40+ so what! (vol. 4)

Hei! Huolitteko minut tänne kuumeilemaan...olen tosin "vasta" 39, mutta ensi vuoden alussa tulee 40 täyteen.

Kirjoitinkin tuolla "vehnänalkioöljy" ketjussa jo jotain itsestäni, mutta laitan tähän vielä :)...

Mulla siis kaksi lasta jo ennestään ja sitä kolmatta on yritetty 13 vuotta, eli ihan heti tytön syntymän jälkeen ajateltiin että se kolmas voi tulla, mutta ei ole tullut
Ensimmäistä tehtiin 4 vuotta kunnes tärppäsi, toinen tuli yllättäen heti perään Ennen ensimmäistä kaikki tutkimukset tehtiin sekä minulle että miehelle ja mitään vikaa ei löytynyt.

Nyt neljänkympin hujakoilla heräsin taas ajattelemaan, että alkaa olla viimeiset mahdollisuudet tehdä kolmas.......jotenkin en oikeesti kyllä edes usko, että se onnistuu, mutta kiva jakaa täällä ajatuksia ja lukea toisten onnistumisia.

Nyt on kierron 27 päivä ja menkkoja odottelen...tai siis oikeastaan en ;) , mutta varmasti tulevat :/

Hastu39 Olet tervetullut kuumeilemaan kanssamme!!:wave:

Osa meistä luomuilee ja osa käy hoidoissa. Osalla jo lapsosia, osa esikosta haaveilee. Toivottavasti vielä pikku nyytin kainaloiseen saisitte-sehän meillä kaikilla toiveena olisi:heart:

Jos haluat tietosi tuonne listaan, Inia ne varmaankin päivittelee. Laittele oma kieron pituutesi, kiertopäiväsi(se jo olikin ) ja yrityskerrat sie kertoilitkin-13v..toivottavasti tuo täti-pippurinen pysyisi poijjes tällä kertaa!=)

Miulla 2mukeloo(-87 ja -04 ) vielä sitä kolmatta kaipaillaan, yritystä takana 5kk ja ikää 44v.:p..kuumeiluun tuli pikku tauko, kun löytyi tuolta kohdunnapukasta syöpäsolujen esiastetta ja Loop-hoito takana :/ ..syyskuun loppupuolella yritys jatkuu, jos ei mitään ikävää ole vastauksena tuon hoidon tiimoilta..

TERVETULOA KERTAALLEEN!!:flower:

mur-mur

mur-mur: Oih, ikäviä juttuja tollaset, mutta hienoa kun jaksat vielä yrittää ja peukutuksia sille, että mikään ei enää kummittelisi yrityksen tiellä!

Kierron pituus on 25-29 vuorokautta. Joskus todella harvoin on saattanut olla enemmänkin, mutta miten niin muistelen, että juuri tuolloin olen ajatellet lapsen saantia enemmän ja varmaan tehnyt hormoonitoiminta tepposen ja menkat myöhästyi :| Itseasiassa vähän pelkään sitä nytkin, että jos täällä liian paljon alan haaveilemaan, niin jäävät pois ihan väärästä syystä :/
Mutta siis yritetään elämässä vielä kerran =)

Hastu39 kyllähän se niinkin saattaa olla, että täti ei tulekkaan vaan myöhästyy kun oikein kuumeilee ja pientä stressiä:|..mutta jospa kuitenkin kokeilet, sittenhän sen näkee miten käy =)Onnea yritykseen, jos siihen päädytte!!

Ps. Miulla kierto on-ihme kyllä, pysynyt tässä kuumeillessa täsmällisenä tuon 28vrk.

mur-mur

Ihan pikainen piipahdus täällä...

Tervetulos Hastu kuumeilemaan kanssamme :wave:

Ja voi SS...sun tuntemukset kuulostaa ihanalta. Jos raskausoireketjuja selailet niin moni on nimenomaan todennut että "olo on tuntunut erilaiselta", mutta eivät osaa tarkoin määritellä. Tuohan vois nyt olla sitä!! :flower: :flower:

Mulla ei valitettavastin ole nyt mitään raportoitavaa oirerintamalta...lieviä pms-oireita, joita joka kierrossa ollu. Plääh. Mut eipä tässä tietenkään vielä heitetä kirvestä kaivoon...vahvasti olen rktt!!!

Pinkkis

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mimmimamma (47)....kp3/28..............?.............4./1. yht.
oivikki (41)..................kp5/23-27.........yk7...........1.
Uudi (46)....................kp6/24-26........yk8..........3./1.yht.
Inia (42).................kp6/26-30.......yk12....1.
Mahdotontako............kp9/28..............yk1..........1.yht.
ikiemo (44).................kp11/20-50........y?..........4.
liiza (43).....................kp14/25............yk16........4.
Sariella09 (43)............kp17/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp17/28............yk6..........3.
Solakka Silakka (40)...kp18/25-27........yk12........1
Ämy (40).....................kp18/28.............yk0.........4.
Pinkki69 (40)..............kp19/26-28.........y.n.2v......1.
nillanilla (42)..............kp20/28-33........yk6.........1.
pääpilvissä (46).........kp21/25-43........?............1.yht.
Hastu39 (39)...............kp27/25-29........y.13v.........3.
Päikki (40)..................kp28/?...............y.2v.........2.
Hemppaliina (46).......kp29/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
Jadette (39)...............kp31/28-30.........yk7...........3.
Taikakuu (40).............kp37/27-32.........?.............2./1.yht.
gerpera (48)...............kp53/28-30..........yk3.........3./1. yht.
star-67 (42)................kp54/26-33(-39)...yk7.........3.

:flower: Tauolla :flower:
siira, lumeton

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Päikki (40)..........dpo15
Solakka Silakka (40)..........pp7
Pinkki69 (40)..........pp7
nillanilla (42)..........pp5
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Sariella hienoa, kun ultrassa kaikki hyvin ja nyt vielä ovis + pyydystetty. Ilmottauduthan rktt listalle mukaan.

Mur-Mur hyvä, kun sait kuitenkin sen verikokeen.

Hastu tervetuloa mukaan.

Solakka silakka jospa se olisi niitä + tuntemuksia :) . Eiköhän se kiinnittymisen aika ole nyt käsillä. Teillä se ajoituskin oli niin kohdallaan.

Pinkki just noin ei kirvestä viskellä minnekkään liian aikaisin olet vahvasti rktt.

Päikki onko mitään oireita tai niiden puutetta.

Mimmimamma
ihan hymyilytti täällä minua lukiessani, kuinka iloitisit tädin kunnollisesta vielailusta =) vaikka tuli pyykkiäkin, onnea alkaneeseen kiretoon!

ON minä pääsin tänään aloittamaan uuden yrityksen eli tänään jo esimmäinen piikki on pistetty. Klinkalta olivat yhtydessä, siis olen ollut yhtä hymyä koko päivän siis jipii (Toki mutkia voi vielä tulla matkaa ennen h hetkeä) . Eli kp5/23-27 yk 7.

SS ja Pinkkis, teillä jo viikko piinaa takana! Seuraava viikko on varmaan toooosi hidas!

Mä kävin ultrassa, ja jippii, onhan siellä niitä folleja kasvamassa! (HUOM! Ei vielä sano että niissä soluja oisi...) 9 kpl löytyi kummaltakin puolelta, osa kyllä vielä pieniä. Perjantaina ultrassa päätetään onko punktio maanantaina vai tiistaina. Mä toivon maanantaina, ois yksi piikkipäivä vähemmän.... Mulla siis tänään oli 5. päivä puregonia, ja sitten lisäx tuli vielä orgalutran, eli tästä eteenpäin kax piikkiä päivässä. Karmeeta! No, puregon menee jo iisisti, tuossa toisessa on paksumpi neula, ikävämpi pistää. Ja sitten tulee vielä se irrotuspiikki joku päivä. HUH, enpä kyllä taida ihan heti tähän soppaan taas ryhtyä... voi kun ei tartteis! Kuitenkin piikkipäivät jo puolivälissä! (Mä voisinkin ruveta laskemaan pp=piikkipäiviä :) )

