40+ so what! (vol. 4)

Huomenta vaan kaikille :)
Tirulii itse en kertonut ensimmäisestä raskaudestani kuin avolleni ja äidilleni sillon 20 vuotta sitten. Kolmen kuukauden päästä vasta muutkin sai tietää asiasta.
Kerro ystävällesi totuus, et halunnut kertoa ennen ultraa. Ikävää että hänelle tuli keskenmeno.
Tsemppiä sinulle odotusajalle, ihanaa. :D

:flower: Rattoisaa sunnuntaita!! :flower:

Kylläpä tuli makoisasti viime yönä nukuttua, ei ihan noilla 3.5h unilla jaksa tällä iällä.. :p

Mahdotontako Pahoitteluni siun keskenmenoista:hug: ..ymmärrän kyllä miehesi pelon sen tiimoilta..toivon, että asiat menevät teillä parhain päin.

Taikakuu haikeaahan se jotenkin on kun lapsukainen lähtee maailmalle omia siipiän kokeilemaan..mutta hän pärjää varmasti. Puhelimitse
ja vaikka mesettämällä
yhteydenpito onneksi helppoa!!

tirulii kerrot työkaverillesi raskaudestasi sitten kun siulle se sopii..hänen keskenmenonsa surullinen asia..ja älä huoli, kyllä se masu vielä kasvaa ihanan pyöreäksi odotusmasuksi!

ON pikkasen..käväisin eilen hieman "viihteellä"..näin ystäväni pitkästä aikaa ja mukava oli turista muutama tunteroinen terasilla, oli aivan mahtava keli vielä eilen..tulihan sitä muutama siideri otettua myöskin:p mutta tästäpä taas jatketaan sitä k-remppaa..ja kylllä miun mielelle tuo eilinen teki hyvää!!!!!=)

Säihkyviä plussasäteitä täältä laittelen teille kaikille!!

mur-mur

Mahdotontako, hyvä että kierukka-asia ratkesi, harmi vain että niin ikävällä tavalla! Ja toivotaan että se lapsiasiakin vielä ratkea! Ja tulet tänne meidän kanssa kuumeilemaan ;)

tirulii, luulisi työkaverisi ymmärtävän, ettet ole halunnut aiemmin kertoa, kun sinullakin hoitoja on jo takana. Siis sano ettet ole uskaltanut kertoa ennen ultraa. Ilmaise että olet surullinen hänen tilanteestaan, ja ymmärrät jos sun uutiset tuntuu kipeältä. Ehkä parempi kertoa hänelle ennen muita? Ikään kuin että kuitenkin jaat uutisesi hänelle ennen muita? Mä en ainakaan kerro kenellekään vieraammalle (jos ikinä tarvetta tulee), ennen kuin 3 kk jälkeen... luulisin...

Niin, mä valvoin taas yöllä, mm. pohtien onko tää rintakipu normaalia pms:ää vai oisko mitään erilaista (no ei tuntunut olevan). Mutta aattelin jos valvominen loppuis testaamalla. Ja niinhän mä taas testasin tyylipuhtaan negan. Ei ees roskishaamun haamua... (herkkä testi). Tuntuu vaan niin raskaalta, mietin että miten sitä jaksaa ensi viikon töissäkään (kun pitäis ajatusten olla kasassa, eikä tässä lapsettomuusasiassa). No, toisaalta hyvä että näin vapaapäivä on itkemiseen :'(

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (43).....................kp5/25............yk16........4.
Sariella09 (43)............kp8/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp8/28............yk6..........3.
Solakka Silakka (40)...kp9/25-27........yk12........1
Pinkki69 (40)..............kp10/26-28.........y.n.2v......1.
nillanilla (42)..............kp11/28-33........yk6.........1.
pääpilvissä (46).........kp12/25-43........?............1.yht.
ikiemo (44).................kp19/20-50........y?..........4.
Päikki (40)..................kp19/?...............y.2v.........2.
Hemppaliina (46).......kp20/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
Uudi (46)....................kp22/24-26........yk7..........3./1.yht.
mimmimamma (47)....kp22/28..............?.............4./1. yht.
Jadette (39)...............kp22/28-30.........yk7...........3.
Inia (42).................kp23/26-30.......yk11....1.
Taikakuu (40).............kp28/27-32.........?.............2./1.yht.
gerpera (48)...............kp44/28-30..........yk3.........3./1. yht.
star-67 (42)................kp45/26-33(-39)...yk7.........3.
Ämy (40).....................kp?/??................yk?.........4.

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Inia (42)..........dpo10
Uudi (46)..........dpo8
Päikki (40)..........dpo6
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

tirulii komppaan Iniaa, että juuri noin, kerro työkaverillesi kuitenkin ennen muita. Kaikkea ihanaa jatkoa sinulle odotukseen! :heart:

Tervetuloa palstalle kuumeilemaan Ämy :flower: itse käytän halvimpia liuskatestejä oviksen bongaukseen (mammaksi tai halpatesti), digitestin otan apuun vain hoitoon mennessä, kun pitää olla varma tuloksesta. On se hintava laite ja testejä tuntuu kuluvan mitä pidemmälle sitä raskauden alkamista odottaa..

pääpilvissä on mahollista pakastaa siemeniä. Itse tunsin kerran erään nuoren miehen, jolla ei ollut tyttöystävää, mutta hän meni klinikalle ja pakasti siemeniään ihan tulevaisuuttaan varten, kun hänellä oli seisokkiongelmia ja pelko ettei oma laite enää vanhemmiten toimikaan.. sittemmin hän sai kaksi lasta, mutta en tiedä käyttikö näitä siemeniä?..

Taikakuu mukavaa kuulla välillä sinustakin, hyvää syksyn alkua!

ON täällä aloitettu tänään kp9 ovistikuttelu, ei vielä vahvaa viivaa, joten inssi mennee viikon keskivaiheille. Jos kaikki menee hyvin ja ovis bongataan, tullaan mur-mur sinne sinun kalakukkokaupunkiin pikalomalle hotelliin, missä saadaan aamulla mukavasti purkitettua tuoreet siemenet klinikalle mukaan. Ei viitsitä tehdä sitä hommaa steriilissä klinikan tilassa ja kotoa on liian pitkä matka.. ja täytyyhän sitä lapsen tekoa sen verran juhlia, että hotelliyö viettää, kun ollaan vielä lomallakin :heart: :heart:

Inia pahoittelut negasta :hug: minäkin mietin noita oireita aina negakierroissa (tai eihän mitään plussakiertoa ole ollutkaan) ja mietin, että olisko jokin kipu juuri raskauteen liittyvää, mutta eihän ne ole olleet! Pää pystyyn ja muista, että tuleva ivf on lähempänä sinun raskautumista, kuin koskaan!

Ämy
Opastakaa avutonta, ilmeisesti Inia on siis joka päivittelee nämä listat? Ja yksityisviestilläkö sinne ilmoitellaan tilanteet? Olen aika harjaantumaton näillä keskutelupalstoilla (vielä).
Nyt on sitten ovistestit tilattu mutta tämä kierto menee vielä lääkekuurin takia hukkaan.

Onkos porukassa sellaisia joilla on terveysongelmia jotka mahdollisesti vaikuttaa raskauden kulkuun? Minulla on odotettavissa sokereiden vahtuuta ja vähän pelttottaakin että jos niin onnekkaasti kävisi että onnistuisi raskaaksi tulemaan niin joutuisiko insuliinelle. Mutta onko se nyt niin kamalaa koska pisteleehän jotkut koko ikänsä insuliinia.

En tajua mistä olen saanut päähäni että on niin KAMALAN VAARALLISTA ja RISKIALTISTA raskautua yli nelikymppisenä! Ja nämä järjettömät pelot ovat saanet minut melkein luopumaan unelmastani toivoa lisää lapsia.

Ja vielä tästä palstasta, täällä on aivan mahtava kannustus ja tsemppaushenki! Ja hienoa että saa jakaa tuntemuksia ikätovereiden kanssa. Lähipiirihän siis pitää lähinnä kahelina toivoa lasta vielä tällä iällä!

Plussatuulia meille kaikille!!!

