40+ so what! (vol. 4)

Huomenta!

Tervetuloa Leena kuumeilemaan :flower: Kaipa tuo ajatus meillä monella ainakin epäuskon ja pettymyksen hetkellä on takaraivossa eli entä jos minä en lasta saakaan niin mitenhän tuo mies...kauanko jaksaa minua katella. Omanikin kyllä vakuuttaa ettei lapsi hänelle tässä se tärkein juttu ole, mutta välillä on mieli niin maassa :ashamed:

SS..ollaan ihan "oirekaksosia" eli mulla samat tädin tuloa enteilevät oireet ilmassa. Mulla on aina jopa viikon verran selän ja vatsan jomottelua ja muuta nippailua. Tissit yleensä hiukan arat...senkin kesto ja aste vaihtelee. Mulla on nyt nuo luget käytössä ja pelkäsin niiden sivuvaikutuksia, mutta itse asiassa ovat tainneet jopa hiukan helpottaa pms-oireita. Ja kun selostetta lukee niin sellaiseenhan niitä myös käytetään! Minua väsyttivät pari ekaa päivää, mutta sekin sitten katosi.

Hienosti olet Mur-mur tsempannut. Nuo vatsan toimintaongelmat todennäköisesti huimasti helpottavat kun ruokaremonttiasi edelleen jatkat...kuitua vaan koneeseen :kieh:

Mahdotontako...onnea viralliseen ensimmäiseen yrityskertaan! Toivottavasti niitä ei montaa tule vaan se plussa pärähtää ja vauveli teille tulee :heart:

Kaikille +++onnea ja huomennako sitten jo klinikkakuulumisia odotellaan??? Virallinen munijamme Inia tositoimissa?? :eek:

Pinkkis

Ihanaa, tänään täysin piikitön päivä! Eilen siis lähti Pregnyl-irrotuspiikki, ja nyt vain toivon että eivät irtoa ennen aikojaan. Oikealla puolella tuntui illallla kipua, siellä oli ne suurimmat follit. Etteivät nyt karkais ennen aikojaan... No, vaikka punktio pelottaa niin ihana päästä tästä tukalan turvonneesta olosta eroon! Niin, ja mun ei sitten kannata mitään raskausoireita etsiskellä (jos siirtoon päästään), niitä kun on jo! Eli rinnat ollu muutaman päivän jo kipeet, kuitenkin eri tavalla kuin ennen menkkoja.

oivikki, mä unohdin aiemmin noista kirkasvalolampuista... Mulla kyllä sellainen käytössä talvisin, mutta hankala sanoa auttaako se (kun ei voi samaan aikaan verrata itseään sen kanssa ja ilman). Luulisin että se kuitenkin pitää rytmin paremmin, ei veny aamut niin helposti. Noi sarastuslamput on yleensä liian heikkoja, että niistä kaamosmasennukseen ois apua, mutta varmaan kivoja herättäjiä (eli kannattaa ne luxit selvittää ). Mulla on sellainen kirkkaampi. Tässä vielä yksi linkki:
http://www.verkkoklinikka.fi/?page=7259963&id=3883489

Leena, tervetuloa joukkoon! Meillä on täällä kyllä kaikennäköistä kohtaloa... Tuntuu hurjalta toi sun tilanne! Oliko tuo 2001 km jo tässä suhteessa? Kyllähän se niin on että tässä iässä tuo raskautuminen voi viedä aikaa, vaikka ihan mahdollista olisikin. Eli toivottavasti miehesi on kärsivällinen! Ja kai hänetkin sitten tutkitte saman tien? Jaksamista, kyllä elämä yleensä kantaa!