Mutta siis tosi helpottunut olo siitä, että kyllä nuo lääkkeet tehoaa. Maha tuntuu jo vähän ikävältä kun joutuu istumaan päivän töissä, saa sitten nähdä miten loppuviikosta... Ja välillä selkään koskee, mutta ei ees yhtä pahasti kuin menkoissa.

Hastu tervetuloa mukaan! Ei me niin nökön nuukia iän suhteen, kunhan on matkalla kohti tätä parasta ikää ;) Onko sulle/teille tehty mitä tutkimuksia? MUOX, ai niin oli. Mutta ehkä kannattaisi uusia, kun siitä aikaa on?

Heippa!

Muut , joilta kierukka poistettu, kuinka kauan ns tyhjennysvuoto kesti, täällä mennään jo 9.ssä pvssä ja vieläkään ei lopu.....ajattelin, että kaipa se miun tie kulkee sitten kaavinnan kautta? Toivottavasti ei! Toukokuussa jo olin yhteydessä sairaalaan, kun koko ajan tiputteluvuotoa, mutta käskivät vaan katsomatta odottaa sen puol vuotta kierukan asentamisesta, huh nyt on odotettu ja ei ole edes koko kierukkaa ja vuoto vaan jatkuu...eli tämä kierto menee ihan vuotoa seuraillessa..huomisaamuna teen huvikseni ovistestin ja pe seuraavan, mitä sitten näyttääkin....?

Solakka silakka: Sulla nuo oireet mukavat, voivat jopa viitata alkaneeseen raskauteen: Tuo sumuinen pää;=))) esim! Pinkkikselle myös toivottelen plussaa, sekä Nillanillalla ja ietenkin edelleen meille kaikille!

Hienoa, kun mahd moni tämän vuoden puolella sen plussan saisi ja jopa niin, että se kantaisi loppuun asti.

Tutkimuksista: Saan kaikki sairaalaan kautta heti alusta lähtien, jos haluan ja raskaudun!

Mukavaa plussarikasta syyskuuta! :heart: +++++++++++++++++++++ :whistle:

Mahdotontako :heart:

Hastu: Tervetuloa! Tapasimmekin siellä hiljaisessa pinossa jo :D

Joskus odottavan aika tuntuu tältä:

Inia hienoa =) hyviä uutisia ultrasta sait! Kiva kun pisteleminen jo sujuu, miten onko tullut muita (sivu) oireita kuin tuo mahan juttu. Pitääkö se orgalutran sekoitella itse vai onko valmiiksi sotkettu? Toivottavasti jatkuu yhtä hienosti!

Oivikki Ihanaa, onnea mukaan tuhatmäärin uuteen yritykseen!!:wave::heart:

Inia kasvattele vaan ihan rauhassa muhevat follit;)..tuo piikittely ei miustakaan kuulosta kivalta..mutta mitäpä sitä ei tekisi, jos tuloksena ja palkintona pienen pieni ihminen-vaavi:heart:=)

Hastu39 peesaan hieman tuota Iniaa..kannattaisiko vaikka ihan perus verenkuvaa, kilppariarvoa ja tuon progesteroni arvoa verestä katsella?

Itse menen juuri tuohon prog-arvoa mittaavaan verikokeeseen loppuviikolla tai alkuviikosta.
Haluan tietää, ovuloinko oikeasti?..minäkin vasta nyt sain sen tiedon, että ovistesti ei sata varma :( ..testi voi näyttää lh-piikin nousun, mutta munis ei silti välttämättä irtoa..joka kierrolla se ei siis välttämäti irtoakkaan-olenko ymmärtänyt sitten oikein??

On se vaan niin VÄÄRIN, kun kovasti täällä tikutellaan ja silti muniksen irtoaminen ei varmaa..:( :'(..puhumattakaan siitä, että onko sisällä munasolu..nekin kun vähenee vääjäämättä iän karttuessa.:ashamed:

Tuohonkin kait lääke löytyy, jos munis ei irtoa..vai miten on?..paremmin tietävät kertoisitteko?..mulle nähkääs iski "kyselyikä":D:LOL:;)

Ihanaista illanjatkoa naiset!!

mur-mur

Mahdotontako voi rähmä tuo siun pitkä vuotelu:(..miulla se kesti 2-3vrk ja sitten odottelinkin normi vuotoa 34vrk, ennen kuin arvon täti-immeinen saapui.;)

Toivottavasti vuoto lakkaisi pian ja pääset kuumeilemaan kunnolla meidän kanssa.:hug:

mur-mur

INIA ihanaa kun pallerot kasvaa, mulla loppupäivistä maha turposi niin että punktiopäivän oli pakko laittaa löysät housut niinsanotut verkkarit ettei kiristä mahankohdalta. Toivotaan että tuoresiirto tuo teille plussan. Ja paljon palleroita pakkaseen, voitte ruveta sitten miettimään sisarus-asioita ;) ;)

OIVIKKI kiva että sulla on toimintaa. Vaihdoitko klinikkaa? ja mitä ainetta pistelet...

RKTT :läiset, HOHOOOIIII kuinka siellä voidaan? mulla ei mitään tuntemuksia jonkin verran jotain nippailua muttei mitään merkittävää. En ota r-testejä reissuun, testaan sitten vasta kun tulen kotiin mutta tukkeita jos jonkinlaisia pitää ottaa mukaan kun koskaan ei tiedä milloin täti tullee

HASTU Tervetuola mukaan, testit käyttöön vaan niin tietää missä tilantees koroppa on

MURMUR Pregnyl-piikki irrottaa muniksen ja sitä voi ottaa eri vahvuuksina, lääkäri määrää sit sen

nillanilla kiitti sulle paljon tiedosta, pistänpä tiedon korvan taakse jemmaan!!:wave:..piikki siis..hmmm..no, mies tökkäsee tarvittaessa:D:LOL:..jos multa otetaan verikokeita tai muuten vattaan esim. piikitellään, ei paha..mutta miten voikin itseään olla niin vaikia piikittää-kokeiltu on..IIIIKKKKKK..|O..

mur-mur

Inia ja mur-mur On minulle tehty testejä kertaalleen noiden lastenkin jälkeen ja syönyt yhden clomi kuurinkin, mutta ei vaikutusta. Nyt ajattelin, että tulkoon luomuna jos on tullakseen, tarkemmin vain seuraan ovis päiviä ja peittoa heilutellaan oikeiseen aikaan :p

Sariella mukava, että sinulla oli kaikki kunnossa. :) Minulla oli noita hedelmällisyyskokeita. Huomannut itsekään tarkemmin kysyä, mitä se lääkäri laittoi, kun sain ihan puhelimitse asian hoidettua. Halusin tietää olenko vielä hedelmällinen, etten turhaa kuumeile ja stressaa.

Isäntä sitten katsotaan ensi viikolla, jos minä vielä olen kunnossa.

Mimmimamma tällä kertaa onnea tädistä. Puhalletaan ne vaihdevuodet vielä hus hiiteen. :whistle:

SS toivotaan, että raskausoireita olisivat nuo oudot tuntemukset. :wave:

Hastu39 olet tervetullut joukkoon. Plussaa sinullekin toivotan. :flower:

Pinkki69 älä lannistu ole vain rohkeasti rktt. :hug:

Oivikki onpa ihanaa, että pääsit nyt tositoimiin. Tsemppiä pistelyyn ja onnea
matkaan. :heart:

Inia JEEES olipa hyvä uutinen. Sinulla nyt jännät ajat edessä. Kyllä niistä varmaan solujakin löytyy toivotaan niin. On sulla kova pistämisrumba ollut, mutta loppu häämöttää. Kovasti onnea punktioon, äkkiä se loppuviikko taas menee. Peukutetaan, että osuis maanantaille. :hug:

Mahdotontako harmi, että noin kovin vuotaa. Toivotaan, ettei silti tarttis kaavintaa, että loppuisi pian. :heart:

Mur-mur onnea verikokeeseen. :hug:

ON tänään aamulla verikokeissa, ajattelin, että huomenna voi jo kysyä, mutta ei. Pitää malttaa loppuviikkoon, kun jossain kokeessa meni kauemmin. HUH, että jännitys kohoaa.

oivikki, hienoa että pääset taas kuumeilemaan! Toivotaan että tää ois se tärppikierto! Orgalutran on valmis piikki, ei tarvii ees ampullia minnekään laittaa, neulakin on valmiina. Helppoa muuten mutta piikki sitten paksumpi.

Sariella, saahan sut laittaa rktt-listalle?

nillanilla, hienoa että pääset reissuun, ja hyvä varmaan nauttia siellä ihan ilman testejä! Sit vain kipinkapin takaisintultua kertomaan meille hyviä uutisia! Pidetään peukkuja!

Niin, mä ostin tänään jo isommat housut, saa nähdä mahtuuko niihinkään loppuviikosta =) On mulla vielä sellainen oire, ettei ole pahemmin nälkä! Mikä on siis kiva, paitsi ettei se vaa'alla näy kun turvotus vissiin sitten lisääntyy... Vatsassa on jotenkin niin täysi olo, ettei juuri ruokaa muista. Periaatteessa vois siis vaikka laihtua...

Nilla, Mur-Mur, Uudi ja Inia kiitos, ihanaa on ja toivon jotta menee hyvin tämä.

Uudi tsemppiä tulosten odottelemisessa, toivotaan hyvää tulosta!

Inia hyvä, että on kuitenkin helppo ja onneksi ei tarvitse monena päivänä pistää. Kun punktio on ohi niin sitten, oletkin laihtunut sopivasti ennen raskautta ;)

Täällä Me ollaa toistemme lääkäreitä...eiks ole hyvä juttu?
Sariella, jee! bongasit oviksen! Sinua tarkoitin enkä Pinkkiä, sori...
SS, Kiitos sinulle tarkoista ohjeista! Kaaliin meni, en saanu ladattua aijaacomiin ku kone tökki :( . Jospa tänää toimis. Sumua päässä...hmmm...oisko huimausta, raskaussellaista ;) ?
mur-mur, kiva ku sait oikeata infoa! Ovishuipusta huolim. ei munis aina irtoa, sellasta se on, itel tulee noit nestekystia siitä syystä, aina ultrates näkyny yksi tai kaksi.
Oiskohan sinulla clomifenit se eka lääkehoito... luulen et yl. lääkärit määrää ensi niitä, laittavat munasarjoi lisää virtaa...yl. silloin ultrataan kai pari kertaa, tsekataan teho ja ettei kasva montaa yht.aikaa, ethä säkään kai kolmosia enää haluis ;) . San suoraan sil omalle "lääkärille" et haluat kokeil clomeja, kait hän puhet ymmärtää :whistle: .
Hastu, tervetuloa! :) ,aikas kauan olette yrittäneet...
Inia, jess! piikit paremmal puolel ja tulostakin tuoneet :) , kyllä sieltä siirtokelpoisia löytyy, usko pois!
Mahdotonko, mulle kierukka sopinu koskaa, kohtutulehdus, tiputteluvuotoa ym. ym. Toivotaa et vuoto loppuu :heart: .
Mihkä Päikki kadonnut??? Toivottavasti kaikki hyvin?
Kaikille muillekin tsemppiä vaiheisiinne! :)
gerpera :wave:

Pikaisesti muutama sananen työn lomassa...

