40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Juu Rinja, näinhän se on-välistä lempi leiskuu ja toisena hetkenä voisin..potkaista perseelle koko ukkoa!!!!!.. :LOL: ..kyl se tästä taas..

Muuten..miun ovishan lähestyisi nyt-jos en siis olisi raskahana..olisipa juuri itse asiassa TÄNÄÄN!!..voikohan se raskautetulla vaikuttaa mitenkään?? kun on pinna taasen NIIIIN kireällä!!!!!:eek:
 
Heippa kaikille! Piti täältä taustalta, kp-listan ulkopuolelta tulla taas kommentoimaan.....

Roosamaria onnittelut plussan vahvistumisesta :heart:

Ottis ja Onlydream pahoittelut negasta :hug: :hug: vaan vielähän se kerkiää plussaksi muuttua..... Tsempitystä!!

Oivikki roppakaupalla sinullekin onnea tuleviin hoitoihin :heart:

Mur-mur onnea myös sinnepäin huomiseen ultraan! :heart:

Oma tilannekin tässä hiukan jännittää...muutamien testattujen negojen jälkeen olen nyt ma, ti ja tänään testannut CB:llä, ja kaikissa ihan haalean vaalea ohut plussaviiva..... Täti on nyt melkein 2 päivää myöhässä, eilen ja tänään tullut vähäisesti rusehtavaa tuhrua, ei punaista. Mulla alkoi töissä tänään ihan järkyttävä päänsärky (ja tissit kipuilevat aika lailla, välillä kirvelee). Mahtaakohan tästä jotain kehittyä.....en tiedä kyllä yhtään mikä kp mahdollinen hedelmöittyminen olis voinut olla, nyt olen alkanut miettimään, että ehkä ovis olikin vähän myöhemmin kuin luulin :eek: No, huomenna testaan vielä viimeisen CB:n, ja jos viiva on yhtä hailu niin asiat eivät oikein etene :headwall:

Niitä plussia taas kaikille toivottelen ja kaunihit unet :heart: :heart: :heart:

emily
 
Ottis
Rinja Mulla ainakin on kotitestin Sofi-merkkisiä herkkiä testejä. Mittaa HCG:ta 10 miU:n tarkkuudella. Tuskin herkempää siis ainakaan markkinoilla on, mutt merkistä en sit tiedä kuinka luotettavia on. Mun testien lämpötila oli tänään 1.6C ku ne tupaan postilaatikosta toin ja säilytyslämpötila on 2-30C:tta. Mutt luulis, ettei liuskat kuitenkaan kovin herkkiä pakkaselle ole. Apteekin r-testin säilytyslämpötila oli 4-30 eli oikein huonolla tuurilla on sekin sitten pilalla :(.

Mutt mitä noihin miehiin tulee, niin ihan ihmetyttää, ett miten mulla onkaan niin huono säkä ollut, ett mies on melkeinpä vain joko omissa oloissaan tai jos onkin "läsnä" niin sitten on niin p:n räjähdysherkkä, ett tuntuu kuin ruutitynnytin päällä koko ajan istuis :(. Kurjaa tällanen elo. Ei meillä siis mitään ihmettä ole tänä iltana tapahtunut, mutt ku se vuodenvaihteelta alkanut ja viime vkl:kin jyllännyt eripura/tora on selvittämättä, tuntuu tällainen hiljainen rinnakkaiselo hyvin räjähdysherkältä. Ts. musta tuntuu, ett mies on varpaillaan mun suhteeni ja minä olen hänen suhteensa. Meillähän välillä otetaan yhteen tosi kovasti, mutt silti olis oikeastikin kiva kun olisi sellainen tasaveroinen suhde, jossa vois olla aina ihan oma itsensä miettimättä milloin toinen jostain tiuskaisee.

 
Ottis
Emily67 Cb:n haalean ohut plussaviiva on mun mielestä hyvä merkki :heart:. Vautsi, sinäkin kirpaset pian tonne pömppömahaisten puolelle. Jään mielenkiinnolla odottamaan, myötäelämään ja peukuttamaan sulle hyviä plussaustuulia huomisaamulle+++++++ :wave:!
 
Ottis
Ja vielä omaan napaan: Mua on tänä iltana kiusannut ja kiusaa edelleen ihan ääliömäisen voimallinen valkovuoto. Jos omistaisin pikkuhousunsuojia, sellaisen nyt pöksyihini lykkäisin. Tuntuu ett pikkarit likaantuu koko ajan :ashamed:.
 
emily67 ihanaa, siulla sielä hentoja plussia:heart:..äläkä huolta vielä kanna jos ei tule vahva plussa CB:lla..testaile vaikka joka toinen päivä-noinhan se hcg tuplaantuu..eli kun tänään testailit, niin olisiko lauantaina pare testailla sitten?..toki teet niin kuin itse parhaaksi katsot :) ..onhan se odottelu yhtä pinaa..niinhän sitä miekin testailin kolmena peräkkäisenä päivänä..viimosen tein 3.1 ja pamahti kyllä heti vahva viiva kun virtsa imeytyi liuskaan..esim. ne cittarin liuskatestit näytti vain haamun tapaista..

Tosi paljon Onnen pipanoita matkaan testailuun, toivotaan viivan vahvenemista!!!:heart::wave:
 
Ottis..On se vaan hyväksyttävä että nuo miehekkeet leijuu IHAN eri afääreissä kun me naiset.. :|..tai ne mitään "leiju"..olla jöllöttävät vain, siis joltain ihme planeetalta kotoisin ovat..jep jep :D..HEI..ja tämä ei ole yleistys, poikkeuksiakin!!on :)
 
Ottis pahus menit testaamaan.. ja negaa näytti :hug: nooh.. todella aikasessa olit. Ja juu mullakin tuli alapäästä tänään lorahdus vv:tä, muuten ollutkin kuivaa monta päivää. Mutta, mutta vasemmalla äityi taas munasarjasto kivistämään, tuntui selvästi.. eli nytkös se sitten keltarauhanen kuukahti?? :headwall:

onlydream pahoittelut myös negan testaamisesta :hug:

Roosamarialle suuren suuret onnittelut plussasta :flower: Niinhän sitä sanotaan, että aukkaritutkimuksen jälkeen olis otolliset ajat raskautua. Oliko sulla mitään muita ihmepoppakonsteja käytössä kuin sekstailu?

emily mitä hailuja viivoja sinä näet? Wau, toivotaan että vahvistuu ++!

oivikki
minä luin myös tuosta rentoutumisesta ja jalkakylvyistä sun muista. Kokeilinkin silloin kesällä sitä vyöhyketerapiaa rentoutumismuotona ja sainkin siellä niska-hartiajäykkyyden katoamaan. Lopetin vyöhiksen kun alkoi tulla aika kalliiksi käyvä 2 krt/kk.. mutta voi sitä hyvin kotikonsteinkin rentoutua..

mur-mur tsemppiä huomiseen ultraan ja toivotaan, että pääset sinne. Jos et pääse, niin varaa heti uusi aika ens viikolle. :heart:
 
Ottis
Niinpä mur-mur, onnea siis vielä sille ultramatkallekin, ettet joudu jalkapatikkaan :). Ja hyvän asian puolestahan voi vaikka taksilla ajella. Säästät sitten sen kuitin vauvakirjaan :saint:.

SS Jospa se keltis ei kuukahtanutkaan, vaan pukkaa uudella voimalla ja innolla hormooneja kiertoon. Plussatuulia +++++++++++!

Kyllähän mun olis pitänyt ymmärtää, ett ihan liian aikaista oli testailla, mutt vaikka homman ihan huvikseni aloitin, niin huomasinpa silti alkavani touhun edetessä tosissani jännittämään. Oli miten oli, mutt eikö ton valkkarin pitäis kuitenkin olla ihan +juttu tässä vaiheessa :saint:?

