40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Mahdotontako olen testannut aikaisimmillani päivinä 8 ja 10.

Terry mukavan kuuloinen lääkäri sinulla. Minulla on ollut 100mg lugeja aamulla ja illalla. Nyt tulee sitten isomat annokset olikohan 300 x 2. Thyroksiinista, aloitus annos on aina yksilöllinen, mutta pieni ja sitten vähitellen nostettaan, jos on tarvetta. Hyvä, kun sinulla oli noista testi plussita mahdollisuus kertoa, antaa kuitenkin toivoa, kun niitä hipasuja on. Vaikka ei varmasti mukavaa niitä huomata, kun ei sitten pysykään kyydissä :( . Ehdottiko se lääkäri suoraan noita kortisoneja vai kysyitkö itse niitä. Nyt vaan luotat siihen lääkäriin, että hyvät on suunnitelmat!

ON sumut kirvelee nenänielussa hetken aikaa, muuten mennyt ok. Nyt on hyvä mieli ja olo, kun kävin sielä venyttelyssä. Lähden tästä paistamaan viimeiset joulutortut :p
 
Ottis
Terry, Oivikki ja Emily67 Kiitokset lohdun sanoista :hug:. Pakkohan tässä on vaan eteenpäin mennä. Jo sain itseni puhuttua, ett sitä ensi viikolle varaamaani aikaa gynelle en perukaan. Jotain apuja tähän puuhaan täytyy saada. Miestä en jaksa viel tänään alkaa puhuttaa, mutt jospa huomenna olisi jo parempi päivä. Kipasenpa tästä suihkuun. Hyvää yötä kaikille :wave:! t. Ottis
 
Ottis&Mahdotontako on miusta vähän höhlä tuo lilypie kun noin toimii :eek: ..vaan minkäs teet.. ;) Kiitosta paljon tiedoista!!:flower:

Ottis, voi itku ja hammasten kivistys :'( täti sinne hönkäsi tulla-ISOOOOO :hug:..kyllä se siitä taas:heart: ..ja sitkeys vielä palkitaan, uso poijjes!!!! :)




Kaikille teille ihanaiset naiset-Paljon jaksuja&Voimia haaveen toteutumiseen!!!!


..ottakaa rennosti..ja ehkä välistä voisi Zumbatakin-JEEEE, näin peppu heiluu!!!..ja tunteita ei saa liikaa padota, kraanat auki vain!!!!..nauttiakkin voi niin pienistä asiosta..ja kun oikein uskoo..voi tapahtua..mitä vain:heart:..


mur-mur ja pieniäinen 6+4:heart:
 
Kiitos vaan tsempeistä hormonihuuruihin. Lääkäri on tosiaan oikein toiveikas, mutta enhän minä tiedä, että onko se vain hänen tyylinsä kaikille. Klinkalla on Suomen parhaimmat tärppiprosentit (tai ainakin oli neljä vuotta sitten), joten ehkä siksi ei meille edes ehdotettu koeputkea yms., koska laskisimme onnistumisprosentteja. Toisaalta, en minä niihin olisi voinut mennäkään, kun mies on sitä mieltä, että luomusti tai ei sitten millään. Ei kuitenkaan edes yrittänyt estellä minun käyntejäni siellä, sillä minun asianihan se on ja lasta kuitenkin toivotaan. Aika tiukka paikka kyllä olisi, jos kaiken tämän jälkeen saisimme erityislapsen, mutta kiitollisena otetaan kyllä
sellainenkin vastaan, jos tarjotaan.

IK, mene toki mittauttamaan tarvittavat arvot, sillä 2,5 vuotta on kuitenkin jo pitkä aika edellisistä mittauksista. Minullakin on tosiaan ollut sellainen olo, että jos sitä lasta oikeasti haluaa, niin sitten on yritettävä kaikkensa, vielä kun on edes jonkinmoisia mahdollisuuksia. Ettei tarvitse myöhemmin harmitella vähäisiä ponnistelujaan. Tosin tästä varmaan sitten saa rauhan, kun mahdollisuuksia ei enää kertakaikkiaan ole, mutta nyt ajaa eteenpäin jonkinlainen
sisäinen pakko.

