40+ so what? (vol. 2)

Kane: :hug: Niin kovasti toivoin, että olisimme saaneet pitää sinut pinossamme plussanneena. :heart: Nauttikaa toisistanne ja elämästä. :heart:

Torpeedo: Mukava kuulla että kaikki sujuu hyvin! :heart: Samat sanat Mimulillekin!
:heart: Nämä tällaiset kuulumiset valavat uskoa meihin kaikkiin.

Jännä tilanne pikkumyyllä! Plussapuhuria puhaltelen sinnepäin ++++++++++ :whistle:

Mimmimamma: Mitenkäs niin väärin kuvitellut sinun iän, tärppiähän tässä yritetään? Kohtahan se on ihan totta se mihin nuo enteet jo viittaavat. :heart:

touhis: Älyäisi nyt se täti pysyä sinusta loitolla! :/ Toivotaan viimeiseen asti... rktt!

Taikakuu: Aika pitkä luteaalivaihehan tuossa on ollut, mistä syystä, vaikeampi sanoa... Anovulatorinen kierto kai yleensä on kuitenkin vähän pidempi... kemiallinen tietenkin on mahdollista. Ehditkö testata, kun en nyt muista?

Kirsikka: ++++++ :whistle:

Pyrstis: Syksyssä kyllä varmasti yksi parhaita juttuja on, että saa sytytellä kynttilöitä ja lyhtyjä ja tunnelmoida. :)
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Plättä (44)..................kp2/28-30...........?...............7.
Taikakuu (40).............kp2/27-32..........?................2./1.yhteinen
Matsalu (44)...............kp3/24-25...........?...............1.
pyrstötähti (47)..........kp3/28................yk6...........4./1.yhteinen
haave3 (39)...............kp5/28................?................3.
ikiemo (44)................kp6/n.23.............yk2............4.
Päikki (40).................kp9/27................y1,5v........2.
kenzie64 (43)............kp11/28..............yk1?..........4.
äippä67 (41)..............kp14/26-39........y1,5v........2.
Minni-07 (44) ............kp17/28..............yk2...........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp20/25-43.........?...............1.yhteinen
Kirsikka68 (40)..........kp22/28-39........?...............5.
lapsellinen67 (40)......kp22/25-29........y2v...........1.
Rva Pikkumyy (43).....kp22/32.............yk1............4./1.yhteinen
Pennanen (41)............kp24/29-32........y0,5v........2.
mimmimamma (46)....kp25/27..............y6v...........4.
Nuusku (42)................kp25/28..............?...............4.
vilmaville (43)............kp29/28-30........y1,5v........9.
touhu tenava (45).......kp32/27-30.......y3v............6.
AinoEmilia (43)...........kp36/31-34........?...............4./1.yhteinen
Höpisijä (42)...............kp38/28..............?...............3.

babo67 (41).............kp12/29-31....PAS 10/08...5./1. yhteinen


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.9.2008 mennessä "tavoite" = 5 - 6 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taukolaiset ja poistuneet)



"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp60/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp112/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color]
Mukana myös: Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61





Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

einiinvaan (42)......9.9.2008........kp30...........................

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]





YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Voi Kane, kultaseni, olen niin pahoillani puolestasi. Kovasti toivoin, että teillä olisi nyt tärpännyt, vaan minkäpä teet. Elämä on elettävä semmoisena kuin se vastaan tulee. Hyvä aviosuhde antaa varmasti voimaa. Olet mulla mielessä ja toivon sinulle kaikkea hyvää.

Pyrstis, tuo luteaaliaika eli päivät munasolun irtoamisesta kuukautisten alkuun on kyllä normikierrossa 14 vrk, mutta voi se olla naisesta riippuen lyhyempi tai pitempikin. Minulla esim. on vaivaiset 11 vrk. Alle 9 vrk luteaaliaika onkin jo sitten liian lyhyt kiinnittymiseen. Jos kuukautisten pituus heittelee, se tapahtuu useimmiten kierron alkupäästä eli ovis myöhästyy. Kunkin henkilökohtainen luteaaliaika pysyy samana joka kierrossa.
 
Heissan, mies herätti soitollaan , oli käynyt fysioterapeutilla ja saanut paljon hyvää tietoa, ja myös suosituksen polven tähystysleikkaukseen ja sinne nyt aikookin joko työpaikkalääkärin lähetteellä tai sitten nopeampaa reittiä yksityisen kautta. Hän kun on ihmetellyt, ettei voimat kasva toisen jalan takareisilihaksessa, syy selvisi polvi ihan sökö ja koko se takareiden lihas sen seurauksena surkastanut ja ei voimaa saa ennenkuin on leikkaus tehty. Mies kesällä rullisteli jopa 30km matkoja sauvojen kera, lauantaina osti kuntopyörän ja sillä polkee joka ilta 1/2 tuntia yleensä salkkarien ajan! :heart: Sekä tekee kuntosalijuttuja myös. :saint:

Kyllä meillä haisi , mies ajoi aamulla parran ja laittoi tietenkin partavettä ja kun tuli hetkeksi sänkyyn ennen lähtöään, kysyin heti, mitä on laittanut?Vastasi, että ihan vähän vain partavettä! No sanoin, että asia ok, mutta nenuni ei siitä "hajusta" tykkää..
Samoin kuopuspoikani oli lähtenyt kouluun ja hajustetta hänkin laittanut, minua sitten etoo noi miesten tuoksut!! :LOL:

Kerroinkohan tässä pinossa, kun luuline , että eilen olin terve, niin kävelin 6km sauvakävelylenkin, en olisi mennyt jos olisin tiennyt olevani "flunssassa" Ensin eräässä metsän kohdassa tuli niin ihana puolukkojen tuoksu, sellainen kirpeä ihana, ja seuraavassa hetkessä haisikin "paska" koska olin vedenpuhdistamon lähellä..ja vainukiorankin minusta saa jos joku tarvitsee sienten etsiskelyyn , haistan sienet jo kaukaa....Jos nämä kaikki ovat vain normaaleja oviksen jälkisiä oireita hajuherkkyyksineen, taidan muuttua koiraksi! Tarvitsisko teistä joku seurallista koiraa jos asia näin on??


Eräässä pinossa käskettiin laittaa jäitä hattuun, mutta minullapa ei ole hattua! :LOL:

Rva Pikkumyy :heart:

Kiitos lapsellinen plussapuhureista! :flower:
 
pyrstötähti
:'( voi miten suru puserossa Kane sun puolestasi, jos vielä satut tämän lukemaan niin luopumistyötähän tehdään monessa eri asiassa läpi elämän. Ja tämä on tietenkin varmaan se yksi raskain kun pitää hellittää siitä unelman siivesta tavallaan että löytää niitä muita asioita elämäänsä. Ja niitä on paljon enemmän kuin sitä surun hetkellä muistaakaan, me ihmiset vaan haluttaisiin yleensä vähän enemmän kuin mitä meillä on ja oikeasti monesti siitä haluamisesta tulee se pääasia niin että emme enää muista edes pysähtyä miettimään onko se mitä haluaa se mitä oikeasti elämäänsä tarvitsee... :hug:

kiitos Matsalu, minä olen jostain sitten väärää tietoa saanut tai onkohan niin että se on joku keskiverto ideaaliaika toi 14 niinkuin tuntuu olevan tuo 28 ja oikeasti kaikki ollaan jotain siltä väliltä ja vähän sinnepäin =)

Täällä me mennään ylös alas allokossa meidän pinossa ja en tiedä onko näin tiiviitä pinoja muillakin palstoilla, varmaan voi ollakin, mutta hyvin koskettavasti ja avoimesti me täällä näitä elämäntilanteita täällä puntaroimme. Me käsittelemme suruja ja menetyksiä ja jaamme onnistumista ja iloa virtuaalisesti valtavia määriä. Meillä ei ollenkaan enää hyvällä katsota palstailuani joten harrastan sitä töissä ja yksikseni, lapsiahan ei liikuta mitä teen mutta jostain syystä mieheni on sitä mieltä yhtäkkiä että olen muuttunut ihan kummalliseksi kun aloitin tämän ja häntä ärsyttää jos olen koneella illalla kun muut istuu olohuoneessa joten lopetin sen sitten kokonaan. En tiedä mitä hän kuvittelee mun puuhaavan. Liekö mustasukkainen ja kun emme enää kuukausiin ole käsitelleet koko vauvajuttuakaan niin onhan hän ihan pihalla kuin lumiukko :LOL: Jotenkin mä aattelen että tämä on mun juttu yksin ja käyn tämän urakan täällä kanssanne loppuun, kävi miten kävi. Tietysti nyt teidän täytyy vetää pitkää tikkua keskenänne kuka lähtee synnytykseen jos onni käy :heart:

Melankoliaa nuo kanatipatkaan eivät ole poistaneet tädin aikaan ja mieliala heittelee ihan kärrynpyörää koko ajan. Hirveitä tarmonpuuskia (no toki valitettavan harvoin) ja täydellistä uupumista niin ettei jaksa kättään liikauttaa. Menen aamulla testauttamaan kaikki veriarvot kilpisestä lähtien kun tuntuu että mikä mättää kun on liikaa yhtäkkiä alavireisiä ja toivottoman oloisia päiviä. Mutta onhan toki elämässä raskaita muitakin asioita kuin kuumeilu ja kyllä kai keski-ikäisen naisen pääkoppa on melkoinen sylttytehdas :LOL:

No tällaista omanapaista urputusta ei nyt tämän enempää.

Meillä on mahtava määrä ruusunnuppusia kasvamassa ja lisää tulee taas viikon sisällä.

Kuten kane sanoi suunnataampa itkunokka nyt kaikki jolla sellainen on, kohti uutta päivää uljaampaa ja joilla on valmiiksi onnellinen ja hyvä olo, kohentukoon se vielä pari piirua siitä, energistä ja valoisaa päivää teille rakkaat ystäväni tv: pyrstis :heart: :heart:
 
Pikkumyy kyseli tuolla jossain kohdun ultrakuvista.
Pistin googlen kuvahakuun "ultrasound uterus" ja sieltähän niitä tuli. :p En alkanut katsomaan, mitä kohtuja niissä kuvissa on, mutta sieltä voi katsella.
Laitan suoran hakulinkin tähän, josko se sattuisi toimimaan: http://images.google.fi/images?hl=fi&q=ultrasound%20uterus&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Muoks. Ei tuolta nyt jotain tiettyä juttua helppo ole löytää, mutta ihan mielenkiintoisia kuvia noin muuten. :LOL:
 
pyrstötähti
siitä kohdun mallista yms kyselit niin helistimessä oli munasolun tie ja 1-2 ekaviikon tapahtumat ei tietysti oikeilla kuvilla mutta animaationa oikein havainnollisesti kerrottu. Eli sillähän menee useampi päivä kulkiessa ja siinä kiinnittyessä kohdun limakalvoon ja starttailessa sitä toimintaa ja eikös se kaivaudu ensin aika syvälle sinne kohdun limakalvoon että melkein on huppu silmillä joten ei sieltä varmasti ennenkuin 5 rv:n jälkeen voi alkaa oikeesti ja luotettavasti alkiota ultrassa näkemään.

Mutta eikö nuo ole juuri oikeita merkkejä mitä pitää ollakin, hajuherkkyys ja jos arvo on 1 niin pitäiskö sen olla puhdas 0 jos ei mitään ole? Pidetään nyt rktt asennetta yllä, oireethan ovat todella lupaavia eli ihanan jännittäviä päiviä taas mennään.

Miten muut lähiplussan piinailijat, tulkaapas kertomaan oireita ja mitä sillä on väliä jos seuraavalla viikolla täti tulee, tämä palstahan on sitä varten että hehkutellaan ja spekuloidaan kyllähän tätä arkea ja realismia ympärillä riittää että pysytään balanssissa, eikö vaan, onnea ja tsemppiä vaan edelleenkin, toivoahan ei saa menettää :heart:
 
hengissä ollaan ja olen kyllä teidän juttuja käynyt lukemassakin,työt alkaa ja olen yrittänyt vaan mennä eteenpäin,en nyt ihan kokonaan ole ajatusta vauvasta unohtanut,mut jotenkin tuli olo et kyllästyy kun ei onnistu,varmaan ihan normaalia.Mukavaa syksyn jatkoa,saatan joskus palta,vaan tiedä milloin :hug:
 
Moikkis annastiina! :heart:
Tervetuloa vaan takaisin joskus jos siltä tuntuu. :hug:

Tuota minä olen odotellut, että milloin minulle iskee se kyllästyminen tähän yrittämiseen. Väkisin sitä tilaa ei voi saavuttaa... ehkä se joskus tulee? Alitajunnassa on ollut sellainen ajatus, että vuodenvaihde olisi jonkinlainen takaraja tälle jutulle... saa nähdä kypsyykö sitä siihen mennessä valmiiksi luovuttamaan?

