40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Reaali aikainen tulos koti laboratoriosta:

Testi pregentstick ja joko haamujen esiäiti niinkuin joku korjoitti osuvasti tuolla nimellä :LOL: tai pelkkä viivan paikka, otapa tuosta selvää :headwall: kyl se tommoisena haaleana viivana erottuupi ja nyt testiajan umpeuduttua näkyy selvempänä muttei punaisena,huoh.....
 
onlydream juuri pregentstick näytti mulle pitkään haamua tai hailukkaa plussaa ja kesti kauan ennen kuin siihen tuli vahvempi viiva (viikko siitä kun kuukautisten oolisi pitänyt alkaa). Eli alkuun siihen tuleekin hyvin hailukka viiva :D . lupaavalta kuulostaa.
 
erka juu samainen testi taisi viimekierrossakin mulle sen haamun antaa mutta silloin täti tupsahti tulla kp 28,kovasti kyllä tuo alakerta kipuilee,oliko sulla menkkamaisia jomotuksia/ vihlontoja?
kn on ylhäällä ja valkkari vesimäistä ja sen seassa vähän sitä tuhrua..

Nyt tunti testauksesta ja tikussa edelleen selvä haamu ja arvaatkaapa laukkaako mielikuvitus :LOL:
 
Ihanaa onlydream - kuulostaa tosi lupaavalta minunkin mielestäni :heart: Peukutan sulle täältä d :) b

Rinja oikein arvasit - sivistystoimen parissa pyöritään...oletko itsekin ope? Niin ja itkuherkkyys oli mullakin oire...kaikenmaailman herkät kohdat leffoissa yms saivat mut ihan tippa linssiin jo viikko sitten! Plussatuulia ++++ :whistle: Kuten myös Iida-Karoliinalle, sinullahan oli siellä myös testaus mielessä? Peukutuksia d :) b
 
Räystäspääsky Onnea oviksen hyödyntämiseen :)

Happihyppy Pahoitteluni tädin vierailusta :hug: Katse kohti tulevaa ovista, eikö niin?

Vauvatoive Toivottavasti miehen kanssa asiat menossa parempaan suuntaan :hug: Kokemuksesta ex-mieheni kanssa tiedän, että riidat väsyttävät ja kuluttavat voimavaroja- toivon, että löydätte keinon voittaa erimielisyydet :heart:
 
onlydream juu oli mulla menkkamaista jomotusta monta päivää ja sitten se vaimeni. Edellisisssä raskauksissa mulla oli oikein kovat menkkamaiset jomotukset, ehkä jopa kovemmat kuin menkkojen yhteydessä mutta mitään ei vuotanut. Mutta useille kai jotain vuotoakin voi tulla. Sitten se pregent stick niin sillä jos on vain viivan paikka niin mulla se ainakin jotenkin häviää testiajan umpeuduttua eli sitten ei enää oo kuin valkoista. Mutta jos siinä on haamu niin se siihen jää ja voimistuu testiajan jälkeen. Nimim. useita tunteja ko. testejä jo dpo6 alkaen tihrustanut Erka :LOL:
 
Emily minä oon nyt hoitovapaalla mut työpaikka odottaa mua (toivottavasti) siihen asti kun palaan työelämään takaisin. Oon ollut kohta neljä vuotta pois töistä kun molemmat lapset niin pieniä ja nyt olis tarkoitus vielä jatkaa poissaoloa... ja rexi varmaan tykkää :LOL: ;)
 
Onlydream Sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa (viime keskiviikko) mulla oli koko päivän ihan menkkajomotuksia alavatsalla, selässä ja lantiossa, vaal.ruskeaa tuhrua tuli ja olin ihan varma, että täti tulee! Seuraavana päivänä tuhru jatkui, kivut ehkä lievempänä ja raskaustesti haamu oli tosi haalea, haaleampi kuin edellinen. Sitä seuraavana päivänä (eli eilen) tuhrut oli loppunu kokonaan, kipuilu keskittyi alavatsaa yhteen kohtaan ja myöhään iltapäivästä sitten plussasin....silloin oikein tunsin sen hormonitason nousun kun suussa oli äklö maku, väsytti kovasti ja vatsa kipuili jänskästi ja oli paineen tunnetta alavatsalla.
 
Erka kyllä se työ siellä odottaa ;) nauti vaan ihanasta ajasta kotona lastesi kanssa hyvillä mielin :)

Mä olen nyt pakertanut kohta 7 vuotta putkeen tuolla samassa koulussa, ja tahti on lisääntynyt joka vuosi :attn: Siksipä minulla onkin pelkoja, miten 42-43 v jaksan siellä kevätlukukauden vatsa pönössä taapertaa :eek: Täytyy vaan yrittää ottaa iisisti eikä stressata mistään :D
 
erka ja emily kiitoksia infosta nyt ei auta kun jäädä odottamaan mitä tuleman pitää,tuo toinen testi pitää jättää huomiselle,mulla täällä "rasitteena" pienen paikkakunnan tutut,noikin testit piti käydä silleen ostamassa ettei ole tuttuja kassalla ja sit pelko persiissä mietin ketähän on takana jonossa ja joka apteekissa on jollain tavalla tuttuja töissä niin ei voi sinnekään mennä..

jomotus on kyllä jotenkin alempana kuin normaalisti ennen menkkoja ja selkä kipuilee myös,voi tätä piinaa :headwall: :headwall:
 
Onlydream Juu, kyllä sen vaan omasta olotilasta yms tuntee, että jotain on erilailla...ja ne kivut ovat erilaisia. Mulla kyllä on vahva merkki se outo maku suussa - jotkut sanovat, että metallin maku, ehkä sitäkin hiukan. Piinasta puheenollen, mun oli tosi vaikeaa olla töissä viime torstai ja perjantai noiden haamuilujen takia. Ja koko ajan seuraili omaa oloaan. Eikä se piina päättynyt tohon plussaankaan ----- huomasin äsken vessakäynnillä, että vähän vaaleanpunaista vuotoa tuli, lantiota jomottaa taas......ettei vaan täti kuitenkin tule :headwall: Kävi miten kävi, olen päättänyt panna jäitä hattuun....ja ottaa hetken kerrallaan. Muuta ei voi. Elämä on ihanaa joka tapauksessa :heart: iloineen ja suruineen
 
Onlydream-Onnea haamun "esi-Äidistä" ;) :heart:..kovasti vahvistumisia sille suunnalla!!!!:wave:

Jos teit sen pissikipossa lilluteltavan pregentstick-testin, se TOSIAAN näyttää pitkään hailun hailua viivaa!!..voi vitsi kun voisit/kehtaisit?..olisikos mahdollista:) vaan mennä apoteekista ostelemaan sen Apteekin oman r-testin se ON hyvä&selkeä, eikä anna turhia haamuviivoja!!

Pikana jos tilailet netistä, tulevat aikaisintaan tiistaina..myös tuolta tilailin:

http://www.testikauppa.fi/tuotteet/raskaustesti?gclid=CLn0mK6Nl58CFUmK3godZFf63Q

Suosittelen-on selkeä&HERKKÄ 10 testi!!

Toimitusaika 1-2 päivää
Kaikki ennen kello 16 tehdyt tilaukset postitetaan saman päivän aikana


Tädin yllättämille ISO lämmin:hug:..

++++++++++++++tuulahduksia joka mökkiin!!!!:heart:


mur-mur ja pieniäinen 6+1:heart:
 

[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

happihyppy (39).............kp3/28......yk4(25).....3./1.yht.
Lumisydän (45)........kp4/28-32.........yk?..........?
Inia (43)..................kp6/26-30.......yk17....1.
MamaStella (39)...........kp8/?.................yk1.............6.
ikiemo (45)..................kp10/20-50........y?..........4.
Wiara (39)...................kp12/24-28.......yk7..............1.
Räystäspääsky (43)....kp13/24-29............................4.
Terry64 (45)................kp13/27-32..........y.2,5v.........2.
Mahdotontako..............kp14/29............yk3..........1.yht.
haave3 (41).................kp14/28.............y.2v...........3.
oivikki (41)..................kp15/23-27.........yk8...........1.
Ämy (40).....................kp16/25-28...........yk5.........4.
nillanilla (42)................kp17/28-33........yk7.........1.
Minnihiiri68 (39)..........kp17/28..............yk1...............2
vauvatoive10 (42)......kp18/28-31..........yk2.........3./1. yht.
Rinja (39)....................kp19/24.............yk6..........1.
Solakka Silakka (40)...kp21/24-27........yk17........1.
Iida-Karoliina (45).......kp21/23-26.......yk8...........5./1. yht.
Ottis (42).....................kp21/25-27.........yk6........1.
Leena65 (44)...............kp21/25-27........yk7........3./1.yht.
haave2010 (43)............kp24/29-30........yk11......4./1.yht.
Tirlittan1968 (40).......kp26/28..............yk5...........2.
Siiri Sisilisko (39).........kp28/28..............yk21..........1.
onlydream (36)...........kp29/23-29............yk?...........3.
mimmimamma (47)....kp30/28..............?.............4./1. yht.
liiza (43)......................kp40/24-25............yk20........4.
Sariella09 (43)............kp43/40............yk?..........5./1.yht.
nallekalle (40).............kp65/?...........yk1...........6.
Taikakuu (41)..............kp80/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)...........kp96/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

Roosamaria69 (40)......dpo16 plussannut 7.1.2010 :heart:
onlydream (36)............dpo14
Iida-Karoliina (45).......dpo13
Tirlittan1968 (40).......dpo11
Ottis (42).....................dpo10
Haave2010 (41).........dpo10
liiza (43)......................dpo9
Minnihiiri68 (39).........dpo9
Mahdotontako.............dpo3
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
erka (36).....................16.12.2009 kp30/27-30........yk2.......3.
mur-mur (44).........26.12.2009 kp29/27-29/dpo12.......yk9..........3.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 29/28..........yk8.............3.
Emily67 (42)...............8.1.2010kp27/24-28........yk4........3./1.yht.




Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Emily ISOT + onnittelut! Hyviä ajatuksia sinne lähetin, jotta kaikki sujuu hvyin. Laiton sinut plussanneisiin, jos olin mielstäsi liiankin nopea, otan pois, kun en sinulta ensin kysynyt lupaa :ashamed: Kiitoa onnen toivotuksesta minun tälle alkavalle hoitokierrolle, sitä tarvitsen :)

Mur-Mur aivan ihanat uutiset sait sieltä ultrasta ja veriokeesta, onnea koko perheelle! Kyllä oli varmasti jännää sekin, että päsetkö sinne edes menemään, auton akkun reistailun takia.

 
Liiza no ei sitten tullut varmuutta asiaan sieltä gyneltäkään heti. Mietin, että jos sinulla on vasta dpo 9, niin eihän sen tädin tarvitse edes vielä tulla ja voihanse olla vaikka +!

Tirlittan mitkä on tuntemukset sinulla?

Onlydream onnittelut haamun esi-äidistä, peukutan voimistumista sille.

Nillanilla tuliko se ovis näkyviin niissä tilaamissasi tikuissa tässä kierrossa?

Inia Peukutukset jotta ovis tulee sinulle sopivaan aikaan, jotta pääset pas:iin.

Olin eilen ystäväni synntäretiä juhlimassa, mukavaa oli!
 