Lääkkeitä näyttää olevan reseptillä neljäksi kierroksi, joten kevät kait tässä sitten yritellään ja sitten unohdetaan koko juttu.

Oivikki, en itse maininnut mistään lääkkeestä mitään, joten kortisonikin on ihan lääkärin suunnittelema. Resepti sille on jo olemassa, mutta käyttömääristä ei tietoa. Puhutaan siitä sitten ensikierron ultrassa, kun katsotaan Menopur-vastetta. Milloin sulla onkaan seuraava lääkärissäkäynti?

Emily, kiva kun olo alkaa olla parempi ja kivutkin hellittää. Ja kiitos vauvapölystä :) Nyt vaan kaikki pöllyttelemään lakanoita, niin eikös se pöly auta vauvahaaveissakin.

MamaStellalle jaksuja tyttären muuttoon. Mutta nythän sitten lapsenlapsitoiveetkin pääsevät valloilleen? Luuletko, että sellaisia on tyttärelläsi toiveissa lähivuosina?

Ja Ottis, älä nyt vaan peru gyneä. Se jäisi kuitenkin harmittamaan, jos niin tekisit. Jos sitten sen jälkeen teet jotakin päätöksiä, niin ei ainakaan jää harmittamaan, ettet neuvotellut asiasta. Tärkeää on tietysti olla samaa mieltä miehen kanssa asioista. Meilläkin on tuota mielipide-eroa ollut, miten pitkälle haaveissa mennään ja jos ei esikko olisi tärpännyt ilman hoitoja, eikä mies niihin olisi suostunut, en tiedä kuinka katkera olisin. Toivottavasti en yhtään, sillä kuitenkin nämä ovat niitä asioita, joita ei voi yksin päättää, jos kaksin lasta toivoo.

Mur-mur, mäkin haluaisin kamppailemaan lilypien raskausviikkojen kanssa. Nuo ensimmäiset viikot ovat niin hitaita, mutta kohta niitä päiviä on kasassa jo iso liuta ja synnytys alkaa jännittämään. Tosin nyt osaisin jännittää myös synnytyksen jälkeistä aikaa, mutta esikossa mentiin vain ultrasta toiseen ja lopulta jännitettiin h-hetkeä. En hetkeäkään miettinyt,
että esim. miten imettäminen sujuu. Tosin ei sitä kait etukäteen suremalla olisi saanut sen paremmin sujumaan. Uudessa raskaudessa kyllä yrittäisin lukea siihen liittyvää aineistoa, sillä huonosti mennyt rintaruokinta jäi vähän kaihertamaan. (Osittaisimetin 4,5 kk ja sen jälkeen lypsin pulloon 8 kk:een asti.)


Leenasta ei olekaan kuulunut pitkään aikaan, mutta tämä olikin ilmeisesti välikierto. No uusi on jo lähellä ja varmaan sen myötä yrityskin.

Vauvahaave
, olisko teille sitten tyttö tulossa, kun ennen ovista oli yritystä. No joo, näin vain sitä aina sanotaan, että tyttösiittiöt kestävät vähän pidempään, kun pojat uivat heti perille ja kupsahtavat sitten, jos Oili ei olekaan juuri sillä hetkellä odottamassa. Musta oli kiva lääkärillä huomata, että omat tuntemukset ovat osuneet ihan nappiin. Eli tunsin oviksen
ihan samalla tavalla kuin lääkäri ultrassa sen näki. Helpottaa seuraavissakin kierroissa. Tosin ei meilläkään onnistu ihan sormia napauttamalla simppojen tallennus, kun lapsi pyörii jaloissa ja pahimmassa tapauksessa herää illalla/aamulla juuri kun oli suunniteltu h-hetkeä. Tai sitten vaan väsy painaa jompaa kumpaa niin paljon, ettei ole virtaa.

Keveää keskiviikkoa kaikille!
 
Keskiviikkoja :wave:

Pahoittelut ottis ja Iida-karoliina tädin saapumisesta :hug: parempaa onnea uuteen kiertoon!

Terry mukavan kuuloinen klinikka käynti,onnea kovasti mukaan hoitoihin ja ++tärppiä.

Mahdotontako nyt tämän vauva yritysten aikana olen aloittanut testailun aikaisimillaan dpo 8 ja 10 ja 12 päivillä olen peräkkäisillä kerroilla sen haamun saanut.
Esikon ja kuopuksen aikaan oli sen verta vielä "järkeä päässä että testasin vasta kun menkat reilusti myöhässä ja plussat heti tulikin testeihin,nyt tämä hulluus on ottanut vallan käsiinsä :LOL: lykkyä sinulle testailuun ja sitä +++ näkymää :whistle:

Rinja ovis laskuri on ok ja toimii kyllä mutta "varoitan" jos tikkuja tilailet niin koukkuun tulet jäämään :D onhan se ainakin kerta kk mukava nähdä se plussa,vaikka vaan siinä ovis tikussa :D

mur-mur mukavasti ilahdutit noilla kuvilla =)

emily ahrmi kun olet joutunut kärsimään kivuliaista ja runsasita menkoista :hug: itseäni ihmetytti tämä niukkuus,la yönä tuli norm määrä ja su sit reippaammin ja sit loppui oikestaan kokonaan.Alakerta vielä vähän kipuilee.


Seuraavaksi suuntaan mammaksin sivuille ja arvatkaapa tilaanko testejä niin että niinä riittää, juu meinasin ettei tässä kierrossa ne lopu kesken ja ei tarvitse kaupan nurkkia kierrellä katselemassa onko tuttuja ja apteekitkin saavat pitää ovensa minun puolesta kiinni :saint:


 
Ottis
mur-mur kiitos kivasta kuvatarinasta :saint:.

Terry64 Eka kertaa tässä nyt km:n jälkeen ihan oikeasti olen suostunut ajattelemaan, ett ehkä sitä vauvelia ei koskaan tulekaan. Mutt en mä vielä luovuta kuitenkaan. Ukkoa pitänee tänään jututtaa mitä oikein ajattelee. Vähän alan olla väsy ainakin tähän yksin yrittämiseen ja jännäämiseen. Ukkoa ku ei saa suosiolla ottamaan edes D-vitamiinia saatia tekemään mitään muutakaan, mikä ehkä saattas edesauttaa lapsensaantia :headwall:. Jos yritystä jatketaan mies saa siis luvan tehdä muutakin kuin vain luovuttaa simppoja kaksi kertaa kuukaudessa :/ .

Onlydream Kiitos halista ja toivotuksista! Mulla myös tämä vuoto normaalia niukempaa. Toivottavasti pysyykin sellaisena. Kipujakin on jo ihan tarpeeksi :headwall:.

Minä syyttelen nyt itseäni miksi ylipäätään tuhlasin testejä, kun ei mitään erityisiä oireita ollut :ashamed:. Ja sen olen päättänyt, etten tässä kierrossa varmaankaan testaa ennenkuin täti on myöhässä. Turhaa itsensä kiusaamista ja piinaamista :headwall:.
 
Tuota tässä aattelin jonain päivänä ennen tuota kp28 testata että mikähän se olisi se kaikkein herkin eli siis minkä merkkisillä olette niitä haamuja bongailleet?Ja siis nytkään ei mitään niin ihme oireita ole,että ei sen takia vaan että näkisin että tuleeko siihen r-testiin haamua (edes),jos vaikka mulla olisi siinä kiinnittymisessä jotain häikkää..oireita nyt aikas samoja mitä muulloinkin,rinna arat,uutena ehkä tuo alavatsan vihlaisu silloin tällöin(rasituksessa,yskiessä..) ja pinna kireellä kun viulun kieli..Lämpö tänä aamuna herätessä 36,1!Että jos lämpöä seurailee ni ei kyl kannattais edes testata,mutta kun on niin :headwall: Ja siitä on kuulkaas kohtapuoliin 2 vuotta kun sen plussan testasin ja joka sitten siihen km rv 7 meni..Sen jälkeen ei ole tullu testailtua kuin ovista.Juu sanokaa että mä oon ihan pöljää.. :LOL:
 
Ottis
Haave3 Et sinä ihan pöljä ole. Noilla kp:lla saa jo testatakin :saint:. Ja sehän se vasta hienoa olis jos et pelkkää haamua saisi, vaan kunnon plussan+ :heart:.

Mulla on haamu (2. kemiallinen) tullut kotitestin raskaustestipuikoilla, niillä Sofi-merkkisillä (tarkkuus 25mIU/ml), millä en saanut nyt (tietenkään :)) haamun haamua aikaiseksi. Ekan kemiallisen taisin bongata Cb:n herkällä testillä myös, tarkkuus toi sama 25. Nyt kun kurjuudekseni testasin, mulla oli käytössä kotitestin Sofi-merkkinen herkkä liuskatesti, jonka tarkkuus on 10 mIU/ ml. Ja siitä voisin sanoa, ett takuulla näyttää jos on jotain näytettävää. Sillä nyt jälkeenpäin tuntuukin niin kurjalta, ett niillä niin monena aamuna itseäni kiusasin :headwall:.
 
Ottis ja Iida-Karoliina pahoittelut tädin :headwall: ryökäleestä :hug: Mutta toivotaan onnistumista tässä uudessa kierrossa, uusin asein!

Terry ihan hyviä pohdit noista raskautumis avusteista. Samaa olen itsekin miettinyt, että nyt se pitää täysillä yrittää..

haave peukkuja testailuun ++:heart:

ON Täällä ollut lupaavia oireita jo muutaman päivän (palelut, hikoilut, painon tunne vatsassa, raudan maku suussa, lievä etominen... jne) ja mieli ehti jo hurjastikin kohota. Mutta äsken tein liuskatestin ja tuttu vitivalkoinen negahan se siellä! Että meninkin testaamaan, oisin voinut leijua pilvissä vielä ainakin päivän.. :headwall:
 
Heippa vaan. On tosi raivostuttava fiilis. Jotenkin kaikki tuntuu kaatuvan päälle ja vielä toi täti tuli kyyläämään tänne :headwall:
Ei jaksais töissäkään olla, ei ole motivaatiota kunnolla.
Äh, kai tämä tästä lähtee. Kun nyt pääsis tosta tädistä, niin pääsisi taas yritykseen. Sitä odotellessa. Ottis, älä sinäkään masennu. Niin kuun ei kukaan muukaan.
mur mur sinä jaksat meitä tsempitellä, kivahan se on. Onnea sinulle, että kaikki menee hyvin. Sullahan oli käynyt hyvä tuuri, kun kerrasta tärppäsi,jos oikein ymmärsin.
Kiitos onlydream muistamisesta. Toivon, etten ehdi niitä tikkuja ostella. Että tulisi nyt. Pitää saada tuo ukko enemmän minunkin innostumaan näihin puuhiin :saint:
Onnistumisprosentti olisi suurempi =)
 
Niin paljon tekstiä etten löytäny omaa vanhaa kirjoitustakaan et ois tarkistanu mitä on löpissy...
Olen tarkoituksella ollut käymättä täällä ja miettinyt syntyjä syviä. Sehän masentaa ekaksi ja sitten virkistää ja sen jälkeen alkaa äksön toiminta :kieh: Ensi viikolla menen klinikalle ultrattavaksi sekä keskustelemaan mahdollisuuksista...

Pongasin noita hoito kirjoituksia kun itselle on niitä tehty...ne tietenkin kiinostaa..

INIA mullehan ensimmäinen hoito klinikalla oli pitkällä kaavalla sen takia että se kasvattaa muniksia hitaammin ja ehkäpä tasalaatuisempia, tiedä tuota mutta niin kuulemma sanovat...

OIVIKKI tsemppiä sumutteluun mulla jäi sumutepulloon lääkettä toivottavasti sulla menee niin ettei jää ylimääräistä

JOKU KYSELI LUGEJEN määrästä.. Mulla on ollut niin että aamulla, päivällä ja illalla 1 kapseli alakertaan

KAIKILLE paljon tsempityksiä omiin vaiheisiin :wave: :wave:

TERRY minä kuulin että Menopuria annetaan "vähän" vanhemmille tyypeille. Tiedä tuota mikä totuus on. Mulla ollut aina Puregonia mutta puhelimessa lääkäri väläytteli että ehkä/jos vaihdettaisiin Menopuriin..... ;)
 
Pakko oli palata ruutuun vielä kun jäin miettimään että joku kirjoitti (Iida-Karoliina?) tuosta munasoluluovutus-hoidosta ja sen ikärajasta Suomessa. Ulkomailla tehdään noita hoitoja yli 43v esim Viro, Riika.... Ja ovat siellä kuulemma edullisempiakin. Matkat tietenkin hinnan päälle. Mene ja tiedä sitten mikä on viisasta näissä hoito asioissa. Itse kans olen miettinyt asiaa monenta kantilta.... ja tullut siihen tulokseen että tyydyn näihin omiin solu hoitoihin mutta ymmärrä kyllä hyvin niintä jotka siihen ryhtyvät ja annan heille täyden tuen jotka siihen ryhtyvät =)
 
Rinja kyllä miullahin siihen tärppiin meni..yk9 vasta + tuli =)
..siinä välissä Kolposkopia&Loop-konisaatio ja pupustelukiellot..ja maaliskuussa -09 lähti siis kierukka veks!! :D

..nyt hieman ollut tänään iso suru&pelkokin..

Tuli hieman vaal.punervaa vuotoa ja nekin vähäiset r-oireet hävis ihan yks kaks :( ..ja vaikka kuninka koetan ajatella"positiivisesti" ei se onnistu nyt..

Huomenna menen kuitenkin hcg:n märitykseen verestä ja koetan, jos sairaalassa(päivystys) ultraisivat kohtua hieman..tietäisin sitten missä mennään..miullahan olisi vasta 18.1 se toinen ultra..

Pidättehän miulle nyt peukkuja että kaikki pienellä hyvin:heart: ..säikäytti päivällä TOSI paljon tuo vuoto :'( ..aamulla vielä oli rinnan päätkin oikein kipiät ja sekin oire hävis jonnehin päivällä..nyt hieman taas tuntuu, illasta yleensä muutoinkin näin enämpi..

Miulla vain ollut tuon + jälkeen sellainen "ei" raskautunut olo..on olluna kuumia aaltoja ja v**utusta ja kireää pinnaa aikas paljonkin..alkuun oli painon tunetta alamasulla, sekin hävisi muutama päivä sitten..enämpi säikähdin kyllä noita vähäisten oireiden katoamista..NIIN selkeitä menkkajomotuksia tuli alavattalle, repi jalkoja, sekä kuumia aaltoja..kyllä usiammat itkut tänään jo itkin :'( ..mies ei jotenkin ymmärrä..en tiedä..ei hän osaa lohduttaakkaan.. :ashamed:

..nyt vain sinne huomiseen on odoteltava..ajattelin että EN lähde sieltä päivystyksestä, ennen kuin ovat ultranneet!! ;)


Pahoitteluni&lohdutukset tädin kurjakkeen kohdanneille, sekä negan testaneille:hug:

Mukavaa illan jatkoa kaikille ja plussa sätehiä!!!



mur-mur ja pieniäinen 6+5:heart:


((MUOKS))..tänään tuli Kysiltä kirje sinne kolposkopiaan(19.2)..eli kontrolli käynti elokuisen loop-konisaation johdosta..nyt eivät mitään tee jos raskaus jatkuu..
 
Rinja :headwall: tädistä. Alkaneeseen kiretoon onnea!

Terry ensi vkolla minulla on lääkäri, jos vuoto alkaa, jos ei ala niin siten vasta seuraavalla vkolla.

Onlydream hyvä, testi varasto vaan täyteen niin ei lopu kesken!

Haave pahoittelut tädin saapumisesta! Onnea uuteen kierottoon. Kyllä se tetaaminne on niin henkilöstö kiinni toiset voi paremmin, kun ei testaa ja toinen taas voi paremmin kun testaa aikaisin ja usein ( minä kuullun tähän jälkimmäiseen joukkoon ).

Solkka silakka :headwall: negasta testissä, mutta täti ei siis vielä ole paikalla...

Nillanilla hyvälle kuulostaa tuo sinun toimintasuunniltema, kannattaa käydä juttelemassa mahdollisuuksita... meille sitten kerrot mitä suunniteltiin. Toivottavasti ei jää paljoa sumutetta jäljelle, kaikki lääkeet on niin kalliita, jotta liikaa ei haluaisi ostaa.

Katsoiko kukaan elänten pelastustiimiä, minä katselin ja kyynel nousi taas silmään.

Paljon on uusia kieroja pyörähtänyt käyniin monella, kurkikaa hiukan sinne eteenpäin siellä se ovis aika jo häämöittää....

RKTT:läisille +++++ :wave:
 
Ottis
SS Pahoittelut negasta :hug:. Olen ihan samaa mieltä, että pahus ku menit testaamaan, kun olisit vielä voinut ainakin päivän leijua pilvissä :(. On todellakin ankea näky se puhdas nega :/ . Mutt mutt.. teit siis testin nyt illalla? Ehkäpä ehkäpä sittenkin on vielä toivoa :) + :heart:?

Rinja Lupaan olla masentumatta. Meinashan se iskeä, mutt iltapäivästä jo tuntui paremmalta. En ole vielä miestä puhuttanut, kun on ollut niin paljon kaikenlaista puuhaa, mutt jospa sitten ennen nukkumaanmenoa juteltas vakavasti. Huomasin, ett edellisestä gynen keikasta vasta 2 kk, joten saatanpa sittenkin vielä turhia stressaamatta tämän kierron antaa mennä luomuna :saint:. Visatiliä vilkaistuani huomasin, ett mun mulimen-tipat on ainakin jo veloitettu tililtä, joten toivoa on, ett ne pian saan. Tänään tosin aloin jo ottamaan taas maca-jauhetta ja mietinkin, ett siitäkös mä tän valtavan energian olen saanut millä olen sit tän illan joulua purkanut =).

Toivonpa Rinja nytte, ett se täti sut unohtaa ;). Plussatuulta + :heart: !

Haave2010 Pahoittelut tädin tulosta :hug: ! Ihan epistä, ett se sinutkin löysi, mutt nytpä näyttää siltä, ett noin neljän viikon päästä meillä kaikilla on taas kovasti jännäämistä. Parempaa onnea uuteen kiertoon!
 
Mur-Mur lohtu :hug: . Onneksi, ei kuitenkaan runsasta vuotoa. Eikös tuo voi olla ihan aisaan kuuluvaa, että vähän vuotaa ja oireet vaihtelee. Kovasti pidän peukkuja ja parasta uskon, jotta pikkuinen siellä voi edelleen hyvin :heart:
 
Lämmin kiitos lohdutuksen sanoistasi Oivikki:):heart: ..niinhän miekin koetan ajatella että voi olla ihan normi jutskaa..ei meinaa vaan sydän uskoa moista..tämmöttii tämä varmaan on-aina jotain pientä peljättävää tämän raskauden tiimoilta.. :| ..koetan kestää kun "polleana" tähän kyytiin hyppäsin ja halusinkin kovasti :)
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

haave2010 (43)............kp1/29-30........yk12......4./1.yht.
Ottis (42).....................kp2/25-27.........yk7........1.
Iida-Karoliina (45).......kp2/23-26.......yk9...........5./1. yht.
Minnihiiri68 (41)..........kp2/28..............yk2...............2.
Siiri Sisilisko (39).........kp3/28..............yk22..........1.
onlydream (36)...........kp5/23-29............yk?...........3.
happihyppy (39)...........kp7/28......yk4(25).....3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp8/28-32.........yk?..........?
Inia (43)..................kp10/26-30.......yk17....1.
ikiemo (45)..................kp14/20-50........y?..........4.
Wiara (39)...................kp16/24-28.......yk7..............1.
Räystäspääsky (43)....kp17/24-29............................4.
Terry64 (45)................kp17/27-32..........y.2,5v.........2.
Mahdotontako (45)......kp18/29............yk3..........1.yht.
haave3 (41).................kp18/28.............y.2v...........3.
oivikki (41)..................kp19/23-27.........yk8...........1.
Ämy (40).....................kp20/25-28...........yk5.........4.
nillanilla (42)................kp21/28-33........yk7.........1.
vauvatoive10 (42)......kp22/28-31..........yk2.........3./1. yht.
Rinja (39)....................kp23/24.............yk1..........1.
Solakka Silakka (40)...kp25/24-27........yk17........1.
Leena65 (44)...............kp25/25-27........yk7........3./1.yht.
mimmimamma (47)......kp34/28..............?............4./1. yht.
liiza (43).......................kp44/24-25............yk20........4.
Sariella09 (43)............kp47/40............yk?..........5./1.yht.
nallekalle (40).............kp69/?...........yk1...........6.
Taikakuu (41)..............kp84/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)...........kp100/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

Haave2010 (41).........dpo13
liiza (43)......................dpo13
Mahdotontako (45)......dpo7
vauvatoive10 (42)......dpo2
Terry64 (45)................dpo2
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
erka (36).....................16.12.2009 kp30/27-30........yk2.......3.
mur-mur (44).........26.12.2009 kp29/27-29/dpo12.......yk9..........3.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 29/28..........yk8.............3.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Tirlittan1968, MamaStella, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


 
Ottis
mur-mur Voi sua ku joudut tuommosten asioitten kanssa kärvistelemään :'(. Kirjoiteltiin aiemmin illasta näemmä samaan aikaan ja ku mä kiirehdin miehen perässä ja kanssa saunaan yht'aikaa, jäi viestisi lukematta. Toivottavasti se vuoto ei mitään vakavempaa kuitenkaan. Olen jostain saanut ymmärtää, että vuoto raskauden alussa on aika tavallista. Ja kun sulla sitä vuotoa siellä aivan alussakin oli, niin ehkä tuo on sellaista samanlaista. Oireethan sulta ei ole kokonaan hävinneet kuitenkaan. Tänä iltana muistelinkin täällä itekseni, ett milloin sulla se seuraava ultra olikaan, mutt nythän se varmistu.

Nuo miehet tuppaa ikävä kyllä olemaan vähän sellaisia kapistuksia, ettei ne näistä jutuista paljonkaan ymmärrä. Mun mies ymmärsi mua niin kauan kuin kaikki oli hyvin, mutt ongelmien myötä alkoivat vaikeudet ymmärtämisessäkin. Miehet jotenkin ajattelee, ett turha surra etukäteen tai stressata asiaa mille ei mitään itse voi. Näinhän se tavallaan on, mutt näissä lapsijutuissa se ei naisilla todellakaan mene niin, vaan meidäthän on suorastaan luotu stressaamaan ja murehtimaan kaikenlaisista asioista etu- ja jälkikäteen.

Mur-mur Minä niin sydämestäni toivon, että sillä sun pienen pieniäiselläsi kaikki siellä masussa hyvin olisi ja tuo vuoto olisi vain säikähdys, jota voisi jälkeenpäin helpottuneena muistella, kuinka kamalalta silloin tuntuikaan ja miten ihanasti asiat nyt ovatkaan, kun ne ovat hyvin. Tsemppiä ja Voima :hug: sulle! Muista pitää meidät ajan tasalla.
 
Ottis
Haave3 Kyselit raskaustesteistä. Tässä faktaa mammaksin sivuilta:

Istukkagonadotropiini (hCG) on virtsaan erittyvä hormoni jota istukka alkaa tuottaa pian hedelmöittymisen jälkeen. Raskaustestissä on vastaainetta joka reagoi hormonin kanssa. HCG voidaan havaita virtsasta niinkin pian kuin 6-15 päivää hedelmöittymisen jälkeen. HCG-pitoisuus on 5-50 mIU/ml viikon päästä hedelmöittymisestä ja saavuttaa n. 100 mIU/ml aikana jolloin kuukautisten pitäisi alkaa ja on 100 000-200 000 mIU/ml ensimmäisen raskauskolmanneksen lopulla.

Tämänkään perusteella kemiallisen raskauden toteamiseen ei tarvita sitä kaikkein herkintä testiä. Joko testailit?
 
Ottis, tuntuu hyvältä kun joku välittää&lohduttaa-lämmin Kiitos siulle siitä:heart:..kuin myös muillehin =)

..olen mie huomenissa varmaan viivaampi tuon asian suhteen ja tulen kyllä kertoilemaan tännehin-toivottavasti iloisia uutisia:)


Hyv yöt kaikille!!!:wave:

mur-mur


 
Ottis
mur-mur Minä jo kävinkin tuolla odottajien puolella sun kuulumisias kurkkimassa ja vähän valoisemmalta näytti loppuilta tuntuvan. Huomenna ollaan todellakin jo taas paljon viisaampia. Vauvaliimaa sulle täältä rekkalasteittain lähettelen! Olet ajatuksissani. Nuku hyvin ja pieniäinen myös :heart: :heart: :) :hug:!
 

Yhteistyössä