40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Ottis, rakkaus on vaikea laji.
Kunpa se olisikin niin yksinkertaista, totta kai panis miehen ulos ja vaihtoon.
Mutta kun rakastaa toista todella paljon, välillä vain on vaikeaa kun tulee riita tai mykkäkoulu,
miten siitä selvitä, varsinkin jos toinen ei halua puhua tai nähdä mitään vikaa itsessään.
Minäkin tiedän että haluan vauvan vain tämän miehen kanssa,
jos erotaan en halua vauvaa, en siis halua vain vauvaa vaan tämän miehen lapsen. Yksinkertaista.
 
vauvatoive10 siitä tunnistamisesta...se on tosiaan pikkupaikkakunnalla sellaista et helposti tunnistaa. Minä asustelen myös pienellä paikkakunnalla ja töissä olen ihan takahikiällä :LOL: . Minä alun perin tutustuin tähän palstaan sitä kautta että ystäväni, joka oli tehnyt sijaisuuksiani, oli huomannut palstaillessaan tutun ihmisen joka samassa paikassa töissä mun kanssa:eek: . Hänen nikkinsä oli väännös omasta etunimestä ja oli helposti tunnistettavissa. Minä sitten uteliaana ekaa kertaa tulin kaksplussan palstalle ja tunnustan lukeneeni hänen kommenttejaan kun hän ihan avoimella puolella viestitteli (olivat hyvin henk. kohtaisia). Eihän me siitä eteenpäin mitään kerrottu eikä hänellekään kerrottu että tunnistettu ollaan mutta paljon mahdollista että joku tunnistaa...Voihan se olla että kyseinen henkilö onkin tunnistanut minut ja lueskelee iltojensa iloksi mun "salaisuuksia" täällä ja minä hölmö vaan kuvittelen ettei kukaan tiedä mitään :LOL: Niin ja samalla koukutuin itse tänne palstalle :LOL: .
 
Kiitos vielä kaikki ihanaiset onnitteluista :heart: :heart: :heart:

Ja kiitos Oivikki päivityksestä myös ja lähettämistäsi hyvistä ajatuksista , toivottavasti onni on myötä ja plussa säilyy....melkoisesti jännittää ja mietityttää nämä ekat kriittiset päivät tarraako pikkuinen kunnolla kiinni...
 
Ottiskin sivistystoimessa - loistavaa! :D Meitähän on melkoinen poppoo täällä =) Olen kyllä kade noista lyhyistä työpäivistä-meillä tuppaa nykyään venymään tonne neljään asti harva se päivä.... :headwall:
 
Ottis
Emily67 Mun täytyy tunnustaa, ett minä liukenen työpaikalta aina heti ja välittömästi kun työaika päättyy, mutt toisinaan on sitten pakko tehdä hommia kotona, mutt mieluummin täällä kuitenkin :saint:.

Mua myös välillä askarruttaa jos joku mut tunnistaa, mutt toisaalta, se joka täällä roikkuu on itsekin vähän samalla asialla, ettei sen puolteen haittaa :p.
 
Kaunis kiitos Oivikki Onnitteluistasi :)..ja muillehin jos en ole muistanut..sama pää kun kesät talvet.. :D

Vedin napaani kalakeitto, oliskohan ihan uponna kahden edestä..:p ..olo toooosiiii ähky!!!:x
..ei ole mukamas nälän tunetta ja sitten kun alat syömään, ei loppua meinaa tulla..tällä tavoin on painoa kohta lisää usiampi kilonen:eek: ..ja verensokerit jossain pilvissä..

Kovasti plussa onnea kaikille:wave:..siellä jo kohta taas testejä rapistellaan:heart:..
 
Upeaa, että uudet plussat vain vahvistuu :hug: . Nyt onkin paljon jännäämistä monilla tulevina päivinä! Emilyä voi jo ainakin reilusti onnitella :flower: :heart:

Ite tietysti jännään ainakin vielä yhen viikon tuleeko sittenkin menkat. Tietysti toivois, että tulis heti pois, eikä vasta joskus kymppiviikolla niin kuin aiemmin, siis jos on tullakseen. Voi kuulostaa pessimistiseltä, mutta oikeesti pelkään, toisaalta oon onnellinenkin. Tänään ollut kova päänsärky, enkä edes särkylääkettä viitti ottaa.
 
