40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Rinja (39)....................kp2/24................yk2..........1.
haave2010 (43)..........kp2/29-30........yk12......4./1.yht.
Ottis (42).....................kp3/23-27........yk7........1.
Iida-Karoliina (45)......kp3/23-26..........yk9.........5./1. yht.
Minnihiiri68 (41).........kp3/28..............yk2..........2.
Siiri Sisilisko (39).......kp4/28................yk22........1.
onlydream (36)...........kp6/23-29.........yk?...........3.
happihyppy (39).........kp8/28................yk4(25).....3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp9/28-32.........yk?..........?
Inia (43)..................kp11/26-30........yk17.....1.
ikiemo (45)..................kp15/20-50..........y?............4.
Wiara (39)...................kp17/24-28.........yk7..........1.
Räystäspääsky (43)....kp18/24-29..........................4.
Terry64 (45)................kp18/27-32.........y.2,5v.......2.
Mahdotontako (45)......kp19/29.............yk3...........1.yht.
haave3 (41).................kp19/28..............y.2v..........3.
oivikki (41)..................kp20/23-27.........yk8...........1.
Ämy (40)......................kp21/25-28..........yk5..........4.
nillanilla (42)...............kp22/28-33...........yk7...........1.
vauvatoive10 (42)......kp23/28-31...........yk2.........3./1. yht.
Solakka Silakka (40)...kp26/24-27..........yk17........1.
Leena65 (44)...............kp26/25-27.........yk7........3./1.yht.
mimmimamma (47)......kp35/28..............?............4./1. yht.
liiza (43).......................kp45/24-25............yk20........4.
Sariella09 (43).............kp48/40.............yk?..........5./1.yht.
nallekalle (40)..............kp70/?..............yk1...........6.
Taikakuu (41)..............kp85/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)...........kp101/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

liiza (43)......................dpo14
Mahdotontako (45)......dpo8
vauvatoive10 (42)......dpo3
Terry64 (45)................dpo3
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
erka (36).....................16.12.2009 kp30/27-30........yk2.......3.
mur-mur (44).........26.12.2009 kp29/27-29/dpo12.......yk9..........3.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 29/28..........yk8.............3.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Tirlittan1968, MamaStella, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636



 
Ottis
Solakka Silakka Näinkö käy, ett mie saan sut huomenis tonne yrjölistalle laitella? Se toiveissani on =).

Ps. En sittenkään malttanut nukkumaan, vaikka ötyä jo toivottelin. Nyt menen. Natt :wave:!
 
Moi, ihan pikaiset viestit täältä duunipaikalta....

Voi että mur-mur, toivotaan nyt parasta ja että pieniäinen siellä hyvin jakselee... :heart: :heart: :heart:

Solakka Silakka harmitus negasta :hug: mutta noi oireet kuulostaa niin hyviltä, että josko myöhemmin näkyis vielä...... :heart:

Tsemppiä kaikille tähän päivään! =)
 
mur-mur, jaksuja sulle, kuten oivikki jo kirjoitti (ja sen verran minäkin odotuspuolta olen lukenut :) ), niin nuo vuodot ja oireiden vaihtelut voi olla ihan normaalia! Joten nyt vaan rauhallista mieltä! (helpommin sanottu kuin tehty)

:hug: tädin yllättämille! Onneksi siitä pian pääsee taas uudestaan yrittämään!

SS, :hug: negasta! Noi puhtaat valkeat on NIIIIIN masentavia, näkis edes sen kuuluisan haamun joskus!
 
mur-mur :hug: toivottavasti kaikki on hyvin siellä masussa ja ihan ymmärrettävää on olla huolissaan, onhan raskaus niin ihmeellinen laji. Sitä kuulostelee kroppaa niin tarkasti, että kaikki poikkeamat pistää hälyyttämään. Itse saisin varmasti hepulit kaikista ylimääräisistä vuodoista.. jos joskus raskaana olisin.. Voimia sinne! :heart:

Ottis
valitettavasti et saa laittaa minua plussanneisiin.. Täti ei vielä tullut mutta eilen lämmöt romahti 35.8:aan ja sama aamulla, joten heissulivei vauvahaave tälläkin kertaa. Heräsin aamulla ja mies kysyi mitä kuuluu, niin sanoin olevani todella surullinen, kun minulla oli lupaavat oireet ja oikeasti niin outo olo viikon, että luulin 99% varmuudella olevani raskaana... enkä olekaan, kun negan testasin. Mies ei yleensä sano negoihin mitään, mutta nyt yritti lohduttaa ja sanoi testin valehtevan, nappasi sitten kissan syliinsä ja sanoi sen olevan meidän vauva. No, hetken murehdin tätä raskautumisen vaikeutta mutta niin ne aatokset taas kirkastui, kun ajattelin että se lapsi tulee, kun on tullakseen ja jos ei tule, niin sitten ollaan ilman.

Ajattelin muuten, onko tuo sokeriton kuurini nyt syynä siihen, että tunsin niin selvästi keltarauhasen nippailut, eikä tissit kipeytyneet ollenkaan. Kun eikös se tissikipu ole pms-oire ja olen kuullut sokerin lisäävän pms-oireita? Haluasinkin kokeilla vielä ainakin yhden luomukierron ennen ivf:iä. Ivf ei tunnu pelottavan niiden hormonihuurujen ja punktion takia vaan sen negan takia. Panokset on siinä mielestäni niin suuret, että pettymys tulee varmaan kirpaisemaan syvästi. Ajattelinkin yrittää jotenkin psyykata itteäni ennen sitä, äh mutta miten?? Ehkä eniten minua on ilostuttanut lukea täältä palstalta kuitenkin niin monen onnistuneen ivf:issä jossain vaiheessa, se tsemppaa kyllä yrittämään.

Haleja kaikille tarvitseville :hug:
 
Ottis
SS Kurjaa jos se täti nyt sitten kuitenkin tulee. Suloinen sun miehes, ku niin nätisti kuitenkin yrittänyt lohduttaa sua. Meillähän tän vauvakuumeen aikana mies on alkanut todellakin helliä kissaa kuin lasta ja puhuukin meistä perheenä, kun mun luokseni muutettuaan oli valmis tapattamaan ton kissan. Niin se mieli vain muuttuu. Ei mun ukkoni ole mitään sanonut ja vaikka yleensä veskissä hoitelen vaipanvaihdot hyvin huomaamattomasti, nyt jätin siteen suojan näkyville, ett tajuaa missä mennä ja kyllähän se jo toissailtana ja eilen iltanakin halas vähän väliä.

Teillä kuitenkin nyt ivf edessä seuraavalla kierrolla, eikös vaan? Onnea siihen. Jos johonkin hoitojen suhteen itseäs psyykkaat, niin älä missään nimessä negaan, vaan nimenomaan siihen, ett hoito onnistuu ja vauvaa pääse masuas kasvattelemaan. Ajatuksilla kun tuppaa usein olevan taipumusta toteutua, joten nyt vaan plussaa ajatuksiin :saint:.

Mulla eilen illalla varsinaisesti helpotti elo ja huomasin jo laskeskelevani, ett milloin se seuraava ovis sitten onkaan. Eli toipumaan päin viimeisimmästä pettymyksestä olen. Jännä huomata, ett stressaa valtavasti asiaa, joka on kuitenkin mahdollista "paikata" jo heti parin viikon sisään. Siinä mielessä tää vauvapuuhastelu siis on positiivista, ett uusia tilaisuuksia tulee, eivätkä ne ole ainutkertaisia niinkuin varsinkin ekoilla kierroilla km:n jälkeen ajatteli ja uskoi, kun tuuli aikansa jo menneen. Voihan se olla mennytkin jo, mutt ei sitä tarvtise uskoa :LOL:. Toivossa on hyvä elää, sano lapamato :).
 
mur mur sulle paljon peukkuja, että kaikki hyvin. Eihän ne vuodot välttämättä tarkoita mitään, vaikka ne säikäyttää kyllä!
Kiitos myötätunnoista kaikille. Mulle voi laittaa tälle päivälle kp2 jo mielestäni. Siis eilen se täti mun mielestäni tuli... =) toi hymynaama ei siis ole siitä, että ilotisisin tädistä, vaan huvittaa vaan tämä täti nimitys.
No, tänään on ollutkin sitten sitä mulle tyypillistä Niagaraa :headwall: Sitä jatkunee huominen ja sitten alkaa loppua. Se hyvä puoli tässä on, että kroppa tuntuu toimivan suht normaalisti. Kierto jäi nyt kai sitten siihen 23 tällä kertaa, eli tänään kp2/23-24. Meneehän se joskus yli ton 24, mutta laitatko päivittäjä vaikka noin.
Odottelen jo ensi viikkoa ja yrityksen alkua. Se on niin ihanaa, kun on sitä jännäämistä.
haave 2010 pahoittelut tädistä ja myös muille, joihin tämä tätsy nyt iski.
Kuulumisiin. Pitäs mennä miehen kaa katsoon Täällä Pohjan Tähden alla leffa. Se tuli tänne vasta nyt! Kun mies ehdotti, niin lähden. Olen kyllä jo hiukan isommassa kaupungissa sen käyny kattoos, mut menen ku mies kerta ehdotti. Meille tekee hyvää tehdä asioita yhdessä. Liikaa omia juttuja...
Mutta kuulumisiin siis arvon naiset!
 
SS:lle harmitushalit lämpöjen laskusta. Tosin voivathan ne vielä pompsahtaa ylöskinpäin. Vaikka minulla kyllä on varma merkki tätivierailusta. Mutta niin kuin Ottis hyvin totesi, että uusi yritys mahdollisuus tulee jo kahden viikon päästä. Itsekin sitä aikoinaan mietin, että miten paljon helpompaa olisi ollut, kun olisi voinut varmaksi tietää, että kyllä se plussa joskus tulee vaikkei tarkkaa aikaa tietäisikään.

Rinjalle täti tuli jo kylään. Pöh ja pah! Mutta sitähän tää oon yritystä ja uudestaan yritystä. Kyllä se tärppi jossain vaiheessa natsaa.

Iniakin mennä porskuttaa kohti keskikiertoa. Päivä kerrallaan, eiks vaan. Mulla on loppukierron alku menossa :) Eli kaikenlaisia vaiheita riittää näissä kuvioissa. Eilen laiton ekat luget ja aikaslailla suttaavat. Onko muilla mitään oireita tullut niistä?

Mitähän mur-murille kuuluu tänään? Pitää mennä odotuspuolelle katsomaan, sillä hengessä ollaan vahvasti mukana. LÄMMIN HALAUS!

Emilylle villkutus. Kiva, että käyt täällä moikkaamassa. Itsekin varmaan siirryn sivustaseuraajiin, kunhan nää muutamat avusteiset kierrot tässä käydään ensin läpi. Tietysti suuri haave olisi siirtyä yrjöklubilaisiin, mutta se on kyllä niin epätodennäköistä.
 
Ottis
Rinja Hitsinpimpula sitä tätiä, ett sinutkin löysi :(. :hug:! Hienoa, ett touhuat miehesi kanssa jotain yhteistä.

Meillä alkaa olla sama ongelma, ett kummallakin on liikaa omia juttuja. Tai no.. mulla ei omia juttuja niinkään ole kuin työ ja nämä kotitouhut, mutt tänään huomasin töistä lähtiessäni, ett ennen vanhaan (sinkkuna) nautin vkl:jen odotuksesta ja lähdin perjantaisin töistä intoa puhkuen, kun tiesin voivani kahden pvn ajan tehdä mitä lystään. Nyt vkl:t vain ahdistaa, kun ei miehestä koskaan tiedä millä päällä se on. Ja toisaalta sama millä päällä on, niin se ainakin on faktaa, ett minä en voi tehdä mitä mieleni tekee, kun kaikki menot on hänen menojaan. Ja ne mua ahdistaa! Haluaisin joskus viettää vkl:n tietäen, ett kukaan ei mulle sano mistään mitään, vaan voin olla ku lehmä pellossa eikä mun tarvi siitä myöskään huonoa omatuntoa potea. Viime vkl:nahan mä irtioton tein ja lähdin omin nokkineni mökille. Se teki hyvää mulle ja teki se hyvää näemmä miehellekin, kun on sen jälkeen ollut vähän inhimillisempi :saint:.
 
Pahoittelut kaikille joiden luokse täti kurvasi lohtu :hug:

Terry Mulle luget aikaan sai kaikki mahdolliset raskaus oireet, niin kun keltarauhashormoonin lisäys tekee. Varmaan sekin yksilöllistä miten kehenkin vaikuttaa. Tsemppiä hoitoihin, Etkö lähtenyt apuja hakemaan siksi että vauva teille tulisi? eli nyt ajatellaan vain ja ainoastaan niin että hoidot tuottaa sen toivotun tuloksen =) :heart:

Mur-mur :hug: Olisin itsekkin varmasti aivan epätoivoinen kaikesta joka voi olla merkki siitä että ei toivottu käänne ja jotain ikävää olisi tapahtumassa raskaudessa.
Kuitenkaan kaikki vuotokaan ei ole vaarallista raskaudenkaan aikana, joskus niihin löytyy syy, usein ei mitään syytä ja ovat olleet vaarattomia. Toivon että kaikki teillä siellä nyt kuitenkin on hyvin. Ota nyt niin rauhallisesti kuin vain kykenet, se on ihan parasta hoitoa. Kävi tuolla odotuspuolella lukemassa sinun eilisiä kirjoituksia. Tuli mieleen sellainen juttu tahi neuvokin että älä kamalasti niitä tisuja nyt mieti, älä ainakaan niitä nyt näplää siinnäkään toivossa että miten arat ovat, se dimuloi kohtua, joka voi siitä syystä supistella. Tisut nyt rauhaan, eivät aina ole tasesti yhtä arat..Minulla ei koskaan ole ollut mainittavasti kipeät. Ekassa raskaudessa muistan että on ollut eniten arat ja vasta joskus 7vk paikkeilla joka sekin meni ohi ja kipeytyi vasta aivan loppuraskaudesta.
Ekassa raskaudessa oli muös alku metreillä, en ihan viikkoa muista,mutta sen muistan että kalenteria tutkin ja totesin että ei ole kuukautisten aika. Jonkun päivän pikku vuotoa tuli ja loppui sitten. Myöhemmin vasta selvisi että minulla oli tuossa raskaudessa istukka niin alhaalla että hieman tihutti reunasta..Kun kohtu kasvoi siirtyi istukkakin ylemmäs, eikä vuotoa ollut enään.
 
Ottis
Miten muuten Nallekalle, Taikakuu ja Pääpilvissä, ovatko he ihan aktiiveja yrittäjiä? Mietin vaan kun en muista nähneeni kirjoituksia ja ovat tuolla aktiivihaaveilijoissa kuitenkin :)?
 
Mur-murille tätäkin kautta vielä :hug: Harmi, kun joudut vielä huomiseen odottelemaan.

Olen tosiaan tässä ollut vaan taustalla, mutta ahkerasti seuraillut teidän tapahtumia.
Meillä kuitenkin vika hoito käynnissä ja tänään siirrettiin 2 alkiota, pakkaseen meni kaksi.
Mitään hurjia toiveita ei ilmassa ole, mutta tyytyväinen olen että näin pitkälle päästiin.
Mulla vaan taas toi hyperi meinaa iskea, en malttanut ottaa tarpeeksi iisisti kun ajattelin tyhmästi muidenkin pystyvän normielämään heti punktion jälkeen. Lääkäri tänään varoitteli että ovat munasarjat aikalailla turvonneet...

Mukavaa torstaita kaikille,
Lumeton
 

Ottis olen samaa mieltä, toivossa on hyvää elää :D kyllä se vanha kansa teitää.

Rinja mukavaa elokuvailtaa.

Terry ei ole tullut minulle paljoa oireita lugeista ehkä joskus aavistuksen on väsyttänyt, mutta sehän nyt voi jouhtua mistä vaan =)

Inia onko oili ovella? Pääsestkö ensi vkolla myös siirtoon?

