40+ so what? (vol. 2)

Eli yhtä uskollisesti kuin aina täti tuli vierailulle kera päänsäryn eilen iltapäivällä :ashamed: Kp taisi olla 30,mutta nyt siis kp2;lisäätkö minut listalle taasen lapsellinen67!Rouva Pikkumyy;Mistä ostit Kylmäpuristettua vehnänalkioöljyä?Jos sitä itsekkin kokeilisin!Greippimehusta tuli suuhun haavoja,vaikka olisin sitä kyllä tykännyt juoda,oli ihanan raikasta!
 
Haave 3 ostin sitä K-kaupasta super sellaisesta luontaistuotehyllystä, ja toisen pullon tilasin netin kautta suoraan kotiin,

http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/51/products_id/1062


http://projektina.vuodatus.net/blog/987417

Oma napa: Rinnat ovat tulleet kipeiski, sykyileviksi ja huonoa oloa pukkaa, kivaa nämä ovisoireet!



Lähden pitkälle lenkille taas sauvojen kanssa tarpomaan!


Plussailkaahan taas joku!


 
........No niin se on sitten miniloma vietetty ja vieläpä suht ruauhallisissa tunnelmissa. Mitä minä nyt hiukan illalla suutahdin sauna-reissulla, kun ukko otti puheeksi perheemme tulo/meno taseemme. :headwall: :kieh: Ja minä kun olin ajatuksissani ottanut sen kannan et ei keskustella kotiasioista eikä mistään muustakaan mikä on viime aikoina tuottanut päänvaivaa jne. :$
No vaan ei siinä montaa kymmenminuuttista tuhlattu kiukuttelemalla kumpikaan, vaik ensin minä ponkasinkin ulos löylyistä ja koht ukko perään ja sitten minä yksin takaisin löylyyn.
Niin eikähän tuo meitin riidan poikanen mikään paha ollut, kun aamupäiväl oli jo ennätetty rauhassa saunomaan ja nauttimaan olostamme. :heart: Minäkin oikein säpsähdin löylyttelyn välillä vilvitellessani ja järvelle katsellessani. Jotta onko totta ettei minun tarvitse huolehtia kuin itsestäni????????????? :D :headwall: :D :headwall: :D :headwall:
Ulkoiltuakin ukon kanssa tuli ja istuimmepa jopa yhdessä kalalla, vaik järvellä tuuli puhalteli niin et ei meinannut vene paikoillaan pysyä vaik oli ankkuri. :whistle: :whistle: :whistle:
Kalavalheita on turha kertoilla, kun ei etes madot hävinneet koukuista. :eek:

No vaan ei löytänyt tätylikään mukaan minilomallemme, mut ei kyl lempeilyäkään tullut harrasteltua (sänkyjen välin oli matkaa n. metri.) :LOL:

Ai niin me muuten sitten jälleen käväistiin yhtä asuntoa katsastamassa kotiutuessamme lomaltamme. Eli taas on meillä katseet suunattuna mahdolliseen muuttoon. :xmas:
Juu juu tiedetään ei olla asuttu täs nykyises asunnos kuin reilu puol vuotta. :ashamed: Mut mut on asioita jotka ei toimi.

Jaa vaan tätyliä täs vierailulle odottelen hetkellä millä hyvänsä ja jo tuossa ennätin miettiä jotta pitäisköhän hakea huomen testit valmiiks ellei kyläilijä saavu huomisen koulupäivän aikana. :headwall: :headwall: :headwall: Tosin nyt kyl on olo se jotta koht käy "hyökkäys".

Hei vaan kertokaas mulle mikä ihmeen Mulimen ja Vehnänalkoiöljy tääl joillain on nyt käytös? Siis miten tuot Mulimenia tulee käyttää-milloin on aloitettava/lopetettava suhteessa kierron päiviin jne.?
Mulla kun nimitäin on jokin luontaiskaupasta ostettu tippapullo tuol kaapis enkä nyt oikein tiedä mitä se on - ostin sen kyl aikoinaan raskautumista edistämään. Mut mut se aine sekoitti mun kiertoni ensin tosi pitkäksi ja sitten mini lyhyeksi, niin jäi mokoma käyttämättä > suutuin kierron heittelyyn. :kieh: :(

Nyt toivottelen vain kaikille plussautumiseen oviksen bongailuun jne. hyviä tuulia ja painut ukon viereen pehkuihin.

-touhis- :wave: :wave: :wave:

ps. Ai niin olin vallan unohtaa, jotta ukko ehkä tiistain lähdös veljensä rengiksi 1-2vko:ksi.
 
Huomenia, liityn sellaiseen kerhoon kuin RKTT,


No tiistaina se jälkitarkastus kontrolli, toivottavasti eivät muuten ronki, kun vahvasti epäilen jotain ihanaa tapahtuneen jälleen, kolmasko kerta todella toden sanoisi ja onnen toisi??


Plussailkaahan, kun minä en näemmä enää osaa ovistestejäkään käyttää, silloin kun ovis on paikalla


Onnea tämän hetken piinailijoille!
äittä-67 (40)...............kp28/28-30.......yk1............3./2.yhteinen
touhu tenava (45).......kp29/27-30.......y3v............6.
Taikakuu (40)..............kp30/27-32.......?................2./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp30/28-30........?...............7.
AinoEmilia (43)...........kp33/31-34........?...............4./1.yhteinen
Höpisijä (42)...............kp35/28..............?...............3.
kane (43).................pp11................IVF 3.9.08....4./1. yhteinen


:heart: Onnellinen Rva Pikkumyy :heart:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Matsalu (44)...............kp1/24-25...........?...............1.
pyrstötähti (47)..........kp1/28................yk6...........4./1.yhteinen
haave3 (39)...............kp3/28................?................3.
ikiemo (44)................kp4/n.23.............yk2............4.
Päikki (40).................kp7/27................y1,5v........2.
kenzie64 (43)............kp9/28................yk1?..........4.
äippä67 (41)..............kp12/26-39........y1,5v........2.
Minni-07 (44) ............kp15/28..............yk2...........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp18/25-43.........?...............1.yhteinen
Kirsikka68 (40)..........kp20/28-39........?...............5.
lapsellinen67 (40)......kp20/25-29........y2v...........1.
Rva Pikkumyy (43).....kp20/32.............yk1............4./1.yhteinen
Pennanen (41)............kp22/29-32........y0,5v........2.
mimmimamma (46)....kp23/27..............y6v...........4.
Nuusku (42)................kp23/28..............?...............4.
vilmaville (43)............kp27/28-30........y1,5v........9.
touhu tenava (45).......kp30/27-30.......y3v............6.
Taikakuu (40)..............kp31/27-32.......?................2./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp31/28-30........?...............7.
AinoEmilia (43)...........kp34/31-34........?...............4./1.yhteinen
Höpisijä (42)...............kp36/28..............?...............3.

babo67 (41).............kp10/29-31....PAS 10/08...5./1. yhteinen
kane (43).................pp12................IVF 3.9.08....4./1. yhteinen

Kertoilkaahan kuulumisia:
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp59/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp111/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/36 = 11,88 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.9.2008 mennessä "tavoite" = 7 )




Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61


Pitää taukoa:
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

[/color]


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

einiinvaan (42)......9.9.2008........kp30...........................

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]





YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Hyvää maanantaiaamua ladyt! :heart:

Ikiemo: Kyllä minun ajatukseni tästä haaveilusta ailahtelevat melkoista vuoristorataa. Mielentila saattaa vaihtua jo päivän aikana joskus. :ashamed:

haave3: Pahoittelut tädistä! :hug: Mutta nythän elät jo kp 3:sta, joten uusi yritys kohta käyntiin. :)

touhu tenava: Mulimenista juttua ainakin tämän ketjun sivulla 5. Mulimen sisältää siveydenpuu nimistä kasvia, josta juttua täällä. Marihan siis käytti ennen raskautumistaan juuri Mulimenia ja lisäksi emäsjauhoa + akupunktiota.

