Lumenluonnista: Mulla on mennäviikolla ollut aikaa lumia luoda, kun olen kotosalla ollut päivät yksin, mutt eilen illalla kun mies oli kotona, oli melkein hoppu pihalle, ettei mies ehdi sotkemaan mun jälkiäni :saint:. Ja huomasinpa tänään myös sen, että siinä puuhassa olen taas löytänyt kadotetut vatsalihakseni, joten suosittelen =).
Toi Terryn linkittämä suunnitelma vaikuttaa alkuosasta ihan loogiselta mulle, mutta kun jossain toisaalla sitten sanotaan kuitenkin, ett oviksen jälkeen olisi jo myöhäistä puuhastella, niin eihän tässä enää tiedä mihin uskoa
. Kuin siihen, että jos seksielämä on vireää ja onni myötä, niin raskaaksi tulee
.
Minä yllätin tänään itseni totisesti haaveilemasta, vaikkei erityisiä oireita olekaan. Illalla alavatsalla oli sellainen jännä vähän kuin turta tunne tai niinkuin veri olisi kiertänyt huonosti. En osaa kuvata sitä, mutt siis jotain tuntui. Ja tänä aamuna tietenkin ennenkuin oivalsin löytäneeni vatsalihakset, kuvittelin jo jotain muutakin tunteneeni
.
liiza Toivotaan sun menkkojen myöhästymiseen syyn gynellä selviävän ja ennenkaikkea, ett syy olisi se kaikkein ihanin :heart:.
Minnihiiri68 Onnea työelämään paluuseen! Se haalea viiva ovistestissä ei sitten varmaan ovista tarkoittanutkaan?
Shenda Ei kai ovislimojen määrällä silleen ole merkitystä. Pääasia, ett sisällä on olot suosiollisen alkion kiinnittyä
.
Ai niin juu, tänään on tisut olleet vähän kipeät. Voi hyvinkin olla jo tätioireita, kun mullahan ne ainakin ennen km:a alkoivat aina hyvin varhain. Tuntui, ett ei elämä muuta ollutkaan kuin menkkoja, kun oireili niin paljon aikaisemmin.