Tirulii hyviä neuvoja olit saanut peesaan niitä. Sinulla pian ultra ja pääset näkemään masuasukin,ihanaa. Onnea ultraan ja kyllä se masukin siitä vielä ehtii kasvaa. :heart:
Inia jätti :hug:. Varmaan tuntuu pahalta, kun kovasti toivoo, mutta ei anneta toivon kuolla.
Solakka Silakka Mukavaa hotellilomaa ja paljon onnea inssiin. Toivotaan, että kaikki onnistuu hyvin. :hug:
Ämy älä välitä, täällä toinen riskipelkoinen. Ajattelen kuitenkin, että kun leikkiin ryhdyin niin leikin kestän, jos nyt näin voi sanoa. Eihän sitä paljon kannattais edeltäpäin ajatella, mutta minä olen sellainen huolenkantaja, ettei vertaa. Tsemppiä sinullekin. :heart:
Mitä lähipiiriin tulee niin ei täälläkään varmaan riemusta hypittäis. Vähän olen kepillä jäätä kokeillut, eikä ole hyvältä kuulostanut.
Taikakuu puuuhhh
puhallan tädin huis hiiteen ja plussan sinulle, jospa se täti ei nyt syystä tuliskaan. :flower:
Pinkki69 onnea poliklinikkakäynnille, toivotaan, että tulos on suotuisa. :heart:
Mahdotontako ikävä, että piti tuollainen tulehdus tulla, jospa se kuitenkin tämä asia kääntyy vielä hyväksi. Toivotaan kovasti, eikös. :hug:
Lumeton olivatko sisaresi minkä verran päälle neljänkymmenen kysyy utelias ?
ON Täällä pelkään, että kuukautiset alkaa, kun tällä viikolla on aika. Melkein itkua vääntää jo edeltäkäsin. Tiedän, että nyt potuttaa kovasti, kun niin satsattiin oviksen ympärille.
Kaikille ihanaa viikkoa. Onnea hoitoihin ja plussia jokaiselle. :heart: