Taikakuu harmistus tädistä :hug: .
Jadette kiitos toivotuksesta ja pahoittelut tädistä :hug: . Käyhän silti kertoilemassa kuulumisia. Onnea lokakuulle, eihän sitä koskaan tiedä.
Velmuliina olipa kivoja uutisia ultrasta, että kaikki hyvin. Toivotaan, että sokerit olis ihan ok myös. Sieltä se pieni ponnistaa ja masu kasvaa. Onnea odotukseen edelleen. :flower:
Hemppaliina tervetulemas takaisin. Onko kuulumisia ??? :wave:
Liiza onnea piinailuun. :heart:
Tirulii ihania kuulumisia. Pääasia, että kaikki oli hyvin. Se on aina mahtavaa tuntea ne vauvan ensiliikkeet.Olet pysynyt hyvin, kun paino ei ole paljon noussut. Hyvää odotusaikaa sinullekin. :heart:
Murmukka lämmin tervetulotoivotus. Täällä on tosiaan ihanaa porukkaa. Tottakai käytetään hyväksi kaikki mahdollinen.
SS hauskoja tyyppejä nuo sinun elikot. Mukava varmaan seurata niiden touhua ja hyötyäkin on , kun munia alkaa tulla.
Luin jostain, että vaikka olis herkkäkin testi, niin silti parhaiten näyttää, kun kuukautiset on viikon myöhässä, että liian aikaisesta testaamisesta ei aina ole hyötyä. :flower:
ON Lääkärissä kävin. Sydämessä, joku nopealyöntisyyshäiriö näkynyt ei kuulemma vakava. Jos jää päälle sitten pitää mennä päivystykseen. Oli lyönyt 168 korkeimmillaan. Itse en ollut huomannut, kun oli kestänyt vain muutaman sekunnin.
Hedelmällisyystesti ei ollut tullut vieläkään, kun se tehdään Oulussa, voi että rassaa, jouduin sen gynenkin sitten vielä perua, kun voi kuulemma viedä 1- 2 viikkoa.
Joku proge se oli en kehdannut uusiksi kysyä, kun en heti ymmärtänyt. Kysyn sitten, kun tulos tulee. Ei se ollut kuin se yksi testi sitä hedelmällisyysjuttua toinen oli kilpirauhasarvot ja ne oli ok.
Tomppelilta jäi tärkein kysymättä , että mitä tuo sydänhomma, sitten mahdolliseen raskautumiseen vaikuttaisi, kun minulla on se lievä hiippaläppävaivakin. (pieni takaisinvirtaus läpässä ). Jos se oikein alkaa tytkyttää ja veri vatkaa siinä läpässä edestakaisin, niin siinähän voi tulla vaikka hyytymä ja lähteä eteenpäin vai ???
:headwall: :headwall: Täällä yksi ennakkopelkuri ja miettijä. Minulle ei pidä lääkärikirjoja antaa. :ashamed: