40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Ottis
SS Samma här! Eli mullakin tänä iltana tuntunut vasemmalla puolella munasarjojen pakeilla jotain outoa nippailua tai niinku (just nytkin) kutittas sisältä, mutt ajattelin sen olevan jonkun suolenmyhkyrän ja sain jännäämisen vähän helpottamaan :). Mulla oli raskauden aikana rinnat tuolta alhaalta/keskeltä/sivusta arat, muttei nännit ollenkaan. Mutt kyllä se tisukipu alkaessaan ekan yön valvotti ja sillä sen muistankin. Ja nyt nippas alamasusta keskeltä. Kyllä näitä tuntemuksia siis on jos vain alkaa kuunnella kroppaansa :).

Lunta on tullut illan aikana taas siihen malliin, ett pitää virittäytyä aamusta taas luomistöihin :saint:. Kauniita unia, Naiset! t. Ottis
 
Ottis
mur-mur Sopis tuo tunne siihen keltarauhasen surkastumiseen. Kuvittelen sen siis ikäänkuin kuivuvan kokoon ja käpristyvän =). Sillä ei siis olekaan mitään merkitystä sen kanssa, ett olisin raskaana :ashamed:.
 
oivikki, onnea IVF-matkaan! Sulla onkin näköjään pitkä kaava. Onhan se silleen mukavaa, että hyvässä tapauksessa saa alkioita pakkaseenkin, ja jää edes se jännäys pois, että löytääkö simppa perille (vaikka muuta jännättävää sitten riittääkin).

SS, päivitän tiistaitkin!

vauvatoive, mä taas olen sellainen tapaus että nuo David testit ei oikein toimineet (tosi hailuja viivoja tuli), kun taas One Stepit näyttää kohtalaisesti. Ja sitten niitä oppii tulkitsemaan. Eli ei mullakaan ihan tasavahvaa tule, vaikka digitesti näyttää ovista (samasta pisusta otettunakin). Eli säästön vuoksi ensin noilla liuskoilla testaan, ja varmistan sitten digillä. Parhaimmillaan menee 1 digi, joskus 2 kierrossa, eli ihan siedettävä menoerä. Mulla ovisplussa tulee yleensä kp10-12. Niin, ja klinikalta mulle sanottiin että pitää ottaa toisesta aamupisusta (ei siis ekasta). Varmaan myöhemminkin voi, mutta kun tuonne klinikalle pitää sitten aamupäivästä soittaa, niin siksi kuitenkin aamusta. Joillakin menee LH-huippu niin nopeasti ohi, että se 2x päivä voi olla hyvä.

Ai niin, alkoihan mulla se vuoto pikkuhiljaa vihdoin eilen. En oikein tiedä joko se laskettaisiin kp1:ksi, kun ei ihan kunnolla vielä tullut (nyt kyllä tulee). Ehkä lasken, niin tulee ainakin oviksen bongailu aloitettua ajoissa. Se surettaa, ettei mulla ikinä noihin r-testeihin tule edes haamun isoäitiä... Eikö mulla koskaan ole edes kiinnittymisen yritystä??? :'(
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Inia (43)..................kp2/26-30.......yk17....1.
MamaStella (39)...........kp4/?.................yk1.............6.
ikiemo (45)..................kp6/20-50........y?..........4.
Wiara (39)...................kp8/24-28.......yk7..............1.
Terry64 (45)................kp9/28-32..........y.2,5v.........2.
Mahdotontako..............kp10/29............yk3..........1.yht.
haave3 (41).................kp10/28.............y.2v...........3.
Ämy (40).....................kp12/25-28...........yk5.........4.
nillanilla (42)................kp13/28-33........yk7.........1.
Minnihiiri68 (39)..........kp13/28..............yk?...............?
vauvatoive10 (42)......kp14/28-31..........yk2.........3./1. yht.
Rinja (39)....................kp16/24.............yk6..........1.
Solakka Silakka (40)...kp17/24-27........yk17........1.
Iida-Karoliina (45).......kp17/23-26.......yk8...........5./1. yht.
Ottis (42).....................kp17/25-27.........yk6........1.
Leena65 (44)...............kp17/25-27........yk7........3./1.yht.
haave2010 (43)............kp20/29-30........yk11......4./1.yht.
Tirlittan1968 (40).......kp22/28..............yk5...........2.
oivikki (41)..................kp23/23-27.........yk8...........1.
Siiri Sisilisko (39).........kp24/28..............yk21..........1.
onlydream (36)...........kp25/23-29............yk?...........3.
mimmimamma (47)....kp26/28..............?.............4./1. yht.
Roosamaria69 (40).....kp27/28................yk8......3.
happihyppy (39).............kp29/28......yk3(24).....3./1.yht.
Räystäspääsky (43)....kp34/24-29............................4.
Lumisydän (45)...........kp36/28-32.....?............?.
liiza (43)......................kp36/24-25............yk20........4.
Sariella09 (43)............kp39/40............yk?..........5./1.yht.
nallekalle (40).............kp61/?...........yk1...........6.
Taikakuu (41)..............kp76/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)...........kp92/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

