40+ so what! (vol. 4)

nillanilla mahtava juttu!! =) nytpä miekin lähettelen sille pikkuiselle ihmisen alulle paljon jaksua kiinnittyä ja kasvaa oikkeeen isoksi!!:heart:rentouttavaa patikointia ruskaisissa maisemissa!!

Oivikki kantapäät ei vihoittele enää niin paljoa-onneksi..maanantaina käyn ne geelipohjalliset hakemassa, kattellaan sitten tuoko avun, ettei tartteis sitä kortisonipistosta hekea IIIKK, se kun ei niin mukavan tuntuselta toimenpiteeltä olleskaan kuulostanut..|O:p..toivon siun nopsaan niitä siemeneitä löytävän..:heart::saint:..sitä kun ei tule ajatelleeksi kun on oma "siitos sonni" saman katon alla..vaikka eihän se meilläkään aina niin yksinkertaista ja helppoa ole tuo "siementäminen"..jospa se pikku tauko nyt näistä hommeleista tekis terää!! :D

Pinkki09 kylläpä te taitavia oletta, kun osaatte noin hienosti, kuin sisar hento valkoiset pistellä ittiänne..;)..miulla saattais jäädä tekemäti..nytkin tuon Fragminin mies "tökkäsee" vatta rellukkaan:D..joudun joka toinen päivä labrassa juoksemaan-pläääh, ei olleskaan kiva..nousis vain tuo INR tuonne 2.0 niin sai pidempää taukoa pitää käymisellä ja jättää hepariinin poijjes-nyt vasta tänään oli 1.3..maanantaina taas uudestaan..

Mie täällä tunnelmoin, kynttilöitä paljon sytyttelein sisälle ja partsulle-kaunista on!!:) Mukavaa iltaa kaikille!!!:wave:

mur-mur

Ämy
Kiertopäivä tänään 14/28. Mutta ne yritykset alkaa vasta sit seuraavasta...

Tulipa taas kommenttia että "ei kai sitä enää lapsia kun olet jo tuon ikäinen". En kyllä tajua mitä se kenellekkään muulle kuuluu minkä ikäisenä kukin lapsia toivoo, arhg!! No pitäis kai vähemmästäkin uskoo ettei kannata edes lähimillle ystäville asiasta (vauvakuumeesta) puhua. Mutta kun on vaikeeta olla asiasta puhumatta kun olen joutunut niin kertakaikkisen kuumeilun valtaan! (Jännä miten tilanne on muuttunut kovasta epäröinnistä hillittömään kuumeeseen. ) No onneksi on tämä palsta ja täällä niin kerta kaikkiaan mukavaa porukkaa.

Voimahalauksia kaikille missä tilanteessa ikinä olettekin! Hyvää yötä!
T. Ämy

Nillanilla ihanaa, kun meni noi nappiin tuo pikkuisen siirto. Kuulostaa sinun suunnitelmat myös hyviltä ensin hissukseen ja sitten nauttimaan luonnosta! Hirmusti onnea matkaan sinulle ja pallerolle =) .

Pinkki tsemppiä lugejan kanssa, kyllä niihin yllätävän nopeasti tottuu. Ja toivotaan vielä sitä + sinulle tästä kierrosta.

Voisihan se tosiaan olla ihan hyväkin juttu kokeilla toista klinikkaa, kiitos mielipiteistänne.

Ämy no saamaa mieltä kuin mur-mur älä välitä muiden kommenteista vaan nauti kuumeilusta ja toisaan tänne on mukava "jutella" kun on niin kivaa kuumeiluseuraa.

Mur-Mur hyvä, kun jalka ei ihan mahottomaksi heittäytynty!

Kauniita unia tosiaan kaikille

muutama päivä työn touhussa eikä vauhdissa pysy mukana.

Jotain sentään muistan nillanillan sulatus ja sinulle tarra sukat matkaan. Jos nyt olisi oikea kyytipoikanen mukana matkassa.

Inia lohtu hali mutta samalla tsemppitys tuohon pistelyyn. Toivotaan että munikset heräävät tuottamaan muniksia.

Peukutukset inssille, ss ja oliko pinkki?... siis ei voi muistaa kaikkea.

