40+ so what! (vol. 4)

Liiza hyvä juttu, kun se ovis ajan lähestyminen saa mielen taas kääntymään kuumeilun puolle :)

Inia kyllä siihen pistämiseen tottuu eka kerta on jännittävin ja sitten taas, jos pitää pistää jotain toista ainetta niin taas jännitti, että miten sen kanssa selviän. Tsemppiä ja super onnea nyt tähän alkaneeseen kiertoon.

Uudi voi ei :headwall: :hug: . Kyllä on ihan hyvä päätös käydä sevittämssä tilannetta, jos ja toivotavasti kun kaikki on hyvin niin voi varmaan myös rennommin kuumeillakin.

Nillanilla toivottavasti meni hyvin!

ON mulla täti kolkuttaa ovella ja varmaan ei auta yhtään tähän mielialaan sekään, mutta nyt harmittaa, kun sain selville, että seuraava yrityskerta menee todennäköisesti vasta loppu vuoteen siis ei ole lahja siemeniä vapaana. Olin toivonut tässä syys - lokakuussa pääseväni taas yritäämään :( . Pitää nyt vetää syvään hekeä ja selvittää vielä onnistuisinko mitenkään järjästämään tarvittavat matkat toiselle paikkakunnalle, on vaan lähes mahdotonta lyhyellä varoitusajalla olla useampana päivänä lähekkäin pois töistä kokopäivää! Inia voisit vaikka siirtää minut tuohon taukoilijat ryhmään, kun ei tämä enään mikään kesätauko ole, syyskuu kolkuttaa ovella. Kuntoremppa etenee ihan kivasti sentään, olen käynnyt nyt, jo kahtena viikkona jumpassa 2 x vkossa. Lisäksi pääsin siihen työväenopiston venyttelyryhmään, joka alkaa ensikuussa. Todella tarpeeseen tulee, kun minulla on niin kireet lihakset, että ei ole tosikaan :eek:

Kovasti ++++ onnea rktt:läisille ja muille loppukiertolaisille :wave:

Inia Onnen toivotukset huomiseen hoidon aloitukseen, kyl se siitä lähtee!! =)

Uudi tätikö taas löysi tiensä..pahoitteluni ja lämpöinen:hug: Hieno juttu kun päätitte molemmaiset käydä tutkimuksissa-Paljon onnea matkaan!!=)

Oivikki voi harmitus, kun nyt ei noita siemeniä saatavilla :/ ..toivottavasti pääset pian kuitenkin jatkamaan yritystä ja kuumeilemaan meitin kanssa, jaksuja!!:hug: Sulla onkin kuntoremppa alkanut hienosti, onnea!!!!

Minulla tuo jalan kipuilu hellittänyt hieman kun kotosalla vain hipsinyt liikkua..katsellaanpas miten huomenna kun lähden liikekannalle, toivottavasti ei taas pahene.. :x ..on se vaan imakka kipu!!!:eek:

++++++ lähetys täältä kaikille!!!:heart:

mur-mur

Oivikki noh, en vain saanut aikaiseksi apteekkiin tai yleensäkkään kaupunkiin lähdettyä pohjallisia ostamaan:whistle:..mikä lie laiskuus iskenyt :p..ensi viikolla täytyy käväistä viimeistään, kun tulee tuota kävelyä enempi.
Nyt on kipu vain aamuisin sängystä noustessa ollut kova, muutoin sellaista pientä vain..

..miulla "oili" kolkuttaa ovella ja muistuttaa tulemisellaan..kakka juttu kun ei voi hyödyntää:eek:..tuikkii NIIIIN imakasti vasemmalle muniksiin:$..:)

Mahdotontako
kiva että pääset kuumeilemaan kanssamme-Onnea matkaan!!!:heart:

Illanjatkoja!!

mur-mur

Kiitos kaikille haleista. Välistä tuntuu niin toivottomalle.

Oivikki kurja jos menee noin pitkälle. Toivotaan, että saat järjestymään muuten. Tsemppiä kuntoiluun. :heart:

Mur-mur toivotaan, että aika menee äkkiä ja pääsette taas yrittämään. Puhallan :whistle: paranemista sinun jalalle.

Inia joo ei anneta periksi vielä ja toivotaan, että apua löytyy sekä sinulle, että minulle. Tällainen epävarmuus se on pahinta, sitten on ainakin tieto missä mennään.

Hei vaan pitkästä aikaa kaikille. Jadeten elämään kuuluu nykyään vaan töitä, töitä ja töitä. Elämä pysähtyi totaalisesti töiden taas alettua, eikä mitään oikein ehdi enää tehdä. Kuukausi meni kuumeilussakin melkein ohitse, oviksen aikoihin taidettiin pupuilla, mutta mitään täsmäpuuhailua ei harrastettu. Vasta menkkaoireiden lähestyessä tuli mieleen käväistä katsastamassa mikäs kiertopäivä nyt olikaan. Anteeksi Inia, nimeni on turhaan kuljeksinut koko kuun listassa sinua työllistäen. Voisinkin nyt jäädä pikku tauolle, koskapa näyttää siltä, että aikani ei tässä vaiheessa riitä palstailuun. Siirtäisitkö Inia minut syystauolle seuraavan kierron alkaessa. Odotellaan nyt kuitenkin tuo täti punainen ensin kylään...

Tänne on tullut paljon uusia hienoja ihmisiä. Tervetuloa minunkin puolestani ja rentouttavaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti.

Jadette

Jadette rentouttavaa palstailutaukoa:hug:..ethän kuitenkaan vielä heitä pyyhettä kehään?..kysyypi mur-mur varoen..:saint:jos kuitenkin näin, toivon aurinkoista jatkoa siulle!!..käythän sie kuitenkin meitä moikkaamassa välillä..=)

Uudi kiitos puhalluksesta, :D kylläpä se tästä alkaa paranemaan kun lepoa saapi :)

mur-mur

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Uudi (46)....................kp2/24-26........yk8..........3./1.yht.
Inia (42).................kp2/26-30.......yk12....1.
Mahdotontako............kp5/28..............yk1..........1.yht.
ikiemo (44).................kp7/20-50........y?..........4.
liiza (43).....................kp10/25............yk16........4.
Sariella09 (43)............kp13/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp13/28............yk6..........3.
Solakka Silakka (40)...kp14/25-27........yk12........1
Ämy (40).....................kp14/28.............yk0.........4.
Pinkki69 (40)..............kp15/26-28.........y.n.2v......1.
nillanilla (42)..............kp16/28-33........yk6.........1.
pääpilvissä (46).........kp17/25-43........?............1.yht.
Päikki (40)..................kp24/?...............y.2v.........2.
Hemppaliina (46).......kp25/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
mimmimamma (47)....kp27/28..............?.............4./1. yht.
Jadette (39)...............kp27/28-30.........yk7...........3.
Taikakuu (40).............kp33/27-32.........?.............2./1.yht.
gerpera (48)...............kp49/28-30..........yk3.........3./1. yht.
star-67 (42)................kp50/26-33(-39)...yk7.........3.

:flower: Tauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Päikki (40)..........dpo11
Solakka Silakka (40)..........pp3
Pinkki69 (40)..........pp3
nillanilla (42)..........pp1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Niin Uudi piti vielä sanomani että pian sinne lekurille, kun FSH-arvo pitää ottaa alkukierrosta!

Jadette, saahan tuolla listalla olla senkin takia, jos haluaa sieltä käydä kp:t tsekkaamassa. Ei siihen liity palstailupakkoa! Paitsi plussauutiset on pakko tulla kertomaan!!! =) Jos jostakusta ei kuulu kuukausiin mitään (ts. ei tietojen päivitystä), niin sitten tietysti pitää laittaa sivummalle.

Ämy, laitatko sun kiertopäivät, jos haluat?

Ai niin, melkein unohtu: Eka piikitys onnistui!!! Kyllä siihen kauan tuhraantu aikaa, kun ohjeita vielä luettiin samalla. Mutta sinne se upposi. Oli onneksi ihan ohut neula. Olen kuullut huhuja, että seuraava aine onkin sitten kamalampi pistää... mutta päivä kerrallaan, nyt seuraava viikko mennee ihan hyvin. Eli munia nyt kasvatellaan, ja ensi viikolla pari kertaa ultra.

Inia onnea nyt roppakaupalla tähän hoitokiertoon! Uusia juttuja joutuu varmaan opettelemaan ja itsensä pistämistä, mutta onhan siinä ehkä palkintona se toivottu tulos ++!! Jännään täällä teidän puolesta!

Uudi pahoittelut tädistä! Hyvä, kun menette lääkäriin, niin saat mielenrauhan. Sieltähän voi löytyä joku pieni hoidettavissa oleva vika. Tai sitten saatte täysin terveen, hedelmälliset paperit.. ja se raskautuminen vaatii nyt vaan aikaa ja kärsivällisyyttä.. :hug:

oivikki voi pahus, miten niitä siemeniä ei nyt ole tarjolla? Vai onko tarvitsijoita niin paljon? Toivottavasti nyt kuitenkin järjestyy nopeamminkin jostain muualta ja myös poissaolot töistä. Onhan tämä niin tärkeä asia. Ihanaa kuntoilua sinulla, siitä saa voimaa ja aika kuluu huomaamatta sinne joulukuulle.

mur-mur Paranemista jalalle :flower:

Missäs gerpera on? Löysikö täti vieläkään perille? Entäs Taikakuulla?

Kiitos SS! Mä kyllä suhtaudun tähän niin vähäisin odotuksin, siis lähinnä niin että selvitetään tuleeko mun munista yhtään mitään... (ja pelkään ettei). Että sitten ehkä ryhtyisi suunnittelemaan jotain muuta - muttei aavistustakaan mitä! No, toisaalta sitten ostin jo eilen yhden odotuskirjan... :ashamed: Että kai sitä jotain toivoiskin...

Juu ymmärrän, niin täälläkin olen jo tiputtanut odotuksia. Eihän nyt inssistä voi tärpätä.. Melkein ärsyttää, kun mies on niin innoissaan, enkä haluaisi hällekään pettymystä tuottaa. Toisaalta, ei se raskautuminen ole nyt enää kiinni siitä, ajattelenko positiivisesti vai pessimistimesti.. ja toisaalta toivon.. Inssipäivän iltana nostettiin perunoita maasta ja käteni osui sellaiseen pulleavatsaiseen pottuun.. ja ajattelin sen olevan enne. Hullua, juu! :LOL:

Niin, kai sitä oikeestaan toivoo hirveesti, ja sitten suojelee itseään koettamalla olla "järkevä" ja "pessimistinen=realistinen". No, kaipa sitä pettyy vaikka kuinka yrittäis suojella itseään? Josko pitäiskin sitten ruveta toivomaan oikein kovasti, saispahan vähän aikaa olla tosi onnellinen?

Inia hieno homma, siitä se piikittely lähtee(sanoo yksi piikkikammoinen:D ) ja muniksien kypsyttely alkaa!!=)

Tuo eilen mainitsemani dokumentti löytyy varmaankin yle areenan puolelta-vielä nyt ei näkynyt. Ihan kiinnostavaa katseltavaa. Kolme sisarta, joista yksi antoi munasolun ja toinen kantoi vauvan kolmannelle sisarelle, jolla ei mahdollisuutta saada lasta itse. Hänelle oli ollut kohdunkaulan syöpä ja jäänyt hedelmättömäksi hoitojen takia. "Elämän eliksiiri"(siemenneste ) tuli tältä tulevan äidin mieheltä.

Oikein aurinkoista viikonloppua kaikille!!

mur-mur

Inia no sattuipa sitten hyvin, kun pääsin tiistaina verikokeeseen tähän julkiselle puolelle, kun yksityisellä gyne meni kauemmaksi.
Huono juttu vaan, että jostain syystä mies ei pääse julkisen kautta, että se yksityisaika pitää sitten kuitenkin olla hänelle. Lääkärikin tätä oli pahoitellut, että toinen eriarvoisessa asemassa.

Eilen ajattelin, että kun niin paljon tuttuja aina omassa kunnassa ja tilasin yks.puolelle, sitten kuitenkin rohkaistuin ja soitin josko rahaa säästyis niin oman kunnan terv.keskukseen.
Jännä juttu, kun eivät heti tienneet. Hoitaja lupasi ottaa täksi päiväksi lääkäriltä selvää voiko siellä tutkia tään jutun. Niin tänään eri hoitaja soitti ja laittoivat jo lähetteen verikokeeseen. No säästyypä siinä vähän, kun ei tartte kummankin mennä yksityisen kautta.

Kiva hoitaja oli eilen, kun soitin ja kysyi ikää ja sanoin, että olen jo 46-vuotias. Niin totes jotain siihen suuntaan, että eihän tuo nyt ole vielä ikä eikä mikään. No jotenkin positiivisesti kuitenkin, ettei pitänyt liian korkeana.

Vielä Inialle jaksuja hoitoihin ja pistämiseen, kyllä se siitä. :hug: Minä toivon kovasti, että kaikki menee hyvin, älä heitä toivoa vielä.

Gerbera pikaista paranemista. :heart:

Jadette hyvää syksyä sinulle ja koita nyt rentoutuakin, ettet ihan työllä itseäsi väsytä. :flower:

Solakka Silakka kiitos pahoitteluista. Gyne on sisätutkimuksen tehnyt ennen tämän kuumeilun aloittamista ja siellä onneksi kaikki näytti ihan hyvältä, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Mur-mur olipa ihana ohjelma. Mahtavaa, että sisaret auttoivat noin.

Uudi mukava että asia etenee ja noin pian sait lähetteen verikokeeseen ja mies ajan lääkärille =)

ON paino onkin tippunut 1.2kg/12vrk..vaaka pirulainen temppuili-paterit olivat lopussa:D..hyvä näin ja tästä jatketaan tarmokkaasti!!

mur-mur

Jadettesehän voi olla hyväkin, jos ei liikaa mieti tätä kuumeilua, mutta toivottavasti työtä ei kuitenkaan ole niin paljon, että väsyttäisi sinut.

Mur-Mur minä katsoin sen ohjelman ja oli mukava, jotenkin niin íhanan avoimesti kaikki siskokset kertoivat tuneistaan, niin iloisita kuin peloistakin.

Inia hienoa, että piikitys alkoi hyvin. Kyllä ne muutkin onnistuu :) itsellä tosiaan oli työlästä se piikin valmistelu ei pistäminen (siis siinnä mikä ei ollut kynä). Tosin tuo ivf piikittely on vähän erilaista kuin inssiä varten. Olen kokeillut sekä sitä, että ei anna itsensä toivoa liikaa ja sitten sitä, että toivoo ihan täysillä sitä + ja kyllä se täysillä toivominen on minusta mukavampaa, kun se - on kuitenkin niin ikävä juttu, että jotenkin ei se ennakointi siinnä paljoa auta minua. muok. tosin aina testaan tooosi aikaisin.

Solakka silakka
niin on tarvitsijoita on enemmän. Sitä nyt vielä mietin, jotta yritänkö välissä toista klinikkaa, lähinnä mietin sitä, kun yrityksiä enään rajallinen määrä edessä ja se ivf häämöttää, niin olisi ehkä parempi, jos inssit lääkkeillä olisi tehty samassa paikassa. No ensi vkolla selvitän niitä vaihtoehtoja.