Roosamaria69 (40).....dpo12
onlydream (36)...........dpo10
Iida-Karoliina (45)......dpo9
Tirlittan1968 (40).......dpo7
Ottis (42)....................dpo6
Haave2010 (41).........dpo6
liiza (43)......................dpo5
Minnihiiri68 (39).........dpo5
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
erka (36).....................16.12.2009 kp30/27-30........yk2.......3.
mur-mur (44).........26.12.2009 kp29/27-29/dpo12.......yk9..........3.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


 
Ottis
Inia Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Tiedän tuon tunteen, että eikö tosiaan voisi testiin tulla edes haamun haamua ja ett tätäkö se tulee olekaan hamaan loppuun asti :'(. Kesällä sen ihmeen kerran koki, ett ihan oikean plussan sai ja km:n jälkeen kahdella ekalla yrityksellä myös. Se eka täydellinen negakierto otti luonnolle :| ja nyt näyttää sama rata jatkuvan :headwall: :headwall:.

Mur-mur Kiitos, ett jaksat valaa uskoa minuunkin :hug:. Sie oot sitten niin ihana ihiminen :) :heart:!!
 
Erka, sä olit tosiaan varautunut ultra-ajoilla :) Noin mäkin varmaan tekisin. Jos ekassa ultrassa ei saada selville muuta kuin epäselvää, niin parin viikon odotus on kyllä kauhean pitkä.

Sariella, tuo CB tosiaan käyttäytyy niin erilailla kuin muut raskaustestit, kun siihen tosiaan pitää saada plus-merkki ennen kuin tarkoittaa raskautta. Oli varmaan todella rankka kokemus kuvitella hetken, että nyt nappasi. Jaksuja!!!!

Kiitos Iida-Karoliinalle linkistä. Pitää tutustua, jos tulen raskaaksi. Nyt ajattelen, että KUN tulen raskaaksi. Eihän tätä muutoin jaksa.

Tää on kyllä hyvä pino, kun saa apuja ja vinkkejä niin hiivaan, ovikseen kuin perheongelmiinkin :)

Vauvatoive
kyseli ovistesteistä. Mä en ennen esikkoa saanut koskaan ihan tasavahvaa viivaa aikaiseksi, joten ei kannata maatansa myydä, jos sitä ei pongaa. Toisaalta tasavahva viiva tai tummempi viivakaan ei täysin takaa sitä, että ovis oikeasti tapahtuu. Hormonimäärä kyllä kasvaa yli "hälytysrajan", mutta itse ovis onkin sitten vielä edessä ja tietysti mahdollisuudet on hyvät. Oikeastaan vaan ultralla tai verikokeella voidaan varmasti todeta tapahtunut ovis.
Mulla oli viime kierrossa käytössä Onni ovistestit ja toimivat hyvin, mutta niin toimii myös tuo mainostettu CB:n digi. Se ei tosiaan jätä mitään tulkinnan varaan.

