Sori jos vielä tänne tungen mutta viitaten yllä olevaan linkkiin...
Niin kertoisko vaikka terry että mitä tämä sitten niin kuin käytännössä tarkoittaa
Tää on suomennosken avulla käännetty kyseiseltä sivustolta.
Plan
Lyhyt versio:
"Kokeile" joka toinen yö alkaa Päivä 8
Osta 10 ovulaatio Predictor Kit sauvat
Aloita ovulaatio testausta Day 10
Kun testi on positiivinen, "yrittää" sinä yönä, sekä kaksi ylimääräistä yötä peräkkäin
Skip yhden yön, tee viimeinen "yrittää"
Take home raskaustesti 15 päivää sen jälkeen, kun ovulaatiotesti on positiivinen, jos ei ole alkanut
Jos ovulaatiotesti ei koskaan mene positiivinen, jatketaan "yrittää" joka toinen yö, kunnes 35. päivänä, tee raskaustesti, jos ei ole alkanut.
Tilastot tulossa naisia, jotka kirjoittavat minulle osoittavat, että noin 40% jälkeisen keskenmenon naisista tulee raskaaksi ensimmäisenä kokeilla, jos he ovat uskollisia suunnitelman, noin kaksinkertainen määrä normaaliin väestöön, jotka eivät ole suunnitelmaa. Tämä edellyttää tietenkin, että olet odotti normaali sykli alkaa sen jälkeen, kun tappiota, eikä alkaa yrittää ennen kuin jälkeen keskenmenon. Monet naiset eivät ole ovulaatiota tässä ensimmäisessä jaksossa.
*Muoks* Terry olikon jo selittänyt ylempänä...olempas mä sokea,mutta hyvä sivusto.Epätoivoinen kun jo olen niin kokeilen ihan mitä tahansa.
Se vielä että onkohan se kauheen "huono" asia kun ei mulla koskaan oviksen aikaan mitään hulluja limoja tule....enhä ihan piensti vaan...