Nyt olen ainakin kyllästynyt odottamaan. |O Vielä pari päivää pitäisi ottaa noita hormoneita, että pääsisi aloittamaan sen vitamiineilla, Mulimenilla ja Pascoella "vahvistetun" luomukierron. Voitte uskoa, että aika kuluu hitaasti... :headwall:
 
Rouva Pikkumyy paranemisia toivottelen kovasti täältä!! Nyt lämmintä juomaa ja lepoa.. :hug: :heart:

kane olen niin pahoillani.. :hug: Ymmärrän sinua täysin.. Nykyjään ollut ihan samanlaiset ajatukset.. Kaikkea hyvää kane sinulle toivotan! :heart:

lapsellinen67 kyllä minä testailin kaksikin kertaa (herkällä testillä) tiistaina kp25 ja perjantaina kp28 (negaa tietenki näytti) :ashamed: Minun kroppa taitaa muutenki olla niin sekasi,kun stressaa ja masentaa jatkuvasti.. Mutta kyllä nyt tässä kierrossa oli niin vahvat ovistuntemukset..
 
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://bp0.blogger.com/_h6h1s10wFL0/R_LroeKDJEI/AAAAAAAAAAY/79u2n1OcNC0/s400/9weeks.jpg&imgrefurl=http://fallbaby08.blogspot.com/2008/04/ultrasound-update.html&h=299&w=400&sz=26&hl=fi&start=174&um=1&usg=__4ySvddPSk9XWmcZ42XshN7R9SLQ=&tbnid=j9ePPp94hPAaYM:&tbnh=93&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Dultrasound%2Buterus%26start%3D162%26ndsp%3D18%26um%3D1%26hl%3Dfi%26sa%3DN

http://growingourbaby.files.wordpress.com/2008/04/ultrasound-scan-20080415.jpg

Heippa löysin 2 kohtuani vastaavaa kuvaa kaikki 55 sivua kävin läpi, kiitos lapsellinen, ne leikkauskuvat teki vähän pahaa, mutta mielenkiintoista muuten! :flower:
Niin siis nuo edellä olevat kuvat kuvaavat kohtuni mallia ja limaklavoa suunnilleen, ..

Lääkärillä kävin ylempien hengitysteiden akuutti infektio, kurkku oli aika ärhäkän näköinen, korvat kunnossa, vaikka vasenta korvaa sattui, kun sitä katsottiin! :headwall: Hengitysäänet normaalit, siis keuhkoissa ei ääniä, mutta minulla tänään vasta alkanutkin tuota limaa tulemaan kurkusta, ja välillä niistää saa...Nyt siis molemmat päät vuotaa , alapää valkovuotoa;=)

Kiva kun pääsin omalääkärilleni paikkakunnan tervasemalle, monen monen vuotta ollut sama lääkäri(nainen)hmmmm. Minua olikin kaivattu ja soiteltu perääni moneen kertaan, kun minä tomppeli sen neuvoaln muistin tilata, mutten muistanut ilmoittaa, että tmraskaus oli kyseessä, oli lääkäri minua tavoitellut ja terveydenhoitaja myös, mutta kun en vastaa tuntemattomiin numeroihin, niin enhän sitten tiennyt mitään. No tervhoitaja näki minut vastotolla ja samalla muistin, mikä uuno olin ollut!! Hän tuli luokseni juttelemaan ja kerroin tilanteen ja myös eilisen jälkitarkastuksen..ym siihen liittyvää, hän oli niin pahoillaan, niin lohdutin häntä, että ei mitään hätää selvinnyt olen asiasta ihan hyvin! :heart:


Sitten lääkärille kerroin että oli se tm raskaus ja heti saa/sai alkaa uutta yritystä, lääkäri on noin 50v nainen ja ihan innoissaan kypsempien äitienkin odotuksesta, kiva! :saint: Hän on myös siis neuvolamme gyne samalla. :D Kysyin häneltä siitä limakalvosta ja siitä kun se heti km:n jälkeen on niin paksu, hän sanoi, sen voivan yleensä olla 1cm, eli aika paksua hänkin ihmetteli sitä 1,5cm..No pyysinkin sitten voisiko hän laittaa vielä minut uudelleen hcg verikokeeseen, jos tarvetta tulee, hän laittoi lähetteen koneelle, ja se on voimassa 60vrk, hän ei ollenkaan saitaile noiden verikokeiden kanssa, kuten esim työpaikkalääkärimme tekee....No siellä se odottaa minua se lähete siis, jos epäilen olevani raskaana 60vrkn sisällä. No aika näyttää mitä tapahtuu.

Niin nuo kuvat siis sillä erolla, että siellähän ei mitään alkiota näy, mutta jos olen raskaana , niin tässä vaiheessa ei kuulukkaan näkyä.

Taikakuu: Juu lämmintä juon ja filtin sisällä värjöttelen, ja aika paljon näemmä nukuttaa, mutta luonto parantaa. :heart:

Annastiina: Kiva kun poikkesit ja tervetuloa koska vaan kuumeilemaan takaisin , jos vain siltä tuntuu! Tänne mahtuu aina uusia iloisia yrittäjiä! :heart:

Niin ja TYKS:n ohjeen mukaan se olisi pitänyt olla alle 1, en tiedä onko se 0 vai jotain siltä väliltä. Sehän nousee päivittäin -puolentoistavrkn välein jos raskaana...Eli viimeinen milloin ovulaationi olisi ollut on la-su nyt vkloppuna, mutta myös viikko sitten ke tuntui siltä..muttanämä asiathan ovat hepreaa, eikö vain?! :saint: :heart:

Meillä myös kynttiläinen koti, on terassilla, sisällä kyn´ttiläamppeli miehen isän tekemä takoraudasta ihan hieno ja paljon kaikenlaisia tuikkujuttuja nyt pe poltin punaisessa kivituikussa http://www.iittala.com/web/Iittalaweb.nsf/en/products_decorating_kivi_red_60_mm ja mariskoolissa: http://www.iittalahomeshopping.com/WebRoot/iittala/Shops/iittala/47CB/ABDD/35AE/12CB/DED8/5274/EB19/F0A7/Mariskooli_red_120mm_m.jpg kun tytär avomiehensä kanssa olivat meillä.

Niin muumimukimme määrä on jo 17;=) eilen ostin Tuutikin ja uuden Nipsumukin;=))


Heippa taas! :heart: :wave:
 
http://www.olennainen.fi/index.php

Kiva sivusto...Nyt ruuan laittoon, suu on todella kipeä, kun se afta alahuulessa, en tiedä pystynkö edes syömään, keittoa ajattelin tehdä ruuaksi. :p

Onko kellään hoitoa tuohon aftaan, meilläkin on lääkettä siihen , mutten halua käyttää, kun tilanne se mikä nyt sitten onkin, eli epäselvä.. :saint:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Onnittelut äittä!!

Plussaa tulee meidän pinoon ihan kiitettävällä vauhdilla.

Mimulille myös onnittelut ultrauksesta.

Minä viime viikolla loppuviikosta aloin rapistelemaan, kun odottelin ovista sunnuntaiksi...meinas jo hätä tulla kun lauantainakaan (kp 13) ei vielä näyttänyt plussaa (mulla säännöllinen kierto). Hommia kyllä tuli miehen kanssa harrastettua.

No sitten sunnuntaina tuli se plussa ja mies ihan puhki, että pitääkö tässä vielä parikolme päivää "yhtyä"...on tää hauskaa..oikeesti. No kyllä peitto taas heilui :heart:

 
Pyrstis kuvaili hyvin, miltä raskaan pettymyksen hetkenä tuntuu. Muistan, kuinka keskenmenon jälkeen kaikki värit hävisivät maailmasta. Tuntui, että meidän elämämme miehen kanssa on tyhjyyttä täynnä. Hetkeksi tosiaan unohtui, että ennen koko episodia olimme tosi onnellisia ja elimme hyvää, rauhallista elämää.

