........No niin se on sitten miniloma vietetty ja vieläpä suht ruauhallisissa tunnelmissa. Mitä minä nyt hiukan illalla suutahdin sauna-reissulla, kun ukko otti puheeksi perheemme tulo/meno taseemme. :headwall: :kieh: Ja minä kun olin ajatuksissani ottanut sen kannan et
ei keskustella kotiasioista eikä mistään muustakaan mikä on viime aikoina tuottanut päänvaivaa jne. :$
No vaan ei siinä montaa kymmenminuuttista tuhlattu kiukuttelemalla kumpikaan, vaik ensin minä ponkasinkin ulos löylyistä ja koht ukko perään ja sitten minä yksin takaisin löylyyn.
Niin eikähän tuo meitin riidan poikanen mikään paha ollut, kun aamupäiväl oli jo ennätetty rauhassa saunomaan ja nauttimaan olostamme. :heart: Minäkin oikein säpsähdin löylyttelyn välillä vilvitellessani ja järvelle katsellessani. Jotta onko totta ettei minun tarvitse huolehtia kuin itsestäni?????????????
:headwall:
Ulkoiltuakin ukon kanssa tuli ja istuimmepa jopa yhdessä kalalla, vaik järvellä tuuli puhalteli niin et ei meinannut vene paikoillaan pysyä vaik oli ankkuri.
Kalavalheita on turha kertoilla, kun ei etes madot hävinneet koukuista.
No vaan ei löytänyt tätylikään mukaan minilomallemme, mut ei kyl lempeilyäkään tullut harrasteltua (sänkyjen välin oli matkaa n. metri.)
Ai niin me muuten sitten jälleen käväistiin yhtä asuntoa katsastamassa kotiutuessamme lomaltamme. Eli
taas on meillä katseet suunattuna mahdolliseen muuttoon. :xmas:
Juu juu tiedetään ei olla asuttu täs nykyises asunnos kuin reilu puol vuotta. :ashamed: Mut mut on asioita jotka
ei toimi.
Jaa vaan tätyliä täs vierailulle odottelen hetkellä millä hyvänsä ja jo tuossa ennätin miettiä jotta pitäisköhän hakea huomen testit valmiiks ellei kyläilijä saavu huomisen koulupäivän aikana. :headwall: :headwall: :headwall: Tosin nyt kyl on olo se jotta koht käy "hyökkäys".
Hei vaan kertokaas mulle mikä ihmeen Mulimen ja Vehnänalkoiöljy tääl joillain on nyt käytös? Siis miten tuot Mulimenia tulee käyttää-milloin on aloitettava/lopetettava suhteessa kierron päiviin jne.?
Mulla kun nimitäin on jokin luontaiskaupasta ostettu tippapullo tuol kaapis enkä nyt oikein tiedä mitä se on - ostin sen kyl aikoinaan raskautumista edistämään. Mut mut se aine sekoitti mun kiertoni ensin tosi pitkäksi ja sitten mini lyhyeksi, niin jäi mokoma käyttämättä > suutuin kierron heittelyyn. :kieh:
Nyt toivottelen vain kaikille plussautumiseen oviksen bongailuun jne. hyviä tuulia ja painut ukon viereen pehkuihin.
-touhis- :wave: :wave: :wave:
ps. Ai niin olin vallan unohtaa, jotta ukko ehkä tiistain lähdös veljensä rengiksi 1-2vko:ksi.