Kiitti Päikki Luge-tiedosta, yritän noudattaa tuota. Mulla vaan ei meinaa nuo aikataulutkaan sattua, kun niitä pitää panna 2 aamuin illoin. Illalla menen klo 22 maate eli tabut voisi panna silloin, mutta aamulla nousen ylös viimeistään 6.30, jolloin tabut voisi laittaa ja ehtisi vielä hiukan makoillakin. Tällä systeemillä yöväli jää lyhyemmäksi ja vastaavasti päiväväli pitemmäksi. Onkohan se kuinka tarkkaa, että ne laittaa täsmälleen 12 tunnin välein? Mulle lääkäri kyllä sanoi, että jos laitat nukkumaan mennessä yhden satsin, sitten vastaavaan aikaan aamupäivällä toinen. Mutta ei mulla ole tilaisuutta aina klo 10 itseäni lääkitä eikä varsinkaan makoilla sen jälkeen!
Toisaalta, mitä minäpä minä tästä keuhkoan, kun inseminaatiossa ei välttämättä tarvitsisi Lugeja ollenkaan enkä ylipäänsä jaksa uskoa, että kohdussa olisi mitään tuettavaakaan... Olen mä tietysti toiveikas, mutta realisti!
Lapsellinen, tuolla lapsettomuuspuolella joku oli käynyt Pietarissa lahjamunasoluhoidossa. Oletko tätä mahdollisuutta punninnut, jos suomalaiset klinikat eivät suostu hoitamaan? Ja onhan niitä Virossakin hoitopaikkoja.