T. Ämy

Tirulii, ajattelin että olisi parasta kertoa hänelle ennenkuin kerrot muille ja selittää mikä tilanne on. Varmasti hän ymmärtää. Kun miehen veli kertoi raskausuutisesta (heillä siis la hyvin lähellä sitä, mikä meillä olisi ollut), niin oli tosi hyvä että kertoi meille ennen muita vaikkei meidän tilanteesta tiennytkään. Olisi ollut kauhea kuulla se samaan aikaa muiden kanssa, olisin varmasti alkanut itkeä.

Ämy,
en niin osaa riskejä erityisesti pelätä kun molemmat siskoni ovat saanet vauvan päälle nelikymppisenä. Raskausdiabetesta on parikymppisilläkin, ettei se ikä siitä aina pelasta.

Ämy Voit ilmoittaa ihan täällä palstalla-mikäli haluat, nuo tiedot: kiertopäiväsi, yrityskerta ja monesko lapsonen..ja jos esim. ovulaatiota tikuttelet ja sen bongaat, ilmoitat vaan täällä, niin ihana Inia merkkaa siut tuonne RTTK-listalle "piinailemaan"(raskaana, kunnes toisin todistetaan)..ihan on kaikki vapaaehtoista!!=)

Älä sie liikaa huoli noita riskejä, niitä on joka raskaudessa-toisilla enempi, toisilla vähempi.:)..vaikka eihän sille mitä voi jos huolettaa ja nuoremmillakin on kaikenlaista, ei se ikä aina ratkaise!

Tuolla toisella palstalla taisin siun kanssasi keskustellakin..=)..minulla itselläni on tuleva(jos näin ihanasti käy )raskaus "riskiraskaus" eli, juuri tuo raskaudiabetes ja raskausmyrkytys saattavat uusiutua.(edellinen raskaus-04 vaavi 2210g/46cm/34+6 )

Jos/kun raskaudun, joudun vaihtamaan tuon Marevan lääkitykseni hepariini pistoksiin(vatsaan pistellään)
Marevan on verenohennuslääke ja sitä syön nyt loppuelämäni.

Insuliinia kerkesin pistellä n. 1kk ja sairaalassa olin seurannassa(raskausmyrkytys) myös 1kk..kyllä ikävä :'( välistä oli kotio oman "könsikkään" viekkuun..mutta aika meni kuitenkin nopsaan ja palkinto oli mahtava!!:heart:

Äippäpolilla siis tulisi käyntejä tiuhaan, mutta hyvä vain kun huolehtivat molemmaisista, mammasta ja vaavista:heart:..minä en osaa jostain syystä peljätä edeltä hirveästi..toki realiteetit on hyvin tiedossa ja näillä eväillä vain mennä porskutellaan, ylä&alamäkeä se on-melkeinpä VUORISTORATAA välistä!!;)

Täällä voi sydäntään purkaa ja virtuaaliolkapäitä riittää:hug:.kun tuo mieheke ei aina ymmärrä..:D

mur-mur

Inia pahoittelut negasta, halauksia täältä.Toivotaan kaikille plussia.
Ämy minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, raskaaksi tulo nuoremmillakin huonoa jos lääkitys ei ole tasapainossa.
Diabeteksen kanssa pärjäilee kun muistaa siinäkin sen hoitotasapainon, insuliinia vaan jos niin käy.
Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille

Ei vieläkään menkkoja..Viimeksi tuli kp28..Tietenkin stressin takia venyvät taas kauaksi..Toukokuussa oli kp32.. :kieh:

Solakka Silakka Kiitos! Ja hyvää syksyn alkua myös sinulle ja mukavaa/onnistunutta reissua "kalakukkokaupunkiin"!

Inia :hug:

mur-mur niin ja kun on ainut lapsi ja taitaa jäädäkki,siltä aina välistä tuntuu... :ashamed:

Hemppaliina minulla myös kilpirauhasen vajaatoiminta..

Mukavaa Sunnuntaipäivää kaikille! :wave:

Taikakuu siulla vielä ihan hyvät mahkut saada nyytti kainaloiseen ja esikosta tulisi isosisko=)..toivotaan, toivotaan vaan kovasti, ehkä meidän kaikkien haave täyttyyy ja se:heart:pikkuinen vielä kaikilla kainaloisessa!!

Mie tein tuossa hieman vaatekauppoja. Myin pois poikkeen poikasen pieniä vaattehia ja sain pesämunaa uusien ostoon:p..pitääkin käydä kurkkimas, jos sopivaa toppista löytyisi vaikkapa huutiksesta. Mies ja poikanen palaili sukujuhlista, kiva oli poikasen mielestä ollunna linjurilla matkata PIIIIITKÄÄÄÄÄÄ matka..istuksi muuten veskissä myös pitkän tovin:D..vieras paikka, paljon ihmisiä ja ei sitä omaa rauhaa veskissä olla:x ..näihin "toimituksiin" hän ei kaipaa seuraa.. ja sittenpä kuluukin kovalla äänellä, PYYYYHKIIIMÄÄÄÄÄÄN!!!!:LOL:

Illanjatkoja kaikille tasapuolisesti!!:wave:

mur-mur

Iltaa kaikille!

Niin se viikonloppu taas lähestyy loppuaan...ei näistä sunnuntai-illoista oikein saa iloa irti kun maanantai, aamuherätykset ja työviikko jo mielessä kummittelee :|

Inia :hug: Jospa kuitenkin testasit vielä liian aikasin....toivotaan parasta!

Tervetuloa Ämy kuumeilemaan meidän muiden höperöiden kanssa :saint:

Mulla on huomenna kontrollikäynti klinikalla eli katsotaan onkos siellä mitään kypsymässä. Kun nyt eivät vaan olis vanhat munikset riehaantuneet ja poksahdelleet ennenaikojaan tai sitten yltyneet jotain monikkoperhettä perustamaan. Mulla on ehkä hiukan suurentunut riski tommoseen ylireagointiin kun on lievästi PCO-tyyppiset munasarjat.

Taikakuulle kovasti peukutan et jospa menkkojen myöhästymiseen onkin OIKEIN HYVÄ syy :heart:

Pinkkis

:heart: Kaikille kiitos neuvoista :hug:

Yritän selvitä tilanteesta..tiedän ettei mun sais kärsii yhtään jotain ihme syyllisyyttä,mutta kun se olen ollut mä aina joka on siirtynyt sivuun kun muut jatkoivat odotusta..ja eihän munkaan kohdalla ole todellakaan vielä mikään varmaa..
..ootte ihania kun jaksatte aina auttaa :hug: :hug:

Inia :headwall: voi ei :hug: , vielä pieni toivo kuitenin niin kauan kuin täti tulee.

Pinkki peukut pystyssä, että näyttä just sopivalta, minä pelkäsin myös sitä, että jos munikset kypsyvätkin lääkkeellä nopeammin, mutta niin ei onneksi käynnyt.

Solkka silakka hyvälle kuulostaa tuo teidän miniloma :) . Miten kanat jaksaa, joko ovat alkaneet munimaan.

Tirulii mukava kuulla sinunsta. Tulethan kertomaan sitten siitä ultratulosesta. Toivon hyvää tulosta ja jaksua ultran odotteluun.

Mur-Mur rentoutumien kuuluu kuntoremontiin, sehän on se kokonaisuus mikä merkitsee =) .

Hyvää yötä ja mukavaa alkanutta vkoa kaikille!

Hyvää maanantaita!
oivikki kiitos, kanat ei vieläkään muni, mutta ensi kuussa vaihdetaan kasvatusrehu munitusrehuun, niin pitäisi alkaa munia pullahtamaan. Ajattelin, jos itsekin sitä munitusrehua uskaltaisin maistaa? :p ;)

Tästä se hotelliloma alkaa, nimittäin tänä aamuna tuli tosi vahva toinen viiva o-testiin ja varmistin kuitenkin digillä, etten yhteen testiin luota, niin digiin piirtyi täysi sarvi
:heart: Kääk, huomenna siis elämäni ensimmäinen inssi, puoliltapäivin. Toivottavasti nyt mikään ei mene mönkään, esim. follia ei ole, tai se on niin pieni.. koska en ole käynyt missään seurantaultrassa, enkä syö lääkkeitä. Se mikä arveluttaa, on tämä aikaisuus, tänään vasta kp10.. nettilaskureiden mukaan ovis olisi vasta torstaina tai perjantaina, mutta ehkä minulla on sitten pidempi luteaalivaihe? Ehkä mulimenin käyttö on vilkastuttanut muniksia? No, tulen kertomaan sitten huomenna miten meni, vai menikö mitenkään..

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! Tsemppiä mur-mur looppiin, peukkuja muille hoitolaisille ja luomulaisille ++!

SS, mukavaa reissua, kiva että teillä on myös pientä ylellisyyttä reissussa miehen kaa (hotelliyö )! Ja onnea sitten inssiin! Sulla voi olla ihan hyvin ovisplussa kp10, sitten sun kierto ois ehkä nyt 25-26 päivää (jos luteaalivaihe sen kax viikkoa). Kun se mittari näyttää kuitenkin lh-huipun joka on ENNEN ovista.

Kiitos haleista! Tää on kyllä nyt raskain nega (tähän asti), kun niin toivoin luomuihmettä... Vähän niinkun että samalla tässä pitää haudata haaveet luomuvauvasta. No, nyt töissä yritän vain olla ajattelematta, muuten vieläkin itkettää... Enkä usko ett oon liian aikainen ollut, kyllä herkällä testillä luulis ett ois ees se kuuluisa roskishaamu tullut.

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (43).....................kp6/25............yk16........4.
Sariella09 (43)............kp9/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp9/28............yk6..........3.
Solakka Silakka (40)...kp10/25-27........yk12........1
Pinkki69 (40)..............kp11/26-28.........y.n.2v......1.
nillanilla (42)..............kp12/28-33........yk6.........1.
pääpilvissä (46).........kp13/25-43........?............1.yht.
ikiemo (44).................kp20/20-50........y?..........4.
Päikki (40)..................kp20/?...............y.2v.........2.
Hemppaliina (46).......kp21/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
Uudi (46)....................kp23/24-26........yk7..........3./1.yht.
mimmimamma (47)....kp23/28..............?.............4./1. yht.
Jadette (39)...............kp23/28-30.........yk7...........3.
Inia (42).................kp24/26-30.......yk11....1.
Taikakuu (40).............kp29/27-32.........?.............2./1.yht.
gerpera (48)...............kp45/28-30..........yk3.........3./1. yht.
star-67 (42)................kp46/26-33(-39)...yk7.........3.
Ämy (40).....................kp?/??................yk?.........4.

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Inia (42)..........dpo11
Uudi (46)..........dpo9
Päikki (40)..........dpo7
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Voi kun tämä tympäsee,siis menkkojen odottelu kun ne vaan taas tietenki venyy.. |O Yöllä heräsin siihen kun hikoilin..onkohan tuoki vaan enteilevää...Siis että vaihdevuodet lähestyisivät... :ashamed:

mur-mur toivotaan...Toivossa on hyvä elää.. =) :heart:

Kiitos Pinkki69!

Solakka Silakka mukavaa reissua.. :heart:

Tirulii hyviä neuvoja olit saanut peesaan niitä. Sinulla pian ultra ja pääset näkemään masuasukin,ihanaa. Onnea ultraan ja kyllä se masukin siitä vielä ehtii kasvaa. :heart:

Inia jätti  :hug:.  Varmaan tuntuu pahalta, kun kovasti toivoo, mutta ei anneta toivon kuolla.

Solakka Silakka Mukavaa hotellilomaa ja paljon onnea inssiin. Toivotaan, että kaikki onnistuu hyvin.  :hug:

Ämy älä välitä, täällä toinen riskipelkoinen. Ajattelen kuitenkin, että kun leikkiin ryhdyin niin leikin kestän, jos nyt näin voi sanoa. Eihän sitä paljon kannattais edeltäpäin ajatella, mutta minä olen sellainen huolenkantaja, ettei vertaa. Tsemppiä sinullekin.  :heart:

Mitä lähipiiriin tulee niin ei täälläkään varmaan riemusta hypittäis. Vähän olen kepillä jäätä kokeillut, eikä ole hyvältä kuulostanut.

