Vajaan vuorokauden olin poissa koneelta ja täällä on sitten taas jo plussattu :saint:.
Emily Onnea onnea onnea plussasta :flower: :hug:! Tunnustan tässä sitten samalla, ett opehan minäkin, mutt erkka. Selittää lyhyet työpäivät :kieh:.
Onlydream Sinä kiskaisit haamun lasiin? Mahtavaa, ihanaa, upeeta :flower: :hug:! Tää on ihan uskomaton ketju. Voiko täällä palstaillakaan raskautumatta?
Vauvatoive10 Ihanaa, ett joku osas muakin kaivata :saint:. Sulla ollut kränää miehen kanssa. Onneksi riita kuitenkin sovittu. Ei ole elo aina helppoa. Minä suutuin eilen miehelleni kun tuli töiden kanssa kotiin. Pakkasin kamani ja lähdin mökille sanaakaan sanomatta. Tuntui nimittäin, ett just repeen liitoksistani. Mökillä kun olin saanut autolle raivattua parkin, ett sen saa lämmitykseen, lämmitettyä mökin ja haettua puita niin tupaan kuin saunaankin, tupsahti mies pihaan. Ensin kiukutti, ett mitä se nyt tänne tulee, mutt nätisti se asian esitti, ett oli lähtenyt tuomaan mulle juomavettä, kun en muistanut kiukuissani ottaa mukaan
. Saunaan vähän haikuili, mutt lähti kuitenkin takaisin kotiin. Vähän jäi sellanen olo, ett ois se voinut mun kanssani sittenkin jäädä saunaan, mutt huomasinpa kuitenkin, ett pienikin huomaavainen ele miehen taholta pelasti mun illan. Paljon kivempi oli jäädä loppuiltaa itsekseen viettämään kun ei enää tarvinnutkaan olla kiukkuinen.
Mies tuli aamupäivästä mökille ja silloin toi mulle makkaran
. Saunominen illalla oli varsinainen extreme-kokemus -25 asteen pakkasessa, mutt siitä selvisin ja kun pääsin viimein takkatulen ääreen naukkailemaan lämmintä glögia alkoikin pian uni kutsua. Mutt kivaa oli :saint: ja nyt on sellainen olo, ett jaksaa taas vaikka mitä.. vaikka alkaa kotona tätä joulua purkamaan :snotty:.
On: Siinä määrin piinasi tänä aamuna oikean korvan tinnitus, ett omalta kohdaltani voin jo jännäämisen tältä kierrolta lopettaa. Olen nimittäin huomannut, ett tinnitus pahenee mulla aina siinä vaiheessa kun keltis rupsahtaa
.