Lumeton hirmusti onnea sinne teidän kahdelle alkoille, toivon kaiken menevän hyvin. Miten on voisitko ajatella rktt listalle liittymistä? Toivon myös olevani tuossa pisteessä muutanman vko päästä, minulla tämä on todennäköisesti ensimmäinen ja viimeinen ivf, jos vaan saadaan soluja kerättyä, jos jotain menee pieleen ja ei pääsät keräykseen asti, silloin varmaan pitää miettiä vielä toista yritystä.

Liiza mikä on tilanne??

RKTT läiset ++++ sinne kaikille!
 
Huonoja uutisia tuli:'( 8.1 hcg 4875 ja tänään vain 5872..näinä päivinä olisi pitänyt arvon olla vähintään jo 20000 luokkaa..

En siis kuvitellutkaan oireiden lakkaamista..kyllä tämä on nyt varma asia kohdallani..mitään pientä siellä masussa ei ole..:ashamed:

Suru ja pettymys on sanoin kuvaamaton..

Maanantaina lääkärin kanssa keskustelu, miten tästä eteenpäin..olo aivan puutunut..

Kiitos teille ihanaiset tsempeistä ja lohdutuksen sanoistanne:)

..mie täällä käännän hiljaksiin uuden sivun elämässä..hetken aikaa sain olla onnellinen pienestä ihmeestä masussani ja se tunne oli ihana :) en sitä vaihtaisi minnekkään!!

Oikein ihanaa jatkoa teille kaikille ja paljon plussatuulia:heart:+:heart:+:heart:+:heart:+:heart:!!!!

mur-mur
 
Olen kovasti pahoillani Mur-mur teidän/sinun puolestasi, että HCG laskenut, aina sydämestä saakka sattuu kun lukee näitä ikäviä juttuja! :hug: :hug: :'(



Tähän samaan viestiin en edes oikein tohtisi kysyä: Tuleeko Onesteprliuskoihin aina nähtävä viivanpaikka joka tapauksessa, täällä siis vasta 8 pvää oviksesta.

Toivotaan kaikille kaikkea hyvää!

Mahdotontako :heart:
 
Olen ollut vatsataudin kourissa itsekin pari päivää pois töistä ja nettipimennossa paossa tätä viemäriremonttia, nytkin vain käymässä kotona ja toivottavasti huomenna pääsemme kotiin takaisin.
Voi Mur-Mur, sun kuulumiset oli surullista luettavaa, voimia sulle ja miehellesi tässä ikävässä tilanteessa.
Terveisiä kaikille muillekin, on ollut ikävä teitä.
 
Iida-Karoliina, sulle halusin vielä sanoa että ota toisenkin lääkärin mielipide,
ei kai siinä mitään menetä jos vielä testaa tietyt arvot, sittenpä tietää ainakin,
juuri niinkuin sanoit niin ei ainakaa tarvi katua sitä ettei yrittänyt
 
Mur-mur Mutta eihän tuo hcg ole LASKENUT? Noussuthan se on? Älä vielä menetä toivoa! Ei se kaikilla nouse kaksinkertaiseksi joka toinen päivä. Haleja sulle, olet ajatuksissa! :hug:

Oma napa Täällä on joku tädin serkku tai vastaava kurkkimassa. Tyypillä ei ole punahelma vaan vaaleanpunainen, läpikuultava riepu yllään. Siis hirveet tätikivut oli päivällä mutta vuoto on sellaista vetistä hieman punertavaa, tulee ihan siteeseen saakka mutta ei ollenkaan niinkuin olen tottunut, niagarana ja kerran tunnissa vessareissu. EN TAJUA! Ja niin, testasin aamulla tyylikkään negan. Torstain kunniaksi.
 
Olen jo useampaan kertaan yrittänyt kirjoittaa sinne mutta aina yhteys poikki. Jospa nyt onnais.

Olen niin pahoillani täällä teidän puolesta :'( Mur-mur Ei tässä näin pitänyt käydä, elämä on epäreilua. Kovasti jaksamista sinne teille. täällä kyyneleet silmissä olen myös :'( :'( :hug:
 

Yhteistyössä