Emilylle: PlussaOnnittelut, sekä myös Onlydreamille_: Haamun vahvistumista :flower: :heart: :flower: :heart:

Tässä kierrossa en käytä lugeja ollenkaan vaan odottelen, miten muuten käy, kun oviskin oli niin aikaseen :D

Mahdotontako :heart:

Myöhemmin lisää juttua sitten, nyt ruokahetki :p
 
Ottis
Vajaan vuorokauden olin poissa koneelta ja täällä on sitten taas jo plussattu :saint:.

Emily Onnea onnea onnea plussasta :flower: :hug:! Tunnustan tässä sitten samalla, ett opehan minäkin, mutt erkka. Selittää lyhyet työpäivät :kieh:.

Onlydream Sinä kiskaisit haamun lasiin? Mahtavaa, ihanaa, upeeta :flower: :hug:! Tää on ihan uskomaton ketju. Voiko täällä palstaillakaan raskautumatta?

Vauvatoive10 Ihanaa, ett joku osas muakin kaivata :saint:. Sulla ollut kränää miehen kanssa. Onneksi riita kuitenkin sovittu. Ei ole elo aina helppoa. Minä suutuin eilen miehelleni kun tuli töiden kanssa kotiin. Pakkasin kamani ja lähdin mökille sanaakaan sanomatta. Tuntui nimittäin, ett just repeen liitoksistani. Mökillä kun olin saanut autolle raivattua parkin, ett sen saa lämmitykseen, lämmitettyä mökin ja haettua puita niin tupaan kuin saunaankin, tupsahti mies pihaan. Ensin kiukutti, ett mitä se nyt tänne tulee, mutt nätisti se asian esitti, ett oli lähtenyt tuomaan mulle juomavettä, kun en muistanut kiukuissani ottaa mukaan :). Saunaan vähän haikuili, mutt lähti kuitenkin takaisin kotiin. Vähän jäi sellanen olo, ett ois se voinut mun kanssani sittenkin jäädä saunaan, mutt huomasinpa kuitenkin, ett pienikin huomaavainen ele miehen taholta pelasti mun illan. Paljon kivempi oli jäädä loppuiltaa itsekseen viettämään kun ei enää tarvinnutkaan olla kiukkuinen.

Mies tuli aamupäivästä mökille ja silloin toi mulle makkaran :LOL:. Saunominen illalla oli varsinainen extreme-kokemus -25 asteen pakkasessa, mutt siitä selvisin ja kun pääsin viimein takkatulen ääreen naukkailemaan lämmintä glögia alkoikin pian uni kutsua. Mutt kivaa oli :saint: ja nyt on sellainen olo, ett jaksaa taas vaikka mitä.. vaikka alkaa kotona tätä joulua purkamaan :snotty:.

On: Siinä määrin piinasi tänä aamuna oikean korvan tinnitus, ett omalta kohdaltani voin jo jännäämisen tältä kierrolta lopettaa. Olen nimittäin huomannut, ett tinnitus pahenee mulla aina siinä vaiheessa kun keltis rupsahtaa :(.
 
Roosamaria, Emily67 ja Onlydream onnea, ihanaa että näitä plussia tulee!
Täällä on taas rauhallista, ja pupusteltu riitaisten päivien paineet pois,
ei vain ota pirukaan selvää noista mun ovistesteistä.
Eilen se tikkuliuska näytti haaleaa viivaa ja tänään ei mitään. Ei hajuakaan oliko ovis vai ei.
Teitä on sitten täällä monta opettajaa, joskus mietin että tunnistaako joku meitä kun kirjoitellaan välillä kovinkin henk.kohta. mä en ainakaan voi sanoa ammattiani heti voisi päätellä kuka olen jos joku sattuisi tuntemaan.
Toisaalta mitä sen on väliä mitä muut ihmiset ajattelee, kävelkää naiset pää pystyssä sinne apteekkiin testi-ostoksille jos on tarvetta, jos jollakin on syytä juoruta yleensä ovat kateellisia kun oma elämänsä on tyhjää tai tapahtumaköyhää.....meillä on sentään elämää ja jotain mitä odottaa ja toivoa :)
 

Yhteistyössä