Taikakuu puuuhhh :whistle: puhallan tädin huis hiiteen ja plussan sinulle, jospa se täti ei nyt syystä tuliskaan. :flower:

Pinkki69 onnea poliklinikkakäynnille, toivotaan, että tulos on suotuisa. :heart:

Mahdotontako ikävä, että piti tuollainen tulehdus tulla, jospa se kuitenkin tämä asia kääntyy vielä hyväksi. Toivotaan kovasti, eikös. :hug:

Lumeton olivatko sisaresi minkä verran päälle neljänkymmenen kysyy utelias ?

ON Täällä pelkään, että kuukautiset alkaa, kun tällä viikolla on aika. Melkein itkua vääntää jo edeltäkäsin. Tiedän, että nyt potuttaa kovasti, kun niin satsattiin oviksen ympärille.

Kaikille ihanaa viikkoa. Onnea hoitoihin ja plussia jokaiselle. :heart:

SS onnen potku pepulle sinne hoitoon siulle!!;)

Inia jos ei luomuplussaa, niin sitten hoidoilla se toivotaan tulevaksi-paljon onnen kantamoisia siulle!!=):heart:..miten se nega testissä voikin olla niin suru asia mulle kanssa:'( ..miusta on aina vain parempi sitten rauhassa odotella tuleeko täti, vaiko ei.

Uudi puhkun tädin hornan tuuttiin siun nurkilta PHUUUIII!!:whistle:

ON hieman..Loop-hoito takana. Lääkäri ja hoitaja oikein mukavia. Puudutus ok ja itse sähkösilmukkahoitokin..mutta se loppu..lääkäri vielä poltteli silmukalla kohtia josta palat höylättiin, ettei alkaisi vuotelemaan ja se kyllä teki kipeää-itkuhan siinä pääsi:'(..puudutetta lisättiin ja siinä myös adrenaliinia mukana, se taas aiheutti sydämmen läpätystä ja käsien/jalkojen tärinää-todella ahdistava olo tuli!!:eek:

Itse loop-hoito kesti vain n. 1-2min mutta kaikki muu valmistelu pidempään. Miulla tuo kohtu taaksepäin kallellaan ja napukkakin jossain kaukana luuras oli lääkärillä tekemistä, että sai homman tehtyä!! TOIVOTTAVASTI ei uusintaa tarvitse kokea, sen verta teki kipeää. Toimenpiteen voi tehdä myös anestesiassa, tai vaikkapa spinalipuudutuksella. Minulla vain tuo tulppariski niin korkea, etteivät sitä tee niin mielellään.

Loopilla otetut palat menee vielä patologille tarkempaan syyniin ja vastaus kestää 2-4vko.
Pupustelukielto 4vko ja sopivasti "oili" sitten saapuukin. =)

Joudun nyt marevanin rinnalla pistelemään Fragminia muutaman päivän ja päivittäin käyn labrassa-kyllä ketuttaa!!!|O.. miulla ei ajokorttia ja linjurilla on aina mentävä lapsen kanssa..no, se harmittaa mutta toivottavasti INR-asettuu kohdilleen nopsaan.

Vielä kuitenkin on hetken pelko..lääkäri kertoili, että jos patologin vastaus on huono, kohtu poistetaan suoraan-hoitoja ei enää jatketa tämän ikäisellä naisella.
Ahdistaa ja pelottaa suoraan sanoen..jäisikö miulta pikku nyytti kainaloiseen saamati tuon takia??!!:ashamed:

..jääkö tuo syyskuun yrityskerta meillä viimeiseksi..nyt pitää lähettää pieni harras toive tuonne "yläkertaan" että kaikki menisi hyvin!!:heart:

Kovasti kaikille jaksuja, sekä kirkkaita ++++ sätehiä!!

mur-mur

Mur-mur voi, että tänäänkö se sinun hoito olikin. Nyt kyllä sekoitin ajan, enkä huomannut edes tsempata. :headwall: Harmi, että piti käydä noin kipeää. Onneksi se on nyt ohi. Muistan sinua Yläkertaan ja toivotaan kovasti, että hoito auttoi ja löydökset on normaaleja.

Kiitos puhureista minäkin puhallan :whistle: sinulle, että syyskuussa tärppäis, kaikesta huolimatta. Jaksuhalit :hug: :heart:

Yhteistyössä