40+ so what! (vol. 4)

oivikki mahtava yllätys, kun pääsit jo näin pian tositoimiin! :heart: Siis pääset jo tässä kuussa rktt-tilaan!! Toivotaan, että kaikki menee hoidossa mukavasti ja sieltä toivottu tulos pärähtää!++!

Inia olethan sie aika munija :) Hyvä saalis sieltä varmaan tulee ja ihan kelpo soluja! Olet viikon sisällä mukana piinailemassa!

nillanilla Peukkuja sinne, Huuru-ukko, pidä kiinni! :heart:

Liiza juu laita lugeja vaan tueksi, eiköhän se ovis jo mennyt..? Tervetuloa piinistelemään..!

Pinkki joo, on tullut luettua raskausoireista. Tuossa helistimellä hyvä sivu, jossa vain plussanneiden oireita :p http://www.helistin.fi/keskustelu/viewtopic.php?p=749455&sid=6283689cb8982f233b0710bea08997d1

Oma tissikipu jo haaleni viime yön jälkeen. Mistä lie johtui noin voimakas reagointi, kun koko kesänä ei tisseissä ollut mitään tuntoja..? Epäilen tuota Mulimenia, jota tässä kierrossa olen ottanut. Etsin netistä tietoa tippojen sisältämistä aineista ja löysin jotain kasveja, jotka tasapainottavat hormoonitoimintaa, sitten siinä on mustekalaa.. ja kaskelotin oksennusjäänteitä.. yöks! :eek: Tieto lisää tuskaa! mutta voi olla että sama nimi vaan sillä kaskelotilla... Kukas muu käyttikään Mulimenia.. Päikki onko sulla ollut voimakkaita oireita, kun käytät noita tippoja? Miten muuten menee?

Eipä sitten tärpännyt tästäkään kierrosta :'( , tänään täti saapui. Vaikka kyllähän tähän alkaa tottumaan, mutta silti viimeiset kiertopäivät on ihan täpinöissään, että jos vaikka tällä kertaa.
Noh, ei auta kuin jatkaa....mitä olen näitä palstoja seurannut, onhan minulla vielä monta vuotta aikaa, kun ennen luulin, että elämä loppuu nelikymppisenä ;)

Hastu39 voi harmitus, lämmin:hug:..mutta kuten sanoit, aikaa vielä on!=)

ON mie olen nyt ihan sekasin näiden eri verikkokeiden kanssa!!..labratäti sanoi, että tällä minulle tehtävällä veritestillä EI näe, onko ovis oikesti tapahtunut, se vain mittaa yleistä progesteroni arvoa-olikohan välillä 121-446..jotain?..p.....e!!!! Nyt olen netissä pyörinyt tunteroisen ja ajattelin vielä kysäistä lähetettä TK:sta tuohon FSH-veritestiin, jos sen tuo "tuppisuu" omalääkäri sen suostuisi antamaan..:kieh:

Tuo testihän kertoo sitten sen, onko mummotauti jo oven takana odottelemassa.. :/ ..virtsasta tehtävä testi näytti mulle negaa-eli olisi vielä ferilitetti kunnossa..mutta en kyllä tuohon luota, vaan haluan vielä veritestiin!!

Käyn sitten yksityisellä(gynellä ) jos ei TK lääkäri anna lähetettä, mie en jaksa olla epätietoisuudessa..yritystä jatketaan, jos ei arvot anna viitettä, että munisten toiminta hiipumassa selkeästi!!

Mie menisin yksityiselle puolelle varmasti heti, jos talous antaisin nyt myöten(huokaus :ashamed: )..auto pirulainen verottaa kukkaron sisältöä tässä kuussa kummasti, remppaa sieltä ja remppaa täältä..

Uudi kävitkös sinä ihan omalla lääkärillä TK:ssa ja sait lähetteen mimmoisiin verikokeisiin-muistatko?? =) oliko puhetta esim. FSH ja S-progesteron testistä? ..miehesi taisi sitten yksityisellä puolella käydä..saatko vastaukset puhelimitse, lääkärille varattu aika, vaiko ihan kirjallisena paprulle??..nyt tuli ahdistuneelta mur-murilta monta kysymystä :eek: APUVAAAAAA!!!!

Kaikille jotka nyt jännäilette plussan puolesta ihan koht siltään, hurjasti plussasätehiä!!!
..ja tietysti muillekin myös=)..

mur-mur

Hastu39 pahoittelut tädistä. :hug: Niin se aina kirpaisee, kun se ryökäle tulee.

Mur-mur ajattele, että sitä pitää olla tyhmä. Minä en edes kysynyt mitä kokeita se lääkäri laittoi, mutta oli siinä varmaan useempi kuin yksi. Soitin omaan tk:een ja kysyin, voiko sitä kautta saada hdelmällisyyttä tutkittua. Hoitaja ei heti osannut sanoa ja lupasi ottaa seuraavaksi päiväksi selvää.

Seuraavana päivänä soitti toinen hoitaja ja ilmoitti, että minun puolelta käy isännältä ei ja sanoi, että lääkäri on lähetteen laittanut voi mennä tiistaina vain kokeisiin. Sitten kävin kokeissa ja loppuviikosta saa kysyä, että kaikki ehtii valmistua. Onneksi menin lähempänä 10:tä , kun yksi koe piti ottaa siihen aikaan, jos olisin mennyt heti klo 8 olisin saanut mennä myöhemmin uudestaan.

Ovistestissä sanottiin muistaakseni, että testata klo 10 ja 20 välillä, että olisko se yksi joku hormoonitesti sitten ollut.

Meille oli tilattu jo yksityispuolelle aika, mutta rahatilanteen takia ajattelin kysäistä omastakin tk:sta. Onneksi minä pääsin sitä kautta, niin vähän säästyi, mutta miestä ei käynyt jostain syystä tutkiminen sitä kautta, että jätettiin se aika sitten miehen takia.
Lääkäri oli pahoitellut tätä epätasa-arvoa. Olisko siinä Kelalla ollut jotain tekemistä.

Minä olen niin tottumaton näihin juttuihin ja kokeisiin, että siinä täpinöissä meni varmaan puolet ohi. Gyne aika on ensi keskiviikkona vasta ja jos nyt näyttää, että mulla ei hedelmällisyyttä enää ole, niin eipä sinne sitten kannata miehenkään mennä.
Jos minulla on kaikki ok, niin sitten tutkitaan mieskin, sieltä lähetetään simpat muistaakseni Ouluun tutkittavaksi, että siinä voi sitten mennä kauemmin.
Tulipas pitkä juttu. Olis kai tuon voinut vähän lyhyemminkin ilmaista.

Tsemppiä mur-mur sinulle ja toivotaan, että tulos loop:ista on puhdas.

Hastu, pahoittelut tädin tulosta! Elämähän vasta alkaa olla mallillaan nelikymppisenä, jotta sitä odotellessa ;). Tarkoitus siis lienee, että meidän kanssa täällä piinailet ainakin vielä kuukauden!

ON: Mulla sellainen "olo" jatkuu vatsassa, etenkin istuminen ei ole kivaa. Muutoin ei kyllä mitään juurikaan huomaa, tai no ehkä nukkuessa selkä kipeytyy. Mutta voiton puolella ollaan piikityksen suhteen, enää max 4 piikkipäivää (+pregnyl, en vielä tiedä minä päivänä se otetaan). :) Vähän pelottaa miten olo tästä vielä tukaloituu (siis ei tää mitenkään kamalaa vielä oo, mutta jotain tuntuu kumminkin). Perjantaina taas ultra, voi kun ois pian! (Sitten vasta oikeesti näkee, onko nuo follit jatkaneet kasvua, ja tietty saa tietää sen punktiopäivän!)

Inia tsemppiä odotteluun. Peukut pystyssä, että pallerot on kasvaneet. Se on kyllä kurjaa, että vatsassa on huono olo. :whistle: Phuuuiii huis hiiteen puhaltelen selkäkivut ja "oudot" olot. :heart:

Mur-mur olepa hyvä ja kiitos postista. Laitoin äsken takaisin. :wave:

Solakka Silakka En ole huomannut, että Mulimenista tulisi mitään oireita. Vai onko se oire, jos ei ole mitään oireita... ;)

Inialle tsemppiä! Hienoa, että asioita kuitenkin tapahtuu ja on ihan oikeasti mahdollisuus saada vauva. Tällainen oma tasainen tarpominen, kun ei tapahdu, ei sitten yhtään mitään, on aikas rasittavaa pidemmän päälle.

Uusia ihmisiä tullut mukaan, mikä on kiva juttu - tavallaan. Toivomus tietysti olisi, että tässä pinossa vaan käväistään ja päästäisiin tuonne odotuspuolen juttuihin mukaan, eiks juu?

ON Töissä taas niin kiirusta, että hyvä, että hengittää ehtii. Täti tulla rämisteli paikalle, tänään ke on kp2. Ovista siis odotellessa.

Uudestaan kirjoitan aikaisemmin illalla lennähti tesksit taivaan tuuliin...

Hastu voi harmi, onnea alkaneeseen kiertoon.

Solakka silakka kiitos. Siitä Mulimen sisällöstä mietin, että oksentaako kaskelotit ja jos niin kunka sitä oksua kerää??? Sisällöstä piittaamatta toivottavasti nyt + sinne tulee testi päivänä ruutuun =)

Inia toivottavasti sinulla on viikonloppu vapaa, jotta ei tarvitse istua, jos tuntuu hankalata. Mukvaa, kun pm (piikki mahaan) päivät ovat vähenmään päin. Kovasti hyviä uutisia toivotavasti saat sitten perjantaina.

Mur-Mur mukavaa olisi, jos saisit ne kokeet sieltä TK:sta.

Päikki niin pianhan se uusi oivs on jo ovella, onnea uuteen kiertoon.

ON kuntoremontti jatkuu, olin jumpassa ja tuli hyvä mieli, kun jaksoin mennä.

RKTT:läisille ++++

Gerpera Onnea pikkukisusta! Joko on nimi valmiina? :heart:

Päikki voi harmistus tätiä, siulla kun oli jo niin jännät dpo päivät...

Inia Ultrahan on jo huomenna! Joko tänään on torstai? Jopas on viikko taas vierähtänyt... Toivotaan mahtavaa munissaalista :) :heart:

Uudi Itsekin olen miettinyt tuota yksityiselle menemistä, ihan vaan selvittämään hedelmällisyystilanne. Mutta raha... kun ei ole niin ei ole. Se on huisin kallista. Joskus terveyskeskuksista saa verikokeita kun osaa nätisti puhua ja asetella sanat oikein. Mulla kun oli kolme keskenmenoa peräkkäin, sain sen ns kierron kartoituksen. Mutta siinäkin joku lääkäri ihmetteli mitä teen siellä polilla, kuulemma ihan turhaa, ja itse asiassa toinen lääkäri samalla polilla sitä minulle ehdotti ja lähetteen teki. Itse en olisi edes osannut! No, mitään syytä niistä tutkimuksista ei löytynyt, periaatteessa kaikki kunnossa.

mur-mur olet mielessä. Toivon niin kovasti että kaikki on kunnossa sinulla!

oivikki täälläkin sain itsestäni irti pyörälenkin verran, melkein tunnin lenkki :) Iltasyömiset olen saanut jätettyä pois. Siis parina iltana :saint:

Eipä tässä sen kummempia. Lugekuuri päällä. Yksi 200mg nappi sisuksiin aamupäivällä. Siinä se. :)

Hastulle pahoittelut tädin tulosta :headwall:

Samoin Päikille! pahoittelut :headwall:

Myös ON :headwall: Eilen hiipui tissikivut.. siis yhdessä yössä hävisi sumut päästä ja muut oudot tuntemukset ja vielä tänä aamuna laski lämmöt alkukierron tasolle. Siis nyt jo! kp20. Tulos tuntuu aivan selvälle.. Ei ollut vielä vauvan aika tulla..

gerpera ai nytkö se kisu vasta tuleekin? No siinä riittää teillä ihmettä koko viikonlopuksi :heart:

Uudi hyvä, kun pääsit kokeisiin, niistä selviää varmaan jotain.. Ihme, ettei miestä tutkita samalla, vai asuuko hän eri paikkakunnalla?
Mekin käytiin ensin julkisella perustutkimuksissa. Tuntuu vaan, että vastausta ei saatu ongelmaan, kun perusterveitä ja hedelmällisiä näemmä ollaan. Sitten sitä yrittää omassa päässään keksiä syitä tähän lapsettomuuteen..

Liizalle mukavaa piinisviikkoa..

Päikki, ikävä ettei nyt tullut plussaa :hug: Eli uutta kiertoa päin!

mur-mur ja Uudi, toivottavasti saatte pian hyviä tutkimustuloksia!

SS, ei vielä luovuta toivosta! Luin joltain palstalta tyypistä, jolta hävis kaikki oireet ennen plussaa! Ja mun lekuri sanoi että lämpöihin ei kannata luottaa, joten häntäkin uskokaamme! Pidä jalat lämpimänä! (tän vinkin myös lukenut tuolta toisesta pinosta)

Niin, Hastu, sä kun olet vielä noin nuori, niin nyt vielä pääsisit julkisille tutkimuksiin.... kai? Että jos haluat selvittää asiaa, niin parempi nyt kuin yli nelikymppisenä, säästyy nekin eurot...

Inia, pm7 (2-3 to go)

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Hastu39 (39)...............kp2/25-29........y.13v.........3.
Päikki (40)..................kp3/?...............y.2v.........2.
mimmimamma (47)....kp5/28..............?.............4./1. yht.
oivikki (41)..................kp7/23-27.........yk7...........1.
Uudi (46)....................kp8/24-26........yk8..........3./1.yht.
Inia (42).................kp8/26-30.......yk12....1.
Mahdotontako............kp11/28..............yk1..........1.yht.
ikiemo (44).................kp13/20-50........y?..........4.
liiza (43).....................kp16/25............yk16........4.
Sariella09 (43)............kp19/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp19/28............yk6..........3.
Solakka Silakka (40)...kp20/25-27........yk12........1
Ämy (40).....................kp20/28.............yk0.........4.
Pinkki69 (40)..............kp21/26-28.........y.n.2v......1.
nillanilla (42)..............kp22/28-33........yk6.........1.
pääpilvissä (46).........kp23/25-43........?............1.yht.
Hemppaliina (46).......kp31/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
Jadette (39)...............kp33/28-30.........yk7...........3.
Taikakuu (40).............kp39/27-32.........?.............2./1.yht.
gerpera (48)...............kp55/28-30..........yk3.........3./1. yht.
star-67 (42)................kp56/26-33(-39)...yk7.........3.

:flower: Tauolla :flower:
siira, lumeton

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Solakka Silakka (40)..........pp9
Pinkki69 (40)..........pp9
nillanilla (42)..........pp7
Sariella09 (43)..........dpo1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Päikki pahoittelut tädistä. Uusin voimiin uuteen kiertoon.  :hug:

Gerbera onnea kisulista. Onpa kiva, että parantui ja saat kotiin.

Liiza kysyin yksityisestä hintoja ja simppojen tutkimus esim. 80 euroa ja minun verikoe jotain 50 euroa riippuen vähän mitä olis otettu. Sitten Gyne maksu vielä 70 euroa.Onhan se aika kallista, jos paljon kokeita joutuu ottamaan.
Isännän nyt on siellä sitten käytävä, jos minulla kaikki ok, koska eivät tosiaan julkisella tee noita simppa-testejä. Olisko se joku Kela-asia ollut. Pitää ottaa vielä selvää tuosta.
Hyvähän se on, että teillä kaikki kunnossa, niin voi plussa pärähtää ihan milloin vain. Tsemppiä.

SS multa meni siinä puhelimessa vähän ohi, miksi miestä ei oteta, mutta selvitän sen vielä. Asutaan ihan saman katon alla, että siitä ei ole kyse.
Älä lannistu vielä, ei ne oireet aina niin 100% ole. Niin kauan on toivoa, kun täti ei ole tullut.  :hug:

Inia kiitos toivotuksesta. Sinulla myös aika lähestyy, voi kun minuakin jännittää sinun puolesta. :heart:

ON kysyin tuloksia aamulla, eivät olleet vielä tulleet. Piina jatkuu. Huomenna menen kuulemaan sydännauhoituksen tulokset heti aamusta. Ehkäpä kokeet sitten olis valmiit. Toivottavasti ei mene ensi viikolle.

SS Älähän vielä huoli, mie puhallan sellaisen hirmu myrskyn, jotta täti ei varmana pääse luoksesi!:wave:=)

liiza&Inia kyllä kovasti hyviä tuloksia odottelen-varsinkin tuon loop-hoidon tiimoilta..verikokeisiin täytyy vielä yleiselle puolelle kinuta lähipäivinä. Lääkärit ei kovin katso enää suopein silmin-ainakaan tämä oma lääkärini :( kun haluaisin selvittää omaa hedelmällisyyttäni ja vasitenkin yleisellä puolella, pitäis vaan yksityiselle mennä..perskules sentään(teksi mieli vahvemmin sanoa..:p )

Voinkohan minä pyytää esim. sairaalan naistentautien lääkäriltä lähetettä yksityiselle tuohon FSH-testiin/verikokeeseen ja sitten soitella vastauksen??..eikös se näin onnistu..kyllä tuon 50-60e raskisin siihen laitella =)..soitankin heti yksityiselle ja kysyn!!:D

Aurinkoista syyspäivää ja hurjasti +++++ kaikille toivoopi!!!

mur-mur

Jeps, nytpä on sitten tarkisteltu tuon FSH-labratestin hinta..se on 44e..kelakorvauksen tietysti saisi, jos olisi lähete "yksityiseltä" :/ ..mutta kyllä tuon raskii maksella. Labraan voi siis mennä ihan suoraan, ilman lähetettä ja vastauksen soittaa hoitaja,(jos en halua varata lääkärille aikaa ) sen saa myös paprulle. miulle riittää tuo, koska osaan vastuksesta kyllä tulkita, vieläkö ferilitettiä jäljellä =)..jotain estrogeeniä mittaavaa testiä myös suositteli, otetaan kuulemma yleisesti samalla kuin tuo FSH..kattelen sitten kun menen, paljonko lompsassa rahua:D ja sen mukaan testejä otetaan!

((muoks)) mitä kiertopäivää testissä käymiseen, on lääkäri teille muille suositellut..netistä löytyi tietoa jos jonkinlaista ja yleinen oli tuo kp 3-5....muinakin päivinä voi käydä, muistaa vain ilmoittaa labrassa kiertopäivänsä..moni vaan tuntui saaneen lääkäriltä "suosituksen" kp:lle 3-5..miten te jotka olette käyneet, onko ollut mitään suosituksia määrätylle kp:lle?? :)..kiitosta taasen jo edeltä!! =):flower:

mur-mur

Hei mur-mur kannattaa noita suosituksia totella, niin ei tule "väärää" arvoa, sen verran tuntuvat nuo hormoonit heittelevän pitkin kiertoa. Itse en saanut julkisella käydessä alkupäivän testeihin kp-suositusta (varmaan joku infokatkos), mutta sattumalta huomasin, että olin kierron alussa käynyt eli ihan oikeaan aikaan. Se proge-testi sitten neuvottiin menemään tietyn kp:n välisenä aikana.

Toivotaan, että loopin vastaus on puhdas!

Kiitos kaikille plussapuhureista! Tuntui lämpöiseltä :heart: mutta ei taida pitää tätiä loitolla.. Tein tänään r-testin.. Juu liian aikaisin pp9, mutta kun oireet hävisi, niin kai halusin nähdä edes haamun varjon, joka olisi antanut minulle toivoa.. mutta ei, vitivalkoinen nega tuli! Lisäksi ollut jo menkkajuilintaa.

Vähän tuo masentaa, kun eka hoitokaan ei tuo apuja. :( Mutta otin jo kalenterin esiin ja laskin seuraavaa mahollisuutta. Jos menisin siihen röörien pesuun heti menkkojen jälkeen.. Siis niin klinikan lääkäri ehdotti, että pestäis munatorvet, vaikka aukkari tehty, hän ei jotenkin luottanut julkisen tekemään tutkimukseen.. Eikä ole ollut klamydiaa, mutta ne kuulemma voivat jotenkin tukkeutua itsekseen.. Hitsi kun se aukkarikin oli niin kivulias, mutta ehkä eri paikassa ei satu niin kovaa? Ensi kierrossa osunee ovis viikonlopulle, siinä voisi sitten luomuilla ja sitten lokakuulla inssi olis keskellä viikkoa. Silloin ehkä onnistuu keinohedelmöitys seuraavan kerran..

Kuulostaa varmaan kaikkea muuta kuin rennolta vauvanteolta, mutta ei tämä sitä olekaan. Kai se vauvankaipuu vaan on niin suuri, kun sitä ei ole ennestään :( Jos joku minulle lupaisi ja vannoisi, että saadaan vielä lapsi, en olisi näin hermo näissä asioissa, mutta ei sellaista kukaan voi tietää.

Ja ehkä minun pitäisi ajatella positiivisemmin. Ajatella tätä päivää ja tulevaa, eikä laskea sitä, kuinka monta vuotta olen ollut lapseton ja miksen "tehnyt" aiemmin, kun totuus on vieläpä se, että hyvä kun en saanut siihen kauheaan liittoon lasta.
Ja pitää ajatella enemmän muitakin asioita.. Noh, anteeksi tämä valitus taas, :flower: , huomenna lupaan puhua vaikka marjamehun teosta ja kanojen pesänrakennusvietistä..

Kaikille kaunis kiitos toivotuksista. :flower: Kovasti odotan jo huomenaamua.

Mur-mur hyvä, että ei ollut tuon kalliimpi toivotaan, että asia järjestyy. Koita vielä patistella julkista puolta, kun minäkin vielä sitä kautta pääsin. Kiertopäivistä ei sanottu mulle mitään, mutta kp6 oli menossa. Toivottavasti tuo nyt onnistui.

SS voima :hug: Saat sinä purkaa mieltäsi niin paljon kuin haluat, eikös tää palsta ole juuri sitä varten, että täällä toisiamme tuemme. Joskus ilossa toisinaan taas surussa.
Kyllä sen hyvin ymmärtää, kun sinulla ei vielä lapsia ole, että toive on kova ja tunteet sen mukaiset. Se pettyminen kerta toisensa perään kyllä varmasti rassaa ihmistä.

Toivotaan kovasti, että sinulle vielä apu löytyy, vaikka siitä aukaisuhommasta sitten. Onneksi olet vielä monta vuotta nuorempi kuin minä. Omalla kohdalla epäilen kyllä jo koko hedelmällisyyttä.
:(

Gerbera kiva kun saatte kissan kotiin =) ne on niin ihania.

Hyvä Liiza jatketaan samaan malliin. Sinäkin voisi tuohon rktt listalle ilmottautua, ei siinnä tarkaa ovis päivää tarvitse tietää.

Inia tsemppiä väheneviin pm päiviin ja kipaistehan kertomaan huomiset tulokset, kiva varmaan kuulla milloin on punktio tulossa.

Mur-Mur voi kun en muista mitkä olivat ne suositellut kiertopäivät käydä kokeessa, osasivatko sanoa sieltä labrasta?

Solkka silakka minä meinasin just kysyä koska ajattelit testata. Niin kuin sanoit on aikaista vielä, joten olet rktt ihan testin tuloksesta riippumatta. Jatkojen miettiminen helpottaa ainankin minulla piinailua.

Itse luin taas adoptio juttuja ja alkaa näytää siltä, että siihen junaan olen auttamatta liian vanha, kun ajat prosessin aloittamisesta mahdolliseen lapsen saamiseen ovat tosi pitkiä. Olisin aloittanut silloin 10 v sitten, kun sitäkin mietin jo silloin.....

Tirulii olet ollut mielessäni useana päivänä.

+++ oviksen metsätäjille, +++++ rktt porukalle ja muille loppukiertolaisille.

SS pahoitteluni nega testistä :hug: ..mukavaa kun kuiteskin jaksat jo suunnitella tulevaa uutta yritystä. =)

Noista testeistä..miulle ei mitään suosituksia annettu julkisella, eikä yksityisellä puolella testeihin liittyen?! :/ .. päätin nyt kuitenkin mennä sitten kp:n alkupuolella 3-5..olisko silloin just tuo folikkelivaihe.. :)

Uudille toivon huomiseen testien kuulemiseen mukavia uutisia lääkäriltä!!:wave:=)

mur-mur

Yhteistyössä