40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mimmimamma (47)......kp1/28..............?............4./1. yht.
nillanilla (42)...............kp3/28-33...........yk8...........1.
Mahdotontako (45)......kp4/29.............yk4...........1.yht.
haave3 (41).................kp5/28..............y.2v..........3.
oivikki (41)..................kp6/23-27.........yk9...........1.
Ämy (41)......................kp9/25-28..........yk5..........4.
Solakka Silakka (40)...kp10/24-28..........yk18........1.
liiza (43).......................kp13/24-25............yk21........4.
Rinja (39)....................kp13/23-24................yk2..........1.
haave2010 (43)..........kp14/29-30........yk12......4./1.yht.
Leena65 (44)...............kp14/25-27.........yk8........3./1.yht.
Ottis (42).....................kp15/23-27........yk7........1.
Iida-Karoliina (45)......kp15/23-26..........yk9.........5./1. yht.
Minnihiiri68 (41).........kp15/28..............yk2..........2.
AinoEmilia (45)..........kp16/31..............yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39).......kp16/28................yk22........1.
onlydream (37)...........kp18/23-29.........yk?...........3.
happihyppy (39).........kp20/28................yk4(25).....3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp21/28-32.........yk?..........?
Inia (43)..................kp23/26-30........yk17.....1.
ikiemo (45)..................kp27/20-50..........y?.............4.
Äiti7 (41)......................kp28/28................y?.............8.
Räystäspääsky (43)....kp30/24-29..........................4.
Terry64 (45)................kp30/27-32.........y.2,5v.........2.
Sariella09 (43).............kp60/40.............yk?..........5./1.yht.
nallekalle (40)..............kp82/?..............yk1...........6.
Taikakuu (41)..............kp97/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)...........kp113/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

Terry64 (45).................dpo15
onlydream (37).............dpo10
Happihyppy (39)...........dpo8
Iida-Karoliina (45)........dpo7
Ottis (42).......................dpo2
liiza (43).......................dpo0
Minnihiiri68 (41)..........dpo-1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..poika 1.1.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii (40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht.....tyttö 22.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 kp29/28..........yk8.............3.
vauvatoive10 (42)......21.1.2010 kp30/28-31........yk2.....3./1. yht.




Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

mur-mur, erka , Wiara, Tirlittan1968, MamaStella, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


 
Huomenet kaikille!

En päässyt koneelle enää illalla, enkä yölläkään, vaikka heräsin pojan yskään..Mur-mur olit mielessäni, olisin niin halunnut lukea kuulumisesi!!
Voi kuinka surullista, etä pieniäinen ei ollut jaksanut jatkaa matkaa kohdussasi! :hug: :hug: Osanotot sinulle ja miehellesi! Toivottavasti et kuitenkaan jätä meitä kokonaan, olet niin paljon antava meille kaikille!!


Terry: Saanut viivaa jo apteekin testiinkiin, Onnittelut siitä!!Toivotaan, että viiva vahvistuu! :flower: :heart:

Oma napa nyt olisi Clomit ja Lugesteronit käytössä tästä kierrosta alkaen...jännittää kyllä, miten clomit vaikuttavat, onko jollain kokemusta??

Mahdotontako :heart:
 
haave2010, haluatko rktt-listalle?

Ylipäätään, jos sille listalle haluatte niin sanokaa selkeästi, sillä esim. oviksen kertominen ei (mulle) vielä riitä, koska kaikki eivät silti halua rktt-listalle!

Ja taas huhuilen vielä: nallekalle, Taikakuu, pääpilvissä? Oletteko vielä linjoilla? Laitanko teidät taustailijoihin? Entä Sariella, pitääkö nuo kp:t paikkansa?
 
