Haave2010 Eilen illalla ihan itkua pidättelin minäkin ku katoin dokkaria Maailman pienimmistä ihmisistä ja taisi aiemmin päivällä tulla kyyneleet Australian eläinten pelastuspartiota kattoessa eli näemmä mua noi "hoivattavat" nyt liikuttelee :saint:. Olen kuitenkin nyt saanut pääni melko hyvin järjestykseen, etten ala kovin kuvitella, vaikka tietenkin toivon, ett raskaana olisin ja kuvittelemani oireet totta =).
SS Kiitos selvennöksestä pupuilun suhteen myös oviksen jälkeen. Siemenneste toimis siis vähän niinku esiasteen vauvaliimana :saint:? Nyt ymmärrän. Ja kyll maar olen tänään ollut huomaavinani, ett oikea tisu on sivusta kipeä. Oikein kosketinkin sitä, kun kuvittelin, ett olisi kova, mutt pehmonenhan se oli ku mikä
.
Hyvältä kuulostaa toi sun dieetti ja varsinkin sen päätös suklaamunineen
. Mulla meni joululoman alku hyvin silleen, ett olin jo irrottautunut turhasta karkinmässäämisestä, mutt taas harmittaa kun menin eilen ostamaan Sirkusaakkospussin ja niitähän mä sit mässään tollasen jumbopussinpuolikkaan illassa
. Ei ole kiva tapa ollenkaan, mutt vähän ajattelin, ett jos minäkin sit vaikka huomiselta töiden myötä aloittaisin uuden ja terveemmän elämän eli mässyt wegs!
Nyt muuten kävi vielä
SS niin, ett kun luin tuota sun selostustas Shendalle miten saada hyviä ovislimoja, niin iski hillitön greippimehuhimo ja pakkohan mun oli sitä lasillinen hakea, ett naukkailen
.
Rinja Minäkin olen tän alkuviikon aikana, kun mies oli ne kaksi päivää töissä, ehtinyt sekottaa rytmini ihan täysin ja ihan hirvittää huominen ylösnousemus |O. Tosin se mua jo nyt ajatuksena niin kamalasti väsyttää, ett taidan tänään vähän normaalia aiemmin nukahtaakin.
Ihana on tarinoitanne ja pohdintojanne ollut tänäkin iltana lukea. Toivotaan, ett tämä keskusteluvireys jatkuu. Ihanaa loppuviikkoa teille arvon naiset! t. Ottis