UUsille tervetuloa mukaan :)

Mur-mur:illako painoi oi tippunut? Siitä vaan hyviä' jatkoja kaikissa asioissa...varsinkin tuon vauvakuumeilu asian suhteen :) :wave:

Itse piti tulla kurkkaamaan tuota kp listaa ja huomasin että kp 27 on päättymässä ja siirrytään kp 28 puolelle. Valkovuoto on aika huimaa välillä, mutta siinä sitten tämän kertaiset oireet :)

plussapeukutukset teille kaikille tasapuolisesti.

mimmimamma

No jippii, nillanilla, että sait kyytiläisen matkaan!!! Yhdenkö sait? Nyt sulle peukutetaan ihan täysillä, olethan ihan oikeesti raskaana! Mä pistän puregonia (muistaakseni :) ) 200 IU (tuntuu aika isolle määrälle, miten sulla oli? Mutt sulla tais olla pitkä kaavakin? Mulla lyhyt) Ja se tosiaan menee helposti, kun on se ohut neula ja kynä. Pregnylin oon kerran pistänyt, joten se ei enää pelota, mutta sitten olen lukenut juttuja siitä Olga..orga... no jotain -lutista, ett se ois vaikeimmin pistettävä. No, mutt nyt piikki kerrallaan...

Ja kateex käy mullakin sun Lapin reissua!!! Minnepäin menet?

Luget mullekin tulee, jos siirtoon päästään. Te jotka olette niitä jo käyttänyt, kysymys: voiko niitten kanssa uida? Hoitaja sanoi, ettei ihan heti laiton jälkeen kun valuu, mutta kaipaan tässä käyttäjien kokemusta! :)

mur-mur, mä saan välillä kortisonia polveen, eikä se tunnu miltään...

oivikki, sulle laitoin myös yv:tä

Ämy tosiaan, ei kannata välittää muiden puheista! Mä kyllä olen kanssa jättänyt kertomatta vauvahaaveestani muille paitsi muutamalle ihmiselle, jotka tietää miten paljon tykkään lapsista. Ja tästä hoidosta ei tiedä muut kuin te!

mimmimamma..hmmmmm..vai valkovuotoa paljon ;) ..plussapuhureita laittelen kovasti!! Juu, pikkasen painoa pudonnu..on NIIN läski olo, että jottain tartteis tehrä..ajattelin siis, jotta jos vaikka paremmin tärppäis-saa nähdä..:)

Inia ..en mie taida silti uskoa, etteikö muka sattuisi..:p:whistle::D ..kantapää kuulostaa niin karseelle paikalle pistää-vatta on niin paksu miulla, että sinne saa laittaa oikkeen kunnon ruutalla, eikä tunnu missää!!!(no, melkeinpä))

mur-mur

Nillanilla, ihanaa että selvisi sulatuksesta. Nyt vaan kovasti peukkuja sinnepäin =)

Inia, 200iu ei ole iso määrä meikäläisten ikäisille. Muutenkin se on aika henkilökohtaista miten kenenkin elimistö hormooneihin reagoi, mutta ikä tuossa on iso tekijä.

Oivikki, harmi että joutuu odottelemaan. Varmasti kaikki klinikat Suomessa osaavat hommansa ja niihin voi luottaa.

Ämy, ihmisillä on joskus nopeat ja kärkkäät mielipiteet asioihin, varsinkin toisten. Joten älä niistä huoli, itse tiedät parhaiten oman tilanteesi. Mutta ainahan ikävät kommentit satuttavat :hug:

Lämmintä lauantaita kaikille :heart:

Taisin pistellä 350iuta puregonia ja sitä orgalutrania ei mulla ollut ollenkaan koska pitkällä kaavalla oli mun pallukoiden kasvatus. Paljon onnea INIA sinulle palleroiden kasvatukseen. Milloin sinulla arviopäivä punktioon? kasvattele nyt reippaasti ja paljon palleroita niin saatte pakkaseenkin muutamia. Tämä palleronsiirto inssiin verrattuna on kivempi kun TIETÄÄ että hedemöittyminen on jo tapahtunut, jännittää vain ja ainoastaan kiinittymis-jutut :LOL: yksi asia siis vähemmän ja hintakaan inssiin verrattuna ei paha ollenkaan. Huh, taidan tässä tsempata itseänikin uuteen punktioon jos kiinittymistä ei tapahdu ;)

SS ja [/b]PINKKIS toivotaan että teillä onnistuu näin "perinteisellä" tavalla että siittiö ui palleroon ihan itsekseen. Sehän se on meidän kaikkien toive, joskus vain pitää turvautua tuohon lääketieteeseen mutta lopputulos voipi olla ihana nyytti kainalossa.

PÄIKKI Miten sulla piinailu sujuu? onko testejä kaapit pullollaan ;)

Minä sitten en osaa käyttää tuota tummennus asiaa ollenkaan, taas meni ihan vinksin vonksin, korjatakkaan sitä en osaa joten annan olla, koittakaa kestää :whistle:

Pikaisesti, en ole ehtinyt lukea aik. viestejänne.
Inialle, laitappa ne luget uinnin jälkeen tai ota suun kautta, vaikuttavat niinkin. Nyt se sun jännäily sit alko, hyvin se menee, usko pois! :)
Joku kysyi oviksesta...kyllä voi testi näyttää ovista vaik ei munis irtoaisikaan, valitettavasti :( .
Tsemppiä kaikille!
gerbera

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Uudi (46)....................kp3/24-26........yk8..........3./1.yht.
Inia (42).................kp3/26-30.......yk12....1.
Mahdotontako............kp6/28..............yk1..........1.yht.
ikiemo (44).................kp8/20-50........y?..........4.
liiza (43).....................kp11/25............yk16........4.
Sariella09 (43)............kp14/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp14/28............yk6..........3.
Solakka Silakka (40)...kp15/25-27........yk12........1
Ämy (40).....................kp15/28.............yk0.........4.
Pinkki69 (40)..............kp16/26-28.........y.n.2v......1.
nillanilla (42)..............kp17/28-33........yk6.........1.
pääpilvissä (46).........kp18/25-43........?............1.yht.
Päikki (40)..................kp25/?...............y.2v.........2.
Hemppaliina (46).......kp26/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
mimmimamma (47)....kp28/28..............?.............4./1. yht.
Jadette (39)...............kp28/28-30.........yk7...........3.
Taikakuu (40).............kp34/27-32.........?.............2./1.yht.
gerpera (48)...............kp50/28-30..........yk3.........3./1. yht.
star-67 (42)................kp51/26-33(-39)...yk7.........3.

:flower: Tauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Päikki (40)..........dpo12
Solakka Silakka (40)..........pp4
Pinkki69 (40)..........pp4
nillanilla (42)..........pp2
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Mites tosiaan Päikki, Hemppaliina, Jadette, Taikakuu ja star??? Onko tullut ylläriplussia? :whistle:

gerpera, kiitos vinkistä, pitää kysyä lekurilta tuosta suun kautta, onko tehot samat... Mutta kuulostais hyvältä uintipäivänä.

Mulla siis jo toinen piikki onnekkaasti vatsanahassa, jippii! Kyllä sitä sitten hirveesti kuulostelee, tapahtuuko kropassa kenties jotain... Ensi viikolla on siis kaksi ultraa, joissa munisten kasvua seurataan, ja toisessa päätetään punktiopäivä, joka siis seuraavalla viikolla (viikko 37), jos hyvin menee. Ja samalla viikolla vois sitten saada sen vauvanalun mahaan, jos mitään siirrettävää tulee! Mutta niin pitkälle en vielä uskalla ajatella ja toivoa...

Ihanaa viikonloppua kaikille! Mä vielä vähän heikkona flunssan jäljiltä.

RKTT
Päikki (40)..........dpo12
Solakka Silakka (40)..........pp4
Pinkki69 (40)..........pp4
nillanilla (42)..........pp2

Teille kaikille ihan hirmusti, onnes, että nyt olisi tärppi käynyt!!
:heart: :flower:

Tietenkin sitä samaa toivon meille kaikille! :heart:

Mur-mur: Minulle laitettu useamman kerran kortisonia kantapään alueelle, ei tunnu kovin ikävälle! Pahemmalle tuntui aikanaan hermoratatutkimus varpaiden väliin neuloilla tehtynä, ja samalla sähköä laitettiin! :/ , huih, sitä ei uudelleen mielellään! Onneksi siis kivut aikanaan paranivat.

Ystävien suhtautumisesta on ollut juttua tähän kuumeiluun: Minulla vain 1 ihminen tietää tästä ja tietenkin te! :D

Niiden kolmen raskauden aikana , mitkä menivät kesken liian moni tiesi, koska olin niin Onnellinen , tai molemmat olimme....siitä seurasi kauheaa selvittelyä, vielä nykyäänkin : Että miten teidän pikkuinen voi tai vastaavaa? Vaikka emmehän saaneet edes häntä tänne tarpeeksi vahvana , isona kasvamaan. :ashamed: Eli se kasvatti, nyt pitää olla niinkuin ei olisikaan! :heart:
Toinen juttu , jos raskaudun, miten selviän tietyt viikot, koska olen hyvin pahoinvoiva alkuraskaudesta alkaen :x

Niin ja luget menee minullakin, kunhan se ovis ensin kolluttelee ovelle, vielä menkkojen viimeisiä hetkiä elellään!Minulla pysyvät aika hyvin ja annostus vain 200mg vrk, joko 100+100 tai yksi 200mg pallukka.

Ja oireita niistä syntyy vaikka kuinka paljon: Rintojen pinkeyttä, joskus huimausta, mutta alkaneiden raskauksien aikana huimausta ollut tosi paljon ja nyt jos r alkaa, niitä pitää käyttääkkin rv 9-11 asti, huih!

Viimeksi pe kuulimme: Kuinka meille ennastaan vieras ihminen , sanoi, että voittehan te iltatähden tehdä :LOL: , johon minä, että pitääpä katsoa;=)

Nyt kaikille ihanaa vkloppua ja nauttikaahan :heart:

Mahdotontako :heart:

Muisti palaa pätkittäin...
Tosiaan Päikki ja SS, mimmimamma, nyt kertomaan uutisia tänne ja heti :kieh:, mä alan ilmeisesti parantua :saint: , tänää piiitkästä aikaa pun. tuhrua, joskohan täti tulos. Mut ei hssumpi kierron pituus, jos vaikkapa huomena saapuis...
mur-mur, toiv. kuntoremppa alkaa jo helpottaa. Ja muniksetki toimii aina vaa paremmin ku kiloja putoo :) .
Nillanilla, enkeleitä lähetän suojelemaan pienokaistasi :heart: .
Nyt ei tuu muuta mieleen...paitsi kisua ei saatu vielä, on pikkusella ollut ripulil, mutta ehkä ensi perjentaina =) . :wave:
gerbera

Pinkki jaksuja lugejen kanssa ja muutenkin. Toivotaan, että nyt plussaa. :whistle:

Inia mukava kuulla miten etenee. Pidetään nyt peukut pystyssä, että kaikki menee hyvin ja pääset punktioon suunniteltuna ajankohtana. Jännäämistä riittää. :heart:

Mahdotontako Pahoittelut keskenmenoista :hug: .
Kurjaa, että noissa lääkkeissä pitää aina olla niitä sivuoireitakin, kun muutenkin on rankkaa tämä yrittäminen. Toivotaan, että oireita tulis nyt mahdollisimman vähän. Hauska, että sait noin positiivisen kommentin vieläpä vieraalta ihmiseltä. Saako kysyä minkäsikäinen sinä olitkaan ? :flower:

Ämy älä välitä muista. Minulla ikää jo 6 vuotta enempi ja kommentit varmaan senmukaisia, sitten kun/jos tärppää. Ei välitetä, lääkäreiltä olen saanut ihan positiivisiakin kommentteja. Tämä on meidän elämäämme ei siihen auta toisten puuttua. :hug:

Gerbera mukava jos kierrot tasaantuis. Paranemisia sinulle ja pikkukisulle myöskin, että saisit sen kotiin pian. =)

Oivikille voima :hug: ja jaksuja odotteluun.

Mimmimammalle ++++++ toivon myös. :wave:

ON Hieman pelottaakin mennä niihin testeihin. Nyt vielä voi ainakin kuvitella olevansa hedelmällinen ja kuumeilla mukana. Sitten jos testit on negatiivisia, niin siihen loppuu, että pätkähtää. Onko valmis kuulemaan lopullista tuomiota. Pää vois vielä hetken olla pensaassa. :(

Kaikille muillekin plussapuhureita :whistle: ja hyvää illanjatkoa :wave:

Mahdotontako täytynee vain sitten uskaltautua se kortisonipiikki hakea, jos kantapäät alkaa uudestaan vihoittelemaan:whistle:

Uudi ymärrän siun pelkosi hyvin paljon:hug:..olisiko se ehkä kuitenkin parempi tietää missä mennään..ainaskin miusta olisi..jokainen tietysti ajattelee ja tuntee eri lailla :saint: ..toivon siulle lääkärin kertovan positiivisia:heart:uutisia-kuin myös miehellesi!!! =)

..miulla hieman pelko myös pepussa, että mitä vastausta tuleman pitää siitä loop-hoidon tiimoilta.. toiveet on silti korkealla, että vielä saadaan miehen kanssa vaavia yrittää hetki..

gerppis nyt ei ole sitä vilutusta(v.......a ) enää niin ja alkaapi keho tottua. Mies kävi tuossa alkuillasta hakemassa meille kanapizzaa. Laiteltiin puoliksi ja siitäkin vain puolikkaan sitten söin ;) juu, ja ISON kipon salaattia-NAM!!:p..jäipä vielä "yöpalallekin" vara syödä jotain, jos siltä tuntuu(kaloreita tulee laskettua hieman )..miulla on noita Valion mehukeittoja aina jääkaapissa, niissä 15kcal/1ds..sitä sitten lasista hörpin, kun nälkä tuntuu yllättävän :D..painoa tippunut hiljaksiin. Eipä juurikaan enää nälän tunnetta, jos muistaa aina jotain pientä "kevyttä" suukkiin laitella parin, kolmen tunnin välein-olokin pare!!

Älyttömän, hirveän paljon plussapuhureita kaikille PHUUUUIIII!!!:whistle:

mur-mur
..kyllä on mur-murilla nyt raukia olo saunan jälkeen..:)

Aurinko porottaa, jee! B)
Pinkki, ei nuo luget ole laiskaa ikäviä käyttää, tässä jokaselle vinkki:
Apteekista saatavalla Ganesten emätinvoiteen ( tark.hiivaan) mukana tulevalla asetinpuikolla saa kätevästi asetettua lugen 200g, asettimen päähän.
Sit vaa työnnä paikoilleen, ei tarvi sormin sotkea :/ , pikkuh.suojalla estät lugen valumisen pöksyi ;)
Uudi, Kiitos ja Kiitos kaikille muillekin! :)
Inia, kyllä pian alkaa jotain tuntua, munikset sielä kasvaa suhisten ja vatsaa alkaa pikkasen turvottaa, se kestää jos tuloksena pikkuinen. :)
Taikakuu, sinulle yv:ä.
gerbera
[/url]

YES!!! Gerbera kiitos, kiitos :flower: mietin itse että miten mettässä hoidan Lugejen laiton...desinfoivaa ainetta mukaan, kertakäyttökäsineitä... ja vaikka mitä olen miettinyt ettei tarvisi likaisia sormia käyttää, mutta toi vinkki oli todella hyvä! Minähän laitan kolmesti päivässä aamulla, iltapäivällä ja illalla.