Pikkumyy: Kolmas kerta toden sanoo, pitää aika usein paikkansa. :heart:
 
Ikiemo, onnittelut menkoista! Kai näin voi sinun tapauksessasi sanoa? Mielialoista: kyllä ne vaihtelevat. Välillä kysyn itseltäni, että aivan tosissaniko haluan lasta? Ja vastaus on jotenkin epämääräinen: juu-ei- ehkä.

Äittä, oletko jo testaillut uudelleen?

ON: Palasimme maalta 50 litraa puolukoita muassamme. Mies kertoi mättäillä kyykkiessämme lukeneensa jostain, että puolukan kuoressa on estrogeenin kaltaista ainetta. Ja että puolukka tasapainottaa estrogeenituotantoa: jos omasta takaa on liian vähän estrogeenia, puolukka kohottaa tasoa, jos taas liikaa, puolukka vähentää. Repikää tästä... Ehkä minun viime keväinen yllätysraskauteni selittyy sillä, että söimme talvella rutosti puolukkasurvosta!

Lapsellinen, mulle voisi päivittää kp 1. Ovishan oli tässä kierrossa päivän pari normaalia aikaisemmin, joten kiertokin jäi lyhyeksi. Töiden jälkeen käyn ostamassa clomit ja keskiviikkona alan niitä napsia.

Plätän kanssa olen samalla kannalla, eli että mikä on tapahtuakseen, se tapahtuu. Mutta kun me emme ole normaalikonstein lasta viiden vuoden aikana saaneet, tekee kuitenkin mieli tehdä jotain hiukan toisin. Liikutella sen suuren hedelmällisyysrakennelman palikoita. Toisaalta voi olla niinkin, että yksinkertaisesti vain haluan, että joku hoitaa minua. Keskenmeno oli niin kova kolaus, että sielu vammautui eli tarvitsen hoitoa. Olkoon se nyt sitten vaikka lapsettomuushoitoa, kunhan jotain on...
 
Heippa tänne..
Mulla on nyt ihan tyhmä kysymys mutta...kun mittatte lämmön aamulla niin onko se heti kun heräätte tai vaikka vasta aamupalan jälkeen? Ajattelin vaan et onko siinä merkitystä ja miten paljon ne lämmöt sitt heittää kun ovulaattio alkaa?Ja onko ovulaattio ohi tai alkamassa tai loppumassa silloin kun maha on tosi kipeä?
 
Babo: Kyllä ne aamulämmöt pitäisi mitata sängyssä heti herättyä, koska ne alkavat nousta heti heräämisen jälkeen. Mä luulen, että ainakin silloin kun munasarja on tosi kipeä, ovulaatio on tuloillaan ja oviksen jälkeen kipu hellittää.

Matsalu: Onnea tähän hoitokiertoon! Jaan kyllä ajatuksesi tuosta, että koet tarvitsevasi hoitoa, oli se sitten tosiaan vaikka hedelmällisyyshoitoa. :heart: Jotenkin siinä kokee varmasti, että ette ole kahdestaan asian kanssa ja on ihmisiä, jotka auttavat...
 
Onnea sylintäydeltä!

Kerron tännekin iloiset kuulumiseni raskaan viikon jälkeen:
Taimi voi hyvin ja ultrassa kaikki oli kohdallaan (löytyi aivojen molemmat puoliskot, selkäranka, kädet, jalat, napanuora, silmät yms.) Viikkoja olisi nyt 11+1 ja pituutta oli pää-perämitassa 43 mm. Niskaturvotuskin jo mitattiin (olin yksityisellä omalla kustannuksella) ja sitä oli vain 1,1 mm. Taimi kovasti liikutteli käsiään ja jalkojaan.
Otin myös seerumisseulan, josta saan tulokset perjantaina. Olin niin tavattoman onnellinen kotimatkalla, nämä ihanat uutiset nostivat synkistyneen mieleni uuteen nousuun. Ostin jopa kotimatkalla ekat äippähousut ja päätin nauttia raskaudesta. Menen kuitenkin ensi viikolla vielä julkisen puolen ultraan, kun se on varattuna ja mieskin tulee silloin mukaan.

Niin olen synkistellyt ja googlettanut sen verivirtsaisuuden takia, josta kotiliuskatestillä saan edelleen välillä kolmekin plussaa välillä, välillä vaan yksi. Olen ainakin kolme syöpää itseltäni löytänyt ja vaivoja tulee sitä mukaa, mitä googlesta löytää. Ei ole helppoa tää odotuskaan mulla!
Huomenna saan verikokeen tulokset, jossa näkyy mm. munuaisarvo.

No tänään ainakin leijun pilvissä Taimin kuva kädessä... en olisi ikinä uskonut, että siellä se pikkumarsilainen elelee ja voi hyvin. Taimi muuten näyttää ihan pojalta, eikös vain?

Kaikille teille plussaonnea, ja kyllähän niitä täällä sateleekin ja runsaasti.

 
on ihan prinsessan näköine. ensi tunne kun ultra kuvaa katsellinen.
Ihanat uutiset.

Plussa onnittelut Äittä tarra sukat matkaan.

Touhis? Olisko kohta meidän vuoro???? Plussa puhuria.

Minulla kuulema rinnat miehen käteen kasvanneet :) Joten olisi hyvä kierto tulossa. Pikku myylle tsemppaukset.

mimmimamma

 
Huomenia kaikille!


Pitäkäähän aktiivinen päivä tänään täällä, kun minullakin vapaata ja se jälkitarkastus, TYKS:ssä, kiva lueskella tekstejänne!


Aloitin ovistesteillä testaamisen , kun rtestit ei vielä tässä vaiheessa kuitenkaan mitään näyttäisi, ja vahvistui ainakin eilisillasta, sittenhän sen näkee jos hiipuu, niin ei ole rtoiveita;=) Kokeilla kannattaa aina!


Mimmimamma: Hyvä merkki kun rinnat kasvaa, sama täällä!


Tämän hetken jännittäjille paljon Onnea!


vilmaville (43)............kp27/28-30........y1,5v........9.
touhu tenava (45).......kp30/27-30.......y3v............6.
Taikakuu (40)..............kp31/27-32.......?................2./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp31/28-30........?...............7.
AinoEmilia (43)...........kp34/31-34........?...............4./1.yhteinen
Höpisijä (42)...............kp36/28..............?...............3.
kane (43).................pp12................IVF 3.9.08....4./1. yhteinen

Rva Pikkumyy


 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Plättä (44)..................kp1/28-30...........?...............7.
Taikakuu (40).............kp1/27-32..........?................2./1.yhteinen
Matsalu (44)...............kp2/24-25...........?...............1.
pyrstötähti (47)..........kp2/28................yk6...........4./1.yhteinen
haave3 (39)...............kp4/28................?................3.
ikiemo (44)................kp5/n.23.............yk2............4.
Päikki (40).................kp8/27................y1,5v........2.
kenzie64 (43)............kp10/28..............yk1?..........4.
äippä67 (41)..............kp13/26-39........y1,5v........2.
Minni-07 (44) ............kp16/28..............yk2...........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp19/25-43.........?...............1.yhteinen
Kirsikka68 (40)..........kp21/28-39........?...............5.
lapsellinen67 (40)......kp21/25-29........y2v...........1.
Rva Pikkumyy (43).....kp21/32.............yk1............4./1.yhteinen
Pennanen (41)............kp23/29-32........y0,5v........2.
mimmimamma (46)....kp24/27..............y6v...........4.
Nuusku (42)................kp24/28..............?...............4.
vilmaville (43)............kp28/28-30........y1,5v........9.
touhu tenava (45).......kp31/27-30.......y3v............6.
AinoEmilia (43)...........kp35/31-34........?...............4./1.yhteinen
Höpisijä (42)...............kp37/28..............?...............3.

babo67 (41).............kp11/29-31....PAS 10/08...5./1. yhteinen
kane (43).................pp13................IVF 3.9.08....4./1. yhteinen


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/29 = 9,57 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.9.2008 mennessä "tavoite" = 5 - 6 )



"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset
ilmoitelkaahan itsestänne

Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp60/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp112/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color]
Mukana myös: Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61





Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

einiinvaan (42)......9.9.2008........kp30...........................

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]





YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
äittä Lämpimät onnittelut! :flower:

Oletko vielä testannut kane? Sanoit, että virallinen testipäivä on ke, mutta oletko ottanut varaslähdön? :) Itse en ainakaan viime ivf:ssä kestänyt painetta, vaan testasin 3 päivää etukäteen.