Gerbera :hug: pikaista paranemista! :flower:

Uudi ihanaa, kun oli noin mukava hoitaja sinulla puhelimen päässä!

Nillanillan uutisia kaipailen.

Tirulii miten sinulla menee?

Päikki onko oireita?

++++ r ja o testeihin!!!!

Kaikille oikein paljon voimia omiin tilanteisiin. Halaus tädin yllättämille. Oivikki niin, ymmärrän pointin että inssit samassa paikassa ois hyvä, mutta, mutta käänteisesti ajateltuna sehän voisi olla hyvä juttu! uudet laittajat, uudet simpat, erillainen tilanne/hetki inssille ym. eli uusi energia joka voisi tuoda plussan sinulle. Kokeile, se ei ota jollei anna vai miten se menikään... Inia mitä lääkettä pistelet?

Niin, torstaina sydän syrjällä klinikalle menin, korvat hörrööllään kuuntelin josko puhelin soi ja ilmoittaisivat että sulatus ei onnistunut. Ei tullut soittoa,ei. Vaan lääkäri ilmoitti ilouutisen paikanpäälle päästyäni että pikku pallero oli selvinnyt hyvin sulatuksesta ja siittä siitten vain heti toimeen ja pallukka oikeaan paikkaan laitettiin ja nyt sitten kait pp1, vai mitä? täytyy ilmoittaa että rinnat on tänään ollut jotenkin pinkeet, tiedä sitten johtuukohan lugeista vai mistä...mutta hissukseen tässä otan ja viikonpäästä lähen ruskaa katsomaan lappiin, päiväpatikointia tekemään. Nettipimentoon. Sieltä kun tulen tänne etelään niin saatan olla raskaana tai sitten en :LOL:

Ihania syyspäiviä teille kaikille ja voikaa hyvin, tsemppiä kunnonkohotuseen kaikille

Voi Nillanilla...hurjasti nyt onnea...olet ihan hirmuisen rktt. Toivottavasti se pikkuinen huurunenä nyt tarrraa tiukasti kiinni. Ja oikein rentouttavaa vaellusreissua..plussauutisia odotellaan kun sieltä palaat :D

Oivikki, toivottavasti saat selvyyttä asioihin ja saisit niitä siimahäntiä jo pikemmin. Voisi kai sitä toistakin klinikkaa kokeilla, vai mitä?

Mitäpäs sinä Inia nyt pistelet? Kiinnostaa kun itsellä on seuraavaksi sitten varmaan ivf vuorossa. En usko, että toista inssiä koitetaan kun uskoni tähän on aikas nolla :/ Kyllä noihin piikittelyihin aika äkkiä tottui: puregon meni aika vaivattomasti kynällä, mutta pregnylin pistäminen jänskätti kun piti niiden lasiampullien kanssa tuhertaa ja itse liuos sekoittaa. Mutta hyvin sekin meni :)

Minä aloin tänään "jemmailla" lugeja. Onhan se hiukan ikävää kun vähän sottaavat. Mutta kokeillaan nyt sitäkin. Toivon vaan ettei loppukiertoni oireilut niistä hirveesti voimistuis...välillä kun ihan oma keltarauhanenkin tekee hemmetinmoiset pms-oireet :eek:

Mukavaa perjantai-iltaa kaikille...itse olen aikas uupunut työviikon jälkeen.

Pinkkis

Nillanilla olipa hyviä uutisia. :hug: Nyt peukutetaan sulle hurjasti. Pääset Lappiin vautsi nyt olen kyllä iiiihan pikkasen kateellinen. :ashamed: Tänä vuonna ei taideta itse päästä, jos ensi vuonna sitten. Oikein hyvää ja rentouttavaa matkaa !!!!

Mur-mur sullahan hienosti alkanut paino pudota JEEES !!!!! :flower:

Minunkin puolesta oikein hyvää viikonloppua kaikille tv Uudi

Yhteistyössä