Toisaalta olis ihan kiva kun ja jos sais näitä paineita vähän miehenkin hartioille ujutettua, vaan eiku mokoma nytkin nukkuu viattoman unta, kun mä täällä teidän kanssanne jännäilen.
Kauniita unia :wave:! t. Ottis
 
Oi ihanaa kuinka moni on plussia saanut ja haamuja jotka pian vahvistuvat :heart:
Minulla pian edessä lähtö Helsinkiin 8.50 saapuu lasten kone suomeen. Jännittää jo kovasti nähdä lapset pari kuukauden tauon jälkeen. Samalla taas toinen sakki aloittaa pitkän lennon mutkan kautta Japaniin.
 
Huomenia :flower:

Taas aamuöstä testasin jäljellä olevalla CB:llä.....no jaa, ihan eka minuuttien aikana näyttöön piirtyi varmaan kaikkien haamuviivojen esiäiti ja painelin takasin pehkuihin kun negalta vaikutti :( Sitten jonkun ajan kuluttua pomppasin kuiteskin takas veskiin ja nyt se ohut viiva oli vähän vahvempi - no ainakin vahvempi kuin eilisen iltapäivän testissä, jossa näkyi vain hädintuskin havaittava kaikkien viivojen esiäidin esiäiti ;) Olen alkanut epäilemään kemiallista, kun viivat on niin heikkoja.....tänään tissioireetkin olivat vähentyneet..... Mutta menkkoja ei vielä näy ei kuulu!

Ottis Limailu varmasti hyvä merkki joten peukutusta sinulle ja roppakaupalla onnea tuleviin testeihin d :) b Kuten kaikille muillekin :heart:

Nyt työt kutsuvat, joten pakko kai tästä on sinne raahautua....voi räkä, nukuttaa ihan älyttömästi! :attn:

Heippa :wave:
 
Emily Kyllä tuo kuulostaa ihan oikealta plussalta jo! Peukkuja!!

Ottis Miehet... mulla on ihana ja suloinen halinalle miehenä, mutta taivas hänen keskustelutaitoaan! Hyökkää mun kimppuun aina sillä että minä en muka osaa puhua ja keskustella, ja kun sanon hänelle mitä ajattelen hän raivoaa ja huutaa että ole hiljaa ja anna hänen puhua! Keskeyttää aina ellen itse raivoa samalla mitalla!

oma napa ei uutta auringon alla. Olin gynellä mutta otettiin lähinnä papa (siinä oli vuosi sitten jotain pientä), ja hän sanoi että odotellaan viikko ja jos ei vuoto ala niin tehdään jotain. Kai se on kohta testi tehtävä taas... Olisi kuulemma mahdollista että olisi jokin hipaissut, ja saanut hormonit sekaisin. Mutta siis kp 39/25 menossa???????

Murmur Onnea ultraan!!! Tule kertomaan ihania uutisia sitten heti!

 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Lumisydän (45)........kp4/28-32.........yk?..........?
Inia (43)..................kp5/26-30.......yk17....1.
MamaStella (39)...........kp7/?.................yk1.............6.
ikiemo (45)..................kp9/20-50........y?..........4.
Wiara (39)...................kp11/24-28.......yk7..............1.
Terry64 (45)................kp12/27-32..........y.2,5v.........2.
Mahdotontako..............kp13/29............yk3..........1.yht.
haave3 (41).................kp13/28.............y.2v...........3.
oivikki (41)..................kp14/23-27.........yk8...........1.
Ämy (40).....................kp15/25-28...........yk5.........4.
nillanilla (42)................kp16/28-33........yk7.........1.
Minnihiiri68 (39)..........kp16/28..............yk?...............?
vauvatoive10 (42)......kp17/28-31..........yk2.........3./1. yht.
Rinja (39)....................kp19/24.............yk6..........1.
Solakka Silakka (40)...kp20/24-27........yk17........1.
Iida-Karoliina (45).......kp20/23-26.......yk8...........5./1. yht.
Ottis (42).....................kp20/25-27.........yk6........1.
Leena65 (44)...............kp20/25-27........yk7........3./1.yht.
haave2010 (43)............kp23/29-30........yk11......4./1.yht.
Tirlittan1968 (40).......kp25/28..............yk5...........2.
Siiri Sisilisko (39).........kp27/28..............yk21..........1.
onlydream (36)...........kp28/23-29............yk?...........3.
mimmimamma (47)....kp29/28..............?.............4./1. yht.
happihyppy (39).............kp32/28......yk3(24).....3./1.yht.
Räystäspääsky (43)....kp37/24-29............................4.
liiza (43)......................kp39/24-25............yk20........4.
Sariella09 (43)............kp42/40............yk?..........5./1.yht.
nallekalle (40).............kp64/?...........yk1...........6.
Taikakuu (41)..............kp79/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)...........kp95/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

Roosamaria69 (40)......dpo15 plussannut 7.1.2010 :heart:
onlydream (36)............dpo13
Iida-Karoliina (45).......dpo12
Tirlittan1968 (40).......dpo10
Ottis (42).....................dpo9
Haave2010 (41).........dpo9
liiza (43)......................dpo8
Minnihiiri68 (39).........dpo8
Mahdotontako.............dpo2
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
erka (36).....................16.12.2009 kp30/27-30........yk2.......3.
mur-mur (44).........26.12.2009 kp29/27-29/dpo12.......yk9..........3.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 29/28..........yk8.............3.


Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


[/quote]

 
Roosamaria, hurjasti onnea ja tarrasukkia :heart:

mur-mur, onnea ultraan!

Emily67, varovaiset onnittelut :)

Hei päivittäjille piti laittaa vielä viestiä, että mun kohdalle voi päivittä
minnihiiri68 (41), kp 16/28, yk1, 2.

Niin mullahan kp:t ei nyt ihan täsmää ovikseen, koska menkkojen mukaan kp on vasta 16 mutta dpo jo 8... Mutta katsellaan kumpi loppupeleissä pitää paikkansa :) MUTTA en kyllä aio vielä ens viikolla testata, vaan vasta sitten kun kp:n mukaan menkkojen pitäisi alkaa. Enpä ihan usko, että olis ensimmäisellä yrittämällä onnistunut, mutta who knows... Piti muuten ihan kaivaa esille täältä keskustelupalstalta kuumeilupino parin vuoden takaa ja lueskella mitä sitä on silloin ennen plussausta kirjoitellut. Olipa haikeaa lueskella niitä juttuja, nyyh!

Ensimmäinen työviikko on kohta takanapäin ja nyt jo tuntuu etten ole ollut lainkaan täältä pois :eek: Vaikka moni asia on töissä muuttunutkin, niin hyvin on kaikki jutut muistuneet mieleen.

Ja äidin pieni vauva oli eilen ensimmäistä päivää päiväkodissa :) Onneksi mies hoitaa ainakin näin alkuun tytön viemisen ja hakemisen, mulle se olis niin kova paikka jättää pikkuinen sinne vieraiden hoiviin. Mutta hyvin tuntuu tyttö sopeutuvan, neiti ei ole yhtään itkenyt äidin tai isän perään, mutta tilanne voi olla toinen vähän ajan kuluttua, kun neiti tajuaa että tämä onkin jatkuva olotila :LOL:
 
Ottis
Emily67 Jos se viiva tän aamun testissä oli kuitenkin vähän vahvempi kuin eilen, niin eikös se ihan hyvää tiedä? Cb ei ainakaan ole minulle lupaillut mitään, jos ei jotain ole ollut tapahtumassa. Toivotaan siis, että kyseessä ei ole vain hipaisu, vaan jotain ihmeellisempää :saint: olisi tapahtumassa. Peukuttelen!

Kiitos sulle peukutuksista myös :)! Niin hassu olen, että kun luin tuosta sun pomppauksestasi takas veskiin, muistin, ett aamulla tein ihan uteliaisuuttani sittenkin taas herkän testin. Eihän siinä tietenkään mitään näkynyt, mutt nyt sen muistettuani kipasin roskikselle, ett olisko edes roskinhaamua tarjolla ja kun ei näkynyt viivaa edessä eikä takana tiirailin tarkkaakin tarkemmin, kunnes olin liuskan alaetureunassa näkevinäni pikkasen punaista :LOL:. Ei siis edes haamua, mutt niin kauan piti käännellä, ett muka jotain näkis :kieh:.

liiza Gynellä siis kävit ja hän otti papan, mutt ei siis nähnyt mitään mikä olis viitannut siihen miksi tätiä ei vain kuulu? Sullahan menkat jo 2 viikkoa myöhässä :|. Mitäs ne sun testit ovatkaan näyttäneet: negaa, haamua, plussaa?? Toivottavasti selvyys tuohon jo tulee.