Inia koskas se sinun testailupäivä onkaan, viikon sisällä? Täällä ollaan jo peukut ja varpaat pystyssä. Minulla on tunne, että jossain vaiheessa sulla kuitenkin tärppää!! Toisilla tää raskautuminen vaan menee pidemmän kärsivällisyyden kautta.
Joo, mä kans nykyään tunnen oviskivut todella selkeästi. Useita minuutteja kiristää säännöllisesti tuolta sisuksista, jommalta kummalta puolen. Itse puhkeamiskipua en kyllä tunne. Nuorempana, kun en tajunnut mistä on kyse, luulin niitä laktoosivaivoiksi ja olin kovin ihmeissäni vaikken ollut maitoa käyttänyt.

Terry tietääkseni Apteekin Omaan ei tule mitään haamuja, siitä sanotaan, että se on varma testi. Joten onneksi olkoon, jotain positiivista sinulla on tapahtunut ja toivotaan että nyt vaan jatkuu!! :heart:

Mahdotontako on clomeista kokemusta. Käytin pari kiertoa. Toisella kierrolla ultrattiin, kasvoi kummallekin puolelle iso folli. Mutta ei tärpännyt edes inssin kanssa se. Ei ollu mitään sivuoireita, mitä jotkut joskus kertoneet.

mur-mur sinusta on jäänyt niin hyvä mieli, mitten jaksoit meitä muita aina tsempata! On ollut mukava seurata sinun kuumeiluasi siitä asti kun palstalle tulit.. ja kuinka hurjaa kuin vuoristoradassa sinun ja pieniäisen lyhyttä matkaa.:hug:

Olet aina tervetullut takaisin :heart:
 
Mulla vielä VIIKKO testipäivään! Hitaasti aika matelee... Tosin odottelenkin lähinnä menkkoja, joiden pitäis alkaa viimestään sunnuntaina. En oo vielä päässy testipäivään asti ilman niitä. Mä en siis nyt tuntenut itse ovista, mutta muniksen kasvun tai jotain. Ainakin sitä kipua oli useina päivinä. Ja oikeestaan vielä nytkin, kun urheilen (keltarauhanen?), mutta on mahdollista että on muutakin kylkikipua.
 
Ottis
Terry64 Mutt jos siihen apteekin testiin kunnon viiva kuitenkin tuli viiden minuutin aikana, niin eikö se ole jo plussa+ :heart:? Toivottavasti + pysyy ja vahvistuu ja saat myös ajan gynelle. Peukuttelen!
 
Ottis
Inia Plussatuulia sulle puhaltelen :whistle: ++++++++++++! Sitä kannattaa kuitenkin aina odottaa ;).

Ehkä Taikakuun, nallekallen ja pääpilvissän voi siirtää pinon jättäneisiin tms., sillä saahan heidät sieltä sitten kuitenkin nostettua takaisin =)? Vaikuttaa siltä, etteivät edes taustaile.
 
Täällä on nyt ollut niin surullinen ilmapiiri, että minäkin tarvitsen nyt apua pohdiskeluilleni.
Tein tänään uudelleen sen saman raskaustestin, ja näyttää edelleen sitä samaa kuin viime viikon torstaina, eli raskaana 1-2 viikkoa.
Kierron päivä on 35, ja ovisplussasta 16 päivää, mutta odottelin kyllä että se testi sanoisi jo että raskaana 2-3 viikkoa, jos kerran hcg tuplaantuu joka toinen päivä.
Huomenna kuukautista laskien 5+0.
Kidutan itseäni ajattelemalla että olisi sen hcg:n pitänyt jo nousta enemmän, soitin jopa sinne Clearblue infoon ja yritin kysyä mikä on se raja-arvo jolla hyppää testin näyttö seuraavalle viikolle, mutta eivät kerro koska se on liikesalaisuus. kiva.
Mua huolestuttaa, koska mulla ei ole oikeastaan mitään oireita, liian hyvä olo, viime viikolla tuntui että rinnat oli pinkeempänä, edes vähän, ja vähän yökötti, nyt ei enää mitään.
Ei pissata enempää kuin ennen, ei mitään, ja yleensähän nämä raskauoireiden häviämiset on olleet huonoja merkkejä.
Soitin jo tuonne Kätilöopiston sairaalaankin, ja neuvolaan, ilmaiseen ultraan en pääse, kun ei ole mitään vuotoakaan. Eikä kannata mennä ennenkun viikolla 6-7 jos meinaa jotakin nähdä, silloinkaan ei vielä varmasti syke näy.
VOIH.
Voi olla että kaikki on ok, tai sitten on pysähtynyt heti plussan jälkeen,
niin ainoa on että mua palelee enemmän kun tavallisesti, on tietty aika kova pakkanenkin, ja kuumemittari näyttää vaan 36,4 - 36.7 eikä yhtään ole lämmöt koholla.
Onko kellään mitään mielipiteitä...ymmärrän kyllä että jos ei jatku niin ei jatku, mutta mieluummin tietäisin sen jo nyt kun elättelisin turhaa toivoa.
Saa neuvoa, kiitos.
 