Nyt hyvät asiat ovat taas vähitellen palautuneet mieleen. Mutta silti tässä vauva- ja hoitotohinassa on välillä vaikea muistaa, että oma elämä on ihan tällaisenaankin aivan ok. Kane tuntuu onneksi osaavan nähdä heti asioiden tämänkin puolen.

Noista hcg-arvoista vielä. Minulla mitattiin kesällä ennen röntgeniin menoa varmuuden vuoksi hcg peräti kahteen kertaan siltä varalta, että reilu viikko ennen tutkimusta ollut ovulaatio olisi tuottanut raskauden. Hcg-arvoiksi tuli ekassa verikokeessa 2 ja toisessa 1,5. Lääkärien mukaan en ollut raskaana, mikä sittemmin paljastuikin todeksi. Kuulemma tuo arvo voi miehilläkin olla jotain 2,5. Mutta sehän näissä jutuissa on hyvä puoli, että paljastuuhan se raskaus joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin...

ON: Tänä aamuna heitin ekan Clomin naamaan. Ei ole tullut vielä näköhäiriöitä...
 
:( Voi Kane... :hug: Toivon että elämä vielä osoittaa sinulle jollakin valoisalla tavalla miksi tämä vaihe meni näin. :heart:
Pyrstiksen keski-ikäisestä pääkopasta oli tullut paljon lohdullisia sanoja meille kaikille, kiitos. :flower:
Ollaan Myy ehkä saman pöpön kourissa. Olen lauantaista saakka sairastanut. Kuumetta ei ole, mutta olo on täysin voipunut. :snotty: Pää täynnä räkää ja nyt aluksi ollut kurkkukipu vaihtui pahaan yskään... Toivottavasti pääsen tästä ennen ovista, sillä tässä jamassa en kykene sitä hyödyntämään...
Sairastan tosi harvoin, mutta sitten kun joku pöpö minut saartaa, se on yleensä myös sitkeä. :kieh:
No juu, mutta makoillessa olen kyllä muistutellut itselleni miten moni asia on mainiosti kohdallaan.
 
Kiitti Pikkumyy ja lapsellinen plussapuhureista :heart: :heart:
Niitä kovasti toivoisin ....

Kane: myötätunto hali täältäkin :hug:

Ja Pikkumyy vain peittoa korviin ja lepoa jos virus on päässyt iskemään. Toivottavasti on piaan ohi menevää laatua! :snotty:
 
Kylmäpuristetusta vehnäalkioöljystä, otan sen teelusikallisen ensimmäiseksi tyhjään vatsaani, sen päälle vettä tai mehua. Ihan hyvälle jo maistuu, kun olen tottunut, tyttärelle kun tarjosin pe iltana kun olivat meillä saunomassa, meinasi oksentaa;=)) :headwall:

Juu paljon tulee levättyä, olen nukkunut 3:t päikkärit tänään ja pian pääseekin yöunille, kiva, kiva! :xmas: |O

Ikiemo: juu ikävä tauti tämä on, yleensä minulla hyvä vastustuskyky kun koko ajan olen tekemisissä pöpöjen kanssa..siitä tulikin mieleeni, mitä jos saamme asiakkaksi mrsa tauti kantajan, voinko hoitaa häntä huoletta..??

Tässä pino vehnäalkiokokeilussa mukana olevista, tervetuloa mukaan! http://kaksplus.fi/keskustelu/t1108601


Hetken selailua, ja taas pitkäkseen... :xmas: Huimaakin aika lailla :headwall:

Iloista iltaa kaikille!

rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Juu olen toistamiseen jo hereillä, nukuin aamupuuron jälkeen ja pian varmaan taas nukkumaan, varsinainen nukkumatti olen. :xmas:

Nyt lämpöä 37 eli ei kovin paljon, mutta silleen, että koko ajan paleltaa!


Näen jälleen ihmeellisiä unia, nyt näin amusta sellaista unta, että kuljin, ajoin ehkä pyörällä yhden pojan perässä, yhtäkkiä oli sellainen kohta , mistä ei pyörällä päässyt yli , pojan pyörä karkasi sinne veteen, poika meni perässä pelastamaan pyöräänsä, siinä oli sellaista virtakohtaa, en edes jäänyt katsomaan miten pojan kävi, vaan jatkoin matkaa takaisin päin, ihan kahjo uni! :headwall:

Mies sai jo eilen soiton lääkäriltään, nyt saa lähetteen molempien polvien kuvauksiin ja sitten leikkauspöydälle, toiv nopeasti!


Harmittaa, kun ei jaksa mitään ja ei jaksaisi vaan maatakkaan.


Babo, niin sitä pitää mieheni otti myös viikon verren , mutta sitten jatkoi kalaöljykapseleiden syöntiä mieluummin. :D Minulle tulee herkästi mustelmia, jos syön niitä kalaöljykapseleita. Ne ohentavat ilmeisesti vertani, mitä sen sijaan tuo vehnäalkioöljy ei tee. :saint:

Kertokaahan jotain mukavaa taas!

Mitä kuuluu haamuilija vilmavillelle?? :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:


 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Plättä (44)..................kp3/28-30...........?...............7.
Taikakuu (40).............kp3/27-32..........?................2./1.yhteinen
Matsalu (44)...............kp4/24-25...........?...............1.
pyrstötähti (47)..........kp4/28................yk6...........4./1.yhteinen
haave3 (39)...............kp6/28................?................3.
ikiemo (44)................kp7/n.23.............yk2............4.
Päikki (40).................kp10/27..............y1,5v........2.
kenzie64 (43)............kp12/28..............yk1?..........4.
äippä67 (41)..............kp15/26-39........y1,5v........2.
Minni-07 (44) ............kp18/28..............yk2...........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp21/25-43.........?...............1.yhteinen
Kirsikka68 (40)..........kp23/28-39........?...............5.
lapsellinen67 (40)......kp23/25-29........y2v...........1.
Rva Pikkumyy (43).....kp23/32.............yk1............4./1.yhteinen
Pennanen (41)............kp25/29-32........y0,5v........2.
mimmimamma (46)....kp26/27..............y6v...........4.
Nuusku (42)................kp26/28..............?...............4.
vilmaville (43)............kp30/28-30........y1,5v........9.
touhu tenava (45).......kp33/27-30.......y3v............6.
AinoEmilia (43)...........kp37/31-34........?...............4./1.yhteinen
Höpisijä (42)...............kp39/28..............?...............3.

babo67 (41).............kp13/29-31....PAS 10/08...5./1. yhteinen


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.9.2008 mennessä "tavoite" = 5 - 6 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taukolaiset ja poistuneet)



"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp61/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp113/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color]
Mukana myös: Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61





Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

einiinvaan (42)......9.9.2008........kp30...........................

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]





YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Huomenia!

Mitäs nämä jännääjät?
Pennanen (41)............kp25/29-32
mimmimamma (46)....kp26/27
Nuusku (42)................kp26/28
vilmaville (43)............kp30/28-30

Onko täti pysynyt loitolla?
touhu tenava (45).......kp33/27-30

Kukkuu, missäs olette?
AinoEmilia (43)...........kp37/31-34
Höpisijä (42)...............kp39/28
 
Heippaus kaikille! Pahoitteluni menkkailijoille :hug: Pikkumyylle pikaista paranemista. tää vuodenaika on just semmoista että kaiken maailman pöpöt liikenteessä. Meilläkin täällä lapset räkänenäisinä ja tuntuukin olevan sitkeää flunssaa.

Kiitos Lapsellinen kysymästä. Minä oon jännäilyt jättänyt jo n. vuosi sitten tietäen, että todennäköisesti mitään ei tapahdu tärppirintamalla.
Tämä kierto on onkin ollut tosi outo. Kp 20 alkoi hailakka vuoto, tosi niukkaa. Ihan vaan pyyhittäessä tuli paperiin hiukka verta. Sitä kesti n. vuorokauden ja sitten loppui. Ajattelin ensin, että menkat alkaa että tää oli nyt sitten lyhyt kierto. Nyt oottelen menkkoja alkavaksi, mutta vähän toivon jotakin muuta...jos vaikka.........

Täällä etelässä on tosi synkkä ilma. Sellanen kynttilänpoltto-ilma. Täytyy varmaan Tiimarista poiketa hakemaan lisäystä tuikkuarsenaaliin.
Mukavaa päivää kaikille!
 

Yhteistyössä