Kiitos Gerbera luge-vinkeistä! Tuo asetin on varmaan hirmu kätevä just jossakin reissunpäällä. Ovat ne olleet helpompia kun etukäteen kuvittelin, aika hyvin mulla pysyvät ja sottaaminen on aika vähäistä. Varsinkin nyt viikonloppuna on aamuisinkin ollu helpompaa kun herään aamulla vessaan, pistän lugen paikalleen ja kömmin vielä takas sänkyyn torkkumaan. Ehtii lugepallero siellä sit hiukka muhia ennen ylösnousua. Eikä niistä vielä ole ainkaan mitään kammo-oireita tullut...vähän ehkä väsyttävät |O |O

Mur-murilla alkaa hyvä rytmi löytyä kuntokuurissa. Tuo on just se oikea tapa että syöt usein ja vähän kerrallaan. Pysyy verensokeri tasaisena ja himotukset ei niin helposti iske. Toivottavasti jalkasi on jo parempi ja pääset pikkuhiljaa myös liikkumaan. Híljaa siinäkin hyvä tulee eli aloittele varovasti lyhkäsillä kävelyillä (ja muista hyvät kengät!). Sattusko sulla olemaan askelmittaria? Sekin voi olla ihan hyvä kannustin alussa :)

Uudille toivotaan testeistä hyviä tuloksia. Onhan nuo asiat hyvä selvittää niin ei tarvii koko ajan miettiä Ehkä tässä tuppaa tätä stressaamistä olemaan muutenkin riittävästi :ashamed:

Ulkona paistaa aurinko eilisen harmaan päivän jälkeen...täytyykin tästä kohta ulos itsensä järjestää. Jos kävis vaikka hiukan kävelemässä meren rannassa.

Oikein mukavaa sunnuntaipäivää kaikille!

Pinkkis

Nillanilla Onnea paljon pikkuotuksesta! :flower: Nyt toivotaan, että tarraa lujasti kiinni ja siellä pysyy! Ihanaa ruskareissua sinne tuntureille. Siellä mieli ja keho puhdistuu ja samalla piristyy. :heart:

Inialle toivon paljon pulleita hedelmällisiä folleja :heart:

Ihan mielenkiintoista teidän keskustelu lugeista ja piikeistä. Hyviä vinkkejä! Samalla ihmettelen miksei minun lääkäri määrännyt mitään lääkkeitä?? Olisiko minun pitänyt tajuta pyytää? Ihan ensimmäisellä kerralla, hän suunnitteli antavansa jonkun kasvatushormonin inssin tueksi, mutta tutkittuaan minut ja paperit, hän sanoi ettei mitään apuja tarvita. Ja nyt viimeksikin hän ääneen ihmetteli, että meillä olisi kaikki mahdollisuudet raskautua, mikä estää sen? Niinpä edessä taitaa olla tuubien pesu, hän epäili siellä olevan silti tukosta, vaikka aukkaritutkimus onkin tehty.. ehkä se SSG ei niin luotettava olekaan?

Tuosta ikäkysymyksestä.. en ole kertonut kenellekään sukulaiselle yrittäväni lasta. Kukaan ei kyllä odotakaan minun enää lasta saavan, koska edellisessä suhteessa olin 13 vuotta ja lasta ei tullut. Mutta hyvä niin, se mies oli lopulta aivan kamala. Parille nuoremmalle ystävälleni olen vauvankaipuusta kertonut. Äitini neuvoi minua vuosi sitten "tekemään" lapsen, sen sijaan, että sanoin itseni irti hyvästä työpaikasta. Voi äiti rakas, miten hänkään ei tiedä, ettei lapsia tuosta vaan "tehdä" mutta ilmeisesti tämä asia oli hänelle helpompi.

Täällä jo pp5, toivoisin jotain oiretta, mutta ei ole kuin tissit kipeät sivuilta, niinkuin negakierroissakin olleet.. huoh...no eilen töissä vessakäynnillä ihmettelin sentin kokoista valkoista limaklönttiä, joka löytyi pikkareista, mutta kait ihan vaan valkovuotoa?

Pinkkis piinapäiväkamu! Onkos sinulla mitään tuntemuksia?

Heippa.

11nuorempaa kuumeilijaa täälläon ja 5 ainakin vanhempaa,sen enempää en iästäni voi sanoa :ashamed:

Niin meillä kaikki hoitaneet lääkärit shoitajat olleet ihmeissään, miksi lopetin kuumeilun,siisihan jokainen, sen takia olinkin aikanaan aika surullinen asian suhteen.

No nyt eletään tätä aikaa :heart:

Minulla vielä eilenkin oli vuotoa, nyt taitanee loppua.

