40+ so what! (vol. 4)

SS...sulla oli sit onnistunut reissu kalakukkokaupunkiin :D Eiköhän ne siimahännät just sopivasti sinne laitettu jos eilen sulla ovisplussa. Mahtava lukema teillä niitä olikin...meillä muistaakseni noin puolet tuosta ja silti vielä hyvä määrä.

No nyt sitten vaan piinaillaan :whistle:

Ja oi kiitos Inia kun laitoit mut rktt-listalle. Näin kovasti raskaana mä en vielä koskaan olekaan ollut :p

Pinkkis

Hei kaikille :wave:

Paljon jutta tullut parissa päivässä.

Taikakuu
:hug: , pieni toive kuitenkin, vielä jospa se + vaan ei vielä näy.

Mur-Mur
hyvä, kun luuppi hoito tehty, kovasti toivon sinulle hyviä uutisia niistä tuloksista. Hienosti kestit hodon. Liikunnasta tosiaan hiljaa hyvä tulee, kun kävelet säännölisesti hiljakseen sen verran kuin jaksta niin sitten huomatkiin kohata, jaksavasi pidempään. Ja olethan syönnyt sopivasti ennen liikeelle lähtöä, että ei lopu eneriat kesen kävelyn?

Solkkka silakka ja pinkki ihanaa rktt aikaa.

Solakka silakka eikös ne tipat olleet, jotain munitus tippoja. Olisi muuten hyvä, jos meillekin myytäis jotain muninta ruokaa :LOL: ostaisin heti (niinkun en olisi jo kokeillut esim. vehnänalkio öljyä, greippimehua... :LOL: )

Tirulii oliko se tällä vkolla se ultra vai vasta ensi vkolla?

Inia kyllä se kirpaisee, kun ei sitä luomu ihmettä ole saannut :hug: . Toivottavasti flunssa taittuu ennen hoitoa. Itsekin sitä mietin, että jos sitten ivf on talvella edessä, niin kauheeta jos sairastuu ja sitten pitäsikin hoito jättää kesken siltä kierrolta, toivottavasti voitais tehdä esim. flunssasta huolimatta lopuun.

RKTT:läisille ++++++++

Mukavaa lukea, että inssit sujuivat hyvin molemmilla, nyt jännätään hyviä tuloksia teille! :heart: :flower:
Myös muille jo oviksen ohittaneille onnea! :flower:

Tänään sain vastauksen : En tarvitse vuotoon lääkehoitoa, koska ei sellaista tulehdusta päällä. Nyt siis menkkojen kanssa kamppailua ja sitten jälleen muuta jännitettävää elämässä;=)

Eli mukana olen pinossanne, jos sopii?

Taidan alkaa etsiä nyt niitä ovistestejä! :kieh:

Käytössä nyt siis kylmäpuristettu vehnäalkioöljy ja greippimehu myös;=)

Mukavaa illanjatkoa kaikille! :flower: B)

ON heti tässä..minulla on kovaa kipuilua kantapäissä-jalkapohjan kalvojänteen kiinnitysalueen tulehdus-on sillä hienompikin nimitys, mutta en nyt muista.

Tämä oire on miulla silloin tällöin ollut ja nyt kyllä äitynyt kunnolla kipiäksi, varsinkin vasen kantapää :( ..aina lähtö on vaikeaa, jos esim. nousen kun hetken olen istuksinut, tai esim. aamulla sängystä noustessa..kauhea tuska/polte kantapäässä|O

Tähän ei särkylääkkeet tepsi, kortisonia haen kyllä kohta jos ei hellitä..sekin vain pitäisi juuri oikeaan kohtaa pistää, muuten ei tehoa..käväisenkin ostamassa sellaiset kantapään alle laitettavat geeli-pohjalliset/tyynyt..jos ne auttaisivat vähän..todella inhottava vaiva, onko kellään kokemusta??? ..jos on, mitä apuja löysit vaivaan??

SS ja Pinkkis
kovasti niitä onnen pipanoita:heart:molemmille..ja kaikille teille muillekin!!:wave:

mur-mur

Pinkki ja SS onnea piinailuun.

Mahdotontako tervetuloa mukaan.

Mur-mur minulla ollut sama vaiva. Vähän muistaakseni kummassakin. Pahempaan lyötiin monesti kortisonipiikkejä. Sitten vain eräänä päivänä huomasin, että ovat parantuneet. Kai niitä olis joillain pohjallisilla voinut hoitaa, eipä tullut laitettua.
Toivotaan, että löydät avun pian.

Mur-mur, mulla oli tuo kymmenisen vuotta sitten toisessa jalassa. Kantakalvon tulehdukseksi taidettiin kutsua. Kaksi kortisonipiikkiä sain ja sitten ostin palasen vaahtomuovia, josta leikkasin kenkään kantapään kohdalle mahtuvan palan ja siihen sitten reiän sen kipeän kohdan paikalle. Siitä se sitten aika nopsaan lähti. Oli kyllä kauhean kipeä, minä kun oon aina kävellyt päivittäin pitkiä matkoja niin silloin tuli bussissa istuttua...

Taikakuu :hug: negasta

Inssiläisille peukkulähetys ja kaikille muille myös!

Ja kaikille uusille tervetuloa, kiva saada uusia mukaan jännäilemään =)

Uudille vielä, toinen sisko oli neljäkymmentä ja toinen 42. Jälkimmäinen kävin hoidoissa jo alle kolmekymppisenä ja saivat silloin lopulta kaksi lasta. Tämä iltatähti taas tuli aivan yllättäen, terve tyttö =)

Pinkkis tuntuu tyhmältä sanoa sellainen klisee, että silloin se napsahtaa, kun vähiten odottaa. Jospa kuitenkin se munasolu puhkesi ajallaan? Että äläpäs heitä toivoa mihinkään! Toisaalta jos odotukset on alhaalla, voi piinistely olla rennompaa..?
Minusta nimittäin tuntuu, että pohdin koko eilisen illan ja viime yön: olenko hedelmöittynyt.. koska alkaa tuntumaan.. mitä jos ei olekaan.. jne.. Mun pitää ihan oikeasti nyt vähän relata!!

Mahdotontako tervetuloa mukaan piinailukierrokselle!

mur-mur käy vaan hakemassa kortisonit, jospa siitä helpottaa? Toivotaan, että kipu loppuu pian! :hug:

Mites gerperan kissavauva kotiutui?

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ikiemo (44).................kp5/20-50........y?..........4.
liiza (43).....................kp8/25............yk16........4.
Sariella09 (43)............kp11/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp11/28............yk6..........3.
Solakka Silakka (40)...kp12/25-27........yk12........1
Pinkki69 (40)..............kp13/26-28.........y.n.2v......1.
nillanilla (42)..............kp14/28-33........yk6.........1.
pääpilvissä (46).........kp15/25-43........?............1.yht.
Päikki (40)..................kp22/?...............y.2v.........2.
Hemppaliina (46).......kp23/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
Uudi (46)....................kp25/24-26........yk7..........3./1.yht.
mimmimamma (47)....kp25/28..............?.............4./1. yht.
Jadette (39)...............kp25/28-30.........yk7...........3.
Inia (42).................kp26/26-30.......yk11....1.
Taikakuu (40).............kp31/27-32.........?.............2./1.yht.
gerpera (48)...............kp47/28-30..........yk3.........3./1. yht.
star-67 (42)................kp48/26-33(-39)...yk7.........3.
Ämy (40).....................kp?/??................yk?.........4.

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Inia (42)..........dpo13
Uudi (46)..........dpo11
Päikki (40)..........dpo9
Solakka Silakka (40)..........pp1
Pinkki69 (40)..........pp1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Mahdotontako, tervetuloa piinailemaan! Sait vissiin miehenkin mukaan ;) Laita noita tietoja jos haluat kp-listalle.

nillanilla, millon sulla on siirto???

Täällä kuumeilu jatkuu... siis tällä kertaa ihan oikea sellainen :LOL:

Kyllä se näin on, että pakko kait se kortisonipistos mennä hakemaan, tuskaa on tämä olo-jopa levossa sykkii kantapäähän :( pirusti!!!

..ja muutenkin nyt meinaa masennus saada vallan..paino nousi takaisin tuonne lähtölukemiin melkeinpä..jotain -300g nyt pudonnut tuon 10vrk:n aikana :kieh: ..p...a en paremmin sano!!
Olen tarkka ollut kuitenkin tuon syömisen suhteen ja sekin "lipsahdus" pizzan puolikas ja puolikas siidukka mahtuivat kyllä tuohon päivän kalorimäärä suositukseen, söin salaattia enempi ja muutaman hedelmän(1xbansku2xomppu )Myös terassijuomiset olin tarkasti laskenut. Miun kalorimääräsuositus(Kiloklubi ) vuorokautta kohden on aikas pieni-1800..on nääs paljon mistä tiputtaa :x

Kirjauduin Kiloklubiin viime viikolla ja -12kg:n tiputukseen menee 12vko:a..saa nyt nähdä..jos ei lähde tuota vautia-sitten hitaammin, se vain on hyväksyttävä..liikkuminen on nyt pois laskuista tuon kantapään takkee. Kotona tietenkin liikun kipujen salliessa, mutta nyt on lapsonen vietävä autolla kerhoon ja onneksi siihen on vielä tällä viikolla mahdollisuus..ensi viikosta en sitten tedä..

Kyllähän tuon painon tiesin sahaavan, mutta sitten kun tulee takapakkia se keljuttaa armottomasti!!|O

Tulipa mieleeni..kun olin poikasta sairaalassa synnyttämässä, oli kalorimääräni laskettu sairaalan ruokiin, 2200/vrk..tarkkaa oli tuon raskausdiabeteksen vuoksi.

Tuli nyt omanapaista valitusta, PLÄÄÄH!!..sorry nyt.. :/

Hirmusti tsempitystä täältä kuitenkin jokaiselle!!!:wave:

mur-mur

Mahdotontako.................kp 3/28.........................1. yhteinen

Minulla myös aikanaan tuo kantapään kipuilu: oli oikein pahana vuoden verran, niin, että kävely oli yhtä tuskaa! :eek: , meni ajallaan ohitse, kun en liikaa rasittanut, onneksi kipu loppui! Toivon sitä sinullekkin mur-mur :hug:

Taikakuulle tsempit, toivottavasti pian muuttuu plussaksi! :flower:

Onko muita vielä jotka käyttävät kuivapuristettua vehnäalkioöljyä? Tulisiko joku tuonne lapsettomuus puolen sellaiseen listaan myös piinailemaan?

Huonosti osaan kommentoida, mutta sydämestäni kaikille toivon plussaa ja vielä ihanaa pientä iltatähteä syliin tuhisemaan! :hug: :heart:

Terveisin Mahdotontako

Mur-Mur onko mahdollista, että sun kroppa on huomannut, jotta ruokaa tulee tavallista vähemmän ja se alkaa hyödyntämään saamansa entistä tarkemmin? Jospa hiljaa hyvä tulee tuossa laihduttamisessakin! Harmi, kivusta, toivottavasti auttaa tuo pohjallinen ja /tai kortisoni.

Mahdotontako Tervetuloa mukaan listalle! Minä käytin aikaisemmin sekä vehnänalkioöljyä, että greippimehua. Lopetin greippimehu, kun Inia osasi kertoa, jotain siitä, että sillä voi olla yhteisvaikutuksia, joidenkin lääkkeiden kanssa. Vehänalkoi öljy jäi, kun syön monivitamiinia ja siinnä on jo e vitamiinia.

Inia onko tavallista flunssaa vai sikaflunssaa. Tervehtymistä sinne.

Onnea matkaan huomiselle nillanilla

+++++ inialle, uudille, päikille, solkkalle silakalle ja pinkille

Lumeton kiitos vastauksesta.

Kiitos oivikki, mutta pahalta näyttää ja pettymys on päällä. Nyt jo tuhruilee siihen malliin, että huomenna on varmaan kp1. :headwall:

Olikos Nillanillalla siirto huomenna ? Paljon onnea huomiselle päivälle ja tsemppiä.
:hug:

Ämy
mur-mur, minulla parani kantakalvon tulehdus kortisoni+kipulääke+yölasta+geelipohjallisella ja kengät jalkaan myös kotona, sisällä! Niin ja venyttelyä säännöllisesti. mulla oireilee aika ajoin mutta olen saanut pysymään hallinnassa venyttelyllä.

Itse tässä kirppuilen "hukkaan" menevän kierron kanssa nyt olis oletettu ovisaika......ja mietin että testaanko että ovuloinko edes mutta miksi turhaan testata koska ei voi kuitenkaan yrittää tässä kierrossa.
Mietin myös että tällä palstalla on naisia jotka ovat toivoneet jo raskautta pitkään on hoitoja yms joten nämä omat "ongelmat" tuntuvat niin pieniltä että viitsiikö näitä edes täällä jauhaa...
Kaikille tsemppiä, olittepa missä vaiheessa tahansa!!!
T. Ämy

uudi :hug: jaksuja sinulle.

Ämy ihan rauhassa vaan saa omia juttujaan tänne jakaa, mukaan sopii monenlaisessa tilanetessa olevia. Ei se kivaa ole, jos menee kierto hukaan. Se kyllä kumman nopeasti tuo aika kuitenkin menee eteenpäin ja pääset tosi toimiin, vaikka ei se siltä aina tunnukaan.

Hei taas kaikki! Olin niin masiksessa tuosta kiinnittymisyrityksestä tai mikä se sitten lieneekin oli, että en ole ajatellut tädin vierailun aikana ja sen jälkeen koko vauva-asiaa, meinasin jo että olkoot koko homma! Kunnes nyt on sellainen olo että ovis kolkuttelee :) ja voisi olla taas mahkuja...

Tervetuloa uusille, kiva että meitä on näin paljon!

murmur Tämä kierto sulla siis jää piinailematta jos on pupustelukielto? Minäkin olen tuolla kiloklubilla ollut, mutta nyt on taas jäänyt. Sain sen 5kg pois mutta taitaa olla tullut takaisin. Kummaa sahaamista. Se olisi NIIIN yksinkertaista mutta miksi se on NIIIN vaikeaa????? :p

Mahdotontako Täällä on greippimehu, vitamiineja olen harkinnut. Rautaa popsin myös napin päivässä.

Uudi HUS täti HUS!!!! :heart:

Inia Näkyykö tätiä? HUS täti sinnekin, poispois!!! :wave: :)

Nillanilla Joko siirto tehty? Tsemppiä, voi kun kaikki menisi nyt hyvin!

SS ja Pinkkis Onnea piinailuun, peukut on pystyssä täällä kovasti!!

Täällä siis ollaan taas aloittamassa sitä tädin saapumispäivän kyttäystä. On tämä kanssa yhtä piinaa, miksei sitä osaisi vain olla ja suhtautua "ihan sama" -meningillä, olisi niin paljon helpompaa! Tosiasiahan on ettei se tulos siitä muuksi muutu, niinhän se oli nuorenakin, yhtäkkiä vain huomasi että hetkonen, täti ei ole tullut vaikka piti viikko sitten tulla! Nyt kädet täristen testataan viikko ennen oletettua päivää, saadaan haamua ja ei saada ja jännätään, juodaan mehuja. piinistellään ja hössötetään =) Mutta on tämäkin mukavaa, ihanassa seurassa! Ootte ihania kaikki kamut täällä palstalla!!!! :hug:

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Uudi (46)....................kp1/24-26........yk8..........3./1.yht.
Inia (42).................kp1/26-30.......yk12....1.
Mahdotontako............kp4/28..............yk1..........1.yht.
ikiemo (44).................kp6/20-50........y?..........4.
liiza (43).....................kp9/25............yk16........4.
Sariella09 (43)............kp12/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp12/28............yk6..........3.
Solakka Silakka (40)...kp13/25-27........yk12........1
Pinkki69 (40)..............kp14/26-28.........y.n.2v......1.
nillanilla (42)..............kp15/28-33........yk6.........1.
pääpilvissä (46).........kp16/25-43........?............1.yht.
Päikki (40)..................kp23/?...............y.2v.........2.
Hemppaliina (46).......kp24/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
mimmimamma (47)....kp26/28..............?.............4./1. yht.
Jadette (39)...............kp26/28-30.........yk7...........3.
Taikakuu (40).............kp32/27-32.........?.............2./1.yht.
gerpera (48)...............kp48/28-30..........yk3.........3./1. yht.
star-67 (42)................kp49/26-33(-39)...yk7.........3.
Ämy (40).....................kp?/??................yk?.........4.

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Päikki (40)..........dpo10
Solakka Silakka (40)..........pp2
Pinkki69 (40)..........pp2
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Tuhru alkoi, ja selkäkivut, joten eiköhän se vuoto kohta ala kunnolla. Ei nyt enää harmita kun se nega tuli jo testattua. Mutt nyt sitten alkaa tositoimet... :/

Ämy, täällä on kyllä tilaa ihan kaikkien huolille! Ja iloille tietysti myös! Kullakin kuitenkin se oma murhe on se kaikkein suurin, ei niitä kannata käydä vertailemaan. Ja eiköhän tänikäisessä porukassa riitä ymmärrystä kaikille!

liiza, hyvä kun olet toipunut murheesta ja uutta kiertoa päin!

nillanilla, toivottavasti pakkasukot on kyydissä! Tulethan kertomaan miten kävi!

mur-mur, mulla ekan kahen viikon saldo oli +300g :LOL: Mutta kyllä se sitten on liikahtanut oikeeseenkin suuntaan. Hidasta kyllä, mutta hiljaa hyvä tulee! Jaksuja sun jalkojen kanssa!

Äh Inia pahoittelut vielä tädistä :hug: Mutta onneksi pääset tähän uuteen kiertoon ja nyt sitten folleja kasvattamaan, vai? Toivottavasti flunssasi on jo parempi?

Mahdotontako en jaksa millään piinailla kahdella listalla, siksi en ole muihin palstoihin jaksanut, vaikka niitä luenkin. Olen käyttänyt vehnänalkiota yli puoli vuotta. Ensin todella aktiivisesti ja nykyään satunnaisesti. En ole tullut niiden avulla raskaaksi, mutta ihoon ja hiuksiin on ollut positiivinen vaikutus. Nyt käytän lisävitamiineja purkista ja tässä kierrossa aloitin Mulimen-tipat (jotka vanhentuu 09/09) mutta ei kai siitä haittaa..

Liiza niin se mieli piristyy oviksen kynnyksellä :heart: :heart: Toivotaan nyt tärppiä!!

mur-mur aika kovalta tahdilta tuntuu tuo -1 kg/viikko!? Itse laihdutin aikoinaan 1kg/kk tahtia, sellaisen vaikean elämäntilanteen jälkeen. En laskenut kaloreita vaan ihan lenkkeilemällä kilot lähti ja liikunnan myötä ruokavalio sitten meni terveemmäksi. Minulta lähti kahdessa vuodessa -20 kg ja kaikki ovat pysyneet poissa. Joten älä välitä, jos ei heti ala paino putoamaan, vaan voi se lähteä hitaastikin..

SS juu, tuo painon pudotus on Kiloklubin sivustolla mainittu niin, jotta parhaimmillaan lähteen n. 890g/vko(miun henk.koht )..suositus kuitenkin 300-800g/vko
Vyötäröäkin mittailen, se myös hyvä mittari painon pudotuksessa..ei mitään muutosta-vielä, mutta katellaan ja kuulostellaan..;):p

liiza uuteen kiertoon, uusin voimin-paljon tsemppiä:wave:

Kaikille plussan metsästäjille-tavasta riippumatta, HUUUURJAAAASTIIIII onnen pipanoita!!:heart::flower::heart:..nyt niitä plussia tulla ropisee..=) IHANAA!!!!!

mur-mur

täällä vielä flunssan jälkimainingeissa... ja kauhulla odotan huomisaamua, sitten se pistosrumba alkaa!!! Se on menoa nyt.... Pelottaa kyllä ihan sikana... Mutta kai se ekan piikin jälkeen helpottaa, vai mitä?

Inia :hug: negasta. Tsemppiä ja voimia tositoimiin. Kyllä siihen pistämiseenkin varmaan tottuu, toivotaan niin.

Liiza, kiva että olet taas innolla mukana ja onnea oviksen bongaukseen. :hug:

ON Kp 1 sitten tänään :headwall: voihan räkä taas.
Tänään sitten päätin ja isäntä suostui, että mennään gynelle ja tarkistetaan kummankin hedelmällisyysjutu. En jaksa enää tällä iällä kauan stressata ja laskea ovispäiviä ja tuskassa pupuilla juuri oviksen ympärillä, jos ei kuitenkaan ole enää mahiksia.
Se pettymyskin rassaa joka kuukausi.

Jos olisin nuorempi eikä aika menis näin kovaa, niin varmaan sitten oltais kaikki mahdollinen käyty läpi. Saa ainakin sitten sen rauhan, että ei tarvi väkisin yrittää.

Voi Uudi, vai tuli sullekin se täti kylään! :hug: Mutta toi kuulostaa kuitenkin tosi lohdulliselta, että meette tutkimuksiin!!! Mulla vähän sama juttu tän IVF:n suhteen: en oikein usko tärppiin, mutta haluan tietää tapahtuuko mitään vai onko tää yrittäminen ihan turhaa...

Yhteistyössä