Inia kiitos, lisää vaan mut sinne rktt-listalle, pääsen jännäilemään muiden mukana =)

Hastu39 tervetuloa vaan mukaan kuumeilemaan, mitä enemmän meitä on, sen mukavamepi =)

Gerberga ei hätiä mitiä, täällä itsekullakin menee välillä nimimerkit sekaisin :) ¨

Täällä on niin monella ihanan jännät paikat meneillään, että miten tässä malttaa ootellakaan teidän kuulumisia... Tsemppiä kaikille piinailuun ja paljon +++++++++

Uudi uskon ja toivon että saat kuulla hyviä uutisia loppuviikosta, tsemppihalit :hug:

Murmur: koska sinä saat tietää nuo Loop-hoidon tulokset? Toivotaan että kaikki on kunnossa ja pääset pian taas yrittämään =)

SS kovin lupaavilta kuulostavat nuo sinun sumuoireet...;)

Itselle ei juuri nyt mitään kummempia... Simpat on siellä missä pitääkin, ja uusintakierros tietysti tänään, sitten vaan odotellaan ja toivotaan. Nyt kun ensimmäistä kertaa olen bongannut oviksen, olen myös yrittänyt kovasti kuulostella omia oireitani. Mutta eipähän tässä mitään muuta tunnu, kun pientä jomotusta ja turvotusta alavatsassa, oliskohan se nyt sitä irtoamisjuttua :x

Anyway, kaikille toivottelen oikein mukavaa päivänjatkoa ja tsemppiä piinailuun :)

Ai niin, Mahdotontako: ihana tuo sinun hyppelevä ankkasi tai sorsako se on =) Toivottaan että sinulla tuo vuoto pian loppuu! Tsemppiä sinnekin!

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Hastu39 (39)...............kp1/25-29........y.13v.........3.
mimmimamma (47)....kp4/28..............?.............4./1. yht.
oivikki (41)..................kp6/23-27.........yk7...........1.
Uudi (46)....................kp7/24-26........yk8..........3./1.yht.
Inia (42).................kp7/26-30.......yk12....1.
Mahdotontako............kp10/28..............yk1..........1.yht.
ikiemo (44).................kp12/20-50........y?..........4.
liiza (43).....................kp15/25............yk16........4.
Sariella09 (43)............kp18/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp18/28............yk6..........3.
Solakka Silakka (40)...kp19/25-27........yk12........1
Ämy (40).....................kp19/28.............yk0.........4.
Pinkki69 (40)..............kp20/26-28.........y.n.2v......1.
nillanilla (42)..............kp21/28-33........yk6.........1.
pääpilvissä (46).........kp22/25-43........?............1.yht.
Päikki (40)..................kp29/?...............y.2v.........2.
Hemppaliina (46).......kp30/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
Jadette (39)...............kp32/28-30.........yk7...........3.
Taikakuu (40).............kp38/27-32.........?.............2./1.yht.
gerpera (48)...............kp54/28-30..........yk3.........3./1. yht.
star-67 (42)................kp55/26-33(-39)...yk7.........3.

:flower: Tauolla :flower:
siira, lumeton

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Päikki (40)..........dpo16
Solakka Silakka (40)..........pp8
Pinkki69 (40)..........pp8
nillanilla (42)..........pp6
Sariella09 (43)..........dpo0
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Tervetuloa uusille!! Mukavaa saada lisää väkeä, jospa plussia tulisi lisää, todellisesta plussasta on jo liian kauan aikaa tällä palstalla!

Täällä tuhrutteli kolme päivää. Mietin mitä se sitten oli. Nyt ei sitten mitään kahteen päivään. Lugeja työntelin viime kierrossa sen haamun voimalla, olisko niistä johtuvaa? Nyt mietin joko uskaltaisi taas alkaa työntelemään? Kierron pituushan on ollut aina alle 28, eli kyllä nyt jo oviksen pitäisi olla kovastikin takaisin. Selkeää tuntemusta en ole tuntenut, mutta pientä ovisjomotusta oli kp 9 jo.

Yhteistyössä