Väsymys on hyvä merkki ja valkovuodon lorina, jos ajattelee, että olisi raskautunut! :heart: :flower:

Täällä flunssan poikasta myös. :snotty:

Ihanaa, aurinkoista sunnuntaita kaikille! B)

Terv mahdotontako :heart:

Uudi, no mulla on just samanlainen pelko tän IVF:n kanssa: että tulee tuomio ettei kannata enää yrittää. Mutta nyt kun on alkuun päässyt, niin on kuitenkin vähän helpottunut olo. Kyllä kuitenkin se pää pensaassa olo harmittaa sitten myöhemmin... kun vois sitten keksiä seuraavan suunnitelman, jos sellainen on tarpeen. Tsemppiä!

Luge-vinkki tulee varmaan täälläkin tarpeen, jos sinne asti päästään.

SS, mäkin mietin miksei mulle koskaan annettu inssiin lääkkeitä. Eikä ees tutkittu loppukierron hormoneja (estrogeenia?). Mutta kai jos kierto on säännöllinen ja ovuloi, niin lääkäri ei nähnyt siihen mitään syytä. Tai sitten halusivat tienata enemmän rahaa kun tuun IVF:ään...?

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Uudi (46)....................kp4/24-26........yk8..........3./1.yht.
Inia (42).................kp4/26-30.......yk12....1.
Mahdotontako............kp7/28..............yk1..........1.yht.
ikiemo (44).................kp9/20-50........y?..........4.
liiza (43).....................kp12/25............yk16........4.
Sariella09 (43)............kp15/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp15/28............yk6..........3.
Solakka Silakka (40)...kp16/25-27........yk12........1
Ämy (40).....................kp16/28.............yk0.........4.
Pinkki69 (40)..............kp17/26-28.........y.n.2v......1.
nillanilla (42)..............kp18/28-33........yk6.........1.
pääpilvissä (46).........kp19/25-43........?............1.yht.
Päikki (40)..................kp26/?...............y.2v.........2.
Hemppaliina (46).......kp27/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
mimmimamma (47)....kp29/28..............?.............4./1. yht.
Jadette (39)...............kp29/28-30.........yk7...........3.
Taikakuu (40).............kp35/27-32.........?.............2./1.yht.
gerpera (48)...............kp51/28-30..........yk3.........3./1. yht.
star-67 (42)................kp52/26-33(-39)...yk7.........3.

:flower: Tauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Päikki (40)..........dpo13
Solakka Silakka (40)..........pp5
Pinkki69 (40)..........pp5
nillanilla (42)..........pp3
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

SS...kiitos kysymästä! Ei ole mulla yhtään mitään normaallista poikkeavaa "ilmiötä" tai tuntemuksia. Varsinaisia raskausoireita ei tietty voiskaan vielä olla, mutta ei mitään viitettä siitäkään, että jotain tapahtus. Mut toi sun valkkarijuttu voi tosiaan kertoa jostain!! :whistle:

Mullekin alunperin mun oma lääkäri esitteli inssiä ilman mitään tukilääkkeitä, mutta kun tuubit tutki viime vuodenvaihteessa toinen lääkäri niin hän ottikin esiin tämän tuetun inssimenetelmän. Välttämättä näistä ei mitään lisää etua saa (jos ei nyt haittaakaan), kun oma kierto kuitenkin pyörii ja periaatteessa ei pitäs olla mitään estettä raskautumiselle. Mutta kun ei vaan ole parin vuoden aikana onnistunut...

Joo..ihan riittävästi on ympäriltä saanut kuulla kommenteja et meidänkin tarttis lapsia "tehdä". Kyllä ottaa pattiin :( On niin monta kertaa tehny mieli sanoa päin naamaa ettei niitä noin vain tehdä. Varsinaisesti en ole kenellekään meidän yrityksestä kertonut, mutta lähipiiri on kyllä hienotunteisesti lakannut vihjailemasta eli ehkä reaktioni on ollut sen verran selvä...sen olen ainakin oppinut ja päättänyt että ikinä en kyllä itse enää KENELLEKÄÄN mitään heidän lastenhankkimisestaan kommentoi.

Nyt ruoanlaittopuuhiin :p

Pinkkis

Yhteistyössä