onneksi olkoon
mur mur ultarasta ja arvoista minultakin. Täälä on kovin paljon tekstiä, kun en töissä ehdi katsella ja töiden jälkeen olen nyt vetänyt sellaiset noin kolmen tunnin päikkärit, niin on jo ilta, kun ehdin tänne. Kyllä sitä unta riittääkin =)
Iida-Karoliina , sinä kun kysyit niistä mahd. tuntemuksista, niin tuon unentarven voisi ehkä siihen laittaa. Ja palelu. Äsken olin suihkussa..niin apuva, en olisi millään tarennut olla siellä. Ja töissäkin palelen. Tässä on nyt kuitenkin muistettava, että nyt on pakkaset ja meillä kaikki töissä on puhunut kylmästä. Yritin kysellä muilta toivoen,että olisin ainoa, muina miehinä sanoin: " eikös ole kylmä". Ja kun vastaus oli että kyllä, niin kyllä minä petyin =)
Olisin niin halunut olla ainoa palelija! Mut on toi palelu jotenkin sellasta sisäistä...siis sellaista jatkuvaa....tiedä häntä. Tissit ei oo kyllä arat, ikävä kyllä. Kahvi ehkä maistui tänään oudolle. En juonutkaan aamulla. Lopetan heti, jos olen raskaana. En halua ottaa yhtään riskiä sen suhteen..vaikka ei se välttämättä aiheuta.
Mutta siis sellaista on ollut ja hermot myös aika kireät.
Tässä kun on näistä ukoista haasteltu, niin täytyy vielä lisätä pökköä pesään, että meilläkin on nyt aika kireetä. Mä olen niiiiin loukkaantunut mun mieheeen, kun olen joutunut niin usein tekemään lumityöt. Kun en mä viitsi katella lumikinoksia pitkin päivää kulkuväylällä :headwall:
Ärsyttää välillä niin, kun toisella ei ole tämä siisteyssilmä muutenkaan samalla tasolla kuin minulla.
mur mur, ehkä sun miehesi innostui nyt vaavista, kun akunkin kipaisi hakemassa =)
No, lopettelen taas vähäksi aikaa.
Niin, ja välillä on olevinaan sellainen turvonnut olo,..mutta olen niin monesti luullut olevani raskaana, että en ihmettelisi hirveästi, vaikka se täti pyrähtäisi.
En kyllä uskalla testata, ellei täti jätä taloamme väliin. Joten odotan vielä nämä noin viisi päivää ainakin. Ja jos ei tätiä näy, niin sitten saa paikallinen apteekki puhumisen aihetta