40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Kiitos kaikille peukuttelijoille,mutta taitaa tämän hetken haamun haave mennä tädin mukana,nyt illasta tuhrua enemmän jo tullut :ashamed: huomenna sitten viisaampi asian osalta..

Arvatkaas täältäkin ammattia??? :wave: :wave: ope myös mutta tuolta urhelupuolelta,eli ratsas. opettaja.En kuitenkaan sitä tällä hetkellä leipä työkseni tee, oma yritys miehen kanssa palvelualalla tällä hetkellä, sen vuoksi nämä aitiyslomat on ollut aika kimuranttisia järjestää,tähän asti on menny ok mut tätä kolmokkia miettiessä ollaan aivan tyhjän päällä,mut optimisti kun olen kaikki järjestyy :whistle:

mimmimammahaamuillaan yhdessä :wave: :wave: :heart:
 
mur-mur kiitos linkistä mistä testejä tilata,jos huomen täti kurissa niin menen ja paukautan sinne lähi apteekkiin olis siellä kuka tahansa,sitä vaan itte aattelee että joku kattoo mitä ostaa ja siitä sitten jourut eteenpäin laukkaamaan..
Ollaan me keskenään melkein naapuri "pitäjistä"mie 200km pielisen rannanlta. Kuopuksen kummit asuu kuopiossa,Petosella,siellä heillä käydessä on KUopio vähän tutuksi tullut.

Ihanaista odotuksen jatkoa siulle :heart:
 
Pidätte kyllä yllä niin kovaa kirjoitustahtia, että laiska palstalainen tippuu täysin kyytistä jo muutamassa päivässä...! :xmas: Työurillekin näköjään on keskustelut luisuneet :whistle: Jaa, että opejen seurassa... Yläkouluaikojen pahin pinnari ilmoittautuu :wave: Sittemmin meikäkin teki sijaisuuksia ja veti erinäisiä kursseja, mutta päätyi ihan toiseen suuntaan. Työni takia toki joskus kouluillakin käyn :kieh: Varsinkin teineistä tykkään, mutta lasten kanssa en osaa olla luonteva, tai siltä ainakin tuntuu B)

Tänne näyttää plussiakin paukkuneen, joten isot onnittelut emily ja roosamaria! Ja mimmimamma!!! Vai olet sinä reksi =) Jopas nyt. Se onkin aika vastuullinen homma se. Tarvitaan hyviä hermoja, rautaista otetta, mutta myös lempeyttä :xmas: Reksi, jota eniten "elävässä elämässä" kunnioitan, on myös hyvin äidillinen hahmo, vaikka ei siltä tosiaankaan päällepäin näytä :heart:

Tuosta anonyymiudesta. Jos se olisikin niin, että vain te, jotka täällä kirjoittelette, olettekin ainoita jotka näitä juttuja lukee, niin tottahan tekisin paljastuksia :xmas: Mutta näissä olosuhteissa vaalin mieluummin anonyymia tilaani :saint: Vaikka olisi kyllä kiva, kun voisi kirjoittaa avoimemmin muustakin elämästä kuin vauvahaaveista. Esim. jollakulla on täällä eläimiä, en muista kenellä. Lämmitti lukea ajatuksia niiden hoivaamisesta. Itselläkin niitä on, ihan kiitettävä määrä :kieh: Kyllähän niiden hoivaaminenkin tiettyä lohtua tuo. :heart:

happihyppy Tosiaan hauska tuo ovistestisuhaus :LOL: Tuli kyllä mieleen, että olisko se parikymppinen kumminkaan tajunnut, mitä ne testit oli :whistle: Ainakin Sittareissa on aika huomaamaton se pakkaus, mikä on myynnissä. Siinä ei päällä lue suurella, että OVULAATIOTESTI tai RASKAUSTESTI :LOL: Onneksi ei. Mun on pakko myöntää, että joskus nolottaa ostaa noita testejä, ja olen kyllä varmistellut, ettei perääni jonossa ole tulossa ainakaan tuttuja :LOL: Taidan olla tosi skitso |O

mur-mur
ja erka Oli tosi mukava lukea, että kaikki menee hyvin! Mur-murilla ihana ultrakuva :heart: Muuten, jossakin vanhassa pinossa kirjoitit joistain tipoista, mitä olit käyttänyt. Dr. jotain...? Se oli se pino, jonka häntä ei mulla ainakaan enää auennut. Mitäs ne olivatkaan? Jospas kokeilisi. Mulimenia olen joskus käyttänyt, mutta sitä ei näemmä enää saa mistään kotomaasta. Vai tietääkö joku, saako, paitsi siis ehkä tilaamalla ulkomailta. Joku neuvoi syömään kiwi-hedelmiä, sitä täällä nyt yritän. Paremman makuisia, kuin kamalanmakuiset greipit :x

Iida-Karoliina ja muutkin, testivaihetta odottelevat, plussaonnea!

Ottis
Hyvä tempaus tuo, kun häippäisit mökille. Se taisi herätellä miestäsi, kun se niin nopsaan ampaisi perääsi. :) Monet kerrat on ollut sama mielessä kun kotona on tunteet oikein kuumenneet, että nyt menen mökille. Mutta aina se on jäänyt. Mökki on kohtuulähellä, mutta siellä on nyt kylmää ja pimeää, joten takuulla tulis orpo olo yksin. En minä ihmisiä pelkää, mutta vanhassa talossa narahtelee ja kuuluu kaikenlaisia ääniä varsinkin näillä keleillä, ja se saa mielikuvituksen laukkaamaan. :eek:

onlydream :hug:

Mutta nyt ei muuta kuin saunan lämmitykseen ja eläimille iltamuonat :kieh: Mukavaa viikonvaihdetta joka pirttiin!
 
Nyt niin raukea ja hyvä olo.Sauna aivan ihana paikka rentoutua, samoin kun takassa tuli loimuaa. Paukkukoon rauhassa pakkanen ulkona kun sisällä ihanan lämmin on..
Ennen saunaan menoa käväisin vielä veskissä ja papruun hiukan limansekaista hailua punaista sain, joten tätihän se siellä nurkalla kurkkii jo nurkan takana, vaikka en toivotakkaan "teretulemas" sisälle sitä :D samaan aikaan hiukka tisut kipiät ja ala vatsalla kuin tiukka vyö, sellainen painava tuntemus. Tarkkaan omilla tuntemuksilla tuon oviksen pongasin, taidan tuntea oman roppani kuiteskin..Sunnuntaina 14 dpo.

 
Ottis
Onlydream Kurjaa jos siellä täti jo ovella kolkuttelee :'(. Mutt kuten sanottu, RKTT eli ei heitetä pyyhettä kehään vielä. Plussatuulia sulle puhkun :whistle:!

Täällä on todellakin aikamoinen hulina aina, mutt on kiva vaan tietää, että aina on uutta lukemista kun tänne kurkkaa.

Lumisydän Et ole ainoa pinnari. Itse olin kouluaikoina varmaankin opettajien pahin painajainen. Kun nuorena sairastuin reumaan ja jouduin lopettaa silloisen kouluni (musta piti tulla kiviseppä :)), jouduin luonnollisesti ammatinvalintatesteihin. Testaaja antoi tulokseksi, että olen profiililtani ilmiselvä opettaja. Tuolloin ajattelin, etten ikinäkoskaanmilloinkaan halua opettajaksi, mutt niin vain elämä vei, ett nimenomaan reuman vuoksi jouduin luopua muistakin ammattihaaveista ja koska minua on aina kiinnostanut vammaiset ym. erilaiset lapset (itsekin koin olevani sellainen), yllättäen löysin itseni opiskelemasta erityispedagogiikkaa ja sillä tiellä olen. En siis työskentele niiden kilttien ja ihanien teinien ja lasten kanssa, vaan välillä tuntuu, ett työssä olen likasanko, jolle työnnetään kaikki ongelmat, mutt silti rakastan työtäni. Oma lapsuus ja nuoruus oli niin värikäs, ett se auttaa ymmärtämään erilaista nuorta ja sen verran nulikka olen vieläkin itse, ett koen olevani lasten ja nuorten parissa omimmillani. Hauskinta tietenkin on, ett nykyään työskentelen omien yläasteen opettajieni kanssa samalla koululla :LOL:.

Lumisydän Mökille lähitessä olin niin pyhää vihaa ja kiukkua täynnä, etten oikein osannut muutakaan tehdä, mutt totta ett miehelle teki hyvää huomata, ett eukko voi tosiaankin lähteä omille teilleen jos häntä ei mitenkään huomioi. Mulle mökki on kieltämättä paikka jossa relaan totaalisesti. Sinne mennessä en edes ota kelloa mukaan, vaan elän ihan täysin omassa ajassa ja teen just sitä mikä sillä hetkellä parhaalta tuntuu. Vajaa vuorokausi täydessä hiljaisuudessa paikassa, jonne ei edes liikenteen äänet kuulu, oli kieltämättä nytkin musiikkia väsyneelle mielelle. Tänä iltana käytiin sitten miehen kanssa kimpassa siellä saunomassa ja tässä on vietetty suht relaa iltaa ihan kahdestaan, tietty kissan kera :).

ON Onkohan tämä nyt sit hormonihyppyä ennen tädin saapumista, kun tänä iltana minuun nousi yllättäen lämpöä? Vain 37,2, mutt mulle se on paljon, sillä mun normaalilämpö on jotain 35,4. Mittaamaan aloin kun mieskin sanoi minun olevan niin viluisen näköinen ja yllättäen alkoi posket hohkaa kuin olisin just saunasta tullut. Alkuillasta kävin kyllä -20 asteen pakkasessa lenkillä ja saunaan menin sen jälkeen, ett saattoi posket silläkin hohkaa, mutt ei sen pitäs lämpöä nostaa :headwall:. Tai sit mä vaan olen tulossa sairaaksi :(.

Oli kuin oli, mutt pakko tästä on petiin joutua, kun silmätkin niin tikkuset |O! Kauniita unia, kanssajännääjät :saint:!
 
Ottis
I-K Laita ovet tiukasti säppiin ja anna sen kurjan "akan" paleltua omaan liemeensä. Sinnehän ei todellakaan tätiä kaivata. Kiva, ett olo mukavan pehmoinen =). Peukuttelen sulle!

Mulla saunan lämmöstä hailu muisto enää ja vilunväreet käy pitkin kroppaa, vaikk tiedän,ett tupa niin lämmin, ett täällä ei pitäis kylmä olla. Ja sen tietää pääkin, kun tää sisällä olo ja paikassa jos toisessa takan ja tulipesien lämmittäminen alkaa käydä hapelle :|.
 
Potkin persuuksille sitä tätiä ja komennan pakkaseen, jos uskaltauupi sinne Onlydreamin ja Iida-Karoliinan nurkille..juuttaan kuvatus..:kieh:..lopputilin joutais saada..


Lumisydän Ne homeopaattiset tipat oli: DR. Reckeweg R10

..itse otin 15tippaa/3-4xvrk..paketissa EI tule mukana suomenkielistä käyttistä, kannattaa siis kysellä esim. Luontaistuotekaupan myyjältä käyttöohjeet!..itse katsoin netistä, sattui joku keskusteluntynkä silmään ja tuolla annoksella sitten menin..oliskohan ollut sen vajaata 1kk..vähensin kyllä pikkasen ennen raskautumista n. 15tippaan/2xvrk
((vinks)) Kun avaat pullon korkin, ota se läpinäkyvä osa poijjes, joka siinä pullon suulla. Siellä osan alapuolella on sellainen tikkumainen uloke, josta saksien kärjellä leikataan pala poijjes-tulee sitten uute tippoina kun pulloa kallistaa :)

http://www.terveyskauppa.net/products.php?p=5d0af5&PHPSESSID=2e55af767fd6fc34b003ce2565181601

..mie tuossa tunti sitten soffalla hetken unessa kävin ja nyt ei sitten väsy laisinkaan..no, konehella kun hetken surffailen, jospa se sitten unukka tulis =)

..muuten Ottis jospa tuo vilutus on ihan muuta kuin tauti pöpöä..tiedän yhden jutun, mihin voi liittyä palellutusta ja poskien "kuumotusta"..arvaatkos jo?.. :heart:.. ;)


Kauniita unihia!!
 