Roosamaria Minua myös varmasti jännittää ensi viikolla töissä, pysyykö tilanne samana....Olen ajatellut ihan samalla tavalla, että jos se on sieltä pois tullakseen niin mieluummin heti eikä myöhemmin.... Kunpa osaisi ottaa rennosti :/ no, heräsin just päikkäreiltä niin se puoli varmaan jo hoidossa :LOL: Huomenna on pienen kävelylenkin vuoro!
 
Onlydream Peukut ja ukkovarpaatkin pystyssä haamun vahvistumisen puolesta. Kyllä sinullekkin tuota omaa tuhisijaa niin toivoisin =)

En testaillut vielä. Tämä aamu meni niin pitkään nukkuessa että en vain viitsinyt. Jotenkin rauhallinen olo koko testailun suhteen nyt,että ei kiire lainkaan. Ja tietääpä tuon sitten, luulisin että viimeistään maanantaina, tarviiko testailla olleskaan. Mitään tuhruilua ei ole vielä, minullakin kun yleensä ilmoittaa täti tulostaan päivää tahi kahta ennen tulostaan.
Tosin tuo että jo vain on tuhruja ja pikku vuotoa testaisin. Koska kokemuksen mukaan voipi kuitenkin ollakkin raskaana. =)
 
Eihän se toisaalta kovin kivaa ole jos joku tunnistaisi luettuaan juttuja. Jos vielä on kovin henkilöhohtaisia tullut kirjoiteltua. Tosin eipä sitä kai ihan sellaista kirjoittelis jota ei voisi myös muille jotka samassa tilanteessa on, voisi kertoa. Toivottavasti, asiaa ymmärtämättömät eivät lukisikaan :LOL:

Hauskaa että tänne on noin monta ope-ihmistä eksynyt. teilläpä paljon yhteistä myös ammatinpuolesta. Tosin kun itsellä on teini, kaipa yhteistä myös sillä saralla. Teinithän on niin mukavia. Meidän teini sain niin hyvän torkan, kiitos pitkäpinnaisille opeille, kun jaksavat opettaa tätä aikuisuutta kohti vaeltavaa ihmisjoukkoa =)
 
Hei!

Minä en ainakaan naura kenenkään jutuille. Kirjoitukset toki voi olla hauskasti kirjotettuja ja kirjoitustyylille voi hymyillä mutta ei kenenkään elämän asioille! Itse kirjoitan omalla nimelläni, asenteella, aivan sama jos joku hupinsa minun asioistani saa. Toki joku muu ei halua esim henkilökohtaisista asioistaan yleisesti puhua, silloin on hyvä kätkeytyä nikkinsä taakse, ymmärrän sen toki!

Mukavaa iltaa ja plussapuhureita!

Annekristiina
 
Määki oon ope (amk) ja mulle sattuki tosi nolo/hassu tapaus, kun olin ennen joulua ostamassa Prismasta ovistestejä. Toki siellä korissa oli muutaki. No menin kassalle ja hoksasin, että siinähän oli mun opiskelija (parikymppinen mies) ja rupesin lastaan tavaroita hihnalle kunnes muistin ne ovistestit!!! Ei muuta ku tavarat takas koriin ja mutisin, että torttutaikina unohtu ja kipitin tieheni :LOL:
 
No juu, arvatkaas mikä minun ammattini on...? Opepa hyvinkin! :wave: Tämäpä on hauska ilmiö!
Liki päivittäin täällä lueskelen, vaikka nykyään harvemmin kirjoittelen.
Kovasti :heart: -lämpöisiä onnitteluja teille, jotka olette jo hedelmällisyytenne todistaneet! Upeaa!
Itselläni kp10. Ovista en nyt tikuttele, mutta simpat on aamuyöstä pantu oman navan alle talteen. :)
Tuli mieleeni kysyä, muistaako joku muu täällä pitempään roikkuneista Matsalun? Hän on usein käynyt mielessäni. Tietääkö joku mitä hänelle kuuluu? Päätyikö hän lahjasoluhoitoon?
Ihan mahtava tuo happihypyn tilanne kaupassa! :LOL:
Voikaapa hyvin! t. ikiemo
 
Moi Ikiemo!

En tiedä muistatko mut (mä kans täällä palstalla olin kauan), mutta kyselit Matsalusta, siellähän me tavattiin uudelleen "lahjasolupalstalla" vähään aikaan ei ole siellä Matsalusta kuulunut...viimeksi syksyllä.

- Minni
 
Totta puhutte, toisaalta ihanaa kun saa olla anonyymi niin ei tarvi stressata kun kirjoittaa välillä mitä päähän pälkähtää, saa antaa tajunnan virrata vapaasti.
Miehet ainakin vois olla noloina kun kirjoitellaan niidenkin tekemisistä. Parempi ettei tiedä koko kansa ketä ollaan.
Hyvä ettei meillä ole täällä ketään palstahäirikköä, olen kuullut että ne pilaa monet keskustelupalstat.
Iida-Karoliina, se voi olla hyvä merkki että sulla on rento ja hyvä olo , ei tee mieli testailla, noin se pitäis kai mennäkin ellei menkat selvästi myöhässä, lopputuloshan on se mikä on siitä huolimatta teki testiä tai ei.
 
Heh, sillä aikaa kun sinä Minni kirjoittelit täällä, minä kävin bongaamassa sinut juuri tuolta odottajien puolelta. =) Suuret onnittelut sinulle ja hurjasti kaikenlaista onnea matkaasi! t. ikätoverisi ikiemo
 
Kiitos vauvatoive10 plussa toivotuksista =) Laitoin saunan lämpiämään ja kohta jo istun lauteilla ja nautiskelen vain olemassaolon ihanuudesta :saint:
Toivon myös sinulle ihan lähi aikoina sitä plussaa, olishan se mukava myös olla todistamassa sitä että sterilisaation jälkeenkin voi raskautua ja 40+ iässä.. :D :saint:
 
Ottis
Happihyppy Hauska toi sun juttus ovistestien ostosta :LOL:. Varmaan pitänyt hetki miettiä miten tilanteesta livahtaa. Mutt toisaalta, tuskinpa ne ainakaan isompien markettien kassoilla joutavat asiakkaitten ostoksia syynätä. Tai no.. nuorena olin yhden kesän kassana ja vieläkin aina yhden miehen nähdessäni muistan, miten hän nolosteli kovin la-aamuna kun tuli hakemaan kondomeja :kieh:.
 
:LOL: mutta minäkin ope, vaikka tällä hetkellä olen reksin hommissa. Ollut sekä teinien että nuorten aikuisten (AMK) kanssa noin 20 vuotta.

Murmur ihanat uutiset sinulla. Onnittelut.

Emily ja Roosamaria taisi myös plussata. Onnittelut teillekin.

Minulla tilanne edelleen tosi sekava. Haamuja pukkaa, muttei selkeitä plussia.
Tänään rohkenin apteekiin ja testasin apteekin omalla JA punainen haamu siellä kökötti. Mur-mur vielä vannoi sen testin nimiin avattuani sivuston.

Viiva hailu, mutta selkeästi punainen. Eilen testasin k-kauppojen vastaavalla oriola preg-check testillä ja siihen tuli myös haamupunaa....

No malttia on valttia ja plussa puhuria kaikille.

mimmimamma
 
Mimmimamma toivottavasti vahvistuu haamu + ja niinhän se apteekin oma on kuulemma hvyä.

Mur-Mur kiitos =)

Ikiemo Minä myös olen miettinyt tässä vuoden vaihteessa matsalua.

Minni onnittelut raskaudesta, teitä käyn sillä odotuspuolella lukemassa.
 
No, niin..Mietinkin että pakko olla noin monen opettajan joukossa, rehtorikin :LOL:

Ihanaista iltaa niin opet, rexit ja kaikki raskautuvaiset :heart:!

Olette kyllä huippu porukka, toivottavasti siirrytte kaikki tuonne masunkasvatus puolelle, ja " tiiminne" pysyy kasassa seuraavat yhdeksän kuukauttakin !

terkuin,
taustailija, valmentaja
 

Yhteistyössä