40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Mur-mur Hyvä juttu kun auto suostui liikkeelle ja taisipa tietää "hänkin" että tärkeä meno oli teillä, kun niin innoissaan pärähti käyntiin =)

Peukutan aivan täysillä että Hcg arvo olis super hyvä..Ja onhan se sitä kun noin hyvät kuvat on vauvin alusta saatu.
Onnea vielä kerran Toivottelen :flower: :heart:
 
Emily67 Toivotelen viivojen vahvistumista r-testiin. Minusta kyllä tuntuu että raskahana olet sinä..Eihä noita haamuja voi moniin perättäisiin testeihin tulla ilman sitä, vai voiko? Kovaa ainakin peukutan vauvan tulon puolesta tietenkin..Jännään aivan kamalasti täällä sinun puolesta. :heart:
 
Rinja Uskaltaisinko huomen aamusta testailla, empä vielä tiedä..Voi olla että vasta maanantaina testaan jos ei täti oireita olis silloin tai sittenhän se on "selvä pyy" jos täti jo kyläilee maanantakina ja testit säästyy hamaan tulevaisuuteen.. :(
Ei juuri mitään oireita suuntaan eikä toiseen. Pikku nippailua silloin tällöi alavattalla, Mutta kaipa minulla se voi olla aivan varmaan täti oire.. :/
Mikä tilanne sinulla on, Oireita/ ei oireita??
 
Elikkäs..miun arvo oli 4875..oli lääkärinkin mielestä oikein hyvä.
..ja ainakin kun kattoopi tuosta taulukosta..

hedelmöittymistä/viim. kuukautisista
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500..pitkä on vain tuo haitari tässähin..

..tuli paljon parempi mieli nyt ..nyt vain sitä 18.1 ultraa odottelemaan..juu ja niitä r-oirehia

.. jään jännityksellä odottelemaan niitä teidän super :heart:+:heart: r-testeihin!!!!:wave:

mur-mur ja pieniäinen 6+0:heart:
 
onneksi olkoon mur mur ultarasta ja arvoista minultakin. Täälä on kovin paljon tekstiä, kun en töissä ehdi katsella ja töiden jälkeen olen nyt vetänyt sellaiset noin kolmen tunnin päikkärit, niin on jo ilta, kun ehdin tänne. Kyllä sitä unta riittääkin =)
Iida-Karoliina , sinä kun kysyit niistä mahd. tuntemuksista, niin tuon unentarven voisi ehkä siihen laittaa. Ja palelu. Äsken olin suihkussa..niin apuva, en olisi millään tarennut olla siellä. Ja töissäkin palelen. Tässä on nyt kuitenkin muistettava, että nyt on pakkaset ja meillä kaikki töissä on puhunut kylmästä. Yritin kysellä muilta toivoen,että olisin ainoa, muina miehinä sanoin: " eikös ole kylmä". Ja kun vastaus oli että kyllä, niin kyllä minä petyin =)
Olisin niin halunut olla ainoa palelija! Mut on toi palelu jotenkin sellasta sisäistä...siis sellaista jatkuvaa....tiedä häntä. Tissit ei oo kyllä arat, ikävä kyllä. Kahvi ehkä maistui tänään oudolle. En juonutkaan aamulla. Lopetan heti, jos olen raskaana. En halua ottaa yhtään riskiä sen suhteen..vaikka ei se välttämättä aiheuta.
Mutta siis sellaista on ollut ja hermot myös aika kireät.
Tässä kun on näistä ukoista haasteltu, niin täytyy vielä lisätä pökköä pesään, että meilläkin on nyt aika kireetä. Mä olen niiiiin loukkaantunut mun mieheeen, kun olen joutunut niin usein tekemään lumityöt. Kun en mä viitsi katella lumikinoksia pitkin päivää kulkuväylällä :headwall:
Ärsyttää välillä niin, kun toisella ei ole tämä siisteyssilmä muutenkaan samalla tasolla kuin minulla.
mur mur, ehkä sun miehesi innostui nyt vaavista, kun akunkin kipaisi hakemassa =)
No, lopettelen taas vähäksi aikaa.
Niin, ja välillä on olevinaan sellainen turvonnut olo,..mutta olen niin monesti luullut olevani raskaana, että en ihmettelisi hirveästi, vaikka se täti pyrähtäisi.
En kyllä uskalla testata, ellei täti jätä taloamme väliin. Joten odotan vielä nämä noin viisi päivää ainakin. Ja jos ei tätiä näy, niin sitten saa paikallinen apteekki puhumisen aihetta
:LOL:
 
Vielä tarkennusta päivitykseen: mun kp on tännään kai 18, kun täti kävi viimeksi 22.12 siis aloitti vierailunsa =) Tuli jouluksi kylään!
Huomasin tuossa, kun katselin sitä vanhaa kadonnutta kalenteriani. Olin arvannut kiertopäivät oikein eli sen 24. Mutta nyt mun täytyy siis odottaa päivä enemmän kun kp siis nyt se 18 vasta. TAi onhan se kohta jo 19. Mutta iski heti epäilyskin, että voiko olla r-oireita näin aikaisin...ai niin sellainenkin pikku oire vai mikä lie. Mua itkettää monet asiat. Esim. eilen kun katsoin Suurinta pudottajaa, niin alkoi itkettämään sen tyttären ja isän suhde siinä. :)
No, nyt tässä alkaa oikein haaveilemaan, parempi olla iisisti, ettei liikaa pety, jos ei ole..no katsotaan.
Plussia ja muuta. Enköhän mä kohta katsele tänne, kun olen nyt kerta herännyt.
 
:heart: :heart: :heart: Oi te kaikki ihanaiset - sydämellinen ja lämmin kiitos kaikista onnitteluista, tsemppauksista, peukutuksista ja mukana jännäämisestä :heart: :heart:

Nyt taidan uskoa, että plussasin tänään - iltapäivällä töistä tultuani lirautin ihan tavalliseen predictoriin ja vaaleanpunaista viivaa tuli =) =) =) ei tietenkään yhtä vahva kuin kontrolli mutta ei mikään haamu enää (jopa mieskin näki ;) ) Olen ihan hirmu jännittynyt!!!!!!!!! Tuhruvuotoja ei tullut enää tänään, ja nyt illasta oli pientä pahoinvointia ja pahaa makua suussa. Toivottavasti pikkuinen pysyy menossa mukana, sillä työ on mulla aika vauhdikasta tunnista toiseen siellä teinien keskellä........ Maanantai-aamuna pirautetaan neuvolatädille.

Mur-mur Ihanaa, että ultrassa näkyi kaikki olevan hyvin ja kiitos kuvista jotka laitoit meille tänne palstalle :heart:

Lueskelen iltasella lisää teidän viestejä, nyt lapset haluu koneelle.....

Plussaisia tuulia ++++++++ :whistle: puhaltelee

-emily-
 
Meillä on ollut mega-riita miehen kanssa ti-ke-to joten olen ollut ihan kriisissä ja en ole käynytkään koneella.
Mulla kierron päivä 17 menossa.
Olen tehnyt ovistestejä liuskalla (vai tikku..) kp 10 lähtien, ja olen ihan pihalla.
11-12 näytti jotakin aivan haaleaa tuskin havaittavaa, muut päivät ihan negaa, tänään kp 17 taas näyttää jonkinlaista haaleaa viivaa, ei yhtä vahvaa kuin kontrolliviiva.
Mulla oli se hiiva ja olen ollut aivan limaton ja kuiva, ihan ihme kierto, nyt on ihan vähän sitä normaalin tuntuista ovislimaa tullut paperiin tänään.
Joko tästä tulee joku yli 35 päivän kierto, on mulla sellaisiakin joskus ollut, tai sitten en ovuloi nyt ollenkaan.
Kiitos Iida-Karoliina että kaipasit mua, on ollut tosi kurja viikko.
 
Olin tässä lähes parin viikon lomareissulla koko perheeni kanssa, enkä tietokoneelle ehtinyt.
Hurjat kiertopäivät on tuolla listalla mulla, mutta jos plussannut olisin, sitten kyllä olisin aikaa löytänyt sen verran, että ilouutinen kertoa.

Minä otin tädin vastaan 28.12., joten nyt on kp 12. Eilen oli aikamoisia ovistuntemuksia, mutta minä istuin vain netissä lukemassa teidän kuulumisianne, enkä ehtinyt tallettelemaan simppoja :eek: . Toisaalta en ole nyt niin kuumeillutkaan, ei haittaa, vaikken tässä kierrossa plussaakkaan.

Valitettavasti en nyt muista, ketkä kaikki ovat plussanneet mur-murin jälkeen, enkä pääse ed. sivulle katsomaan. Tältä sivulta näen emilyn ilouutisen :heart: , onnea :flower: !! Kaikille muillekin plussanneille onnea :heart:!
 
älä kiltti päivittäjä laita mua dpo listalle, kun en itsekään tiedä missä mennään. Koitan vielä huomenna mitä se liuska näyttää.
Eilen tapahtui sellainen ihme että mies pyysi anteeksi ja sanoi että ei kestä enää olla erossa ja päätä särkee ja sydäntä kivistää ja.........tänään sain seksiä nyt illansuussa kun lapset on käymässä kaverilla joten olispa se ovis nyt tuloillaan.
Yleensä riidat on päättynyt niin että minä itken ja yritän puhua ja selvittää, nyt olin niin loukkaantunut miehen puheista ja asenteesta että ajattelin että mieluummin kuolen kun puhun sille.
 
vauvatoive10 Mukavaa kun nyt jaksoit palailla luoksemme..kyllähän tuossa ehti jo kaivatakkin :hug: Hyvä juttu kun riitaa olette saaneet selvitettyä, ja sovintoa tehtyä siellä. Simppojakin talletettu :D
Juu, joskus nuo kierrot voi mennä sekaisin monesta eri systä, me naiset ollaan kai niin rakennettu että kaikki kun vaikuttaa kaikkeen ja kiertoonkin voipi riidat tahi hiivat, tahi matkat tai vain jännitys, tehdä tepposet. Jospa se ovis sieltä nyt löytyisi =)
Joskus on parempi antaa hiljaisuuden puhua, ja antaa jörö miehen miettiä tovi ja vielä tovi kun se miettiminen joskus tuppaa kestämään. Kun ovat rauhassa miettieet niin saattavat jopa osata alkaa itsekkin sovittelemaan..Näin Yleisellä tasolla tuumin :/
 
Rinja Hyvältähän nuo oireet sinulla kuulostaa, Nyt jännätään sitä, jospa +++++++ Pärähtäisi siihen testiin, jonkun päivän päästä.
Ja se palelu se on erilaista, tai itsellä on ollut se tunne että juuri siitä huomaa, et mitä tämä nyt on kun on sellainen erilainen olo kokonaan. Juupa, minulla kaikenlaisia oireita ollut aiemmin ja en omiin oireisiin nyt haluakkaan uskoa. Nythän minulla ei kyllä juurikaan oireita olekkaan. Voispa hetkeksi unohtaa koko jutun ja sitten vain viikon päästä muistais että eipä täti tullutkaan ja testissä sitten tuo maaginen viiva olisi :LOL:
 
Mur mur :'( :heart: ihana kuva. =)
Minä istun takkatulen äärellä, lasi punkkua ja kuppi kuumaa kaakaota. Sekä lämpimiä juustoleipiä. Ostin uuden Vauva-lehden ja siinä ihana artikkeli Lisää vauvoja, entä jos vauvakuume ei lopu? :) :heart:
Kaikki lapseni ovat jo pari tuntia nukkuneet. Äitipä vaan ei vielä malta mennä nukkumaan. Ensin pitää odottaa kuulumisia Japanista. :heart:
 

MamaStellakuulostaa niin mukavalta tuo takkatuli , punkku ja kaakao. Ihana viikonlopun idylli.
Iida- Karoliina, testaile ihmeessä viikonloppuna jos sulla on herkkiä testejä. Eihän ne lopullista vastausta anna. Jos mulla sellaisia olisi, varmaan testaisin. Mutta paras etten hanki...niin kiva tässä toisia usuttaa testailemaan, kun itse ei uskalla...
Täytyy sanoa, että jotenkin helpottaa lukea teidänkin miesten mörököllimäisisä piirteitä. Välillä mietin, että olenko ainoa, joka törmää näihin ongelmatapauksiin :headwall: :)
Telkkua katselen ja ihmettelen. Niin, mullahan on vielä viikko tädin mahdolliseen tuloon, eli kyllä tässä on vielä odottelemista. No, kuullaan taas.
 
Se hyvä puoli on kun asuu Helsingissä että kukaan ei tunne eikä tarvi miettiä mitään kun ostelee testejä. Olen itsekin pieneltä paikkakunnalta kotoisin joten tiedän sen juoruamisen ja tunteen kun kaikki tietää kaikkien asiat.
Loputkin tunteet siitä "mitä muut minusta ajattelevat" lähtivät avioliittoni myötä, olen tottunut ja tullut immuuniksi katseille ja paskanjauhannalle, olen käynyt siihen koulun nimeltä " vanhemman naisen elämää nuoren mustan miehen kanssa".
Oli alkuun hämmentävää se tuijottelu ja tuttujen ja puolituttujen supina.....nyt en enää huomaa mitään tai en välitä. Onneksi näytän vähän nuoremmalta ja mies on iso karpaasi joten ikäero ei aivan paista läpi.
 
Miehistä ja onnesta, aina se vaan on vähän vaikeaa.
Ex-mieheni, Suomalainen ja samanikäinen, jaksoi aina vihjailla että olen liian lihava.
Ravasin painonvartijoissa ja laskin pointseja ja paino jojotti yhtä 5-10 kg edestakaisin monta vuotta.
Nykyinen mieheni sanoo että voisin vähän lihoa, ihailee isoa peppua, ja tunnen itseni ihan pieneksi hänen kainalossaan, saan maata vaikka sohvalla päällä tv:tä katsellessa ja mies sanoo että on ihanaa kun naisella on vähän reittä ja peffaa.
Mun miehen heikko kohta on temperamentti, on niin hemmetin äkkipikainen kun suuttuu.
Jokaisessa ihmisessä on hyvät ja huonot puolet, voi kun aina pystyttäis juttelemaan ja sopimaan asioista, riiteleminen on niin tyhmää.
Painojuttu tuli mieleen kun luin monen laihdutusaikeista, nyt kun en stressaa painostani se on vakio ja tunnen oloni sen suhteen hyväksi. Syön hyvin mutta en liikaa, ei tee mieli ahmia.
 
Älyttömän ihanaa että mur-murultrassa kaikki hyvin kuvia en saanut vielä auki mut yritän päivemmällä uudestaan.

emily kovasti onnea :heart: :flower:

on:tuhruttaa vielä ja nyt kp 29 jännittää että mitä tuleman pitää että tulisiko tässä tehtyä "mur-murit" eli eilen tuli hieman veren sekaista pyyhkiessä mutta ei siteeseen asti ja nyt pyyhkiessä pientä tuhrua,alavatsa kipuilee ja nyt palan tunne kurkussa.Testin ostoon lähtemistä mietin,uskallanko taas sen negan nähdä :/ toisaalta jos tärppi olisi käynyt luulisi jo näkyvän mutta mutta..odottaako vai ei..

Muiden kirjoituksiin vastailen myöhemmin kunhan jerkeän ne lukemaan :wave:
 

Yhteistyössä