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Mahdotontako............kp3/28..............yk1..........1.yht.
Hastu39 (39)...............kp5/25-29........y.13v.........3.
Murmukka (43)...........kp6/28.............y.4v...........2.
Päikki (40)..................kp6/?...............y.2v.........2.
Jadette (39)...............kp8/28-30.........yk8...........3.
mimmimamma (47)....kp8/28..............?.............4./1. yht.
oivikki (41)..................kp10/23-27.........yk7...........1.
Taikakuu (41).............kp11/27-32.........?.............2./1.yht.
Uudi (46)....................kp11/24-26........yk8..........3./1.yht.
Inia (42).................kp11/26-30.......yk12....1.
ikiemo (44).................kp16/20-50........y?..........4.
liiza (43).....................kp19/25............yk16........4.
Sariella09 (43)............kp22/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp22/28............yk6..........3.
Solakka Silakka (40)...kp23/25-27........yk12........1
Ämy (40).....................kp23/28.............yk0.........4.
Pinkki69 (40)..............kp24/26-28.........y.n.2v......1.
nillanilla (42)..............kp25/28-33........yk6.........1.
pääpilvissä (46).........kp26/25-43........?............1.yht.
Hemppaliina (46).......kp34/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
gerpera (48)...............kp58/28-30..........yk3.........3./1. yht.
star-67 (42)................kp59/26-33(-39)...yk7.........3.

:flower: Tauolla :flower:
siira, lumeton

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Solakka Silakka (40)..........pp12
Pinkki69 (40)..........pp12
nillanilla (42)..........pp10
liiza (43)..........dpo6
Sariella09 (43)..........dpo4
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Niin, kahden alkion siirrosta, kyllähän mä tiedän, että ne voivat tukea toisiaan, ja jos on huonoja, niin sitten se on mullekin ok. Mutta mieluummin kyllä ottaisin yhden vauvan kerrallaan, vaikka niitä mieluusti myös useamman haluaisinkin! Eli jos tietäis, että EI tule kaksosia, niin kaksi ois ok. Mutta sitähän ei voi tietää... VOI MIKSI, miksi en ryhtynyt yrittämään lapsia jo aikoja sitten!!!! :headwall:

Inia tee niinkuin parhaaksi näet alkion määrien kanssa. Kyllähän ne lääkäritkin oman mielipiteen kertoo osittain kokemuksesta. Ja varsinkin jos olet valmis useampaan siirtoon, niin aluksi voit lähteä vaikka yhdellä liikkeelle.. No huomenna kuullaan lisää? Uskon, että monta monta palleroa saatte imettyä.

Leena tervetuloa mukaan palstalle! :flower: Aika hurjalta kuulostaa tuo, että vaihtoehtona on ero parisuhteeseen. Toivotaan, että teillä pian tärppää tai saatte pientä apua hoidoista. Miten miehesi suhtautuu hoitoihin?
Kyllä minuakin harmittaa aina tädin tullen miehen puolesta, kun näen miten hänkin vauvakuumeilee. Ja kaupungilla käydessä tunnen kateutta nuorempia pimuja kohtaan, joilla kuvittelen kaiken olevan vielä mahdollista. No, jos aivan totta puhutaan, en silti vaihtaisi osaani kuitenkaan nuoremmaksi, näillä kokemuksilla ja elämänvalinnoilla mennään!

Pinkki juu oirekaksosia hyvinkin. Kyllä minuakin on väsyttänyt, vaikkei lugeja olekaan. Olen ihmetellyt aiemminkin tuota menkkakipuilua, miten se tulee jo viikkoa ennen? Olen epäillyt myös endoa, se kuulemma voi noin oireilla. Mutta mitään endoon viittaavaa ei ole lääkärit havainneet, mutta se pitää vissiin katsoakin aivan omalla tutkimuksella. Tänään ei tunnu tissikipua juuri ollenkaan, lämmöt seilaa ees taas. Jos tästä tekisin vielä positiivisen testin, niin haukkuisin lyttyyn kaikki raskausoirepalstat! :kieh:

oivikki onnistumista sinulle :heart:

Tsemppiä ja pikaista plussausta muillekin +++!!

Solakka Silakka..juu endoa minäkin olen pelännyt, mutta lääkärit eivät näiden oireiden perusteella ole siihen mielipiteeseen yhtyneet. Endossa kai sitten kuukautiskivut ovat h**tilliset, ja minulla ei sellaista ole. Toki on kp1-2 kovaa jomotusta ja joskus särkylääkettä nappailen, mutta kyllä se menettelee. Jonkun jututtamani gynen mukaan toiset ovat vain herkempiä hormonaalisille muutoksille ja me ollaan nyt sitten varmaan sellaisia :/

Ja kun ei meillä kerran ole raskausoireita niin sen lisäksi, että ollaan rktt, niin ollaan "salaraskaana" :LOL:

"Salaraskas" Pinkkis

Leena65 Tervetuloa miunkin puolestani kuumeileman kanssamme-olemmekin samaa "vuosikertaa" ;)
Teillä onkin jo pari tutkimusta takanapäin, onko miehesi tutkittu myöskin??
Toivon, että lapsettomuuslääkäriltä saatte hyviä uutisia vauvanteko yritykseen!!

Hieman kieltämättä ikävä tuo tilanteesi..aika vahvasti sanottu mieheltäsi, että tekee vaavin sitten jonkun toisen kanssa jos siulla ei tärppää?..:|..meillä jokaisella on omat "peikkomme "..toivon kuitenkin, että rakkautta riittäisi teidän välillänne, tapahtuipa sitten mitä tahansa tuolla raskautumisrintamalla!=) :heart:..lämpöinen:hug:ja jaksuja täältä sulle vielä!:wave:

Inialle hurjat tsempitykset huomiseen "munien":heart: keräykseen, paljon siellä super-hyvin muhineita varmaan onkin!! =)

Pinkki69 jos jaksat, kehtaat ja viitsit, ottaisin miellelläni tietoa noista testiajankohdista(kiertopäivät )..laittele vaikka mitä siulle on tehty, liittyen feriliteetin(hedelmällisyys ) testaukseen!..Kiitos kaunis jo edeltä!!=):flower:

..onpas nyt sateinen päivä..tili tili tom..poikasta ei tunnu haittaavan, siellä hän kirmaa kaverinsa kanssa pienessä sateessa ja hauskaa on!! =)

ON vielä..painoa olikin humpsahtanut pudota -4.1kg..:p VAU!!!!..vähänkö olen tyytyväinen itseeni:D =)..tästä vielä hetken jatkuu tuo nopsempi painon tippuminen ja tasoittuupi sitten-toivottavasti sellaiseeen -500g/vko tahtiin..miulla vähän sellainen pikku ongelma, kun en meinaa muistaa syödä?..JUU, siis voi se olla totta:p:whistle: ..kolme tunteroista on se väli, minkä saisi mulla olla maximissaan..välistä venähtää 4-5h..pienillä annoksilla ei nälkä pitkään pysy poijjes näin tuhdilla mammalla, ennen kuin alkaa tuo vatsalaukku hieman pienenemään.

Mukavaa sunnuntaipäivän jatkoa ja syksyisiä +++++ yhtä paljon, kuin puista putoilevia syyslehtiä!!!

mur-mur

Mur-mur, mulla otettiin eka terkkarissa klamydianäyte, papa, keliakiavasta-aineet ja muistaakseni prolaktiini. Varsinainen kierron kartoitus tehtiin sitten klinikalla. Klinikan kierron kartoitusohjeen mukaan kp 3-5 otetaan FSH, LH, prolaktiini (klo 10-14) ja kilpirauhasarvo. Progesteroni otetaan 7 päivää ovulaatioplussan jälkeen. Lisäksi kierron kartoituksessa tehtiin ultra kp 11-12 (minulla silloin n. 28 päivän kierto), jossa katsottiin munarakkulan koko, limiksen paksuus yms kohdun rakennetta.

Inialle kovasti tsemppiä huomiseen punktioon ja olikos Oivikillakin h-hetki käsillä?

Pinkkis

Inialle Paljon onnea ja rauhaisaa mieltä huomiseen punktioon! Varaa kotiin odottamaan hyvät särkylääkkeet ja erityisesti paljon kaikkea hemmottelua. ;) Ehkä siirrettävien alkioiden määrä kannattaa päättää sitten, kun näette, että kuinka monta niitä kaikenkaikkiaan tulee ja minkä laatuisia.

Hei Pinkki69 Kiitos paljon tiedoista.:flower: Täytynee ensi viikolla käydä vaikka tuo pieni verenkuva&kilppari,(TK-lääkärin lähete ) Progesteroni testi sitten ensi kuun vaihteessa. Lokakuun puolessa välissä(n. 9-13.10 ) raskin vasta tuon FSH:n..katson mikä hinta yksityisellä olisi noille kolmelle FSH, LH ja prolaktiini testeille-pelkkä FSH on 44e. ..jospa se hieman tuo miulle rauhaa, kun tietää jotain edes oman kropan toiminnasta/hormoneista:D

mur-mur

Inia, kysele tosiaan lääkäriltä. Aika varovaisia ovat Suomessa siirtämään kahta jos on kaksoisraskauden riski. Meille on aina siirretty kaksi kerrallaan, mutta ne on olleet aika huonolaatuisia. Eivät varmaan kahta top-alkiota olisi siirtämään lähteneetkään. Ikävä kyllä ikä tekee sen, että toppeja ei usein montaa kerralla tule :( Voimia sinne.

Ja peukkuja kasapäin kaikille ensi viikkoa varten, kovasti tapahtumia tiedossa.

Tervetulotoivotukset uusille, Ja Leenalle myös voimia teidän tilanteeseen, ei ole helppoa tämä homma.

Meikä odottelee tämän kuukauden ja kun lokakuun täti saapuu, niin kp 5-10 tehdään tähystys suonen metsästämiseksi. Limakalvo on silloin ohuimmillaan.

Leena65 tervetuloa minukin puolestani. Ikävää, että joudut olemaan vähän painostuksen alla tässä asiassa. Se tuntuu varmaan pahalta. Toivotaan, että tärppää pian.
Jaksuja sinulle hankalaan tilanteeseen. :hug:

Inia varmaan kannattaakin tuossa asiassa kuunnella asiantuntijoita, ennenkuin sen viimeisen päätöksen tekee. He ovat kuitenkin niin paljon nähneet ja olleet mukana noissa, että tietävät vähän opastaa, mitä kantsii tehdä. Voimia ja onnea matkaan. :heart:

Salaraskas :LOL: Hyvä Pinkkis! Ollaan vaan ja heitetään plussat ens viikolla pöytään!

Täällä kotona mies on nyt tajunnut, että tissikipu voi olla raskausoire.. ja yllättelee välillä minua takaapäin ja tarttuu tisseihin ja selvästi testaa, onko kipeenä vai ei. :) :heart: Heitin tänään kyllä faktat pöytään, että vaikka tissikipua on ollut ja vatsatuntemuksia, niin ne ei tarkoita mitään, koska kuuluvat myös negakierroksiin. Ja oireet on jo helpottaneet. Samalla sanoin, että viimeistään keskiviikkona alkaa menkat tai tehdään testi ja tässä voi käydä kummin vaan!

mur-mur mitä jos menet suoraan sinne lapsettomuusklinikalle (In-Tiimi)ja kysyt heidän labrahinnat ja vaikka yksi keskustelu lääkärin kanssa testien tuloksista..? Siel on aivan ihana mieslääkäri ja muukin henkilökunta. Tosin ne voi puhua kaupalliseen suuntaan ja yrittää heti hoitoja tarjota, mutta voihan siellä testata tämän hedelmöityskunnon ensin. Vai joko kysyit sieltä?

Hemppaliina minulla on myös kilpirauhasen vajaatoiminta...Mikä sinulla on TSH ja T4V?

Tervetuloa Murmukka ja Leena65!

Inialle tsemppiä! :heart:

nillanilla mukavaa Lapin reissua!

tirulii mukavaa kuulla sinusta..Oikein mukavaa odotusaikaa sinulle! :heart:

Neiti oli viikonlopun kotona..Lähti takasi Tampereelle pari tuntia sitten..Ihan mukava viikonloppu..Kakkua syötiin kun tänään tuli täyteen 41v.. :eek:

Mukavaa illanjatkoa! :wave:

SS , hauska toi sun miehen "testaus" =)

lumeton, kiva kun olet jo niin pitkällä, että hoito lähestyy! Kohta toivottavasti myös piinistelemässä!

Onko oivikille tullut vielä o-plussaa?

mur-mur, hieno pudotus sulla! Mun ei nyt auta paljoa vaakaa katsastella, kun tuolla vatsassa on muutakin ylimääräistä...

Synttärionnittelut Taikakuu! :flower:

Joo, kyllä mäkin olen ajatellut, että niitä "rupuja" vois sitten useammankin siirtää. Mutta sen tietää sitten ehkä vasta keskiviikkona, mikä on tilanne. TUHANNET KIITOKSET KAIKILLE TSEMPEISTÄ!!! Ne on kyllä tärkeitä, kun tää koko hoitorumba on uutta ja pelottavaa. Raportoin sitten punktiosta, kun taas koneelle selviän.... Tänään vointi ollut parempi, ehkä kun ei tarvitse istua ja toisaalta ei oo enää lisähormoneja piikitetty kroppaan.

Mukavaa uutta viikkoa kaikille teille ihanille naisille!

Taikakuu.."Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan"!!!..=):flower:

SS Katselinkin Intiimin sivuilta hintoja, labratestien hintoja ei ollut.. :/
Mie vähän luulen heidän hintojen olevan siellä "kärkipäässä".. :(..en taida raskia..soitan kuitenkin huomenissa ja kysyn =) kiitti vinkistä!!

Illanjatkoja!!!!

mur-mur

Taikakuu synttäri onnittelut, samma vuosi mallia ollaan. Mukavaa, kun tyttösi tuli kotiin viikonlopuksi juhlimaan kanssasi!

Leena tervetuloa mukaan!

Solakka Silakka on ollut kumminkin päin yhtä usein eli follit vielä jäljellä tai irronneet, kun ovat ennättäneet irrota, mitään "merkkejä" irtoamisesta ei enään ole näkynyt. No tulokset tiedät :(

Uudi, Inia ja pinkki h hetki on lähellä, mutta ei vielä huomenna. Ovis testi oli tänään lähes +, mutta ei kuitenkaan. Jos huomenna + niin ti sitten, jos ei + niin irrotuspiikki mahaan ja ke inssi. Nyt vatsassa on alkanut tuntua pientä painetta, toivottavasti ei irtoa munikset ilman, että ovistestiin tulee + :eek:

Inia kaikkea hyvää huomiselle!!! Kiitos linkistä tutustun siihen, vähän myöhemmin.

salaraskaille ja muille rktt:läisille +++++

Olin tänään sukuloimassa, kyllä vkoloput on lyhyitä. Hyvää viikon alkua kaikille!

Inialle peukutukset huomiseen koitokseen :wave: :wave:

Mur-murilla oli tuo paino tippunut aika hyvin, Muista että takapakki välillä on kehon oma tapa suojella itseään. Joten jatka vaan uskollisesti tuota laihdutuskuuria.

Plussia kaikkille lähettelen.

Leena kirjoitti osuvasti...oloni oli jo entuudestaan raadeltu ja tunne vielä vahvistu. Meillä tänä iltana asia nousi esille että mies ei voi jatkaa minun kanssani, koska haluaa omaa jälkipolvea. Minun lapset eivät anna hänelle elämänsä täyttymystä.

Mieleni ja kehoni itkee... rakkaus on suunnaton ja molemmin puoleista, mutta yhteinen lapsettomuus rikkoo rakkauden mahdollisuuden. OLEN ollut tietoinen tästä tyhjiöstä, jota ei olla saatu täytetyksi kohta 8 vuoden yrityksen aikana. Täysin tietoinen että rakkauden kupla saattaa puhjeta vauvan putteen takia. MIeheni kaipuu. Mutta jotenkin hän ei tajua että yhtä paljon minäkin kaipaan yhteistä lasta vaikka minulla onkin jo kolme lasta. Vauvan itkua, tuoksua ja tuhinaa. Varmaan ei parempaa äitiä voisi lapselleen saada.

Ei mies vielä puhelimessa bänksejä tehnnyt , asutaanhan me edelleen minun asunnossani, ja hän työmatkalla toisella paikkakunnalla. Mutta itken, ja itken ja itken kun kirjoitan tätä. Mielipaha on niin suuri etten tiedä miten pääsen tästä yli. Huomenna en töihin itkeneenä voi mennä. Kunhan saisin nuo kyyneleet loppumaan... en kuitenkaan vielä luovuta. Vielä viimeinen pyristys, ovis päivät kun ovelle kolkuttaa... Viimeiset sellaiset kuumeilun merkeissä.

sry oma napaisuus :(

mimmimamma

Voi mimmimamma:hug: ..mitä voisin sanoa..olen hyvin, hyvin pahoillani puolestasi :'(

Miehellesi ei ilmeisesti rakkautenne riitä..miksi?..ymmärrän toki, että onnen täyttymys olisi se pienokainen ja sinulla varmaan hirveitä paineita asian suhteen ollut.
..jospa hän vielä tarkemmin haluaisi asiaa miettiä, ennen kuin noinkin tärkeän päätöksen tekee?!

Paljon voimia sinulle ja niin kovasti toivon, että saatte asiat parhain päin järjestymään.:heart:

..ja älä pyytele anteeksi omanapaisuuttasi, ei ole ollenkaan tarvis!!:) Täällä jokaisella on omat pienet ja joskus valtavan suuretkin huolensa ja surunsa ja niistä hyvä jollekin kertoa, vaikkapa näin anonyymisti..

mur-mur

kiitos sinulle!

Itku onneksi loppui jamielipaha vain jäi.

Rakkaus ei riitä koska kyse ei ole hänestä ja minusta ainoastaan, vaan hänen vanhempien toiveista. Olen aina ollut ei toivottu minun miehen elämään. Kerran aiemmin hän teki vanhempien toiveiden mukaisesti ja jätti minut nuoremman naisen takia ( 2 kk seurustelu). Vanhemmat olivat tosi onnellisia, koska nyt oli saumat lapsenlapselle. Mutta niin siinä vaan kävi että tunne toista ihmistä kohtaan oli suurempi, kun ulkoiset vaatimukset.

Mikä tämän hetkinen tilanne on, siitä en tiedä. Onko uuttaa naista noitten lukuisien työmatkojen aikoina viritelty valmiiksi? Miehet kun ei voi olla ilman naisia :)

Ehkä minun rakkaus on vahvaa ja miehen rakkaus haurasta. Mutta jotenkin en voi olla ymmärtämättä luonnon heikkoutta lihallisen perijän suhteen. Uneni vaan viittavat lopun alkuun... ja välillä uneni ovat tosi sellaisia + tällä kertaa yhdistettynä realiajassa muutamaan lausahdukseen sieltä täältä.

Ehkä minulle on jotain muuta tulevaisuudessa, kun vauva tarkoitettu. Joskus ehkä ihmisen pitää luovuttaa, eikä raiskata omaa mieltään ja kehoaan. ...........Ehkä kurkistaa, että mitä aidan takana löytyy.

Onneksi anonyymina täällä saa pahaa olloa välillä purkaa. Kiitos teille :)

mimmimaama
muoks! ( freudilainen lipsahdus) eli tarkoittaneen mimmimadam

Hei vaan kaikki.

Olen Leenan tavoin uusi täällä. Minäkään en malttanut lukea koko ketjua läpi ja sen minkä luin, niin oli niin paljon mukavia ihmisiä ja kirjoitusia, ettei kaikki (tietenkään) jäänyt päähän, vaan olen teistä ihan sekaisin. Toivottavasti se korjaantuu ajan myötä.

Nimimerkin keksin hatusta, mutta se tuli äskeisestä hysteerisestä itkukohtauksesta.. kuvaa olotilaani. Olen 41 ja vaikka yrityskertoja takana nyt vasta 3, haastavaa ja raastavaa tilanteessani on se, ettei minulla ole lapsia - eikä miestä. Itse asiassa minulla ei ole ystävien lisäksi ketään. Ja tarkennettakoon, että olen kiitollinen ystävistäni. Uskon, että te, jos ketkä ymmärrätte mitä tarkoitan. Toivottavasti tänne teidän joukkoonne mahtuu yksi hysteria vielä mukaan..

Ihana tuo Inian tekemä lista. Olen ollut niin tyhmä, että olen lukenut yli 40-vuotiaiden vaikeuksista saada lapsia, ja olen aivan varma että minä jään sellaiseksi. Täällä teitä onnistujia ja positiivisesti kuumeilijoita on, joten jospa täältä saisi tukea ja sitä myös antaa. Just nyt on hysteria-itku laantunut, mutta aivot ei (vielä) toimi, mutta toivotan plussasäteitä teille kaikille ja voimasäteitä niille, joilla kurja mieli nyt.

Hysteria tervetuloa joukkoon. Täällä totisesti voi purkaa sekä iloja, että niitä surunhetkiäkin. Toivotaan ++ sinullekin. Ei anneta periksi vielä. Jaksuja sinulle ja voima :hug: .