Minnihiiri68 Onnittelut työhönpaluusta! Saahan se ekallakin yrittämällä tärpätä, joten eiku peukkuja sulle nyt vaan =)!

mur-mur Minä täällä myös jännäilen kovasti miten sun ultran kävi. Toivottavasti pääsit ihan ensteks perille, muu jääkin sitten historiaan :saint:.

Meillä pakkasta -30 kieppeillä aina vain :headwall:. Masu on pipi niinkuin täti jo ovelle kolkuttelis, mutt saattaapi olla siitäkin, ett tolkuttomaan väsyyni join kahteenkin otteeseen pikkasen kahvia ja se on sellainen aine, joka ei sovi mun elimistölleni ollenkaan.
 
Mur-murin ultraa tulin myös katsastamaan, tulehhan kertomaan kuulumiset kunhan kerkiät! :flower: :heart:

Emilylle:Viivan vahvistumista myös täältä toivottelen!

Oma napa : Ovistestiin ei tullut viivaa enää, joten kyllä se ovista näytti tällä kerralla aikaisin, mutta edelleen liukkautta ja munasarjanippailuja , joten pupuiluja edelleenkin harrastamme :heart:

Mukavaa iltapvn jatkoa kaikille! :flower:

mahdotontako :heart:
 
Ottis, hyviä merkkejä sulla ;)

Emilylle onnea :flower:

mur-mur, kyllä jännittää sun puolesta :heart:

Kiitos Minnihiiri :hug:

Solakka Silakka, ei ollut mitään erityiskonsteja käytössä. Sensijaan olin vähän harmissanikin, et sattui paras aika just jouluksi, kun lähdettiin reissuun, mutta ennakointi näköjään kuitenkin tuotti tulosta =) . Vähän huvittaa, kun testasin ovista vielä matkalla mummolaan huoltoasemalla, ja mietin että oltiinko oltu liian aikaisessa, kun vahvoja viivoja vielä näytti. Testit näyttikin kunnon viivaa ainakin kolme päivää.
 
No nyt vasta konehelle kerkesin..=) ..Juu ja auto hyrähti käyntiin päivällä helposti ;) ..mies kyllä kävi ostelemassa jo uuden akunkin..reipas, reipas.. :D

..tuossapa pari kuvaa "pienestä" ja kokoa sikiöpussilla 8.2mm:heart:

http://www.aijaa.com/v.php?i=5524800.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=5524986.jpg

..eli eipä näkynyt muuta kuin; siköpussi ja alkio?..jotain pientä jo kasvanut siis ja oli ihan keskellä kohtua..

Lääkärin mielestä tässä vaiheessa hyvä löydös ja seuraava ultra 18.1

Viikkoja on kasassa tuo 5+6 tai 6+0..

Pitkä on taasen odotus edessä :/ ..kävin kuitenkin hcg:n määrityksessä verestä ja vastauksen saan tänään :) ..Pitäkää peukkuja että luku tuolla välillä..

Hedelmöittymisestä/viim. kuukatisista:
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500


Kovasti kaikille Plussatuulia ja viivojen vahvistumisia O&R-testeihin!!!!:wave::heart:

mur-mur ja pikkiriikkinen 6+0:heart:
 
Ottis
Mur-mur Onnittelut :hug: :heart: :saint:! Jo tässä saikin koneella kärkkyä sun kuulumisias, mutt kannatti! Onnea seuraavaan ultraan ja jäänpä nyt sitten peukuttelemaan sen oikean hcg-arvon puolesta =)!
 

Yhteistyössä