Oivikki pääsee taas tositoimiin. IVF kuulostaa jo tosi prolta, hienoa. Tämä varmaan on nyt sitten SE kierto. Mä en omalta kohdaltani oikein usko, että vielä tähän kiertoon saadaan tukia, jos ei sitten oviksen jälkeiseen aikaan anna jotain tai irrotuspiikkiä, jos ovis on vasta tuloillaan. Kilppariarvot haluaisin vielä tarkastettavan, sillä minullahan oli viimeksi TSH 3.0, joka on raskautuvalle kyllä liikaa, vaikkei gyne siihen paljoa huomiota kiinnittänytkään. Mulla vaan ei ole
vertailuarvoja ennen esikkoa, parin vuoden takainen 2.9 kertoo, ettei se nyt ole ollut nousussa.

Emilylle rauhaisaa taustailuaikaa, jos maltat sellaista viettää. Mulle se ei onnistu muuta kuin pakosta. Parin viikon palstakielto tuntui kyllä hyvältä ja kiertokin meni siinä samassa ajassa eteenpäin niin että nytkähti.

Mä menin eilen Painonvartijoihin ja hyvin on tämä aamu lähtenyt alkuun :) Mutta
näitä aamuja on loppuelämä edessä, joten ei vielä hurrata :)

Ottiksella on ilmeisesti iso piha, kun lumihommia riittää. Kivaa liikuntaahan se on, ainakin näillä pakkasilla. Vieläkö nippailee?

Inialla uusi kierto. Nyt ainakin sitten tiedä missä kohtaa kiertoa mennään. Sullakin pidentyi kierto, niin kuin mullakin viimeksi. Taitaa olla tuo musta vuodenaika, joka tekee temppujaan.

Mur-mur siirtymässä erittäin oikeutetusti Odotuspuolelle. Mutta älä nyt meitä kokonaan unohda, sillä niin hyvä tsemppaaja olet ollut, että varmasti kaipaamme.


 
Ottis
Piti ihan tsekata, ett ihan oikeastiko mulla on vasta dpo6 menossa :/ ? Kyllä on odottavan aika pitkä :|. Toivoin varmaan nukkuneeni parin päivän yli :LOL:, mutt muistanhan minä nyt laskeneeni, ett loppiaisena olis dpo7 ja sit ekana arkena ja toiveiden torstaina dpo8, jolloin voisi jo hyvillä oireilla testailla, siis jos ne testit vain ajoissa tulisivat :p. Jotenkin vaan ne nippailut sai kuvittelemaan, ett tässä oltas jännämisessä pidemmälläkin :D.

Mutt jospa taas ottaisin "järjen" käteen ja hipsisin vaan kiltisti tonne alakertaan, hivuttautuisin ulkokamppeisiin ja lähtisin lumia luomaan. Lunta tullut yön aikana melkein (jos ei ainakin) 30cm ja pakkasta on 20 astetta. Mother Nature pitää huolen ettei tää plikka pääse tällä lomalla laiskistumaan. Kiva työtovereiden lomakuulumisia kysellessä kertoa, että: "Loin lumia, loin lumia, loin lumia..." "Niin juu ja kävin kerran kirjastossa ja kaksi kertaa hautausmaalla, jeee!!"
 
