40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Ottis (42).....................kp1/25-27.........yk7........1.
Iida-Karoliina (45).......kp1/23-26.......yk9...........5./1. yht.
Minnihiiri68 (41)..........kp1/28..............yk2...............2.
Siiri Sisilisko (39).........kp2/28..............yk22..........1.
onlydream (36)...........kp4/23-29............yk?...........3.
happihyppy (39)...........kp6/28......yk4(25).....3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp7/28-32.........yk?..........?
Inia (43)..................kp9/26-30.......yk17....1.
ikiemo (45)..................kp13/20-50........y?..........4.
Wiara (39)...................kp15/24-28.......yk7..............1.
Räystäspääsky (43)....kp16/24-29............................4.
Terry64 (45)................kp16/27-32..........y.2,5v.........2.
Mahdotontako (45)......kp17/29............yk3..........1.yht.
haave3 (41).................kp17/28.............y.2v...........3.
oivikki (41)..................kp18/23-27.........yk8...........1.
Ämy (40).....................kp19/25-28...........yk5.........4.
nillanilla (42)................kp20/28-33........yk7.........1.
vauvatoive10 (42)......kp21/28-31..........yk2.........3./1. yht.
Rinja (39)....................kp22/24.............yk1..........1.
Solakka Silakka (40)...kp24/24-27........yk17........1.
Leena65 (44)...............kp24/25-27........yk7........3./1.yht.
haave2010 (43)............kp27/29-30........yk11......4./1.yht.
mimmimamma (47)......kp33/28..............?............4./1. yht.
liiza (43).......................kp43/24-25............yk20........4.
Sariella09 (43)............kp46/40............yk?..........5./1.yht.
nallekalle (40).............kp68/?...........yk1...........6.
Taikakuu (41)..............kp83/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)...........kp99/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

Haave2010 (41).........dpo13
liiza (43)......................dpo12
Mahdotontako (45)......dpo6
vauvatoive10 (42)......dpo1
Terry64 (45)................dpo1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
erka (36).....................16.12.2009 kp30/27-30........yk2.......3.
mur-mur (44).........26.12.2009 kp29/27-29/dpo12.......yk9..........3.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 29/28..........yk8.............3.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Tirlittan1968, MamaStella, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


 
Sunnuntaina sain sen ovisplussan ja silloin pupusteltiin 2 X ja maanantaina ukko alkoi oksennella ja nyt makaa kotona kunnon vatsataudissa.
Eli eilen ei mitään toivoa siittiöistä, se olis jo ollut raiskaus jos olisi pakottanut miehen siihen touhuun :LOL:
Täytynee toivoa että siittiöt elää sen pari päivää, muuten meni hukkaan.
Meillä oli siinä koeputkihedelmöityksen yhteydessä viime kesänä tietty myös se siittiötutkimus, ja ei ollut maailman parhaita siittiöitä, en muista enää tarkkaan mutta ei tosiaan mitään huippuluokkaa. Joten toivotaan että ovat nyt olleet hyviä uimareita.
Kai mun pitäis siihen aukiolotutkimukseen uskaltautua, pelkään eniten kai sitä että edelleen on johtimet tukossa, ja kaikki toivo mennyt, ei tosiaan ole enää rahaa uuteen koeputkiyritykseen jos ei nyt luonnonmenetelmät onnistuisikaan.
I-K, mitä jos teet uuden testin tänään tai huomenna, jos sulla on testejä, mulla on kokemusta tuosta että negaa näytti ja vähän vuotelikin vaikka olinkin raskaana.
 
Täällä masista ilmassa....tänään alkoi täti näytellä merkkejään...eli tulossa on kovaa vauhtia.Äh kyllä mä aamulla olin tosi masentunut. Mutta ei auta. Täytyy vaan uskoa, että se tärppää.
Tsemppiä kaikille muillekin!

 
Mie taas tänne änkään.. :p ..

Mahdotontako mie kyllä osaa tuon lilypie kuvasen kopsata ja siirtää jollehin foorumille..mutta..kirjoittelein eilen tuolla odottajien puolella ja laitoin sen kuvan loppuun..no, se ihan OK..mutta kun tänään kirjoittelein ja laitoin taasen kuvasen tekstin loppuun ja rv on nyt 6+4..se muutti eliseenkin kuvaan myös sen rv:n 6+4..en ymmärrä??..miten saan sen silleen toimimaan että joka päivällä menee sen OIKEAN raskauspäivän mukaan??.. :eek:..ahistaa kun en osova!!!! :kieh:.. *ärrin murrin*

Tädin yllättämille iso lohdutus:hug:..ja paljon kaikille plussa sätehiä!!!!!:heart:



mur-mur

 
Nopeasti vaan tällä kerralla..Mur-mur: sitä kuvaa ei saa muokattua niin, että pysyisi jäljessä, vaan elä omaa elämäänsä eteenpäin joka päivä;=))

Plussatoiveita kaikille lähettelen!! :heart: ++++++++++++++++++++++ :heart:

mahdotontako :heart:

 
Ottis
Vauvatoive10 Harmi jos simppojenhankinta nyt jää kesken :(. Mutt kyllä ne sen pari päivää siellä elelee. Jostain ole itseasiassa lukenut, ett niitten pitäiskin saada se pari päivää muhia, ett ovat sitten otollaan, kun ovis tapahtuu. Peukutellaan siis sulle sitä plussaa+ :heart:. Älä suotta sitä aukiolotutkimusta pelkää. Jos vain mahdollisuus päästä, niin mene íhmeessä.

Rinja Surkuviete jos siellä täti jo tulostaan ilmoittelee :'( :hug:. Olisi ihan kohtuullista, että tärppäisi ja myös mukana koko matkan pysyisi + :heart:.

SS Mikä tilanne? Oletko testaillut? Sulla oli lupaavia oireita + :heart:! Plussatuulta täältä sulle puuskuttelen++++++++ :whistle:!

Haave2010 Miltä vaikuttaa, totetuuko haave heti alkuvuodesta? Plussatuulta sinnekin ++++++++++ :whistle:!

Iida-Karoliina Ootko sie raskaana +:heart:?

Leena65 Jännäpäivä lähestyy, mitkä ovat fiilikset?

Toivotaan viimeistään huomiselle rikasta plussapäivää. Minä tein sitten tänä aamuna kuitenkin vielä negatestin ja tuplaten :headwall: :headwall:. Ihan alkoi epäilyttää, ett noi ei toimi ollenkaan noi sofi-testit :LOL:. En sitten enää pelkkään liuskanegaan uskonut, vaan tein myös Sofin puikkotestin ja yhtä negaahan sekin näytti. Vähän oli jo epätoivo nousta niskan päälle, mutt kohtuullisen hyvissä fiiliksissä olen silti töissäkin ollut. Välillä on ajatukset meinanneet lipsahtaa haaveilun puolelle, mutt yllättäen olen myös havainnut pitkiäkin jaksoja, ett olen osannut olla ihan kokonaan stressaamatta.

Kieltämättä olen jo alkanut vähän miestä "syyllistää" ajatuksissani. Ainakin siitä, ett yritys on ollut niin heikkoa, ett jos tulosta ei tule, niin ei sitä tarvitse ihmetelläkään. Melkein tekis mieli sanoa, ett vaikka vauvansaanti ihme sinänsä onkin, niin ei siitä ihan neitseellistä ihmettä tarvitse yrittää tehdä :/ . Sen oletetaan tapahtuneen jo kerran :kieh:. Kraah!

Ihmeempiä täti- tai muitakaan oireita ei ole. Tisut ei ehkä niin kamalat kuin eilen, mutt sitä selittää osin se, ett illalla vaihdoin toisenlaiset rintsikat =).

 
taas mie.. :whistle::D..


Mahdotontako juu, ymmärrän mie sen että elelee omaa elämäänsä päivä kerrallansa;) ..mutta..kirjoitin siis palstalle eilen 11.1 lilypie kuva lopussa ja rv6+3..tänään 12.1 kirjoitin myöskin ja kuvanen taas loppuun ja rv 6+4..

mutta..huomasin tämän että oli EILISEN kirjoituksen kuvaan muuttanut sen rv 6+3 6+4:ksi!!!???..tätä en siis ymmärrä.. :/ ..tuon paremmin mie en osaa selittää..ymmärsitkö sie tämän sepustuksein =)

mur-mur


((MUOKS)) Ottis miulla oli juuri noita samoja aatoksia silloin kun olisi pitänyt simppoja talleltella ja miestä ei olis voinu vähempää kiinnostaa :/ ..muulloin sitten oli "kiluillansa"..tooooosiii p**ka juttu!!!!

..kattoppas..kun mie niin kovin itekkää ollunna noista sänkyleikeistä aina kiinostunut ja sitten kun halut heräs, mies tajusi että: AHAAA, nyt taitaa olla SE aika ja haluaa VAIN simpat.. kostoksi(mitä ilmeisemmin..) ei halunnu vaakamamboa sit harrastaa.. :kieh: ..arvaa pistikö vihaksi..oli se välistä aika surkiaa ja itkukin siinä pääsi :ashamed: ..itte asissa..ei olla mamboiltu sitten sen "kuuman iltakaffe" (13.12)keikauksen jälkeen..jotenkin nyt vasitenkin haluan ottaa varman päälle ja odotella että sinne masuun on VARPPINA kasvamassa pieni..lääkäri sitä mieltä että jos haluaa olla oikein varovainen, suositus olisi tuonne rv 12 odottaa..
 
Minut saa poistaa rktt listalta, tänään aamusta alkoi vuoto. Joten kierron päivä 1 on nyt menossa.

Kävin Terveys kaupasta ostamassa niitä mur-murin mainostamia/testaamia Dr.Reckeweg. R 10 Homeopaattisia tippoja. Joten eipä tullut tipatonta tammikuuta tänne. Sisältävät muuten alkoholia! Rohkea rokan syö ja tipat juo, joten eikun maistamaan vain, mutta hyh ompa pahoja. Ei taida minusta tulla alkoholistia kovin vähällä kun jo muutama tippa yököttää. Aijon vakaasti kuitenkin jatkaa tipottelua :D Vaikka ilman vaihdevuosia.
Mur-mur pitikö näitä ottaa jok` ikinen päivä (siis kierron)?
Hauska oli tuo ostos reissu. Kattelin hyllyjä vaivihkaa ja siihen joku mummo vielä tuli turisemaan (näitä mukavia savolais mummoja) sille jotain siinnä puhelin. Kun myyjä pyyhältää paikalle, ja kysymään että mitäs rouvalle saisi olla? Ja samassa silmiin jost osui noi tipat, ja minä siihen että näitäpä taisi olla...ja olihan minulla se lunttilappukin mukana, alan kaivaa laukusta sitä ja näytän myyjällekin tuon. Myyjä koppaa hyllystä toisen pullon ja kailottaa kuuluvalla äänellä, AI näitä..Vaihdevuositippoja!! Aika moni pää kääntyi liikkessä ja oisko käytävältäkin joku kurkannut puotiin sisälle. Minä siinnä että, juu niitäpä juuri :whistle:
Mies muuten tuumasi noista tipoista että tuleehan ne vaihdevuodet sitten lopulta kun tarpeeksi kauan tippoja maltat ottaa.. :headwall:
 
Ottis empä ole raskaana, en..
Pahoillani olen Rinja Kun täti pyrkii sinnekkin..Jos osaisin noitua, noituisin sen nyt..HEVONKUUSEEN. juu vähän täälläkin harmituttaa.
Emilia Inhottavaa kun kaiken lisäksi vielä kipuileekin, Jospa kohta helpottaisi :heart:
Pahoittelut muillekkin elämän kolhimille kanssa sisarille..

