Hei taas kaikki! Olin niin masiksessa tuosta kiinnittymisyrityksestä tai mikä se sitten lieneekin oli, että en ole ajatellut tädin vierailun aikana ja sen jälkeen koko vauva-asiaa, meinasin jo että olkoot koko homma! Kunnes nyt on sellainen olo että ovis kolkuttelee
ja voisi olla taas mahkuja...
Tervetuloa uusille, kiva että meitä on näin paljon!
murmur Tämä kierto sulla siis jää piinailematta jos on pupustelukielto? Minäkin olen tuolla kiloklubilla ollut, mutta nyt on taas jäänyt. Sain sen 5kg pois mutta taitaa olla tullut takaisin. Kummaa sahaamista. Se olisi NIIIN yksinkertaista mutta miksi se on NIIIN vaikeaa?????
Mahdotontako Täällä on greippimehu, vitamiineja olen harkinnut. Rautaa popsin myös napin päivässä.
Uudi HUS täti HUS!!!! :heart:
Inia Näkyykö tätiä? HUS täti sinnekin, poispois!!! :wave:
Nillanilla Joko siirto tehty? Tsemppiä, voi kun kaikki menisi nyt hyvin!
SS ja Pinkkis Onnea piinailuun, peukut on pystyssä täällä kovasti!!
Täällä siis ollaan taas aloittamassa sitä tädin saapumispäivän kyttäystä. On tämä kanssa yhtä piinaa, miksei sitä osaisi vain olla ja suhtautua "ihan sama" -meningillä, olisi niin paljon helpompaa! Tosiasiahan on ettei se tulos siitä muuksi muutu, niinhän se oli nuorenakin, yhtäkkiä vain huomasi että hetkonen, täti ei ole tullut vaikka piti viikko sitten tulla! Nyt kädet täristen testataan viikko ennen oletettua päivää, saadaan haamua ja ei saada ja jännätään, juodaan mehuja. piinistellään ja hössötetään =) Mutta on tämäkin mukavaa, ihanassa seurassa! Ootte ihania kaikki kamut täällä palstalla!!!! :hug: