Emily67 Jos se viiva tän aamun testissä oli kuitenkin vähän vahvempi kuin eilen, niin eikös se ihan hyvää tiedä? Cb ei ainakaan ole minulle lupaillut mitään, jos ei jotain ole ollut tapahtumassa. Toivotaan siis, että kyseessä ei ole vain hipaisu, vaan jotain ihmeellisempää :saint: olisi tapahtumassa. Peukuttelen!
Kiitos sulle peukutuksista myös
! Niin hassu olen, että kun luin tuosta sun pomppauksestasi takas veskiin, muistin, ett aamulla tein ihan uteliaisuuttani sittenkin taas herkän testin. Eihän siinä tietenkään mitään näkynyt, mutt nyt sen muistettuani kipasin roskikselle, ett olisko edes roskinhaamua tarjolla ja kun ei näkynyt viivaa edessä eikä takana tiirailin tarkkaakin tarkemmin, kunnes olin liuskan alaetureunassa näkevinäni pikkasen punaista
. Ei siis edes haamua, mutt niin kauan piti käännellä, ett muka jotain näkis :kieh:.
liiza Gynellä siis kävit ja hän otti papan, mutt ei siis nähnyt mitään mikä olis viitannut siihen miksi tätiä ei vain kuulu? Sullahan menkat jo 2 viikkoa myöhässä :|. Mitäs ne sun testit ovatkaan näyttäneet: negaa, haamua, plussaa?? Toivottavasti selvyys tuohon jo tulee.
Minnihiiri68 Onnittelut työhönpaluusta! Saahan se ekallakin yrittämällä tärpätä, joten eiku peukkuja sulle nyt vaan =)!
mur-mur Minä täällä myös jännäilen kovasti miten sun ultran kävi. Toivottavasti pääsit ihan ensteks perille, muu jääkin sitten historiaan :saint:.
Meillä pakkasta -30 kieppeillä aina vain :headwall:. Masu on pipi niinkuin täti jo ovelle kolkuttelis, mutt saattaapi olla siitäkin, ett tolkuttomaan väsyyni join kahteenkin otteeseen pikkasen kahvia ja se on sellainen aine, joka ei sovi mun elimistölleni ollenkaan.