Nyyh - aloin vuotamaan sitten hiljalleen verta eilen illalla eli kesken meni :'( Mieli on vähän maassa mutta miehen kanssa juteltuani tänä aamuna, alkoi tuntumaan vähän paremmalta.... Onneksi mies on tuollainen ihana mussukka ja halinalle, kantaa mut tämänkin yli....

Arvasin tilanteen oikeastaan jo päivällä vaikka toivo vielä elikin......oireet vähenivät niin selvästi ja pientä tiputteluvuotoa aloitteli uudemman kerran :headwall:
Pidämme nyt sen muutaman kuukauden tauon yrittämisestä ja katsomme tilannetta uudestaan keväämmällä :flower: Sillä aikaa pysyttelen täällä taukoilijana lukemassa viestejänne ja kirjoittelemassa ja tsemppaamassa teitä!! :heart:

Onlydream Peukutan sinnepäin ettei täti tulisikaan :heart:

Hei Ottis - toi kuumeilu ja vilutus kuulostaa ihan ++++++oireilta!! Tsemppiä ja plussaonnea!! :heart:
 
Pahoittelut emily :hug: :hug: Toistamiseen kun jouduit saman kokemaan on varmasti raskasta,voimia ja jaksamista eteenpäin.

Täällä myös yön aikana rupesi kunnolla vuotamaan :ashamed: aamulla eileistä tikkua rätti takamuksissa katselin kaihoisasti,se selvä haamu viivanen näkyy vaan..
Ei tässä auta kun ajatella eteenpäin ja suuremalla sisulla yritystä tähän kiertoon eli mulle voi laittaa kp2
 
Onlydream lohtu :hug: tädin tulon takia....mutta uusilla voimilla uuteen kiertoon!
Minäkin välillä kaihoisasti vilkuilen sitä predictoria, jolla plussasin :'( nettilaskurin mukaan tänään olisi ollut viikkoja 4+4.......mutta minkäs teet, kemiallinen raskaus taasen.....

Ulkona on tänään kyllä ihan mielettömän kaunista, jotenkin huuruisen ja sumuisen valkoista... Lähden pian kävelylle tuulettamaan ajatuksia...

Ai niin, ja mimmimamma on siellä haamuillut, +++++++ :whistle: tuulahduksia sinnepäin!!
 
Päivitin tän sunnuntain listan, kun Wiara taisi olla vielä etelän lämmössä..

ikiemo
kyseli Matsalusta, muistan hänen olleen muutamassa siirrossa ls-hoidossa ja viimeisestä hän raskautui, mutta meni kesken.. :'( Olenkin toivonut hänelle sittemmin salaa luomuonnistumista.

mimmimamma onnea kovasti haamusta! Kyllä kait se Apteekin Oma on luotettava testi. Mulla ainakin nega on ollut aina nega, ei siis ole yrittänytkään mitään viivaa piirtää.

Pahoittelut onlydream tädistä :headwall: :headwall: Ja emily :hug: :headwall:

Ottis hyvä merkki tuo lämmönnousu!!

Lumisydän juu täälläkin on eläimiä hoivattavana.. :heart:

ON Täällä vihlonnut todella kummallisesti vasenta munasarjaa.. kiristää ja nippailee melkein päivittäin, säteilee välillä myös alaselkään. On ilmeisesti vaan menkkaoire, mutta en muista tällaista olleen, tai sitten ne pari aiempaa clomikertoa jotenkin vaikuttaa. Siinäkin tämä on ihme kierto, että pms-tissikipua ei ole tullut, mutta sekin voi johtua sokerin pois jättämisestä.
 
Ottis
Voi Emily67 ja Onlydream :hug: :hug: teille molemmille! Tuo on kyllä suunnattoman kurjaa, kun haamua ja haaleata plussaa saa ja sitten otetaan toivo pois. Tiedän tunteen, mulla oli km:n jälkeen kaksi kemiallista keskenmenoa peräkkäin. Eka kerran jotenkin ymmärsi, mutt toisella kerralla ei enää meinannut jaksaa uskoa, että se totta olisi :'(. Nyt onkin sitten sellainen olo, ett vaikka täti olisi myöhässä ja vaikka plussaa saisi, että pitäisi vain malttaa ainakin viikko kaksi odotella ennenkuin alkaa rakennella pilvilinnoja.

mur-mur ja Emily67 Toivotaan vilutuksen +oireita olevan, vaan tänä aamuna kun aamupisulla kävin, olin jotain punertavaa paperissa näkevinäni ja sen jälkeen en sitten olekaan pisulle uskaltautunut. Mulla ei yleensä tule tuhrun tuhrua, vaan vuotoa alkaa suoraan ja valtoimenaan ja sillä toi oli outoa. Tosin eilen illalla jo kiittelin itseäni, ett onkin tosiälykästä ostaa kierron tänä aikana veskipaperia, jossa on punaisia sydänkuvioita :headwall:. Tisut on kipeät, joten saattaapi se täti olla tulossa :|.

Mutt plussaa on sinänsä jo se, ett mies aloitti tänä aamuna ihan ite jouluvalojen karsinnan ikkunoista ja olen tässä aamupäivän kuluessa saanut kaiken joulukrääsän taas melkein vuodeksi piiloon :).
 
Ottis
mimmimamma Haamuonnittelut :hug: :flower:! Eiköhän toi apteekin oma testi ole melko luotettava. Ei ole mullekaan koskaan antanut haamuja tai muutakaan. Mullakin sellainen tuolla kaapissa rapisee :saint:. Saas nähdä pääsenkö testaamaan vai meneekö tömäkin kierto sen suuremmitta toiveitta.

SS Mikä on tilanne? Tuntuuko mitään missään? Plussataanko :heart:?
 
Emily :'( olen pahoillani :hug: . Käy meitä välillä tervehtimässä kuitenkin :wave:

Onlydream :headwall: tädistä, mutta tosiaan nyt vaan eteenpäin sanoi mummo lumessa ja onnea uuteen kiertoon.

Solkka silakka toivottavasti oireesi ovat + oireta, erityisesti se vatsan nippailu. Tuosta sokerista, minulla ei yleensä ole mitään kovia pms tissi kipuja, mutta kun aloin ajoissa joulunalla syömään sitä sokeria ihan kahmalokaupalla ( tavallisesti syön tois vähän ) niin sitten oli se kierto sekaisin ja tissit paljon kipeämmät kuin koskaan. Ruokavaljon muutokset varmaan vaikuttaavat ylättävän paljon meidän kehoon ihan kokonaisvaltaisesti.

Ottis tänään kai se on tuo joulu riisuttava, vaikka en mielelläni sitä teekkään, ovat nuo niin mukavia katsella.

IIda-K sinun tilannetta täällä jännitän.

++++++ sumua ja hiutaleita ympäri maan, jotta jatkuu tämä meidän +++++++ ketju.
 
Pahoittelut tädin kuokkavieraaksi saaneille. :heart:
Ei joulua vielä tarvitse riisua! Me ainakin elämme sen vanhan kansanperinteen mukaan, että "Hyvä Tuomas joulun tuopi, paha Nuutti pois sen viepi" ja Nuutin päivä on vasta 13.1. Meillä kuusikin seisoo koristeltuna olohuoneessa aina siihen saakka.
Upeat on tänään maisemat ainakin täällä etelässä!
 
emily67&onlydreamlämmin lohdutus:hug:..voi miten pahoillani olen puolestanne :'(
..molemmille teille jaksuja!:heart:


Onnea vauvatoive10 vahvasti Oilin tulosta:wave:, nyt vain vielä viimonen simppasten talletus;)



mimmimamma nyt vasta hokasin tuon siun haamuilun:heart:..Hurjasti plussan vahvistumis sätehiä&tarraa laitan tulemaan!!!!




Kaikille muillehin paljon, paljon+++++sätehiä!!!!!



mur-mur ja pikkiriikkinen 6+2:heart:
 
Ottis
ikiemo Niin minäkin viel kuusen ja ulkojouluvalot jätin. Ei niitä kaikkea raaski kerralla viedä pois. Minäkin tuohon Nuutin päivään joulunriisuntaa suunnittelin, mutt kun mies oli kerrankin asialla ja halusi touhuta, niin pakkohan se oli sallia :saint:.

SS Sullahan on kivat nippailuoireet :). +:heart:

Oivikki Onko suhuuttelu onnistunut ongelmitta? Anteeks tyhmyyteni, mutt mitä seuraavana on vuorossa?

ON Masu vähän kipee kuin olisi täti tulossa ja vessassa ramppuuttaa jatkuvasti. Jotenkin voisin ehkä kuvitella näitä r-oireiksikin, mutt en uskalla haaveilla. Jospa huomenaamuna purkkiin pissaisin. Jos teen herkän testin, niin sen kyllä pitäis jo jotain osviittaa antaa :kieh:.
 
Voimia teille joille kuitenkin tuli pettymys tässä kierrossa, en tiedä kumpi on kurjempaa ettei ikinä saa muuta kuin negaa vai eka haamun tai plussan ja sitten kuitenkin vuoto alkaa.
Kaikki on kurjia!
Oma kiertonikin on näköjään ihan ihmeellinen, viime kuussa ovisplussa kierron 13-päivänä ja tässä kuussa 19-päivänä, pientä heittoa :LOL:
 
Meidän talossa on sellainen putkiremontti menossa, viemäreitä uudistetaan pinnoittamalla, ja tänään lähdemme evakkoon yhteen pikkuyksiöön, hotellin omistamaan, miehen kanssa.
Lapset pääsee onneksi isälleen jolla on talviloma viikko.
Käyn välillä kotona ja koneella, mutta pakko täältä on pääasiassa pois olla kun ei saa yhtään käyttää vettä, vaikeaa on olo ja elo.
PItäis pakkailun ja ajeluiden jälkeen ehtiä vielä pupustella :LOL:
 
onlyream ja emily :hug: Pahoittelut tädistä :heart:

Onnea Mimmimammalle Haamuista..toivon että nyt vauva sinne teille tulisi :hug:

Onnea, oviksen kiinni saaneellevauvatoive10 Eikun peittojen heilutteluja vielä sinne :D

En tehnyt testiä tänäänkään, se eilinen puna paprussa kertoi minulle että täti on tulossa

:'( tänään myös yhdellä veskireissulla samat eli hiukan punaa paprussa, joten eiköhän tässä vain odotella mitä tuleman pitää..

:wave: Plussa tulia puhaltelen Ottikselle :whistle: :whistle: :heart:

Meilläkin kuusi vielä komeilee kaikessa juhla valaistuksessaan. Niin kaunis että ei olla raaskittu pois laittaa. Maisema ulkona aivan satumainen, aurinkokin paistoi aivan ihanasti.
 
Kaunis kiitos kaikille myötäelämisestä

Tuo kaunis talvisää on myös vähän piristänyt olotilaa - olen pariin otteeseen käynyt käppäilemässä ulkona raikastuttamassa itseäni :) Nyt kaadoin lasin punaviiniä ja aion ottaa oikein rennosti.....vuoto ei ole onneksi ollut mitään ihan kauheeta vaikka kipuili kyllä aika ilkeesti tuossa päivällä.

Solakka Silakka Peukut nyt pystyyn, että nuo sun oireesi olisivat oikein positiivisia
:heart: Onnea myös Ottikselle testailuun! :heart:

Ja ihan kaikille plussatuulia ja mukavaa oloa
 

Yhteistyössä