Pidätte kyllä yllä niin kovaa kirjoitustahtia, että laiska palstalainen tippuu täysin kyytistä jo muutamassa päivässä...! :xmas: Työurillekin näköjään on keskustelut luisuneet
Jaa, että opejen seurassa... Yläkouluaikojen pahin pinnari ilmoittautuu :wave: Sittemmin meikäkin teki sijaisuuksia ja veti erinäisiä kursseja, mutta päätyi ihan toiseen suuntaan. Työni takia toki joskus kouluillakin käyn :kieh: Varsinkin teineistä tykkään, mutta lasten kanssa en osaa olla luonteva, tai siltä ainakin tuntuu B)
Tänne näyttää plussiakin paukkuneen, joten isot onnittelut
emily ja
roosamaria! Ja
mimmimamma!!! Vai olet sinä reksi =) Jopas nyt. Se onkin aika vastuullinen homma se. Tarvitaan hyviä hermoja, rautaista otetta, mutta myös lempeyttä :xmas: Reksi, jota eniten "elävässä elämässä" kunnioitan, on myös hyvin äidillinen hahmo, vaikka ei siltä tosiaankaan päällepäin näytä :heart:
Tuosta anonyymiudesta. Jos se olisikin niin, että vain te, jotka täällä kirjoittelette, olettekin ainoita jotka näitä juttuja lukee, niin tottahan tekisin paljastuksia :xmas: Mutta näissä olosuhteissa vaalin mieluummin anonyymia tilaani :saint: Vaikka olisi kyllä kiva, kun voisi kirjoittaa avoimemmin muustakin elämästä kuin vauvahaaveista. Esim. jollakulla on täällä eläimiä, en muista kenellä. Lämmitti lukea ajatuksia niiden hoivaamisesta. Itselläkin niitä on, ihan kiitettävä määrä :kieh: Kyllähän niiden hoivaaminenkin tiettyä lohtua tuo. :heart:
happihyppy Tosiaan hauska tuo ovistestisuhaus
Tuli kyllä mieleen, että olisko se parikymppinen kumminkaan tajunnut, mitä ne testit oli
Ainakin Sittareissa on aika huomaamaton se pakkaus, mikä on myynnissä. Siinä ei päällä lue suurella, että OVULAATIOTESTI tai RASKAUSTESTI
Onneksi ei. Mun on pakko myöntää, että joskus nolottaa ostaa noita testejä, ja olen kyllä varmistellut, ettei perääni jonossa ole tulossa ainakaan tuttuja
Taidan olla tosi skitso |O
mur-mur ja
erka Oli tosi mukava lukea, että kaikki menee hyvin! Mur-murilla ihana ultrakuva :heart: Muuten, jossakin vanhassa pinossa kirjoitit joistain tipoista, mitä olit käyttänyt. Dr. jotain...? Se oli se pino, jonka häntä ei mulla ainakaan enää auennut. Mitäs ne olivatkaan? Jospas kokeilisi. Mulimenia olen joskus käyttänyt, mutta sitä ei näemmä enää saa mistään kotomaasta. Vai tietääkö joku, saako, paitsi siis ehkä tilaamalla ulkomailta. Joku neuvoi syömään kiwi-hedelmiä, sitä täällä nyt yritän. Paremman makuisia, kuin kamalanmakuiset greipit :x
Iida-Karoliina ja muutkin, testivaihetta odottelevat, plussaonnea!
Ottis Hyvä tempaus tuo, kun häippäisit mökille. Se taisi herätellä miestäsi, kun se niin nopsaan ampaisi perääsi.
Monet kerrat on ollut sama mielessä kun kotona on tunteet oikein kuumenneet, että nyt menen mökille. Mutta aina se on jäänyt. Mökki on kohtuulähellä, mutta siellä on nyt kylmää ja pimeää, joten takuulla tulis orpo olo yksin. En minä ihmisiä pelkää, mutta vanhassa talossa narahtelee ja kuuluu kaikenlaisia ääniä varsinkin näillä keleillä, ja se saa mielikuvituksen laukkaamaan.
onlydream :hug:
Mutta nyt ei muuta kuin saunan lämmitykseen ja eläimille iltamuonat :kieh: Mukavaa viikonvaihdetta joka pirttiin!