vauvatoive10 Kyllä se tämä kierto on vaan pelattu loppuun, mutta tuleehan se ensi kierto taas, ja katsotaan että tuleeko ne vaihdevuodet vai vauva noilla Dr.Reckeweg tipoilla avastettuna :D
 
Ottis nyt vasta huomasin että testin teit tänään.. :hug: Voi kun olen tosi pahoillani, olisin niin toivonut näkeväni sinut seuraavaksi tuolla yrjö klupilaisissa. Eteen päin mennään kuitenkin, jookosta? Ja seuraavaan kiertoon.. :heart:
 
Iida-Karoliina mie täällä hekottelin itteksein kun luin tuosta ostosreissustasi.. :LOL: ..kaikenlaista hassua sattuu ja tapahtuukin..:D

Miusta ne ei maistunu oikkein miltään..tai tietty "vähän" mutta ei silleen pahalta. Tiputtele ihan pieneen(5ml) vesimäärään ne tipat..otin kyllä alkuun joka ikinen päivä ja sen 15tippaa/3-4xvrk..ihan viimosina päivinä vähensin ylläpitoannokseksi 10tippaa/2xvrk..ns. v*tu**s päivinä saatoin ottaa enämpi kun oikkein kivisti, kolotti ja pinnaa kiristi!! :x ..:p

ISO pahoitteluni tädin tulosta:hug:..nenu vain kohti uutta kiertoa sitten :):heart: ..
 
Mur-mur Suur kiitos ohjeistuksesta sekä pahoitteluista kans..
Kohti uutta kiertoa mennään eikä meinata.
Tiimarissa käväisin siinnä samassa ja löysin ihanaisen vaavi kortin..Siinnä Pikkuinen tyty kasvaapi kukkapurkissa..niin nöpö että. Nyt siis kaikki konstit on käytössä.. Millonkohan niut voi passittaa johonkin laitoshoitoon..Pitänee piiloon laittaa näitä vempaimia. niin muuten sen vauvalehden kanssa luin..Ja sairaala täytynee katsoa tänään, jospa ihkuja vaaveja näyttäis siinnä..
 
Ihan kauhean omanapaisesti nyt kirjoittelen, sorryt jo etukäteen. On niin kiirusta, etten ole ehtinyt lukemaan kaikkia tämänpäiväisiä viestejä. Ottis on testannut negan, harmitus sentään, mutta eihän se täti kuitenkaan vielä ole kylässä? I-K:lle halit kierron vaihtumisesta. Mutta lkun vanha päättyy, niin alkaa sitten kuitenkin uusi ja toivottavasti parempi. Vauvatoiveella sama aikataulu kuin minulla.

Olin tänään siis lapsettomuusgynellä, mun aukiolotutkimus ei minulla avittanut tärppiin. Nyt kp 16 ja ovistikkuun tuli plussa sunnuntaina kp 14, eilen tunsin vasemmalla puolella kipua, jonka tulkitsin ovikseksi. Ja sen lekuri vahvisti, näytti reikää ultrassa ja katsoi myös limiksen, joka oli oikein hyvä 7,5 mm.

Sain sitten Thyroxin-lääkityksen (koska TSH vähän korkea 3.0) ja tähän loppukiertoon lugesteron-kapselit alakertaan laitettavaksi 14 päivän ajan huomisesta lähtien. Näillä mennään tämä kierto. Millaisia määriä lugesteronia muilla on? Mulla on 2 x 200mg, joka laitetaan illalla.

Jos tärppiä ei tule, niin ensikierrossa aletaan Menopur-pistokset kp 3, 5 ja 7. Ultra kp 7-8, jonka jälkeen ehkä laitetaan irrotuspiikki, lugesteronit ja kortisonikuuri. Ajoitetut yhdynnät sitten peliin. Sanoi, että Menopur on vähän "vanhanaikainen" lääke, mutta koska LH-arvoni oli alakantissa, hän haluaa sitä käyttää, sillä siinä on sitä LH:ta.

Pistämistä harjoittelin hoitajan kanssa tänään ja hyvin tuntui onnistuvan. Vielä kun osaa sekoittaa lääkkeet oikein, niin eiköhän se siitä.

Täällähän on kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsiviä. Miltä kuulostaa Thyroxin-annos 25 mikrog x 1 päivässä? Gyne sanoi, että sisätautilääkäri ei lääkitystä määräisi, koska arvoni on normaalin rajoissa, mutta lasta toivottaessa pitäisi mielellään olla alle 2,5.

Eli kyllä ihan oikeaa yritystä on ja lääkäri oli taas kerran oikein toiveikas, että kyllä tästä hyvä tulee. Itse kyllä ihmettelen, jos näin vanha kana jotain vielä munisi, kun ei oo 2,5 vuoteen tärppiä tullut, vaikka kaiken pitäisi olla kunnossa.
 
Minulla luget 200mg 1 illalla, mutta ei tässä kierrossa*luomukananna menen tällä kerralla* :LOL:

Kiva Terry: Että lääkäri oli niin tarmokas ja heti mukana vauvantekojuonessa!! =)

Mur-mur juu ymmärrän mitä tarkoitat, mutta se muuttuu kaikilla, minullakin nuo kp päivät muuttuu eiliseltä ja vaikka viime viikolta automaattisesti, eli siis se elää vaan elämää, eikä pysähdy, jos ymmärrät mitä tarkoitan :D

Minä DPO:na olette testailleet, jos olette aikaisin aloittaneet sen leikin, ajattelin vaan kun testejä olisi...ei yhtään polta näpeissä ne testit :D , vaikka puhdasta valkoistakin tulee varmaan, mieli on ihmeellinen välillä en halua tehdä yhtään negatestiä, välillä taas teen mitä vaan testejä testintekoinnossa;=)

Mahdotontako :heart:
 
Ottis
Iida-Karoliina Pahoittelut tädin tulosta :hug: :'(. Hupaisa oli toi sun vaihdevuositippojen ostoreissu :).

Terry64 Onnea hoitojen aloitukseen :). Kyllä sen pikkusen pitäisi noilla alkuun ja onnellisesti synnytykseenkin päästä + :heart:.

mur-mur Kiitos sympatioista. Tuoltahan se on meilläkin usein tuntunut, ett kuin kostoksi pitäis sitten kuivina päivinä touhuilla ja kun itsellä hyrräis, ei meinaa pippeliä saada sitten millään :(.

Se lilypie elelee ihan omaa elämäänsä ja koska nää sivut elää myös päivän kerrallansa, päivittää lilypiekin kuvaansa uuden päivän. Ne ei siis pysy samalla päiväyksellä kuin sun tekstisi.

ON Alkaa olla vähän kurjat tunnelmat, sillä rantavahteja (hyvännäköisiä miehiä :)) töllötellessä alkoi masussa tuntua siltä, ett täti saattaapi olla jo tulollaan ja kun pisulle uskaltauduin, hiukkasen turhan punaista pissaa papruun tuli. Ei siis selvää verta vielä, mutt punaista kuitenkin. Ei mulloo ikuna alkanut menkat tälleen :'(. Taitaa olla systeemit ihan sekaisin. Eilinen kuntointoilukin historiaa jo kun ei kiinnostais kuin lohtunapostella vaan kaikkea hyvää :headwall:. Mutt mie ilmottelen sitten milloin sen kp1:sen voi mulle laittaa. Ihan epistä ku kierto aina vain lyhenee :'( :'(.
 
Ottis
Samoin kp1 täälläkin. Kyll se vuoto alkoi ihan kunnolla :'(. Näytetään Iida-Karoliinan kanssa pysyttelevän samoilla päivillä.

Pitää nyt vaan koota mielensä ensin ja alkaa sitten jututtaa tuota miestä, ett miten tästä eteenpäin. Parempaa onnea teille kaikille+ :heart: !
 
Terry Hienoa kun hyvä ja kannustava gyne oli sinulla. Minä kun soitin klinikalle niin tuli vähän masis olo kun ponnekkaasti puhui vain siitä että kun ikää jo on niin mahdollisuudet raskautua jotain promillen luokkaa.. :( Joten en sitten koko aikaa varannut, tosin sekin että kun tuon olen jo käynyt läpi niin eipä kai uutta jota kokeilla oliskaan, Mene ja tiedä tuota. Ehdottihan se että jos uudelleen kokeita ottaisi kun edellisestä kuitenkin jo 2ja 1/2 v. Mulle vain tuli tunne että jos sais huonommat tulokset kun viimeeksi alkais käännytys puhe sen puolesta että ei kannata yrittää..Mullahan oli kai liian hyvät silloin aiemmin, siis niiden mielestä. Oli aika oma napaista taas..
Onnea sinulle hoitoihin kuitenkin.
 
Voi että tää läppäri meinaa viedä hermot! Tänään jo uudelleen kirjoitin, mut eipä ole laittanut sitä ja koko ajan kiukkuilee. Katkasee mokkula yhteyden jne. No, katsotaan.
Mä ilmoitan, kun voi pistää sen kp ykkösen mulle. Vielä en osaa sanoa, olisiko niin pitkällä.
Joo, kyllä mä nauroin kanssa sille Iida-Karoliinan tippareissulle =)

Mä en nyt uskalla ottaa mitään tippoja, kun mulla on ollut tota sydänlääkitystä ja vielä on se aspiriini. Katsotaan, jos tarvetta joskus enemmän ilmenee ja tosta sydänlääkityksestä on enemmän aikaa. Mä olen vähän arka näiden asioiden kanssa, vaikka toisaalta olen kyllä tosi kiinnostunut kaikesta luontaishoidosta.
Terryn sairaalan/lääkärin hoitoinnostus on kyllä tosi mukavan kuuloista. Tulee sellainen fiilis, että ne tukee sinua. Onnea hoitoihin!
Itse tässä mennään vähän alamaissa, mutta eipä sitä pidä ala itkemään. Sen kyllä tajusi, ettei tärpin saaminen mitään tehtailua ole. Ihan hyvä muistutus taas siitäkin.
No, kunpa olisi jo uusi kierto. Ajattelin mennä taas ihan ovulaatiolaskurin avulla eteenpäin. Jos sittenkään ei tärppäisi, otan ehkä jopa sen tikun, jota en ole ikinä kokeillut :)
Mutta ensin se pahuksen täti pitää ottaa vastaan :headwall:
Oisipa sillä lyhyt vierailu. :LOL:
 
Hei,
Mä tajusin, että olen ymmärtänyt väärin tuon yrityskierto eli yk kohdan. Mullahan tää on siis ensimmäinen yrityskierto tässä raskausyrityksessä. Mä tajusin ensin, että se tarkoittaisi sitä yrityskertaa, siis lapsen saamisen kannalta. Mulla kun on niitä keskenmenoja se 6 takana, niin siksi siinä on se yk 6. Mutta se on nyt kai väärä. Sillä tässähän seurataan eri asiaa. Eli yrityskiertoja. Eli jos sen päivittäjä viitsii vaihtaa mulle seuraavaan päivitykseen. Että nyt on se ensimmäinen yk menossa.
 
Mahdotontako, kun kerroin, että dpo 7-8 usein tulee plussa CB:n herkkään testiin, niin gyne piti sitä ihan mahdollisena. Itse yritin kysellä, että voisiko johtua jostain muusta hormonista, mutta hän oli sitä mieltä, että kiinnittymisyritys siinä on kyseessä. Eli silloin minulla teoriassa voisi testata oikeankin plussan, mutta sitähän ei voi siinä vaiheessa tietää jääkö kiinni. Tähän mennessä ei ole kiinnittynyt. Mua vähän mietityttää tuo iso määrä lugeja, joka on tarkoitus laittaa. Lääkeselosteessa puhutaan siitä, miten iso määrä pitäisi laittaa useammassa erässä. Mutta pitää vaan luottaa lääkäriin, jolla kuitenkin on valtava rutiini hommaansa.

Täti löysi sitten Ottiksen. Ymmärtäisi nyt pysyä poissa, kun kerran ei ole toivottu vieras! Kohtele sitä nyt oikein huonosti, ettei sitten enää änkeä ensikerralla, vaan painaa vaan kaasua teidän portin kohdalla.

Iida-Karoliina: mä menin tämän lääkärin tavalliselle vastaanotolle, kun lapsettomuusklinikan vastaanotossa ei luvattu aikaa, kun en ollut ottamassa miestä mukaan. Lääkäri kuitenkin ihmetteli moista mielipidettä ja teki siltä istumalta kierronkartoitussuunnitelman. Siirryin klinikan potilaaksi ja kävin siellä labrat ja lääkäri teki aukiolotutkimuksen. Heti ensikäynnistä oli selvää, että jos näistä ei ole apua, lääkäri tekee hoitosuunnitelman, joka tukee luonnollista kiertoa. Sanoi, että tämän ikäiselle onnistumisprosentti koeputkihedelmöityksessä ei ole sen suurempi kuin "luonnollisestikaan". Siis kun ei ole varsinaisesti mitään korjattavaa. Varmaan sinäkin voisit saada hormoneja, jos haluat. Ei kannata yhden lääkärin mielipiteestä lannistua eikä erityisesti silloin, jos "päätöksen" tekee vastaanottoapulainen, niin kuin minun tapauksessani. Hänellä ei kyllä ollut tiedossa ikääni, mutta hänestä en ollut sopiva lapsettomuusklinikan asiakas, koska mies ei ollut tulossa mukaan. Mutta koska meillä on kolme vuotias luomulapsi, lääkäri piti sitä erittäin positiivisena asiana, eikä katsonut pakolliseksi miestä testattavaksi.


 
No onpa ollut täti tänään kiireinen :headwall:

Minnihiiri onnea alkaneeseen kiertoon.

Vauvatoive ole hyvillä mielin RKTT, kyllä ne simpat voi hyvin olla juuri sopivasti sielä odotamassa.

Iida-K pahoittelut tädistä. Onnea uuteen kiertoon tippopjen ja kortin kera! Vähän minua hymyilytti tuo sinun kauppa ressu ja miehesi toikaisu.

Ottis täti sentään miten se sinutkin löysi :hug: . Onnea sinulle myös uuteen kiertoon.
 


Talvinen tervehdys kaikille! Ikkunasta kun ulos katsoo, niin kaikkialla on valkoista - taivaalla, puissa, maassa....ihanan rauhallista :heart:

Lohtu :hug: mensujen kourissa kärsiville Ottis, Iida-Karoliina ja Rinja....täällä tilanne alkaa nyt yötä kohden olla hieman parempi, vielä töissä iltapäivällä pisteli alavatsaa ilkeästi ja vuosi oikein kunnolla vaikka jo kolmas vuotopäivä meneillään....

Terry Oikein positiiviselta kuulosti tuo sun gyne - roppakaupalla onnea hoitoihin!!

Mikäs on tilanne liiza ja solakka silakka??

Babydust
 
Terry Kiitti kirjoitukesta, pisti vielä miettimään. Että varaisko ajan tuolle lääkärille joka teki sen aukiolotutkimuksen. Jotenkin kuitenkin tuntuu että kaikki haluaisi yrittää mitä voi, ei tarvitse katua sitä ainakaan myöhemmin ettei näin tehnyt. Ja kun sitä vauvaa niin toivoo kuitenkin. Teillä on tosiaan plussaa se että olette saaneet tuon luomu lapsen vasta vähän aikaa sitten. Uskon että voi hyvin vielä onnistua ja nyt vielä kun tuetaan omaa kiertoa..
 

Yhteistyössä