutta tulipa tyhjennettyä kaapit ylimääräisistä testeistä.
Joten Terry64 kultaseni, etkö mistään saisi näitä digitestejä, niin sun ei tarvisi miettiä niitä viivan vahvuuksia? Mä uskon että sä olet raskaana, hyvä nainen.
 
Solakka Silakka, se on voinut jo onnistua, minähän sain siementä sisään vain silloin ovisplussapäivänä, ja sitten mies sai vatsataudin ja minä seuraavana päivänä, eikä mitään seksiä moneen päivään, ja se riitti. Nyt vaan petipuuhiin , se on se kiva osa tässä kuumeilussa.
 
Vauvatoive10, kyllähän mä olen lähes kaikkia mahdollisia testejä kokeillut :LOL:
Ja myös sitä digiä, joka eilen sanoi Ei raskaana ja samasta näytteestä First Signalin herkkä testi antoi viivan. Että silleen täällä mennään... Ja on niitä vielä tuolla kaapissakin, mutta ei ole syytä käyttää. Hcg on varmaan 10 pinnassa, jolloin ei näy digissä.
 
No niin, nyt on soitettu lääkärille ja hcg-lähete saatu. Huomenna iltapäivällä kuulen tuloksen ja perjantaina sitten "tehdään" asialle jotain, jos (kun) on jostain epäilyttävästä kyse. Gyne vakuutteli, että saman naisen eri raskauksissa hcg:n kasvuvauhti voi vaihdella. Mutta kyllä mua itseäni epäilyttää, sillä edellisessä raskaudessa hcg oli jopa 1145 kp 33. Nyt on kp 31 eikä kaikki testit edes reagoi. No huomiseen on nyt vaan odotettava.
 
Terry en ollut huomannut tuota tietoa.
Me oltiin samalla dpo:lla, mullakin siis nyt se dpo 16, mutta kierron päivä olisikin jo 36 kun ovis oli myöhemmin.
Hyvä että hcg otetaan, niin saat selvyyttä.
Multa ei ole ikinä hcg:tä mitattu, ai niin onpas sen koeputkihedelmöityksen jälkeen joka ei onnistunut, elokuussa, nega, nolla.
 
Ottis
Terry64 Hienoa, että sait ajan hCG:n määrityksen :). Nyt alkaa tosissaan jännittää jos gyne kuitenkin oli sitä mieltä, ettei sulla mitään häikkää ole, vaan olet raskaana =)+ :heart:. Niin sitä toivoisin, sillä vaikka nyt vähän pessimistinen olet ollutkin, niin etkös sinäkin sitä vaavia kuitenkin toivo :saint:?
 

Yhteistyössä