Ovistesteistä... Miksköhän joissain testeissä sanotaan, että pitää testata aamupissasta ja toisissa taas ei saa? Luulis, että niissä on kuitenkin samat aineet. Mää oon käyttäny niitä Prisman First jotain testejä ja ne tehdään aamupissasta ja on kyllä toimineet mulla hyvin. Viivasta ei tule pelkästään tasavahva, vaan jopa vahvempi. Aluksi testaamista aloitellessani mietin, että miten sitä osaa katsoa, kumpi viiva on vahvempi. Mutta ei ole tarvinnu kyllä siitä huolehtia. Teen siis aina aamupissasta, mikä on todella kätevääkin, kun sen muistaa tehdä aina samaan aikaan eikä tarvi töissä tikuttaa. Plussaa on tullut aikaisimmillaan kp 10 ja myöhimmillään kp 16. Yleensä se tulee kp 13-14. Selvä merkki on se, että näen päivää tai paria ennen plussatestiä seksiunia :D
 
Sitä riittää!!Iltasella viimeistään taas lumikolan varteen..Ihmettelen vaan että mihin sitä oiken enää laittas kun joka puolella niin isot kasat jo!!Hyvää urheilua kiipeillä kasojen päälle =) .

Kukas sitä listaa päivittelikään?Minulta tipahtanut tuo lasten lukumäärä sieltä poies..eli meillehän sitä 3:tta toivotellaan edelleen tervetulemaksi.Tuossa äskettäin ennustajalta tätä kysäisin että mitenkähän se meidän lapsilukumäärä olisi,ja kyllä hän meinasi että se 3:s lapsi olisi vielä tulossa,ei kylläkään ihan vielä,mutta näin!No ken uskoo ken ei..mutta otettu olin!!Joskus vuosia vuosia sitten olin ennustajalla ja hän kertoi että 2 lasta saadaan ja se on tähän asti pitänyt paikkansa.Myös tulevan työpaikkani hän näki.Mun mieheni ei kyllä yhtään diggaa näitä henkimaailman juttuja,että visusti olen hälle kertomatta :x

Meikäläisellä ovisaika lähestyy ja tää flunssa senkun jatkaa olemassaoloaan sitkeästi!Ei hetkeen näin rajua flunssaa olekkaan ollut.Ei ole kuumetta mutta räkää,sitä riittää!Ja kun ei oikein sopisi ottaa Buranaakaan..Panadol Zapin otin tuossa aamulla päänsärkyyn,ei kai se estä kiinnittymistä niinkuin Burana?Omaa napaa tässä vaan tuijotellaan
:/ ,mutta nyt suihkuun..
 
Mie siirryn nyt tuonne pöppävattaisten puolelle:heart:

..hieman kyllä haikeilla mielin..


Olette olleet ihania kuumeilukamuja miulle ja paljon olen täältä ymmärrystä ja tukea saanut.
Tuo tsemppaaminen on ensiarvoisen tärkiää..ei ne omat miehekkeet aina ymmärrä meijän aatoksia ja "hormoonihyppyjä":whistle:
Kovasti voimia&jaksuja laitan varsinkin teille yksin tätä urakkaa läpi käyville:heart:

Toivotaan että miun oleminen tuossa toisessa pinossa jää pidempiaikaiseksi vierailuksi, n. 9kk:den mittaiseksi :) ..ja sinne teitä kaikkia muitahin odottelen tulevaksi!!!!!:wave:


Ihanaa&++++++++vuotta 2010 kaikille, pitäkäähän ittestänne ja toisistanne huoli!!!:wave::heart:

Terkuin.

mur-mur ja pieni jouluinen ihme 5+3:heart:

ps. ..jos vielä miulle pikkasen jaksaisitten peukuttaa..siihen perjantain ultraan ja että pieni olisi oikialla paikalla tukevasti kasvamassa:heart:..kaikille ISO YHTEINEN HALI!!!


..ja käynhän mie teitä vaklaamassa aina välistä, ette niin helpolla miusta pääse.. :D
 
Sain ne kotitestit postista äsken, ja testasin heti. Ja haamu sieltä tuli jonkinmoinen. Ylpeä olen siitäkin, kun edellisestä plussasta on jo melkein vuosi.

