40+ so what? (vol. 2)

touhu tenava Myötätuntoni sinulle. Tärkeintä on nyt, että pystyisit huolehtimaan itsestäsi ja omasta jaksamisestasi. Kai jokaisessa parisuhteessa on omat syklinsä ja vuoristoratansa, mutta teidän tilanteenne kuulostaa kurjalta. Onko pariterapia ihan poissuljettu mahdollisuus?

Touhu tenavan kirjoitus palautti jollain tapaa maanpinnalle, että mikä tässä elämässä on itselle se kaikkein tärkein asia. Peilasin touhu tenavan tilannetta omaani ja ymmärsin, että vaikka niin niin kovasti haluaisin vauvan, niin sitäkin tärkeämpää mulle on se, että parisuhde toimii. Edellisessä suhteessa oli kaikenlaista ongelmaa rakkaudettomuudesta pettämiseen. Voisi sanoa, että siinä seitsemän vuoden suhteessa viimeiset kaksi vuotta oli ihan turhia ja suorastaan ihan ihmisoikeuksien loukkaamisen tasoa puolin ja toisin. Jos suhde ei toimi se vie älyttömästi energiaa ja tekee koko elämästä ihan puolinaisen.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Taikakuu (40).............kp4/27-32..........?................2./1.yhteinen
touhu tenava (45)......kp5/27-30..........y3v............6.
mimmimamma (46)....kp6/27................y6v...........4.
Plättä (44)..................kp7/28-30..........?................7.
velmuliina74 (34)......kp7/24-26..........yk2........... 6./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp8/25-43..........?................1.yhteinen
AinoEmilia (43)..........kp9/31-34..........?................4./1.yhteinen
Matsalu (44)..............kp10/24-25(Ins 17.10.).?..1.
haave3 (39)...............kp11/28..............?................3.
Nuusku (43)...............kp14/28..............?................4.
kenzie64 (43)............kp15/30..............yk2............4.
Riikkaliisa (40)..........kp16/28-29........?................4.
Päikki (40).................kp16/27(Ivf/pp3)..y1,5v...2.
äippä67 (41)..............kp18/26-39........y1,5v........2.
Minni-07 (44) ............kp23/28..............yk3...........2./1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).....kp24/32.............yk2............4./1.yhteinen
Pennanen (41)............kp27/29-32........y0,5v........2.
Kirsikka68 (40)..........kp26/28-39........?................5.
vilmaville (43)............kp29/28-30........y1,5v........9.
pyrstötähti (47)..........kp36/28..............yk6...........4./1.yhteinen

tirulii (40)...................kp?......PAS...........yk?...........1./1.yhteinen
nillanilla (41)..............kp?.....INSSI........yk?...........1.
einiinvaan (42)...........kp?........................yk1..........3.
babo67 (41).............kp23/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.10.2008 mennessä "tavoite" = 6 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taukolaiset, "alaikäiset" ja poistuneet)



"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

liiza (42).....................kp47/28..............?................?
Höpisijä (42)...............kp71/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp93/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp145/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color]
Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät ikiemo Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61





Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]





YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Päikki: Mitä tarkoitat hyperillä tuossa tilanteessa? Kun minä olen käsittänyt hyperiksi sen, kun munasoluja kasvaa liikaa siinä kasvatusvaiheessa. :ashamed: Mietin vain kun mulla oli joskus helmikuulla tuollaista samantapaista n. 5 päivää ovistestiplussasta ja olen kuvitellut, että siinä kierrossa mulla ihan oikeasti olisi ollut ovis...

Touhis: :hug: Olisiko parisuhdeterapia mahdollinen? Ainakin tuntuisi, että sellainen mahdollisuus kannattaisi käyttää...

Pyrstis: No niin, nyt äkkiä raportoimaan viimeisin tilanne. :heart:
 
:hug: Touhis :hug: :heart: Ammattiavulla olemme mekin pariin otteeseen paikanneet perhettämme. Siitä on ollut apua.
Joskin tänään taas erimielisyydet kasvatusasioissa veivät meidät mykkäkouluun saakka... Mutta eiköhän siitä taas ajallaan asetuta.
Mutta väkivaltaisuus perheessä, pienestikin oireilevana, on asia minkä ottaisin varsin vakavasti. Toivon sinulle voimia ja uskallusta hakea apua jos siltä tuntuu. :heart:
 
:hug: voi Touhis :| Voimia ja ymmärrystä toisillenne. Toivottavasti saatte välinne kuntoon. On todella raskasta elää kun on kireä tunnelma.

ON: Vuoto senkun jatkuuuuuuuuu.. :eek: Eikö nämä menkat nyt ymmärrä loppua ollenkaan.. Onko se silloin keltarauhasen vajautta ? Asiantuntijat ? En jaksa googlettaa.
Todella runsaana vuotaa, ei mitään tuhruilua. Mies jo kärsimättömänä odottelee vuoroaan ;) B)

Voimia. Tsemppiä. Plussia. Ihan jokaiselle :flower:
 
Touhikselle myötätunnon halaus! Kyllä sen omastakin elämästään tietää, että jos parisuhteessa on jotain hankaluutta, se vie kamalasti voimia. Toivon, että tilanne kotonanne jotenkin laukeaa. Jos googlaat netistä sanalla "uurperhe," löytyy heti neuvontasivuja ja palveluita, joissa nimenomaan uusperheiden asioita tunnetaan. Näyttääpä siellä olevan Suomen uusperheellisten liittokin, josta luulisi löytyvän apua.

Olen tässä mietiskellyt erästä tuttavan tuttavaani, joka sanoi, että hänelle oman lapsen saaminen on elämän tärkein asia. On varmaan todella karua jäädä lapsettomaksi, jos näin on. Mutta minun kohdallani tuo ei pidä paikkaansa. Itse olen saanut sen, mitä eniten tahdoin: rakastavan puolison. Olisi kai kohtuutonta alkaa kinuta vielä sen lisäksi, että minä tahdon sitten vielä vauvan ja omakotitalon ja mersunkin... Jotenkin tuntuu, että ihmisten surujen määrä on suunnilleen vakio. Kukaan ei kaikelta pahalta säästy. Joku jää lapsettomaksi, joku joutuu eroamaan, joku jää työttömäksi, jonkun elämän sotkevat murrosikäiset lapset. Ja kaikilla on sitten kuitenkin jotain hyvääkin, mistä voi iloita. Siinä sitä sitten elää rahjustetaan itse kukin ja yritetään pärjätä.

Varsinkin näiden hoitojen aikana jotenkin hurahtaa vain siihen yhteen ajatukseen, että haluan tulla raskaaksi, haluan! Onneksi on jotain väliaikoja, että voi - ihan niinkuin Päikki sanoi - panna tämänkin asian oikeisiin mittasuhteisiin omassa elämässään. Olenko oikeassa vai väärässä, jos sanon, että meillä kaikilla tämän palstan naisilla on mahdollisuus onnelliseen elämään, vaikka vauvaa ei enää tulisikaan?
 
pyrstötähti
pyrstis "umpeenkasvanut" ilmottautuu. Siis ei mitään kuulu :eek: paitsi että varuiksi mittasin aamulämmön ja oli 36,5 ja flunssan olen onneksi selättänyt kun olen vaan levähtänyt kotosalla enkä mihinkään rynnännyt viikonloppuna, luin ja katsoin elokuvia ja tein ihania ruokia perheelle. Olen niin muuten hyvillä fiilareilla ja rauhallinen että en halua muutoksia voin jäädä tällaiseksi koko loppuelämäkseni vaikka ei koskaan tulis haamun haamua =)
Olen niin kyllästyny mun hirveisiin pms juttuihin ja riitoihin joita ne saa aikaan että ymmärrätte varmaan jos teillä on samat "hullun lehmän päivät" itsellänne.

Innolla odotan plussia kaikkien kaikenlaisiin rapiseviin, liittäkääpä kuvia. Iloista työviikkoa!
 
pyrstötähti
sinähän olit samaan aikaan kirjoittanut minun ajatuksiani, taisi olla telepatiaa. Aiemminkin pohdittiin täällä että onko se mitä haluaa oikesti se mitä tarvitsee ja kyllä minä en usko että oikeasti minä ainakaan "tarvitsen" elämääni vauvaa. Tämän palstan hienous on juuri se että täällä pitää voida uskaltaa lausua nekin ajatukset jotka eivät tietenkään ole kuumeilun kannalta niin positiivisesti eteenpäin vieviä mutta rehellinen saa olla. Olen miettinyt matsalun tavoin että kyllä hyvä parisuhde, terveys ja hyvä mieli on tärkeitä ja jos sen oman haluamisen, tässä tapauksessa vauvahaaveen, raja alkaa mennä pakkomielteen puolelle niin haluan että joku pysäyttää minut ja sanoo suoraan että nyt stop tykkänään. Joskus nimittäin emme enää itse saa sitä vauhtia pysäytettyä ja mennään kuin tärpättiä juonut hevonen epätoivon vimmalla sen haluamisen perässä kaikin mahdollisin tavoin eikä huomata että se alkaa nakertaa jostakin toisesta elämänalueesta aukkoa. Ja minun tapauksessani huomasin jo jonkin aikaa sitten että se alkoi viemään minua kauemmas miehestäni kun meillä ei tätä asiaa ole voitu jakaa ja jollakin tavoin syyllistän hänet siitä ettei hän halua niin siksi sitä vauvaa ei tule...

No tätä mun lopinää piisaa loputtomiin taas tänään. Hyvää päivänjatkoa kaikille :heart:
 
lapsellinen Lainaan suoraan VL:n potilasohjeesta: "Munasarjoja aktivoiva hormonihoito saattaa aiheuttaa tilan, jota kutsutaan hyperstimulaatioksi. Tällöin munasarjoihin muodostuu runsaasti nesterakkuloita eli kystiä ja pahimmillaan nesteen kertymistä vatsaonteloon ja keuhkopussiin. Oireina ovat pahoinvointi, vatsakipu, vatsan voimakas turpoaminen ja mahdollisesti hengenahdistus ja vähentynyt virtsaneritys."

Miehen painostuksesta menin tänään - taas kerran - näyttämään paikkojani gynelle. Edelleen siis turvotusta ja pientä kipua alavatsassa. Ultrassa näkyi, että yksi punktoiduista ja sittemmin nesteellä täyttyneistä folleista oli "risahtanut". Lääkärin käyttämä verbi, ei kuulostanut ihan lääketieteen terminologialta, mutta mitäs siitä. Ymmärsin lauseen sisällön. Ei siis hyperiä, vaan jokin oli kosahtanut sisällä. "Risahduksesta" johtuen oli nestettä, ilmeisesti verta, vatsaontelossa. Lisäksi munasarjat olivat lievästi sanottuna kookkaat, n. 5x8 cm. Näistä emmeistä siis syntyy mun kipu ja turvotus. Ei mitään vakavaa. Kolme päivää saikkua. Rievun suhteen ei ole syytä kuulemma menettää toivoaan.

Näin hämäläisenä tajuntaani tuli yksi oivallus vasta nyt kun palasin töihin (joo, joo tiedän, olen sairaslomalla). Lääkäri sanoi, että vasemmassa munasarjassa on keltarauhanen. Tästä voisi sherlokkina vetää johtopäätöksen, että riepu on vasemman munasarjan tuotos. Vasemmassahan oli vaan yksi folli ja oikeassa kaksi turhaketta.
 
Päikki: Nojoo, nyt mä ymmärrän. :) Mun "gynetiedot" on näiltä osin aika vajavaisia, kun sinne hoitoihin ei koskaan päästy. :ashamed: :p
Mitä lie mulla ollut silloin, mutta samantapaisia oireita oli. Ei tosin noin voimakkaita... mutta saattoi olla, että siellä kysta puhkesi sittenkin.
Mielenkiintoinen havainto tuo keltarauhanen... :whistle: Tuleeko niitä keltarauhasia sitten useampia, jos useammassa kuin yhdessä rakkulassa on ollut munasolu? Tulee vissiin, minä tyhmiä kyselen... :ashamed:
 
Hei, tämmöstä tuli mulle mieleen parisuhteista, vauvasta, ikääntymisestä . Minä olen kans miettinyt asiaa monelta kulmalta, kyllä ihana, arvostava, luottamusta omaava suhde olisi minun täyttymykseni,jonkun kainalossa oleminen, mutta sellaista on vaikea tässä iässä löytää, harmi(toivon kuitenkin) Ja kaikenlaisiin alistus suhteisiin minusta ei ole. Isäni oli alkoholisti ja sain seurata kaiken laista. Joten minkäänlaista väkivaltaa keneenkään ihmiseen kohdistuen, en hyväksy. Minusta parempi olla yksin kuin huonnossa suhteessa. Tosin kannatan terapiaa koska siittä on hyvät tulokset. Ja toivon että kaikki joilla ongelmia ottavat härkää sarvista ja alkavat työstämään asiaa, helppoa se ei tule olemaan mutta meillä on vain yksi elämä.Ja naisilla tai ainakin minulla ikään nähden on tullut totuus märkänä rättinä vasten kasvoja. Jos haluaa äidiksi (mies puuttuu) on jotain minun tehtävä asian hyväksi. Olisinko yksin vahanapiikana vai lapsen kanssa yh huoltaja? ja päälle viellä ajatukset että yritänkö itsekseni vai en. Kaduttaako joskus iäkkäämpänä jos en yrittäny? jne loputtomuuteen..Huh, toivottavasti en loukannu kettään mutta tänään näin.. Eli jos on parisuhde siittä kannattaa pitää holta, klisee mutta totta
 
Päikki: Muistahan juoda vettä paljon ja levätä. Hyperin kanssa ei ole leikkimistä.

Touhutenava: Iso :hug: , toivottavasti saatte asianne puhuttua kuntoon.

Mimmimamma: En kyllä pysty ymmärtämään noita testiesi tuloksia?? Mielestäni nuo on niin selviä plussia kuin vaan voi olla!

Rva Pikkumyy: Minulla on kyllä aika vahva tunne että, niille kaapissa oleville keltaisille töppösille tulee hyvinkin piankin käyttöä :heart:

Pyrstis: Herran jestas sentään! Mua alkaa jo supistelemaan kun täällä jännään teidän Mulimen -vauvan puolesta! Kohta en enää
kestä vaan kävelen apteekkiin, ostan rapisevia ja pistän postissa tulemaan sinulle :) . Meidän "Mulimen" on jo rv 25 ja tulevat vanhemmat ei meinaan edelleenkään uskoa todeksi omalle kohdalle osunutta onnea. Olinhan itse jo heittänyt hanskat tämän projektin kanssa pariinkin kertaan tiskiin. Torstaina on sitten 4D-ultra, ja voitte uskoa että jännittää taas.

Täällä on taas niin paljon jännitettävää, ettei meinaa tulla työteosta mitään kun pitää käydä lukemassa teidän uutisia.
 
Kaksi huonohkoa solua haettu kyytiin.Sulatuksessa kärsineet pahoin :'( Ei kuitenkaan ihan sitä 50%,etteivät ihan kokonaan hylänneet niitä.8-> soluisesta 5soluiseen ja 5->soluisesta 3 soluiseen,eli ei kovin hyvä :/
No mennään tääkin kaks viikkonen läpi jollain voimin.Seuraavaksi otetaankin ihan eri satsia jo sulamaan ja toivottavasti ne ovat parempia laadultaan.
Kaikille jaksuja,en ehdi kommentoida (enkähän paljon pystykkään,koska en niin kovin hyvin tunne teitä vielä)sillä vieraita saapui ihan yövieraaksi asti.

:hug: Kaikille!!!
 
Nillanilla, mäkin elelin sinkkuna 40-kymppiseksi asti. Jossain vaiheessa mietin kyllä lapsen hankkimista yksin, mutta ei sitten sisu riittänyt. Kunnioitan sinua, kun uskallat rohkeasti etsiä onneasi. Tämän ikäisenä kumppanin löytäminen ei tosiaan ole helppoa. Pienenä vinkkinä kerron,
että oman rakkaani löysin internetin kautta sinkkupalstalta. Että niinkin voi käydä. Ja ihan naimisiin asti päädyttiin ja hyvin menee.

Tirulii, tervetuloa piinan kourissä kärvistelevien joukkoon. Tuo oli uutta tietoa, että pakkasessa muniksen solut voivat vähentyäkin. Onko niin? Ihan vastaisen varalle kyselen.

Pyrstikselä kp:t paukkuu... Kai sä nyt kohta testaat taas?

ON: Aamulla oli taas vatsakipuja, munasarjaa vihloi ja kohtu supisteli. Lugeista sekin varmaan johtuu, tai sitten irrotuspiikistä, Pregnylistä. Nyt ovat kivut taas rauhoittuneet. Eipä sitten muuta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lapsellinen67:
Viikon jännättävät:
pyrstötähti
vilmaville
Kirsikka68
Pennanen
Minni-07
Rva Pikkumyy



Tietysti myös jännäilemme RKTT-jengiämme:
Päikki, Matsalu, tirulii ja nillanilla

Yhdyn tähän lapsellisen kirjoitukseen. :heart:

Kirjoitin vaikka mitä, mutta kaikki katosi!! :headwall:

MariKiitos lämpimistä ajatuksistasi, koskien keltaisia tossuja! :heart:

Tirulii
: Onnittelut kyytiläisten kyytiin saamiseksi! :heart: :flower: PlussaOnnea kahden viikon kuluttua!! :heart:

Ajatus katkesi, kun viestini meni tuulen teille :headwall: :D

No , mutta kaikkea ihanaa pinolaisillemme kuitenkin *peukut pystyssä* Jokaiselle Plussan suhteen jossain vaiheessa!

En tiedä mikä minuun meni, mutta taas , vaikka olin päättänyt olla pissaamatta purkkiin, pissasin kuitenkin :headwall:

Myöhemmin aikaansaanos kuvattuna..

Ihanaa iltaa kaikille!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:





Niin nukuin ruuan jälkeen ja sen ajan oli pissa rakossa, eli 1,5 tuntia ja tulos ovulaatiotestissä oli tämän näköinen..
 
IHANIA OLETTE KAIKKI, kun jaksatte minun löpinöitäni kuunnella ja vielä tukenakin olla. :hug: :hug: :hug: :hug:

Tilanne täällä edelleen epäselvä vaikka tänään onkin ollut hiukan rauhoittuneempi tunnelma.
Ukon kanssa ei olla suoranaisesti asioista keskusteltu, mutta sen verran puheitani kuuunteli, kun sanoin jotta NYT on hänen itselleen apu haettava häntä vaivaaviin kiputiloihin (hällä siis nuo hermoratojen ahtaumat käsivarressa ja tietty se sitten kipuilee, särkee, jomottaa jne.)
Elikkä ukolle tokaisin jotta minä en kestä, eikä tämä perhe kestä sitä et hän oman kurjan olonsa meihin purkaa. Ja samaan sysyyn kehoitin apua särkyyn hakemaan. Niinpä ukko otti ja soitti häntä hoitavalle lääkärille ja sai kuin saikin pyydetyksi lääkityksen itselleen :whistle: Eikä tarvinnut edes vastaanotolle mennä, kun apteekkiin lääkäri reseptin soitti. Joten nyt sitten kuulostellaan mitä on vaikutuksia lääkityksellä, sillä kuuri-lääkkeen sai.
Niin vaan ei tuo lääkitys kyllä tätä meitin suhdetta paranna vaan siihen on todellakin muut keinot kehiteltävä. Niin kuin jo ainakin ikiemo, pyrstis, Rva piikkumyy, päikki, lapsellinen ennättivät ehdoittaa parisuhdeterapia olisi paikallaan. Niin ja maltsula tuon uusperhe-asiankin esille toi.

Historiassamme olemme tavallaan parisuhdeterapiassa joskun mukana olleetki (siis sellaisessa yksilö terapiassa jossa kävimme niin yhdessä kuin erikseenkin - ryhmäterapiat tai vertaituet kun ei meidän kohdalla tule kyseeseen (ukkoni huonokuuloisuudet vuoksi) ja tuo uusperheellisten liittokin on tuttu, kun jäsenenäkin pk-seudulla asuessamme olin ja edelleen s-postia heiltä saan. Meille vaan ei tamänkään tahon avut oikeen sovellu, sillä pääosin ovat tuota vertais-juttua.)
Ongelmana ei olekaan se ettemmekö näitä apuja olisi valmiit käyttämään. Oikeammin ongelmanamme on asioiden hoitamisen keskeytyminen useamman muuton myötä ja oikeiden tahojen löytämisen hankaluus. Sillä meillä ei kaikki asiat ole niin yksiseliteisiä, kun ukko kullalla on jokseenkin hurja historia ennen tapaamistamme ja sitten meillä todellakin jo lähtöasetelmat tuolta lapsuudesta asti ukon kanssa niin totaalisen erilaiset. Niin jo nämä asiat tuovat osan ongelmistamme.

Mut mut ehkäpä tästä taasen "jaloilleni" nousen niin kuin useamman kerran olen jo suhteemme aikana tehnyt. :whistle:
Heh, olen nimittäin sen verran vahvaa tekoa oleva mamma ettei minun yli noin vain jyrätä ja saan jopa tuon jääräpää ukkonikin itseäni kuuntelemaan kunhan vain löydän sen oikean nuoran mistä vetäistä. ;)
Vaikkakin tuo ukkoni ei todellakaan ole niitä helpoimmin jujutettavia henkilöitä joita olen elämäni aikana kohdannut. :kieh:
Juu ja sen olen edellisestä suhteestani oppinut et alistumaan en alistu, vaan jos todella umpikujaan suhteessamme ajaudumme niin sitten on ratkaisu osattava tehdä > se epämielyttäväkin (ero).

No, jo taas tuli löpinää enemmän kuin tarpeeksi ja taitaa melkoisen sekavaakin olla, mut tästäpä hyvin saa kuvan minun omasta tunnetilastani, joka on sekava. :eek: :/ :x

Vaavin siis edelleen toivon saavani, mut sitä en nyt tiedä onko se tämä suhde vai jokin muu tapa millä vaavin syliin joskus ehkä saan.

Ai niin viel piti mainita jotta ehkä meitin perheen oloa hiukan tulee sekin rauhoittamaan, et isommat lapsoset lähtevät keskiviikkona isälleen loppuviikoksi.

-touhis- edelleen sekavissa ajatuksissaan
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Taikakuu (40).............kp5/27-32..........?................2./1.yhteinen
touhu tenava (45)......kp6/27-30..........y3v............6.
mimmimamma (46)....kp7/27................y6v...........4.
Plättä (44)..................kp8/28-30..........?................7.
velmuliina74 (34)......kp8/24-26..........yk2........... 6./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp9/25-43..........?................1.yhteinen
AinoEmilia (43)..........kp10/31-34........?................4./1.yhteinen
Matsalu (44)..............kp11/24-25(Ins 17.10.).?..1.
haave3 (39)...............kp12/28..............?................3.
liiza (42).....................kp15/28.............?.................?
Nuusku (43)...............kp15/28..............?................4.
kenzie64 (43)............kp16/30..............yk2............4.
Riikkaliisa (40)..........kp17/28-29........?................4.
Päikki (40).................kp17/27(Ivf/pp4)..y1,5v...2.
äippä67 (41)..............kp19/26-39........y1,5v........2.
Minni-07 (44) ............kp24/28..............yk3...........2./1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).....kp25/32.............yk2............4./1.yhteinen
Pennanen (41)............kp28/29-32........y0,5v........2.
Kirsikka68 (40)..........kp27/28-39........?................5.
vilmaville (43)............kp30/28-30........y1,5v........9.
pyrstötähti (47)..........kp37/28..............yk6...........4./1.yhteinen

tirulii (40)...................kp?..PAS 20.10. (pp1)..yk?..1./1.yhteinen
nillanilla (41)..............kp?.....INSSI........yk?...........1.
einiinvaan (42)...........kp?........................yk1..........3.
babo67 (41).............kp23/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/29 = 9,57 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.11.2008 mennessä "tavoite" = 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taukolaiset, "alaikäiset" ja poistuneet)



"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Höpisijä (42)...............kp72/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp93/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp146/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color]
Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät ikiemo Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61





Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]





YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Huomenet kaikille! =)

Tirulii: Minullekin oli uutta, että solut voi vähentyä sulatuksessa. Luulin, että ne menee muuten vain "rikki". Onko sulla kuinka paljon pakkasessa noita soluja? Ajattelin vain, kun yleensä tämän ikäisille niitä ei paljon tule, eli taidat olla hyvä "munimaan". Sinäkin kuitenkin olet nyt RKTT ja silloinhan elämässä moni asia onnistuu kun sitä vähiten odottaa... :)

Mikäs Pyrstiksen tilanne tänään on? Oletko rapistellut lisää? :heart:

Touhis: Mukava kuulla, että ainakin jotain ratkaisua tilanteeseen on jo löydetty. :hug:

Myyn ovistestikokeilu näyttää lupaavalle! :heart:
 
lapsellinen ja Matsalu Juu nii miulle sanottiin ja aina silloin tällöin on sulatuksessa "vähentyny"soluja,eli lääkäri ja biologi kertoi,että ne jollain tapaa tuhoutuu,mutta hyvin useasti ottavat kiinni kasvun taas jos ovat jakautumiskelposia :/

Ja kyllä mulla muutamia olkia on vielä pakkasessa (en tosiasiassa muista montako :ashamed: )
Ja jos ei lama täysillä iske,niin yritämme ehkä vielä yhtä munisten keräystä..kunhan pääsen taas omalle lääkerille,joka on tietoinen tilanteestani ja tietää todella mitä tehdään.

Ihanaa kun tää on aktiivinen ketju,et oikein oottaa et pääsee lukeen teidän kuulumisia :)
Ehkä mää kohta olen ihan oikeesti ajantasalla mitä teille kaikille kuuluu ja missä vaiheissa elellään.
Kivaa tiistaita teille kaikille!!
Tirulii ja pp1 (RKTT..vai mites se ny olikaan..)
 
Huomenia!

Touhis, jos miehesi saa kivut kuriin, voi olla, että se kummasti rauhoittaa tilannetta. Tunnen tapauksen, jossa jatkuvat säryt tekivät ihmisen todella ärtyiseksi ja hankalaksi. Pinna taatusti kiristyy, jos koko ajan jostain kolottaa.

Tirulii, mielenkiintoista tietoa.

Pyrstis, kuis kulkee? Sinä olet nyt meidän palstan piinailukohde number 1!

Lapsellinen, sinä et olekaan pitkään aikaan kertonut omaa hormonaalista tilannettasi, vai enkö mä vaan muista? Missäs nyt mennään?

Oma napa: Lugejen laitosta alkaa tulla vähän ongelma. Yritän aamullakin vähän makoilla, kun olen ne alapäähän työntänyt, ettei kaikki heti valuisi ulos. Mutta kun ei meinaa millään keretä, kun töihinkin olisi lähdettävä. Ehtivätkö ne vaikuttaa, jos vain laittaa tabut sisään ja painuu heti baanalle ja kaikki valuu saman tien ulos? Ja missä välissä lemmitään, kun sekä aamulla että illalla alapää on lugetöhnässä? Ilmeisesti päivällä, mutta kun mies ei millään pääse töittensä äärestä kesken päivän mihinkään hotellitapaamiseen... ;) :p
 
Matsalu: Juuri tuota samaa minäkin Lugeista olen ajatellut, että mahtaa ne olla hankalia kun aina on töhnää ja valuu... :LOL: Mutta eiköhän ne kuitenkin vaikuta vaikka valuukin. :heart:

Mun hormonaalinen tilanne on nolla, eli ei ole mitään raportoitavaa kun mitään ei tapahdukaan. :x

Pyrstiiiiiiiiis!! :whistle: :wave:
 
Lainaan Tirulii.tä kiva aktiiivinen ketju ja kohta perillä mitä teille kaikille kuuluu ja missä mennään. Matsalulle kiitos ymmärryksestä, vaikka en epäile etteikö muutkin ymmärrä. Mietin tossa yhtenä päivänä että miten Lapsellinen67 sun tilanne oikein on, onko mitään mahdollisuutta raskautua...eli kun se shf arvo on suuri silloinko ei todella mittään mahdollisuutta, aivot ei tuota sitä hormoonia mutta onko siihen jotain poppakonstia sen herättämiseksi..
 

Yhteistyössä