Oma olo lähinnä tylsää odottamista tämän kierron ajan. Mielenkiinnolla tietty odotan sitä, että tuleeko ovista tässä kierrossa. Vasemmassa munasarjassa tuntuu pientä räpellystä ja kutinaa, josko siellä jotain toimintaa olisi. Kp15 sitten alkaa Terolutit. Muistaakseni joku muukin teistä on niitä käyttänyt, tuliko niistä teille mitään mainittavia sivuoireita?
 
Täällähän on ihania uutisia! Onnittelut Äitälle, hienoa saada plussia pinoon. Ja Mimulille myös onnittelut hienoista ultratuloksista. Ja toivottavasti Myyllä on kaikki hyvin jälkitarkastuksessa.

Kane, kuinka menee? Joko olet testaillut?

Itse juttelin vielä eilen pitkään sen lapsettomuuslääkärin kanssa, joka meille inssin tekee. Niin se tosiaan on, että näillä vuosilla ei teoriassa enää paljon hoidoilla voi lapsen saamisen todennäköisyyttä lisätä. Jos värkit ovat jokseenkin kunnossa, raskautuminen onnistuu kotioloissa yhtä todennäköisesti kuin hoidoillakin. Mutta tämä siis teoriaa ja tilastoa, yksilöistähän ei etukäteen voi mitään sanoa.

Toisaalta tuo tieto on lohduttava. Ei tarvitse väkisin ruveta reuhtomaan ja lääkärillä juoksemaan, jos ei halua. Voi se onnistua ihan kotikonsteinkin, kuten tämänkin palstan plussat osoittavat.

Itse olen kuitenkin juuri nyt aika masentunut ja luovuttamistunnelmissa. Ehkä tosiaan nuppuunsa kuollut Santeri Alkio jäi meidän ainoaksi lapseksemme. Enkä saa edes ikinä tietää, mikä merkitys sen pienen elämän alkamisella ja loppumisella oli. Edes tätä surutyötämme emme saa tehdä haluamallamme tavalla sen pihkuran hyytymishäiriön takia. Joskus elämä tosiaan koettelee...

 
pyrstötähti


Aivan ihania uutisia miten onnekas viikko tästä tulikaan. Kaikki sujukoon tällä kertaa hyvin!

Pikkumyylle rapisteluonnea, muistathan että liika stressaaminenkaan ei ole hyväksi joten rennosti siellä pytyn reunalla sitten!

Matsalun kirjoitus oli (taas) niin koskettava. Ja niin totta. Juuri tätä McDreamy minulle sanoi kun kysyin vähän hämmentyneenä siinä sairaalasta lähtöpäivänä että mitäs nyt sitten kun tuubit on avattu. Hän katsoi minua silmiin, vähän jopa hymyilikin ja totesi, että ei mitään nyt muuta kun vain odotellaan ja yritetään.

Aiemminkin kun menin vastaanotolle hän sanoa napsautti heti että missään tapauksessa koeputkihedelmöitys ei olisi ollut minun vaihtoehtoni että yrityksiä pitää olla niin monta ja että sitä ei minun kohdallani voida parantaa sitä mahdollisuutta kun munasolut kuitenkin ovat mitä ovat ja että se on tosiaankin onnesta kiinni.

Sitähän tässä jahdataan ja varmasti on moniakin apukeinoja mitä pitää ja kannattaa käyttää. Parasta tietysti olisi että jaksaisi pysyä hyvällä fiiliksellä ja pitää parisuhteen kunnossa että sitä lempeä riittäisi niin paljon ettei tarvitsisi zoomailla sitä ovulaatiotakaan. Tämä kuumeilu on myös vienyt monta parisuhdetta tuhoonsa ja omalla kohdallani on juuri tätä merkkiä ilmassa. Siksi yritänkin löytää sen kuuluisan balanssin tähän omaan touhuuni ettei se kuuluisa mopo karkaa käsistä.

Äkkiäkös se katoaa tunnelma makuuhuoneesta jos mies kiskotaan vain tiettyinä päivinä innokkaasti sinne peittojen alle puuhaamaan. No, toivottavasti ei kenelläkään ihan niin ankeesti ole käynyt se nimittäin kyllä syö miestä jos mikä. Ja kyllä siinä hohto on hommasta itselläkin pois aika äkkiä. Parisuhteilu on kuitenkin henkimaailman hommaa ja herkkä laji :heart: sehän on meillä jo opittu.

Mulla on jo kp2 joten ihan kellontarkasti 14 vrk oviksesta ne alkoivat. Ja käykääpä tosiaankin lukemassa lapsellisen linkki. Ainakin mulla on nyt jopa havaittavissa niukempi vuoto eikä ollenkaan niin kivulias. Tämähän olisi loistavaa jos näin luontaistuotteesta olisi moneenkin apua. En tiedä oliko se sattumaa että ovis aikaistui 4-5 päivää vai iän tuomaa heittelyä. Mutta selvää on että jatkan kyllä näillä kanatipoilla onhan niitä käytetty ammoisista ajoista lähtien ja ihan tutkittuakin tietoa löytyy näiden tehoista.

Iloista viikkoa teille kaikille ja "just Relax RKTT koko joukko joilla ei vielä omaa plussaa tullut r-rapisevaan" :hug: :hug: :heart: :heart:
 
Huomenta tänne..

Olen nukkunut niin huonosti yön et makannut nyt sohvalla tähän asti...Voiko ovulaattio tulla kp 10 ??? Mulla ei oo ennen tullut kun 14-16 päivää mutta eilen alko kunnon kipu ja jatkuu vielä tänään....Ihan samanlaista kun ovulaattio mutta ehkä pahempikin....
 
Huomenia rouvat :)
Kaamea räkätauti on saanut minut otteeseensa... ihan voimaton olo :(
Mutta Äittä: Mahtavaa!!! Suloista suojelusta sinulle ja Snuffelille :saint: :flower:
Mimuli: Kaikkea hyvää ja kaunista suloisen Taimisi elämään! :heart: :flower:
Babo: unettomuus viittaisi lupaavasti ovulointiin =)
Masentunut Matsalu :hug: Tuo enkelinne työnimi, Santeri Alkio, on ihana yhdistelmä kunnioitusta ja sydämen lämpöistä huumoria. Santeri oli tien raivaaja joka kantaa toivon soihtua perässätulijoiden uskon vahvistukseksi. (Olikos Toivo Tulio joku näyttelijä, vai mikä lie?)
Puolukat olivatkin uutta piristävää informaatiota =) Ja kiitos Matsalu menkkaonnitteluista. Olikin tosi tehokas se saamani hormooniresepti, kun pelkkä paperilappu käynnisti kadonneen kierron.
Lapsellinen: kiitos tietojeni päivittämisestä ja lohdullista kuulla, että en ole ainoa jonka mieli ailahtelee.
Mitä kuuluu Plättälle?
Toivottelen jotakin iloista jokaiselle! =) t. nuhanenä ikiemo :snotty:
 
Eli minä haamuilen, taas :headwall: En ole laskenut kuinka mones kerta tuo on tämän yli 20v kestäneen vauveliprojektin aikana. Nuo eilen tehdyt haileat haamut eivät tarkoita käytännössä muuta kuin, että menkat myöhästyvät jokusen päivän ja vuoto & kivut ovat entistäkin kamalampia. Oikeissa raskauksissa testit ovat näyttäneet vahvaa plussaa tässä vaiheessa.
Tai no, paitsi yhdessä, mutta en ota sitä nyt huomioon. En halua herätellä minkäänsorttisia toiveita.

Onnittelut Äitälle plussasta ja Mimulille ultrakuulumisista.

Terkuin turhautunut Vilmis
 
...siis mähän on sen takia nukkunut huonosti kun mahaa kunnolla kipee...ja on vieläkin :$ Onks teillä muilla ollut ovulaattio jo kp 10?? Tai onkohan mulla jotain muuta kun ei ennen ollut näin kipeä,ihan oksettaa...
Mitäs kane ??? Ootkos testannut?
 

Yhteistyössä