40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Ottis
mimmimamma Sinäpä sen sanoit. Miksipä ei mieskin voisi kuumeilla :saint:? Tai kyllähän varmaan moni kuumeileekin, mutta tuskin yksin. Siis teretulemast Dankku, kunhan et meitä vokottele =).
 
Ottis
Jos jollakulla on energiaa tai halua tutustua, niin tässä olisi kaksi linkkiä, joissa perustellaan parasta ajankohtaa hedelmöittymiselle. Yllätysyllätys, ovat miltei päinvastaisia. Tässä eka:
http://www.ovwatch.com/works_HowOVWorks.asp
 
joskus miehet vaan on tosi tönkköjä.... jos stressiä työpaikalla niin minulle siitä pieni tsunaami tulee |O mutta ikääntyessäni olen oppinut näkemään, mistä kukin tsunaami johtuu . Kahdeksan vuotta sitten elämäni oli vuoristorataa rakastaa ei rakasta, himoaa ei himoa...jne.

Mutta, kun näin risukasan päälle ja tajusin mieheni olevan jörmöveikko, joka voisi töksäytellä sitä sun tätä kaikesta minuun liittyväistä asioista-ruoka,siivous yms.- hänen henkisesti raskaan työpäivän saatoksi. Tajusin, että ei se minuun kohdistu, vaan olen ukkosen johdin. Voimakas nainen se mies vaatii rinnalleen, ei hento nainen sellaista kestäisi. Joten yleensä kuuntelen ja sitten heitän huumoriksi, jolloin mies ymmärtää hellittää tuota kärsimyksen kruunuaan.

Meidän yhteiselo on vuosien saatossa parantunut ainoa heikkous on lapsettomuus, joka välillä nostaa pätään. Jostain syystä 8 vuoden aikana ei meille yhteistä vaavia suotu, eikä hänelle ensimmäistä vaavia.

Rauhallisin mielin kumminkin olen ja jos elämä niin tahtoo hän aikanaan löytänee nuoren naisen, joka tekee hänestä isän. Vauvakuume on joskus suurempi, kun sielujen rakkaus. Miehellä, kun ei tuo biologinen kello tikitä.

KP sekaisin joten minulle voi laittaa huomenna keskiviikko kp 20/22-23 katsotaan tuleeko täti silloin 22-23 tai vasta 28 kp....

mimmimamma
 
Ottis
mimmimamma Minäkin olen joskus muistanut ajatella olevani ukkosenjohdatin, mutt aina se ei oikeaan aikaan mieleen muistu. Mies onnistuu aina tekemään minusta sen jolla on ongelma ja sehän välillä korpeaa niin, ett ihan olis pakko saada toinen ymmärtämään. Jospa minustakin yhtä viisas tulis kuin sinusta :), joskus.

Toivottavasti teitä viimein noin pitkän rupeaman jälkeen yhteisellä lapsella siunattaisiin. Hienoa nähdä, että vaikeakin tie voi lujittaa suhdetta.
 
Lumeton olipa ikävä tilanne tänään sinulla varmasti hyvpäsi sydän kurkuun, onneksi kuitenkin selvisit säikähdyksellä.

IIda-K toivon sinulle sitä + tässä, mutta eihän se toisaan haittaa ottaa asiasta selvää.

Mahdotontako + tälle vkolle!

Inia onnea matkaan :heart: :heart: . Ota vaan niin rennosti, kuin pystyt. Ihanaa, kun aikataulu osui kohdalleen. Uskalsit ottaa nyt kaksi kyytiin. Sulatettiinko niitä 1. vai 2. ivf alkioita?

ON ei ole alkanut vuoto, tietysti kun sen toivoisi alkavan, jotta pääsisin eteenpäin tässä alkaneessa ivf hoidossa. Jos ei ala huomenna, niin siirtyy lääk. aika ja pistosten aloittaminen ensi vko:lle ja niin vahvasti näytää käyvän :|
 
ottis.... sä poistit sen, niin kuin uhosit sen tekeväsi..... :)

Ikä vaan tulee vastaan meikäläisellä....pikku hiljaa tajuan siirtyä taustelijoihin...en vielä mutta ehkä huomenna.... :( sinulla tähään ikään ainakin 5 vuotta.

mimmimamma
 
Ottis
Voi kiitos mimmimamma Ihanaa, ett joku sanoo mua rontiks :saint: . No poistinhan minä sen, ku tuntuu ett jatkuvasti täällä valitan ja ihan nolottaa :ashamed:. Mutt kiva, ett ehdit sen lukea ja kommentoidakin.

Todella kurjaa ajatella, ett joutuisitte luovuttamaan :(. Tsemppiä ja voimia ja kaikkea lohdullista sulle ja miehelles myös :hug:.
 
Ottis
Oivikki tsemppiä piinailuun. Pirulaisen täti ku ei sitten koskaan ole paikalla silloin kun pitäs! Miks muuten täällä ei ole sellaista KRÄÄH!-kuvaa tai vastaavaa? Sopisi nyt tilanteeseen.

ON Ovislimat kovasti tuloillaan eikä mies vain ymmärrä, ett tarttis tehrä jotain. Eilen hänelle tosin ilmoitin, ett pidetään nyt sitten sovittuna, ett lähimpään viikkoon ei rakastella, ettei mun tarvitse sitten seuraavaa kahta viikkoa piinailla olenko raskaana vai en. Tietenkin osittain sitä tarkoitin juuri niin, mutt samalla heitin pallon hänelle, ett jos tosiaan haluaa yhteistä lasta, niin olisi ehkä itse aika ryhtyä aktiiviseksi. Eipä ole ryhtynyt ja tosiaankin kun viimein jo illan kähmässä kuvittelin, ett häntä saattaisin ymmärtääkin tuli taas eteen episodi, joka sai minut yritysyrityksestä perääntymään :LOL:. On tämä niin väärin :headwall:. Ja silti se on niin oikeinkin :saint:, sillä ei ole oikein lasta puuhata suhteeseen, joka on vaakalaudalla.
 
Eli yskänlääke lisää tuon limaisuuden oviksen aikana siittiöille suotuisaksi. Ei pelkästään greippi mehu. Joten nyt äiskät ja tulevat sellaiset. Mulimen tippoja ja yskänlääkettä ns. limaa irrottavaa "expectorant" niin tuloksia tulee. LUKEKAA TUO YSKÄNLÄÄKE VIHJE JA KÄYTTÖOHJE ALLA :)

If the Deanna-plan does not work and you are faithful to it for three months, take a dose of plain Robitussin cough syrup (or any cough medicine that says "expectorant" and NOT "antihistamine") each day (preferably a few hours prior to "trying") starting around Day 10 until the day after your ovulation predictor goes off. It should help make all the mucus in your body runnier, including that produced by your cervix. (Oh the gruesome details required in baby-making!) The sperm in the runnier mucus will live about two days, and will be up there and ready for the 12-hour life of the egg.

ottikselle vielä älä heitä sitä palloa miehelle, ei se osaa ottaa koppia. Pidä pallo ja tieto oviksesta itselläsi. Aiheutuu liika painetta miehelle suorittamisen suhteen. Ota yskän lääkettä, jos miehesi oviksen jälkeen suorituisi tehtävästä. Lue linkkisi huolellisesti. Minulla nuo viimeiset rykäykset kierron ovis vaiheen jälkeen tuottanut pojan :) kp 18-20

mimmimamma
 
Inialla kaksi kyytiläistä! On varmasti vaikeaa olla piinistelemättä, mutta toisaalta, kun tietää, että vauvanalkuja on kyydissä, niin saahan siitä vähän nauttiakin. Olet kuitenkin käynyt jo pitkän hoitotien päästäksesi tähän asti, joten yritä ottaa rennosti ja nauttia olotilastasi. Joopa, joo, niiiin tajuttoman helppo kirjoittaa tähän ruudulle tämmöistä, mutta sinä se kuitenkin omat tunteet käyt läpi ja jännität testipäivää. Ja niin tietysti me täällä pinossa jännitämme kanssasi.
 
Lumisydän, hyvä jos minun "esimerkkini" kannustaa miettimään hoitoja ja mahdollisuuksia uudelleen.

Itse menin lapsettomuusgynelle saadakseni jonkinlaisen tuomion. Olin täysin valmistautunut siihen, että hän toteaisi ajan menneen jo ohitse. Mutta yllätyksekseni hän on ollut erittäin kannustava ja "varma", että tärppi tulee. On varmaan hänen perusasenteensa tähän asiaan, sillä hänen työtäänhän tämä on. Ja kaikki raha, joka klinikalle tuodaan, on tietysti hyväksi. Eikä raha katso maksajan ikää :) Olen siis lapsettomuusklinikan asiakkaana. Heti kerroin, että mies ei ole innostunut mistään koeputkihedelmöityksestä yms., enkä ehkä minäkään, sillä minä miettisin pääni puhki, mitä tehdä mahdollisille pakkasukoille, jos ei itsellä olisi niille käyttöä. Ja gyne totesi, että näin vanhalla koeputkihedelmöityksen onnistumisprosentti on yhtä pieni kuin ns. tavallisella tavalla, joten sitä hän ei olisi suositellutkaan. Eli oltiin heti samalla aaltopituudella siitä, että avitukset annetaan, mutta "yritykset" hoidetaan kotona. (Näin en ilmeisesti myöskään laske klinikan onnistumisprosenttia. Tämä ihan vaan oma kuvitelmani).

Lugeja laitan nyt tämän loppukierron kp 17:stä 14 päivän ajan (ovis kp 15) 2 x 200 mg kapselit iltaisin alakertaan. Jos ja kun tämä kierto päättyy, niin alan pistämään Menopuria 150 mg kp 3, 5 ja 7. Sitten ultrataan ja jos näyttää sopivalta, niin irrotuspiikki. Loppukiertoon taas lugeja ja lisäksi kortisonia.

Niin ja tosiaan sain Thyroxinia, koska kilpirauhasarvoni olivat hieman koholla, normaalirajoissa kuitenkin, mutta yritetään kuitenkin saada arvo alle 2,5:een.

Miksi sinulle sitten tuli ikään kuin raja 45 vuotiaana vastaan, tuntuu vähän kummalliselta. Tietysti jos hoidot oli siihen mennessä käyty loppuun ja sattumalta tuli myös 45 täyteen, mutta mitään ikärajaa en ole koskaan kuullut olevan.

Mulla näyttää resepteissä olevan neljän kerran määrät kirjoitettuna ja voin kyllä kuvitella, että jos niistä ei tärppiä irtoa, sitten on aika luovutaa. Emme asiasta puhuneet gynen kanssa sen enempää, mutta vaikka hän olisi edelleen yhtä positiivinen tämänkin jälkeen, minun pitää kyllä itse tehdä johtopäätökset asiasta. Ja luulen tai ainakin toivon, että sen jälkeen olenkin sinut sen asian kanssa, että meille ei pikkukakkosta tullut. Mutta empä kuitenkaan jää harmittelemaan sitä, etten yrittänyt kaikkeani. Ja olisin varmasti ollut ihan kohtuutyytyväinen, jos gyne olisi minulle sanonut, ettei enää kannata yrittää. Silloinkin olisin varmasti tyytynyt kohtalooni ja todennut, että yritin silloinkin "kaikkeni", kun kävin kysymässä asiaa asiantuntijalta. Ehkä juuri hainkin tätä vastausta, jotta olisin voinut päästää asiasta irti. Nyt sitä kuitenkin sitten vielä yritellään ainakin tämä kevät. 46 vuotta tulee mittariin kohta, joten raja on kyllä jo ihan vastassa.
 
Ottis, "tunnen" miestäsi juuri sen verran, mitä olet kertonut täällä, mutta olisin kyllä voinut arvata, ettei tuo "ei viikkoon yritystä" pure. Meillä on ainakin niin yksinkertainen mies kotona, ettei osaa ajatella, muuta kuin, että miellyttääkseen minua, ei yritystä sitten olisi. Mutta sinä tietysti tiedät omasi ja sen miten kenties reagoi kieltoon. Toivotaan parasta.

Mä olen niin monet kerrat yrittänyt heittäytyä marttyyriksi ja tehnyt esim. lastenhoidossa, siivouksessa yms. kaiken samalla toivoen, että mies ymmärtäisi auttaa, mutta ei. Ei se ymmärrä kuin selkeää pyyntöä tai "käskyä". Ei auta mikään käänteinen. Selvää pässinlihaa pitää olla sanat ja pyynnöt.

Nyt jäi kaivelemaan, että mitäs se rontti onkaan täältä poistanut :)))) Välillä kyllä tulee omiakin viestejä korjailtua, kun huomaa, miten töksösti on kirjoittanut. Kirjaimet, kun eivät välitä tunteita tai ilmeitä, niin pelkät sanat joskus ovat aika kolkkoja. Mutta anna Ottis vaan kaiken tulla, sillä kyllä me ymmärrämme, että tänne tulee kerrottua ne ikävät asiat ja tiedämme, että onhan niitä hyviäkin hetkiä. Niistä ei vain aina tule kerrottua.

Mimmimammakin on kyllä sitkeä sissi, sillä 8 vuoden yritykseen on varmasti mahtunut kaikenlaisia kiertoja. Nyt toivotaan tärpin iskevän.

Oivikki odottelee kuumeisesti tätiä kylään. Toivotaan tulevan sopivana päivänä, jotta hoidot onnistuvat hyvin.

ON: Ei niin sitten yhtikäs mitään. Ei ole tullut kuumaa aaltoa, joka yleensä ekan kerran iskee noin kp 22-23. Mutta luget varmaan estää sen. Minkäänlaisia raskausoireitakaan ei kyllä ole. Olo on oikeastaan oikein hyvä ja reipas. Auttaako sitten Thyroxin, luget vai muuten vain. Kävin hiihtämässäkin toissapäivänä ja oli aivan ihanaa. Suosittelen kaikille!





 
Inia kaikki peukut ja varpaat sojottaa nyt pikkuisten kiinnipysymisen puolesta! :heart:

Täällä on niin mielenkiintoista keskustelua miehistä ja ukkosenjohdattimena olemisesta! Nyt kun on kokemusta sekä yksinhuoltajana olemisesta että miehen kanssa elämisest niin en tosiaankaan osaa sanoa kumpi on oikeasti parempi :whistle: Minulla on kyllä mukava ja rakastava mies, mutta mikä ihme se on kun pitää olla niin jäärä? Jos pyydän apua niin hän 90% vastaa että pyydä lapsiltas sitä apua. Oli sitten kyse lumen tiputtamisesta katolta tai rempasta tai roskapussin viennistä. Pari päivää sitten minulta oli tippunut terveyssiteen suojapaperi (se ihana sininen kääre) lattialle kun olin lähtenyt kiireessä viemään hänen lastaan hoitoon, ja arvatkaas: mies toi sen paperin illalla ruokalautaseni viereen ruokapöytään! Sanoin kyllä ihan jo huvittuneena että laita kulta se kuitenkin roskiin ja anteeksi kun en ollut huomannut kun kiireessä lähdin. Ei se laittanut. Tiputin sen lattialle ja siinä se on vieläkin. Peeveli kun ottaa päähän, mutta vielä ei anna luonto periksi nostaa sitä roskikseen.

Yksin ollessa on se helppoa kun ei laske mitään apua kenenkään varaan niin ei tule myöskään pettymyksiä. Ei kukaan muu käy kaupassa, nosta roskia, tee remppaa, tiputtele lumia kuin minä tai omat lapseni. Nyt sitä odottaa että toinenkin vähän tekisi. Hänellä on kuitenkin omat harrastuksensa ja touhunsa, ja hyvä niin.

