Terveisiä päiväunilta nukahdin saman tien kuin tukki.Aamullakin kun vein miehen työkaverinsa luo, menin samantien nukkumaan ja nukuin tunnin ja sitten herätys ja sinne koulutukseen. :heart:
Meillä siis laaja organisaatiomuutos tapahtumassa ensi vuonna koulutusta siihen :headwall: Tiedä , mistä sitä loppujen lopuksi enää löytää ensi vuonna, työmaa saattaa muuttua! :ashamed:
Minni07: Minullakin ollut sitä ihmeellsitä kurkkukipua ja luulinkin jo jossain vaiheessa, että taasko tulen kipeäksi, mutta taisi olla näitä alkuoireita;=)
No yritän olla murehtimatta asiaa, mutta kyllä se välistä mieleen tulee. Ja ainahan voin hakea muualle siirtoa, jopa toiseen kaupunkiin, mutta jos raskaus edistyy toivotulla tavalla, on uhkarohkeaa itse siirtyä minnekkään, vaan antaa muiden päättää, niinkuin jokaisen kohtalona nyt ilmeisesti on....Yli 10 v samassa paikassa toimineena , muutoa voi olla isokin, ja miten työmatkat , ym, huhhuijaa;=)...No se siitä :heart:
Inia: Tervetuloa mukaan kuumeilemaan, ompa kinkkinen tilanne, kun haluat vauvaa ja nyt malla on rakkauskin löytynyt, mutta tapahtuu niin tai näin niin joka tapauksessa vauvaOnnea sinulle! :heart: :flower:
Kenzie,
sinua lainaten:OI ONNEA PIKKUMYY!!!!
Sinä olet selvästi RKKT!!! Olen täällä pikaisesti käynyt kurkistamassa kuulumisia, mutta en mitenkään ole ehtinyt kirjoittaa tai kommentoida. Voi nyt sinulle iso halaus ja hurjasti onnea kolmanteen kertaan. Aivan ihana ajatushan on kaksi pientä tulisi perheeseen samoihin aikoihin! Sanoppa muuta ja kiitos Onnitteluistasi, tervetuloa mukaan lugekerhoon, minulla luget menneet tässä kierrossa huomaamatta;=)) Onnea sinullekkin kahden viikon kuluttua plussaukseen! :heart: Mitja on niin suloinen pikkupojanvesseli :heart:
Päikki: Älähän nyt hermostu joka raskaus on erilainen ja kiinnittyminen on voinut tapahtua aivan hyvin tai tapahtuu näillä hetkillä, nainenhan ei sitä voi tietää, minä vrk:na se tapahtuu! Rauhallisesti ja
Paljon onnea sinulle plussaukseen!!
Matsalu: Juu oireita alkaa olla , jatkuva jano, pissalla ravaaminen, öisinkin ja päivisin sama juttu, kesken koulutusten , kesken palaverien, että ihmiset varmaan tänäänkin luulivat, että minulla virtsatieinfektio
Rinnat muuttuvat kipeiksi, sisältäpäin turvonneiksi, ovat oikeasti erilaiset, toiset hajut tekee pahaa, jauhelihakastikkeen teko, jauhelihan käristys ei ollut mukavaa hajun takia, kahvi haisee pahalle, hajusteet käyvät entistä enemmän nokkaan, mieli on seesteinen , on vaan sellainen olo , että olen raskaana tällä hetkellä. :heart:
mari66:
Mimmimamma & Pikkumyy : Nyt ei taas meinaa hullu pysyä ruudulta pois kun jännäilee teidän testauksia. Tuo Apteekin oma on kyllä mielestäni yksi varmimpia testejä.
Niin taidan käydä maanataina vielä ostamassa apteekin oman testin , kun silloin minulla iltavuoro, joten ehdin sellaisenkin hakea, se on minullekkin tuttu testi ja paikkansa on aina pitänyt;=))Sama minulla Mari: Luget tekee myös tehtäviiään rinnoissa, mutta rasakusrinnat ovat erialiset , kuin pelkät lugerinnat;=)Ja toinen mikä on plussaa aiheuttanut monessa suhteessa on se kylmäpuristettu vehnäalkioöljy;=))9 Monessa suhteessa se :heart:
Lapsellinen:Kiitos ajatuksista Plussauksen suhteen! :heart: Niin minä tarkoitinkin, etten uskalla sillä clearbluella ollenkaan testata ennenkuin varmaan 6-7 raskausviikkoa takana, jos niin siis on..en luota ollenkaan sen tuloksiin ennen :headwall:
Eli tällä hetkellä se ja liuskaraskaustesti ainakin jäljellä :heart:
Pyrstötähti:: Pahoittelut menkoista! :hug: Ja kiitoksia näistä sanoistasi! :flower:
onnea myy toivotaan että 3 kerta toden sanoo ja onnen tuo!
vilmaville: Hyvää jatkoa sinulle ja käyhän kuitenkin välillä kuulumisianne kertomassa! :heart: :flower:
Ihanat illanjatkot kaikille ja PlussailuOnnea kaikille!
Rva Pikkumyy :heart: :wave: