Erka, sä olit tosiaan varautunut ultra-ajoilla
Noin mäkin varmaan tekisin. Jos ekassa ultrassa ei saada selville muuta kuin epäselvää, niin parin viikon odotus on kyllä kauhean pitkä.
Sariella, tuo CB tosiaan käyttäytyy niin erilailla kuin muut raskaustestit, kun siihen tosiaan pitää saada plus-merkki ennen kuin tarkoittaa raskautta. Oli varmaan todella rankka kokemus kuvitella hetken, että nyt nappasi. Jaksuja!!!!
Kiitos
Iida-Karoliinalle linkistä. Pitää tutustua, jos tulen raskaaksi. Nyt ajattelen, että KUN tulen raskaaksi. Eihän tätä muutoin jaksa.
Tää on kyllä hyvä pino, kun saa apuja ja vinkkejä niin hiivaan, ovikseen kuin perheongelmiinkin
Vauvatoive kyseli ovistesteistä. Mä en ennen esikkoa saanut koskaan ihan tasavahvaa viivaa aikaiseksi, joten ei kannata maatansa myydä, jos sitä ei pongaa. Toisaalta tasavahva viiva tai tummempi viivakaan ei täysin takaa sitä, että ovis oikeasti tapahtuu. Hormonimäärä kyllä kasvaa yli "hälytysrajan", mutta itse ovis onkin sitten vielä edessä ja tietysti mahdollisuudet on hyvät. Oikeastaan vaan ultralla tai verikokeella voidaan varmasti todeta tapahtunut ovis.
Mulla oli viime kierrossa käytössä Onni ovistestit ja toimivat hyvin, mutta niin toimii myös tuo mainostettu CB:n digi. Se ei tosiaan jätä mitään tulkinnan varaan.
Oivikki pääsee taas tositoimiin. IVF kuulostaa jo tosi prolta, hienoa. Tämä varmaan on nyt sitten SE kierto. Mä en omalta kohdaltani oikein usko, että vielä tähän kiertoon saadaan tukia, jos ei sitten oviksen jälkeiseen aikaan anna jotain tai irrotuspiikkiä, jos ovis on vasta tuloillaan. Kilppariarvot haluaisin vielä tarkastettavan, sillä minullahan oli viimeksi TSH 3.0, joka on raskautuvalle kyllä liikaa, vaikkei gyne siihen paljoa huomiota kiinnittänytkään. Mulla vaan ei ole
vertailuarvoja ennen esikkoa, parin vuoden takainen 2.9 kertoo, ettei se nyt ole ollut nousussa.
Emilylle rauhaisaa taustailuaikaa, jos maltat sellaista viettää. Mulle se ei onnistu muuta kuin pakosta. Parin viikon palstakielto tuntui kyllä hyvältä ja kiertokin meni siinä samassa ajassa eteenpäin niin että nytkähti.
Mä menin eilen Painonvartijoihin ja hyvin on tämä aamu lähtenyt alkuun
Mutta
näitä aamuja on loppuelämä edessä, joten ei vielä hurrata
Ottiksella on ilmeisesti iso piha, kun lumihommia riittää. Kivaa liikuntaahan se on, ainakin näillä pakkasilla. Vieläkö nippailee?
Inialla uusi kierto. Nyt ainakin sitten tiedä missä kohtaa kiertoa mennään. Sullakin pidentyi kierto, niin kuin mullakin viimeksi. Taitaa olla tuo musta vuodenaika, joka tekee temppujaan.
Mur-mur siirtymässä erittäin oikeutetusti Odotuspuolelle. Mutta älä nyt meitä kokonaan unohda, sillä niin hyvä tsemppaaja olet ollut, että varmasti kaipaamme.