Ajattelin tehdä nyt ruokaa että olisi valmiina kun mies tulee töistä ja minä lähden töihin. Mutta taidankin lähteä hiihtämään!!! Tätikin pakkailee kamojaan, tikutin ovista, ei havaintoa vielä oviksesta. Nyt tikutan lähinnä siksi että voisin ennustaa tädin seuraavan visiitin paremmin. :| Kävin papassa ja siellä oli lievää solumuutosta ja papilloomaa ja emätintulehdusta... plaah. Kohdunkaulan tähystys odottaa... :/
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Solakka Silakka (40)...kp4/24-28..........yk18........1.
liiza (43).......................kp7/24-25............yk21........4.
Rinja (39)....................kp8/23-24................yk2..........1.
haave2010 (43)..........kp8/29-30........yk12......4./1.yht.
Leena65 (44)...............kp8/25-27.........yk8........3./1.yht.
Ottis (42).....................kp9/23-27........yk7........1.
Iida-Karoliina (45)......kp9/23-26..........yk9.........5./1. yht.
Minnihiiri68 (41).........kp9/28..............yk2..........2.
Siiri Sisilisko (39).......kp10/28................yk22........1.
onlydream (36)...........kp12/23-29.........yk?...........3.
happihyppy (39).........kp14/28................yk4(25).....3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp15/28-32.........yk?..........?
Inia (43)..................kp17/26-30........yk17.....1.
mimmimamma (47)......kp20/28..............?............4./1. yht.
ikiemo (45)..................kp21/20-50..........y?............4.
Räystäspääsky (43)....kp24/24-29..........................4.
Terry64 (45)................kp24/27-32.........y.2,5v.......2.
Mahdotontako (45)......kp25/29.............yk3...........1.yht.
haave3 (41).................kp25/28..............y.2v..........3.
oivikki (41)..................kp26/23-27.........yk8...........1.
Ämy (40)......................kp27/25-28..........yk5..........4.
nillanilla (42)...............kp28/28-33...........yk7...........1.
vauvatoive10 (42)......kp29/28-31...........yk2.........3./1. yht.
Sariella09 (43).............kp54/40.............yk?..........5./1.yht.
nallekalle (40)..............kp76/?..............yk1...........6.
Taikakuu (41)..............kp91/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)...........kp107/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

Mahdotontako (45).......dpo14
vauvatoive10 (42)........dpo9
Terry64 (45).................dpo9
onlydream (37).............dpo4
Happihyppy (39)...........dpo2
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
mur-mur (44).........26.12.2009 kp29/27-29/dpo12.......yk9..........3.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 29/28..........yk8.............3.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

erka , Wiara, Tirlittan1968, MamaStella, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


[/quote]

 
Voi mimmimamma, kunpa teillekin se yhteinen vielä tulisi! Pitkä odotus on sullakin takana...

liiza, onpa harmi kun on kaikenlaista vaivaa!

erka, surullista oli ottaa sut pois plussanneista :'( :hug: sulle!

Toivotaan oivikki, että se täti tulis nyt sopivaan aikaan! Miksi se ei ollenkaan tottele käskyjä!

Nää oli siis sen toisen ivf:n alkioita (josta saatiin parempia). Viimeiseksi vasta sulatetaan ne ekan hoidon hitaat.

Lähden nyt lukemaan Vauva- ja Kaksplus-lehtiä, jotka eilen tarttuivat mukaan... :whistle:
 
Mites tuolla isoilla kp:llä menijät? Sariella, eikö tätiä ole vielä kuulunut? Entä Tirulii muox, siis Taikakuu! - taidat olla opiskelujen syövereissä, vieläkö kuumeilet? nallekalle ja pääpilvissä, hu-huu, mitä kuuluu? :wave:
 
mur-mur mikä ihana uutinen! Toki vielä on jännättävää ja aikamoista vuoristorataa on tuo alku sinulla ja pieniäisellä! Taitaakin olla tosi sissi kyseessä! :heart: Peukkuja teille!!

Inia onnittelut kyytiläisistä :heart: Hyvältä kuulosti 8-soluinen! Mikset ole rktt-listalla? Nyt vaan ylpeästi raskaana olemaan!!

Pinkkis ajattelinkin jo huudella sinua, mitä kuuluu? Ihanaa kun sydänäänet kuului. :heart: Hyviä vointeja sinulle odotukseen, kyllä ne oksut häviää jossain vaiheessa.

Ottis kiitos noista linkeistä! Tiedätkö, tuli heti oviskuumeilu puseroon, kun luin ne. Vaikka hetki sitten olin täällä tädin kanssa pohjamudissa murehtimassa.
Toivottavasti sulla asiat miehen kanssa alkaapi kulkemaan. Eikä käsittelemättömät jutut hautaudu mielen sopukoihin, se ei oo hyvä sellainen.

ON Tänään varasin ajan ivf-suunnitteluun. Mennään yhessä miehen kanssa tasan kahden viikon päästä klinikalle. Käydään hoito läpi ja valitaan pitkä/lyhyt kaava ja katotaan passelit päivät. Sitten helmi-maaliskuussa on operaatio. Nyt jo pelottaa ja jännittää.
 
Tulin taas moikkaamaan! Oon aika väsynyt ja haluaisin tilanteeni pian kuntoon...soitin sairaalaan vauhdittaakseni hoitoon pääsyäni ja näillä näkymin menen perjantaina sairaalaan ottamaan ekan pillerin ja sitten kai maanantaina tai siinä joskus kuitenkin ne muut tabletit joilla se tyhjentyminen yritetään saada aikaan (ei ole kokemusta kun viimeksi keskenmenossa kaikki poistui itsestään). Mullahan ei vuotoja ole... Sitten saattaa olla se kaavinta edessä riippuen miten nuo tabletit tehoaa. Piti nyt sitten kertoa anopillekin tuo juttu kun täytyy lastenhoito ja kyydit järjestää :attn: On tämä raskasta mutta alkujärkytyksestä on jo selvitty.
Liiza kerroit miehestäsi ja voin sanoa että mulla täällä kotona on samanlainen :attn: . Mitään hän ei oma-aloitteisesti tee vaan kaikki täytyy monta kertaa sanoa (esim. vie roskat kun roskat jo tursuilee yli roskiksen ja sen nyt näkee kuka tahansa että tyhjennettävä sen on :headwall: ). Ja auttamisen käsite on hälle täysin vieras. Mulla usein sellainen olo että ihan yh olen kun ei mies osallistu täysipainoisesti tähän huushollin pitoon ja lastenhoitoon vaan käy töissä (mikä siis hyvä asia) ja laukkaa metsällä kaiket vapaa-ajat. No joo...että miehet miehet..tai sanoisko että ikuiset pojat ennemminkin ;)
:headwall: :headwall: :headwall:
Nyt en kykene kauheen valoisaan viestiin mutta ehkä sitten myöhemmin :ashamed:
Vielä tuosta keskenmenosta että jostain juuri luin että kun ultrassa syke nähty niin keskenmenoriski olis enää 2% :whistle: ?! niin väkisin sitä ajattelee että miksi juuri minä kuuluin tuohon kurjaan 2 prosenttiin :'( :headwall: !!!?!
Tulin muuten kysyneeksi lääkäriltä että oonko liian vanha tähän että siksikö se meni kesken ja läääkäri tokaisi että et missään nimessä!!!! Kyllä oli kova pala pidättää itkua siellä ultrassa ... vasta sitten kun sieltä ovesta ulos lähdin niin alkoi kyyneleet väkisin valua :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Inia:
Mites tuolla isoilla kp:llä menijät? Sariella, eikö tätiä ole vielä kuulunut? Entä Tirulii - taidat olla opiskelujen syövereissä, vieläkö kuumeilet? nallekalle ja pääpilvissä, hu-huu, mitä kuuluu? :wave:

olipas jännä sattuma..makailen käynnistyksessä ja tulin aikaa kuluttaakseeni käymään netissä ja Inia täällä huhuilee
:) ,mutta varmaankin tarkoittaen Taikakuuta..?
 
erka :hug: , inia onnea pikkuisille matkaan :heart: , terry, hoitoihin tsemppiä.
Ottis, ihan selvästi sun miehesi on ajatellut asioita!! OIkein näen , kuinka hänen päänsä pörrää ja kuinka hän rakastaa sinua ja tajuaa sen nyt!
liiza, ei oo kyllä kiva tuo miehesi käytös. Hänellä on nyt joku vaihde päällä. Hän ehkä kaipaisi samaa kuuria, mitä ottiksen mies sai tajutakseen asioita =) Eli kerrot hänelle, että hänen käytöksensä tuottaa sinulle pahaa mieltä ja tuo sinulle sellaisen olon, että et välitä hänestä. Itse et käyttäytyisi häntä kohtaan samalla tavalla. Eli ei sinä-kieltä, vaan minä-kieltä. Tällöin ei sohaise muurahaispesää. Puhuu vain omasta puolestaan, ei syytä ketään.

ON: PItäis alkaa yritykset....hihii =)

Auto jäi tänään pakkaseen työpaikalle :headwall: Ja täällä sisällä on kylmä, kun eilen mieheni ja hänen kaverinsa keksivät korjata sisäikkunamme, joka ollut kauan rikki. No, nyt on vain yksi ikkunakerros takaovessa ja sieltä tuulee. Ikkuna jäi hakematta, kun se auto meni sököks :headwall: :headwall: Ja laskut painaa...koko ajan tulee muistutuksia....
Ja pitäis löytää tunnelmaa yritykseen tässä vielä... :eek:
 

Yhteistyössä