Ottis, enpä kellistänyt miestä eilen...eli nyt mennään sitten niillä yrityksillä, joita on ehtinyt olla. vähän on sellainen fiilis....
vauvatoive10, älä murehdi, vaikka turha kai tätä on sanoa. Minä kyllä en tiedä noista arvoista hölkäsenpöläystä, mutta jos kerta palelee, niin eiköhän se raskaus siellä jatku. Nyt sun vaan pitää uskoa ja odottaa...
mur mur, jos tänne jaksat tulla, niin paljon sinulle voimia. Sinä olet tosiaan kuten monet ovat täällä sanoneet, ollut sellainen tsemppari. Nyt me tsemppaamme sinua! Tiedän, että olo ei voi olla hyvä, mutta elämä voittaa, usko pois. No, tämä voi kuulostaa tyhmältä, mutta kuitenkin,.

Plussia kaikille meille!
 
Ottis
Vauvatoive10 Paha mennä tuohon mitään sanomaan, mutt jos sulla se CB:n testi näytti viime viikolla torstaina 1-2 viikkoa, niin eihän siitä ole vielä kulunut viikkoa? Ei sulle torstaille uutta testiä olisi? Eikä yhtään tavallistakaan (tarkkuus 50 MIU/ml), jolla voisit huomenna aamupisusta testailla? Silloin saisit ainakin jotain osviittaa.

Jossain vaiheessa kerroit tehneesi toisenkin digitaalisen testin ja sen näyttäneen pelkästään "raskaana"? Tuon testin ohjeissahan sanotaan, että "Viikkotesti tunnistaa hedelmöittymisajankohdan 92-%:lla tarkkuudella". On siis aikamoinen marginaali kuitenkin ja virheenkin mahdollisuus siis olemassa.

"HCG-pitoisuus vaihtelee eri naisilla, ja siksi on mahdollista, että viikkonäyttö saattaa joskus antaa harhaanjohtavia tuloksia... Jos teet testin yli 6 vkoa hedelmöittymisen jälkeen, viikkonäyttö voi antaa odottamattomia tuloksia. Tämä johtuu siitä, että virtsan hCG-pitoisuus on liian suuri, jotta testi voisi antaa tarkan arvion hedelmöittymisestä kuluneesta ajasta."

Tulipahan nyt sitten korkattua toi minunkin viimeinen digitesti, mutt vauvakuume10, sullahan toi digitaalinen testi näytti 1-2 viikkoa jo dpo 10 eli voisko olla mahdollista, että sulla arvot olisivat niin korkealla, ettei tuo testi niitä enää tunnista? Siis jos sä niitä kaksosia nyt sitten odotat :)? Toivottavasti saat varmempaa tietoa jostain, ettei elämä mene ihan tuskailuksi.
 
ne myy niitä digitaalisia Yliopiston apteekissa "kimpassa " kaksi yhden hinnalla, toiseen tulee viikkonäyttö ja toiseen vaan raskaana tai ei raskaana.
Herkkyydet 25....
Haluaisin olla vaan kärsivällinen ja iloinen, mutta nämä huonot uutiset nyt panee pelkäämään, ja voi olla että pelkäisin kuitenkin.
 
vauvatoive, näköjään Karpalo67 on pinon pystyttänyt, siitä kiitos ja kumarrus!!! :wave:
Klikkaa tuota linkkiä lista lopussa... (yli 40-v kuumeilija kerho...)

Muuten, Karpalollakin lienee jo vaavi maailmassa?
 
Mä en voi sanoa, onko mulla ollut ovista vai ei, kun en oo käyttänyt mitään tikkua. Ihan vaan laskurin mukaan....ja se perhesuunnittelun laskuri sanoi, että ne päivät olisivat muistaakseni tuossa 23 kieppeillä. Tänään ei vissiin enää ollut.
Mutta tää on tällaista arvailua. Ja se nippailu ja kuumotus tuntui silloin, kun vimeksi olin...aamulla kellistänyt milloins mä sen sanoin...toissapäivänä muistaakseni.... ;)
No, näillä mennään,jos tärppi ei käy, ehkä alan tikutella ihan testatakseni sitä , voiko siihen laskuriin luottaa. Siis oli mulla muina oireina sitä limaa. Lämpöä en mittaillut. Sitä oli silloin su eniten. Katellaan...en tiä. Naurattaa, kun tää on mennyt tällaiseksi vehtaamiseksi. =)
vauvatoive 10, Ottiksen sanat vaikuttivat järkeenkäyviltä. Ei nyt maalata peikkoja seinälle. Vaikka tiedän, että vaikea sitä on olla pähkäilemättä, kun on 1000 ajatusta mielessä. No, se , että ei muka ole oireita, ei mun mielestäni ole mikään pelon aihe. Eihän sitä joka päivä voi olla yhtä paljon tuntemuksia.
Ai että, kun olisi tärppi käynyt....sitä niiiin toivoo ja odottaa.
Mutta kun ei ole nämä asiat yksin omassa hallussa. JOs olisi, meistä kaikki olisi onnellisesti raskaana.Mutta uskotaan vertaistuen voimaan =)
 
Ottis
Vauvatoive10 Komppaan Rinjaa. Erkan ja mur-murin kohtalot varmasti panee sinutkin miettimään, ettei sun raskaus voi hyvin jatkua jos ei heilläkään, mutt silti voi, se on tosiasia. Minäkään en lähtis noiden oireiden/oireettomuuden varaan laskemaan mitään, sillä pahoinvointikin alkaa kuulema vasta rv6+ yleensä ja joillakin voi mennä pidemmällekin. Mulla ei kesällä alun tisukipujen jälkeen rinnatkaan alkaneet raskaudenomaisesti turboilemaan kuin vasta rv8+ ja silloinhan mun vaavin alku oli jo kuollut :(. Pahoinvointia oli parina yönä rv6-7:n paikkeilla ja sekin muuttui pikkuhiljaa pieneksi etomiseksi jos oli jäänyt pitempi väli ruokailuun. Tosin noi mun oireet eivät ole mikään tae mun raskauden oikeaoppisuudesta, sillä raskaushan keskeytyi, mutt kuitenkin. Mielenmalttia ja rauhaa sulle toivon. Uskotaan siihen, että kaikki menee hyvin. Eihän täällä jokainen raskaus yksinkertaisesti voi päättyi varhaiseen keskenmenoon :((.
 
Olen aina ajatellut että se on hyvä merkki kun ei vuoda mitään.
Nyt kuulin ensimmäistä kertaa elämässäni näistä keskeytyneistä keskenmenoista ja kemiallisista raskauksista, en ollut edes tiennyt mitä ne on....joten ei ole mikään tae että kaik hyvin vaikkei vuotoa ole.
Mutta kiitos, ja tsempatkaa mua nyt vielä, mä olen töissä ja ajatus harhailee ihan totaalisesti.
 

Yhteistyössä