40+ so what? (vol. 2)

Tervehdys kaikille ja kunkin tilanteen mukaan iloinen tai haikea halaus jokaiselle :hug:
Lapsellinen : Lienee aika siirtää minut taustalla jännäilijöiden joukkoon, sillä se on realistisempi paikka meikäläiselle. Kun ei tässä nyt ole edes yritystä käynnissä. Kiitollisuuteni kolmesta lapsestani on kasvanut entisestään.
Kysymykseen Mulimenista; käytin sitä siinä ylipitkäksi venähtäneessä kierrossa ja sain kuukautiseni takaisin.
Toivon teille lujaa uskoa haaveisiinne ja rakkauden täyteisiä päiviä! Olen lähes päivittäin teidän kuvioitanne jännäämässä. :heart: =) :heart:
 
pyrstötähti
:flower: ei ihan aurinkolasikeli muttei sadakaan kaatamalla joten keskimäärin hyvin :flower: Kävin vähän lisätietoa myös tuosta Mulimenista ja sehän vaikuttaa siihen keltarauhasen toimintaan tukemalla sitä joten sen takia varmasti minulla ei tuhruile ja nyt tämä kiertokin hieman venähti. Ja lapsellinen kehotti minua kurkkimaan marin plussauksen historiaa ja hän testasi kp34 ja negaa näytti ja sitten taisi olla 36 kun tuli haamua ja sitten vasta selkeetä plussaa. Mutta minun testaukseni tosiaankaan ei edes sitä haamun isoäitiä, tänään kokeilin sitten sellaisella apteekin 20 herkkisellä ja nyt on tosiaankin 34kp joten kyllä tässä nyt on kyseessä venähtänyt kierto, niitähän kyllä saattaa tulla. Vv:a ei mainittavasti ole, on limaista vuotoa jonka seassa tuli aamupisulla ihan vaalea punertava raita, ei ruskeeta vaan kuin kohdunsuulta joskus tulee. Menkkatuntemuksiakaan varsinaisia ei ole, vähän meinaa päätä jomotella ja on yhtäkkiä lämmin, aamulämpö oli 36,5 mullahan on tosi matalat mittasin joskus viikkoja sitten ja sain aamuksi 35,8 ja ajattelin että onkohan mittarista patteri rikki, voiko se ollakaan noin alhaalla, minähän olen vaipumassa hypotermiaan :LOL: Eli siis ei mitään kivoja hyviä uutisia mulla teille kerrottavana :'( ihan vaan olla öllötän mutta aion silti jatkaa tuota Mulimenia vaikka venähtäisi kuinka pitkäksi kierto. Se autta tohon tuhrustukseen ja mielialaan ja sen pitäisi vähentää sitä runsaan vuodonkin määrää sitten kun se taas jossain vaiheessa alkaa. Parempi vaihtoehto kuin kemialliset hormonit. Sitä ei suositella raskaana oleville toisesta raskauskolmanneksesta alkaen sillä se lisää maidontuotantoa vaikka luulisi sen olevan toisaalta hyväksi. Joten saapa nähdä alkaako tässä kohta kohota maito tisseihin olematta raskaana :LOL:

Ikiemoko meinaatko jäädä taustalle, eihän tässä realismista ole kyse vaan haaveilusta ja sen pilven reunalla on tilaa meille kaikille!

AinoEe eipä ressata, tohtori sanoi että värkit toimii, rennosti vaan heittelette siementä laariin kun lempeä riittää niin paljon niin mitä suotta ovista rapistelemaan ja tehdä rakkaudesta turhaa suoritustapainetta, varmasti sieltä siemen itää kun otolliseen maaperään se istutetaan, hermoilemattakin. Eiköhän se iloinen mieli ole hyvä raskautumisellekin.

Mulla on mennyt ohi että MIKÄ RV MARI SULLA ON NYT MENOSSA?? en löytänyt kyllä yhtäkkiä enkä osaa laskeekaan tosta plussauksesta oon siis niin pöpi,taidot ruosteessa

Kuinkahan jakselevat meidän hedelmöityneet kypsät naisemme lauantaina, nillanilla, matsalu ja päikki, onko sellainen omppumainen olo kun siemenet ihanasti itävät sisällä?

Pikkumyyllä ensi viikolla taitaa alkaa piinaus mutta ovistesti on jo hurjasti tummunut josko tässä kierrossa olisi aika plussata ja tossut meniskin toisiin tassuihin?

Kohta porukoilla on tätipäivät taas takana ja meikäläinen täällä vaan entistä kiertoaan jäi tahkoamaan kaikenlaista sitä tapahtuu kyllä toisaalta vaihteluksi käy tämänkin olihan tuo jo 34 vuotta säännöllistä toimintaa takana. Ihanaa lauantaita kaikille, tv: pyrstis :heart:
 
Lauantaita kaikille! Ensiksikin, meni kunnia tuosta kauniista ruusukuvasta ja runosta vähän väärään osoitteeseen, eli siis kiitos Lapselliselle rohkaisevasta ajatuksesta.

Pyrstiksellä on edelleen jännää. Niin kauan kuin ei ole vuotoa, on toivoa... Ja Mimmimalle sanoisin, että vaikka olis vuotoa, niin toivoa on siltikin! Etkä sinä nyt sitten millään voi olla ihan oikeasti raskaana, kun kerta testit plussaa näyttää?

Nillanilla, eipä mulla ole oikein mitään tuntemuksia, mutta yksi munishan sieltä vain oli irtoamassakin. Mutta tuossa clomikierrossa oviskivut siis olivat hurjat. Jos raskaus alkaa, niin eipä kai niitä oireita voi oikein ollakaan kuin korkeintaan viikon päästä, kun alkio on kiinnittynyt. Sittenhän ne hormonimäärät vasta pomppaavat ylös ja sen voivat jotkut tunteakin.

Oma mieli on nyt paljon parempi. Olen aika varma, että nuo piikkihormonit vaikuttivat mielentilaankin: itsekin ihmettelin, kun olin koko piikityksen ajan niin ahdistunut ja melkein itkun partaalla. Kun lääkitys lopetettiin, mielialakin koheni ihan itsestään. Illalla alan taas tunkea Luge-palleroita hanuriin. Sitten on taas vuorotellen kylmä ja hiki...
 
Heissan kaikille!

Tänään ollut monenmoista ohjelmassa, aamulla miehen kanssa yhdessä kaupoilla , sitten yhteinen sauvakävelylenkki 6km ja sauna sen päälle, aih autuutta;=)

Minulla perjantaina piti siis olla iltavuoro, mutta miehen inttipoika kutsui minut ja mieheni eille tyttöystävänsä kanssa valvojiksi risteilylle, kauhea sumpliminen, kuka tekisi iltavuoroni, no lopulta löytyi ystävällinen hoitaja , joka otti sen vastuulleen, joten ihana risteily tiedossa, juuri ihanaan aikaa, alkaako menkat vai ei? :heart: :saint: Ihanaa mennä merelle, viimeksi olinkin häämatkallamme marraskuussa viime vuonna! :heart: + :heart:

Saa nauttia laivan hyvästä ruusta ja aamupalasta :p :xmas:

Mukavaa seuraa mukana, miehen poika ja tyttöystävä siis. :saint:

Matsalu
: Hyvä, että mielesi jo parempi ja onnea luge palleroiden laittoon! :heart: :flower: Ja onnea muutoinkin nyt inssin jälkeen.

Pyrstis: sinulla vähän pidempi kierto nyt, mutta kai se päätyy jompaan kumpaan plussaukseen tai ikävään tätirynnäkköön.
Niin ja nuo ihanat pienet töpöset menevät kyllä mamman tulevalle kullannupulle :heart:
Meillä kaapissa jo samanmoiset keltaiset :saint: :heart:

tuo iloinen uutinen jotenkin muutti minun ajatteluani, olen rauhallisepi, käy niin tai näin , mutta pieni ihme tulee joka tapauksessa elämäämme sulostuttamaan ajoittain , kun sen aika on :heart:

Mukavaa päivää vaan kaikille ja PlussailuOnnea! :heart:



Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
http://www.aijaa.com/v.php?i=2926936.jpg eilinen viiva

ja tämänpäiväinen

http://www.aijaa.com/v.php?i=2926967.jpg ensimmäinen kuva testiajan sisällä

http://www.aijaa.com/v.php?i=2926957.jpg hieman myöhemmin- muutamia 10:niä minuutteja


eli hassua legendaa testit heittää. Hyvää ja ilmaista mainosta clearbluelle :)

eli välillä siis ne testitulokset näytti puhdasta negaa alkuviikosta ja nyt sitten uudestaan alkaneet herjaamaan.

Matsalu. Vatsan seutuvilla ei minkään näköistä tuntemusta eikä rinnoissakaan. Ei siis turvotusta kummassakaan paikassa. Olen tosi kaponen vatsan seutuvilta tällä hetkellä. Vaikka kuinka toivoisi että olisi ollut valemenkat, niin realismi tällä kertaa voittaa.

Itse kävin eilen Mulimeni ostoksilla...joten otan tyrmäystipat tähän kiertoon mukaan. Kuulema tehokkainta hormoonitasapainottamiselle, jos ei käytä muita lääkkeitä samanaikaisesti.

mimmimamma
 
pyrstötähti
sulla on ihan selvät viivat taas testereissä nyt jo ties monettako kertaa? Onko ne niitä kemiallisia? Pitäisikö sinun nyt kokeilla ottaa niitä lugeja jos ne avittaisi seuraavan askelman yli ja nuo lupaavat viirut muuttuisivat ihan oikeiksi vauvoiksi, miksi et kokeilisi.

Ihanaa kun viikonloppu saa vähän latailla flunssan verottamia pattereita rauhassa. Viihtyisää koti-iltaa ja käykääpä kertomassa kuulumisia muutkin!
 
Täällähän on jännä tilanne! Kyllä minunkin silmäni näkevät ihan selvän toisen viivan tuossa mimmimamman testissä. Ja tuo pyrstiksen mainitsema raudan maku suussa on minulla kuulunut raskauksiin. Joskus se on ilmestynyt jo ennen testausta, joskus se on alkanut vaivaamaan viikolla 5-6. Huh, muistan miten kaikki maistui ihan omituiselta.

Oma olo on niinkuin tässä kierron vaiheessa kuuluukin. Pms oireet ilmestyivät jokunen päivä sitten. Mikäli kierto on normaali pyyhältää tätönen parin päivän sisään.

Meillä nuorimmaiset odottavat, että iskä ja isoveli 15v tulevat saunasta. Pidimme tänään pihatalkoot ja sen kunniaksi lupasimme iltapalaksi grillivartaita. Syöminen tuntuu ainakin erityispojalle olevan ihan sivuseikka: parasta on, kun pääsee pihalle leikkimään pimeään aikaan B) Salaattiainekset löysin kasvihuoneesta. Olen, laiskana, vain kastellut ja lannoittanut takimmaiset ruukut. Nyt mun oli ihan pakko tyhjentää ruukuista osa. Saalis oli 2 komeaa paprikaa, muutama kirsikkatomaatti ja kipollinen pikkuruisia avomaankurkkuja.
Kasvimaalta nostin viimeiset purjot. Salaatin lehdetkin olivat vielä ihan syötäviä (olen suojannut ne pakkasöiksi harsoilla).
Alan kaivelemaan kynttilöitä esiin; käyn sytyttämässä lyhdyt ennenkuin väki ryntää pihamaalle.

Hyvät viikonlopun jatkot teille kaikille.

T. olostaan ja väestään nauttiva v.
 
Heissan, päikkäreiltä herätty ihanaan pullan tuoksuun , sekä myös sämpylien , namsk, mies niitä innolla leipoi, hän on kokannut koko päivän, on taas niin tohkeissaan..Hän niin toivoo, että meillekkin tulisi plussaa ja meille tulisi melkein samat synnytysajat, minulla sektiolla;=) :heart: Tottakai itsekkin sitä toivon! :heart: , mutta järki voittaa halun, ei se vaan ole niin helppoa, vaikka "naimme" joka pv, välillä jopa aamuin -illoin kierron 8-17pv ja se ovisplussa oli clearbluen digitaalisella plussa perjantaina kp 14 iltapvllä. :saint: :heart: Oiekasti paikat oli kokemuksen jälkeen aika hellinä molemmilla, mutta mikäs minulla oli parannella omiani, kun olin lomalla :LOL:

Mimmimamma: kuvasitko testit heti 2 min sisällä? Minullahan se testi samanmoinen edelleen kaapissa, mutta, miten ikinä pystyn todistamaan sen , että jos se näyttää plussaa ja en ole raskaana, jos tekkisin testistä reklamaation, laitanko teidät allekirjoittamaan sen !? :LOL: No testiä , en tee, en ennen ensi sunnuntaitakaan, ajattelin, josko isänpvnä tekisin, mutta onko siihen liikaa aikaa, jos siis edes menkat myöhästyy??

Vilmaville: Teillä niin ihana perhe suuri kooltaan ja sitä yhdessä tekemisen makua , rakkautta toisianne kohtaan, ihanaa iltagrillailua teille , salaatin kera!

Niin noista makujen muutoksista, minulla sama juttu: Greippimehu(valion), mikä yleensä on niin kauhean kirpeää, maistuu melkein maidolle, siis ei yhtään kirpeälle, raudan makua en ole tuntenut, mutta lihaosaston hajut teki pahaa kaupassa. ja eilen kun kävimme niin joku esittelijä siellä pastaherkkujaan teki, minä sanoin miehelle, etten voi mennä lähellekkään, koska saan yökkäysrefleksin ja kalan hajun tunnen 10 metrien päästä, mutta kaipa nämä jälleen on näitä harhojani! :LOL: :heart: Olen jo niin tottunut siihen, että haistan vaikka mitä, muttakaipa se on vainukoiraksi ruvettava jollekkin!


Ihanaa iltaa vaan kaikille ja rakastakaa toisanne!



Rva Pikkumyy :heart: :wave:

:heart:

 
Hei Mimmimamma, kyllä noissa testeissä ihan selvä viiva on. Pitäisikö sinun ostaa jonkun muun merkkinen testi ja kokeilla sillä? Mulla ainakin on Apteekin oma toiminut hyvin: ei haamun häivähdystäkään, kun en ole ollut raskaana ja erittäin selkeä plussa sen kerran kun olin. Ja sitten olis se labramahdollisuus: noin hankalilla kuvioilla pääsisi aivan varmsti jo terveyskeskukseenkin labraan.

Päikki, kuinkas jakselet?
 
Iltaa Neitokaiset

Mulla jomottanu ja ollu arka maha koko päivä,tuolta oikealta ja siellä se follikkelikin oli. Matsalu tais olla oikeassa Clomit ehkä aiheuttaneet ne, millonkahan loppuu..Vaikka niitä syödessä ei tuntun miltään mutta jälkimainigit on kuitenkin... No, ihana päivä oli, aurinko paistoi. Kynttilät laitoin minäkin parvekkeelle palamaan,liekki näkyy sisälle asti. Kauniin näköistä.

Juu, mitä noi Mulimenit tekee..ja mitä se on, tietämätön kyselee :whistle:
 
pyrstötähti
täällä jouduttu heräilemään inhaan vatsakohtaukseen. Olen itse kyllä varmistanut diagnoosiksi sappivaivat vaikka lekuri viimeksikään ei ollut samaa mieltä, lohiruokaa söin illalla hyvää oli mutta vatsa on ihan kuralla, uhh.