Kuitenkin vielä kaksi päivää menkkojen alkuun, joten eipä hötkyillä. Kun ei noista halpatesteistä muutenkaan tiedä, jos näyttävät väärin. Täytyy seuraava tehdä aamulla, joko huomenna tai torstaina. Oon kyllä aikamoisen jännityksen kourissa...
 
Kiitos Ottis. Oli kauniisti kirjoitettu ja lohduttavasti. Oli se rankkaa keskenmeno, josta mulla ei ollut kokemusta. Sain kaksi päivää ennen uudenvuodenaattoa lääkäriltä suun kautta lääkkeen, joka valmistaisi vuotoon. Ei tapahtunut mitään vuotoa ja onneksi olen saanut etukäteen ajan uudenvuodenaatoksi sairaalaan ja sain sitten cytotecia 2 kpl alakautta. Ei meinannut tapahtua mitään, mutta 2 tunnin kuluttua sitten tapahtui ja vuosin kuin härän kurkusta siitä eteenpäin ja sain lisää cytotecia ja päivä meni siihen ja pääsin kotiin saaden mukaan lisää kipulääkettä ja cytotecia. Nyt olen kylläkin toipunut hyvin. Sen takia vain, että se oli kuitenkin liian rankka kokemus, etten soisi kellekään sitä. Noh, toivotaan ja katsotaan päivä kerrallaan. Vauvakuume jäi päälle. Tätä pohdin uskallanko enää yrittää ja sitten taas kaipaa vauvaa, tämmöistä vuoristorataa tuntemusta:'( . Onneksi mulla on kaksi isoa poikaa, nuoria miehiä :heart: Ja miehellä 20v. poika.
 
Onnea haamusta roosamarialle! Seuraava testi varmasti jännittää, mutta silloin se on jo tummunut.

Mur-murille onnea ultraan, tulethan ainakin ne kuulumiset kertomaan tänne.

Amantalle jaksuja km:n jälkeiseen "vuoristorataan". Rankka kokemus sinullakin on ollut ja kannattaa ihan omaan tahtiin miettiä uutta yritystä. Joillekin sopii se, että heti seuraavasta kierrosta lähdetään liikkeelle ja joku tarvitsee pidemmän aikaa asian kypsyttelyyn. Seuraava alkuraskaus on jokatapauksessa pelottava, kun ikävät muistot ovat taustalla. Mutta pelkäämällä tai muillakaan ajatuksilla ei keskenmenoa voi aiheuttaa, joten jos vain pää kestää, niin yritystä vaan päälle.

Inia, mitens mä nyt noin sotkin sinun kuviosi. Tää on tää vade joka muakin vaivaa pahasti. Sorry sotkemiseni. Hyvä kun pysyn jotenkin omissa päivissä perässä. Listaus auttaa siinä kovasti. Kiitos siitä.

 
Kiitos Terry, yritän kyllä olla realisti, eli en liikaa vielä hehkuttele.

Rinja, sain tän haamun kp 27. Menkkojen pitäis alkaa torstaina tai perjantaina. Yleensä en ole ennen oletettua menkkojen alkupäivää testannut, mutta täällä palstalla kun saa rohkasua siihen :LOL: , niin testasin minäkin! Mutta tosissaan, tällaset haamut voi vielä tulla poiskin, jos on vain hipaissut kohtua tai on viallinen.

Ensin odotellaan viivaa, sitten että menis kuusi viikkoa, ja vielä 12, eli aikamoista ressiä, kun on mullakin monta tullut pois :'(
 
Ottis
Mur-murin toivon siellä isomahaisten puolella pysyvän pitkään ja hartaana sen 9kk!! *Potkis* sun pyllylles, pois täältä haahuilemasta HUSH!! =) Niin ja tietenkin me sulle täällä peukutellaan ja pitää sun sitten kuitenkin perjantaina käydä meille kertoilemassa, mitä sieltä ultrasta kuulukaan :saint: :heart: :). Toivottavasti tulee hirmu ihania uutisia, ja niin tuleekin :hug: :wave:!