Mimmimamma miten pahalta tuntuu takiasi. Rakkaus ei saisi koskaan olla pelkästään lapsista kiinni. Ikävää, että miehelläsi on noin kurja suku.

Kun nyt voisin ihan voimallisesti halata sinua, mutta kun en ole lähellä, niin näin virtuaalisesti. :hug: Toivon sinulle sydämestäni sitä nyyttiä ja että kaikki vielä järjestyy. Olet arvokas ja rakastettava ihminen, vaikka toisin käivisi. Muista se.Siunaten ja puolestasi rukoillen. uudi

Taikakuu ssssuuuuuurreeettttt synttärionnittelut sinulle !!!!!! :flower: :flower:

Hysteria Lämpimästi olet tervetullut joukkoomme:hug:..kyllä kuule mekin täällä ollaan välistä "tosi hysteerisiä" ;)..ihana, että siulla kuitenkin hyviä ystäviä, ne kultaakin kalliimpia elämän varrella!!:heart:

Kovasti siulle sitä omaa nyyttiä toivotaan mekin, jospa se tapahtuu nopsempaan kuin luuletkaan-elämä voi yllättää joskus ihanasti, kun vähiten odottaa..

mimmimammuskalle vielä super lämmin:hug: ..siun siivet kantaa,
jaksat taas hymyillä ja katsoa huomiseen, olet silloin onnellinen-tiedän että näin vielä käy!!=):heart:

Ötyä!!

mur-mur

Inialle antoisaa ja rentoa munistenpoimintamatkaa! Kyllä sä kestät jos minäkin, tällanen paniikki- ja kipukammoinen kestin :). Muistat kai et pistämäsi pregnyl-piikki on ihka aitoa raskaushormonia eli raskausoireet kuuluu kuvioon.
Velmuliina ja Tirulii, onnea odotukseen, kiva että kaikki hyvin :heart: . Tirulii, jos ekaa ootat, niinku ymmärsin listasta, vatsan kasvu hitaampaa aluksi, mutta kyllä sä vielä isoa palloa saat kantaa ihan riittämiin =) .
Tervetulemast Murmukka, Hastu,Leena,Hysteria (ja ne jotka unohdin) mukavaan joukkoomme!

mur-mmur, toivotaa et siulla kaik tulokset ok, ja onhan ne :heart: .
Onnea p-pudotuksesta :) ,hyvin lähtenyt laskuun!

Minulla vaikeuksia pitää nyk. paino, siinä vasta haastetta tällaselle laiskalle sohvaperunalle :ashamed: .

Taikakuu, täällä myös yksi jolla kilpparin vajaatoiminta. Lääkitys pitää kohdallaan.

Mimmimamma, voi ei! Jos rakkaus molemminpuoleista ni eihän siihen saa ja voi ulkopuoliset vaikuttaa :( . Oletteko miettineet mahd. lapsettom.hoitoa, esim. luovut.munasoluhoitoa? Voimia :heart: .

Kaikille Teille muillekin tsemppiä ovismetsästykseen ja piinailuun!

Päivittäjälle, minulla tänää ovistesti näytti plussaa :) , päivitätkö?
Tais sittenki olla pari vk sit minimini-menkat, ku tuli pun. tuhrua :) .

Niin ja Miru-kisu haettiin perjantaina, ristiäiset tosin pidettii sohvan alla kun ei suostunut koko iltana tulee piilostaan. Nyt jo leikkii, mutta emoaan pikkunen etsii yhä :( ...sääli tulee.

Mut nyt gerppis mars suihkuun! :wave:

Ihanan paljon uusia täällä! Tervetuloa Murmukka, Hastu, Leena, Hysteria!!!

Mimmimamma Voi kun sinulla on kurja tilanne... :heart: Varmasti miehelläjkin on hirveä olo, kyllä hän varmasti tietää kuinka häntä rakastat ja rakastaa sinua, ja tietää senkin että vaikka naisen löytäisikin jonka kanssa sen lapsen "tekisi", sellaisessa tilanteessa nainen tuskin kauan olisi, lähtisi pian ja jäljelle jäisi edelleen se lapsen kaipuu plus vielä elarit...

Yhteistyössä