Terry64 Sulla taitaa myös olla oviksen bongailu kohta käsillä, tai ainakin ne pupuiluajat :heart:. Onnea sulle toivotan satatuhatta kiloa =)!

Kiloista puheenollen, lunta olen aimo kinokset minäkin luonut. Ajattelin jo, ett voisin pian lähteä pyllymäkeä laskemaan :). Ei toi piha niin iso ole, mutta kun pitää kuitenkin kahdelle autolle luoda ajoväylä ja viel tilaa ukon hirmulle kääntyä ja polut niin tuhkille, kompostille ku puittenkin hakuun ja keväällä kuolleen kissaherran haudalle, niin saapi siinä vähän työntimellä lykkiä. Nyt heiluin pihalla ihan pikkasen vajaan kaks tuntia ja tunnustan, ett ne polut jäi vielä luomatta, mutt vähän ajattelin, ett kun ukko tuota lunta eniten autollaan tamppaa, ett sais sekin jotain joskus tehdä. Nyt laitoin oman autoni tänä vuonna eka kerran lämpenemään ja ku se tuol aikansa pihalla pihisee, pääsenkin käymään kaupassa ja son varma, ett jotain hirmukivaa ja -hyvää itselleni ostan. Pitäähän jonkun mua palkita, kun olen niin reipas ollut :saint:.

Mulle ei posti onneksi testiarsenaalia vielä tuonut, mutt tilasinkin sen ns. economyna, ett voipi mennä 3-4 päivää ennenkuin tulee, mutt eihän mulla tässä kiirettäkään vielä ole.

Roosamaria69 Onnittelut haamusta :hug: :heart:. Kyllä se siitä vielä vahvistuu! Etkös sinäkin kotitestiltä niitä tilannut? Mä haluan kanssa sellaisia plussatestejä :saint:.

Haave3 Onnea oviksen hyödyntämiseen :heart:! Ei tainnut oikein auttaa minunkaan "Parane pian!"-toivotukset, kun olet noin pitkään joutunut niiskutella :(. Parane nyt kuitenkin ja pian sittenkin.

Amanta65 Vauvakuume on kieltämättä sitkeä tauti. Minusta tuntui km:n jälkeen, ett jos en olisi heti päässyt uudelleen yrittämään, en olisi kestänyt. Mulla oli hillitön vimma saada heti tyhjä kohtu täyteen. Yrittäminen jotenkin helpottikin, kun silloin vielä kuvitteli, ett kyllä se vauva ihan hetipian alun saa, kun lääkäritkin niin vannoivat, ett uudelleen raskautuminen on helpompaa keskenmenon jälkeen. Enpä ole haaveesta vieläkään osannut irti päästää :headwall:.

Hrrrhh!! Olen ihan umpijäässä. Sisälle tullessa tuntui, ett on pylly paleltunut, mutt taitaa olla vähän muutkin paikat :|. Pitänee lähteä tästä tankkaukseen :p..
 
Ottis
Roosamaria69 Nyt alkaa tuntua, ettei olis kannattanut minunkaan pihtailla, vaan olisin vain pyytänyt toimituksen pikana. Oliko muuten pakattu hyvin, ett kestää pakkasen vai tulivatko vain kirjekuoressa? Muistathan kertoilla heti kun dippaat taas :)? Minä niin sulle plussaa toivon :heart:.
 
Ottis, tulivat sellaisessa pehmustetussa kuoressa, joka just mahtuu postiluukusta. Eiköhän pakkasta kestä. Aloin jo epäilee koko haamua, kun mies ei kuulema nähnyt paljon mitään :/ . Nyt sitten vaan tarkkailen kaikkia oireita höpsönä, juupas-eipäs...
 

Yhteistyössä