Ja mitään ei muuta kuulu kuin pupuuilun jälkeen aamuyön vessatsekkaus pikkuruisen punaisen täplän ja kirkasta limaa paperissa, onkohan muhun tullu joku vakavakin sairaus? Äkkiä sitä ihminen muuten kehittää toisen tarinan päässään kun ensimmäinen oive ei mennytkään läpi ajatelen jo että seuraavaksi kuolema jo korjaa, ei nyt sentään.

Mimmimamman tilanne on mielenkiintoinen, kokeileppa toista merkkiä! Jos taas tulee viivaa niin lääkäriin mars ja veritesti on lahjomaton.

Kävin keskustelua ukkoni kanssa toisen porukan lapsihaaveista joissa vain nainen haluaa vauvan ja hieman kyseenalaisesti huijaa nyt miestään ja sellainen tuomio minkä ukko antoi huijarille pisti kyllä miettimään nyt vakavasti myös omalla kohdallani näitä asioita jälleen kerran. Toisaalta koskapa mitään ei näytä tapahtuvankaan en aio panikoida. Omasta tilanteestamme emme puhukaan enää, on nk kielletty alue.

Mulimen kyllä jotain ainakin mun kohdalla on saanut aikaan vai liekö sattumaa että kun käytän sitä sillä marin annostuksella 40 tippaa iltaisin että keltarauhaseni alkoi toimimaan niin tehokkaasti ettei päästä tätiä nyt iri enää ollenkaan, oisko tuo oikeesti niin tujua ainetta, mene ja tiedä. Se noitten raporttien mukaan no. Vaikuttaa siihenkin puoleen ei siis ole mikään kasviestrogeeni vaan vahvistaa progesteroni osastoa, lukekaapa googlettamalla löytyy paljon tietoo ja kokemuksia.

Aamu valkenee ja pitää lukaista lehdet, ihanaa vapaapäivää teille joilla se on! Tv pyrstis
 
Huomenia kaikille, täällä herätty 8:n jälkeen väsyneenä, koska yöt ovat mitä ovat, eli katkonaisia! :headwall:



No on se mulimen aika ainetta jos menkat karkoittaa kokonaan ja ovulaatiohan sinulla oli ilm aika varhaisessa vaiheessa Pyrstis?Taitaa toisille se aine tehdä vaihdevuodet ja toisille antaa vauvan, mene ja tiedä!? :headwall: :D
Kaipa ne menkat alkaa sieltä, ellei plussaa ole?

Ketkäs tällä hetkellä jännää rapistelujen kanssa? Onnea heille siihen niin ovis, kuin raskaustesteihinkin!! :heart: :flower:

Heissan taas kaikille! :wave: :xmas:

 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Taikakuu (40).............kp3/27-32..........?................2./1.yhteinen
touhu tenava (45)......kp4/27-30..........y3v............6.
mimmimamma (46)....kp5/27................y6v...........4.
Plättä (44)..................kp6/28-30..........?................7.
velmuliina74 (34)......kp6/24-26..........yk2........... 6./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp7/25-43..........?................1.yhteinen
AinoEmilia (43)..........kp8/31-34..........?................4./1.yhteinen
Matsalu (44)..............kp9/24-25(Ins 17.10.)...?..1.
haave3 (39)...............kp10/28..............?................3.
Nuusku (43)...............kp13/28..............?................4.
kenzie64 (43)............kp14/30..............yk2............4.
Riikkaliisa (40)..........kp15/28-29........?................4.
Päikki (40).................kp15/27(Ivf/pp2)..y1,5v...2.
äippä67 (41)..............kp17/26-39........y1,5v........2.
Minni-07 (44) ............kp22/28..............yk3...........2./1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).....kp23/32.............yk2............4./1.yhteinen
Pennanen (41)............kp26/29-32........y0,5v........2.
Kirsikka68 (40)..........kp25/28-39........?................5.
vilmaville (43)............kp28/28-30........y1,5v........9.
pyrstötähti (47)..........kp35/28..............yk6...........4./1.yhteinen

tirulii (40)...................kp?......PAS...........yk?...........1./1.yhteinen
nillanilla (41)..............kp?.....INSSI........yk?...........1.
einiinvaan (42)...........kp?........................yk1..........3.
babo67 (41).............kp22/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.10.2008 mennessä "tavoite" = 6 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taukolaiset, "alaikäiset" ja poistuneet)



"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

liiza (42).....................kp46/28..............?................?
Höpisijä (42)...............kp70/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp92/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp144/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color]
Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät ikiemo Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61





Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]





YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636[/quote]

 
Hyvää sunnuntaiaamua!

Kylläpäs täällä nyt "kummittelee": Pyrstis hukkasi menkkansa, mutta negaa näyttä ja mimmimammalla oli menkat mutta plussaa näyttää. :eek: Mimmimammalle kyllä suosittelisin noiden Clearbluen testien vaihtamista vaikkapa niihin erittäin luotettaviin Apteekin testeihin.

RKTT-porukalle: Matsalulle, Päikille, nillanillalle ja tiruliille pidetään peukkuja tosissaan. :heart:

Ikiemo: Siirsin sut tuonne taustajännäilijöihin, mutta eihän se estä jännäilemästä täällä aktiivisesti. :heart:
 
Voi herttileijaa missä kunnossa olin eilen. En muista, koska olisin viimeksi aikuisiässä itkenyt kivun takia. En tiedä iskikö lievä hyperi, mutta ainakin kaikki oireet täsmäsivät siihen: turvotus, vatsakivut, pissaus vaikeaa, linkkarina piti kävellä, kun koski alavatsaa niin paljon jne. Sairaalaan asti ei sentään tarttenut lähteä, vaan levolla ja nesteellä sain homman tasaantumaan. Edelleen on turvonnut olo ja pieniä kipuja, yritän ottaa rauhallisesti. Toivottavasti riepu ei säikähtänyt moista menoa ja ei myöskään ottanut nokkaansa yhdestä Panadolista, joka mun oli kerta kaikkiaan pakko ottaa.
 
Olen täällä hiippaillut hissukseen, kun ei ole ollut kauheasti kertomista vielä tässä vaiheessa. Kipeänäkin olin ja sen jälkeen muuta tohinaa. Eilen sitten oli kummallista välivuotoa kp 14 ja tänään vähän. Ei ole ollut sellaista "naismuistiin". Voisiko olla varhaisten vaihdevuosien oireita??? Onko teillä kellään kokemusta? Oviksen aikaanhan se sattuisi, mutta ei ole ollut ovisoireita ja ovistestailua en ole harrastanut ... vielä.
 
Hei, mulla jomotus jäi johonkin yönsyliin, kävin lenkillä vaik tihutti vettä ja sit naisellisuus nosti pätään ja värjäsin kulmakarvat, heh. Googletin sen Mulimenit ja mielenkiintoinen aine, en tosin ole ollut tekemisissä minkään laisten luonnonaineitten kanssa. Suolavedellä kyllä kurlaan kipeetä kurkkua sekä huuhtelen sieraimet silloinku on flunssa aika ja se toimii, mummon oppeja kaikki tyyni.

Hyviä energioita RKTT:lle ja kaikille muilekkin. Jänskättää tulevat viikot ;)
 
pyrstötähti
joskus voi olla oviksen aikaan hentoa vuotoa. Missähän kaikki muut luuraa, ovatkohan vkl-tauolla :D Syyslomaviikko alkaa pohjoisessa ja jotakin kivaa pitää kehitellä. Loppuviikosta ehkä pari päivää lomantynkääkin tiedossa, josko nyt täti ei tule niin hirveällä rynnäköllä että pääsee normaalisti kuitenkin jotakin tekemään, ehkä paratiisikylpylä pitää sitten jättää väliin. Mitä mieltä muut olette, minulla ei ole koskaan tämmöistä viikon myöhästystä saati pitempää ollut että kuinka kauan kannatta odotella ennenkuin otan yhteyttä teekoohon kun toi purkuleikkaus on kuitenkin tehty? Mutta eihän tämä vielä pitkä aika ole kun olen palstoilta katsellut ihmisten kp50 jne? Että normaalin rajoissahan tää varmaan on. Mitään tuhrua ei kyllä näy mutta nyt on hieman tätituntemuksen oloista tai itse asiassa tuntuu painetta ja nipistelyä alavatsalla että toivossa eletään. Huomasin tuossa kyllä että minulla oli ovis olevinaan about 13 kp mutta olin 7.10. valittanut hirveitä alavatsakipuja ja ottanut parikin panacodia joten nyt kävi kyllä mielessä että josko se ovis sitten olikin vasta tuolloin. Mutta tätä pähkäilyä voi jatkaa loputtomiin, eikä se varmasti ole tarpeen, eiköhän muutamassa päivässä jo palata normaaliin päiväjärjestykseen. Aika älytöntä kun toisaalta haluaisin olla ilman tätiä loppuelämäni mutta sitten hirvittää että onkin jokin oikeesti vialla. Mutta eikö se vaihdevuosien oire ole että kierrot pitkittyy ja voihan ne tehdä sen yhtäkkiä ilman muita oireita? Onneksi alkaa monenlaista rientoa täynnä oleva viikko niin ei ehdi tarkkailla itseään kuten tässä viikonlopun aikana. Olen kyllä sen plussamahdollisuuden jotenkn vain sulkenut pois kun testi näytti negaa eilen ja oli jo kp34.

Käykääpä nyt vähän ilmottautumassa arvon leidit sieltä murujenne kainaloista :heart:
 
Iltaa ladyt! Pyrstiksellä on nyt jännää. Et siis testannut ovista,
vai kuinka? Jos se tosiaan oli vasta 7.10., r-testi ei välttämättä vielä mitään näyttäisikään. Koska kokeilet uudelleen?

Päikille myötätunnon halaukset. Toivottavasti kivut hellittävät.

Itsellä vielä eilen nippaili vasen munasarja ja kohtukin selvästi supisteli - inssin jäljiltä varmaan -mutta tänään ei ole enään mitään tuntunut. Miehen kanssa on vietetty rentouttava ja lemmekästä viikonloppua ja fiilikset on nyt ihan hyvät. Tämän kuumeilusession tovion voivani ottaa ihan rauhallisesti.

 
...touhis :headwall:

Olen nimitäin tässä pitkin päivää miettinyt, jotta olisikohan minun aika jättää pinoilu ja antaa tilaa jollekin toiselle aktiivisemmalle mammalle?????? :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Täällä kun on ilmassa tällainen vailla rakkautta oleva parisuhde tai ainakin tältä nyt tuntuu.
> ei ole lempeä eikä rakkautta ilmoilla näkynyt vain jatkuvaa toistemme nälvimistä ja "syyttelyä" puolin ja toisin. Tähän samaiseen "keitokseen" sitten mahtuu sekin ettei tuo minun teinini ja ukkoni tule laisinkaan yhteisymmärrykseen siitä miten pitäisi toimia kotihommien ynnä muiden suhteen. Joten melkoisen myrskyisä on täällä ollut taasen ilma sisätiloissa, kun on tieto jotta lomaillaan kokonaninen viikko ja mitä ilmeisimmin on koko perhe koossa melkein koko tämän syyslomaviikon. :eek: :ashamed:
Oli meinaan ukko selvästikin siihen varautunut jotta isoimmat lapsoset isällään ovat lähes viikon vaan toisin näyttää nyt käyneen. (Pettyi iso mies, kuin pikku lapsi epämieluisan lahjan saadessaan).

Mut juu siis ei tuo nyt se pääasiallnen syy ollut taustailuun siirtymiselle vaikka osan sekin siinä saa. Pää-syynä on oikeammin tosiaankin tämä ukon ja minun välinen viileän puoleinen suhteemme > ukko nimitäin on tässä jo pidemmän aikaa piikitellyt minua jos millä > minä en kuulemma innostu mistään en tee aloiteita hoitaakseni suhdettamme, en pidä lapsilleni tarpeeksi kovaa kuria jne.jne.jne......
Niin ja kyllähän se tuo ukko on oman aiheen tälle minun pähkäilylleni antanut ihka omallakäytöksellään > hänellä kun on nuo tietyt käyttäytymistavat jotka saavat minut näkemään hirviöitä. (tavaroiden tarkoituksellinen viskely, eilen selkeänä kohteena oli teini, mutta minä välissä joten hutiheitto oli ukon tehtävä ja muutoinkin on hällä jonkin asteista väkivältaisuuta näkyvillä. Eikä tätä hänen käytöstään mitenkään ole helpottamassa ukon oma terveydentila>Hällä havintoni mukaan julmettuja hermosärkyjä (ahtutuneita hermoratoja hällä todettu), mut ei mene apuja siihen hakemaan. Osaksi kyllä ymmärrän miksei hän apuja hae > sillä lääkkeet joita hälle viimeiksi määrättiin aiheuttivat todella negatiivisen vaikutuksen käytökeen > sai rajuja akressio-kohtauksia.
Joten täällä olen jo kerran jos toisenkin miettinyt voinko/uskallanko jatkaa asumista/elämistä ukkoni kanssa joka on osoitautunut eritäin arvaamattomaksi käytökseltään. :headwall: :headwall: :headwall:

No, viellä jään vaivoiksenne roikkumaan, mut hetkenä minä hyvänsä saatan ilmoittaa taustalle siirtyväni.

-touhis- suutumiksen, masiksen ja muutoin sekasorron valtaamana.

SORRY, omanapainen kirjoitteluni.

Niin ja onhan tässä tätä raskautumistakin tuloketta yritelty jo melkoinen tovi vain yhden km:n olemme aikaan saaneet ja sekin kieltämättä on uskoa raskautumiseen vienyt.
 
pyrstötähti
ompa sulla tosi paskamainen loman aloitus. Kyllähän sitä monenlaista aallokkoa, tyyntä ja aurinkoa mahtuu parisuhteeseen mutta jos olo ei ole enää oikein turvallinen ja tuntuu että tavaraa oikein alkaa lentämään niin ymmärrän hyvin ettei enää nappaa. Kyllä minä olen samaa mieltä että jos ei muutenkaan pelitä nykyistenkään lasten kohdalla niin eipä se vauva taloon kyllä sopua tuo, päinvastoin se on ison kriisin paikka eikä pienestä vauvasta ole paikkaajaksi, valitettavasti. Tärkeintä olisi tietysti että jo olemassaoleva porukka löytäisi sen yhteisen sävelen, yritä jaksaa, varmasti on rankkaa :hug:

Niin matsalu mullahan oli yks vaivanen rapiseva jäänyt kaapin pohjalle ja sillä testasin ja olihan siinä kyllä väriä rutkasti mutta mullahan yleensä vetäsee tosi tummaksi ja sitten kun viimeksi oli niin aikaisessa se ovis niin tietysti samoihin aikoihin testasin ja ajattelin että siinä se on, mutta nyt on ollut sen verran aktiivinen kierto että eipä ole juuri edes vuorokauden mittaista taukoo pukannu joten sen puoleenkin olen ajatellu että mitä sitä testailee menee tunnelma vielä pilalle :LOL: että riittäähän tuota siementä kuitenkin.
No muistin tosiaan sitten että mulla oli tämmönen kova kipu munasarjoissa 7.10 kun katselin historiaani ja omia sepustuksiani pinossa (tää pinohan on loistava päiväkirja muuten samalla ootteko aatelleet?) ja löysinkin sen ja sehän oli niin että luulin että tätiä pukkaa kun oli niin hipskatin kipeä, no jäin vaan tässä nyt funtsaileen että jos tää kierto nyt on ihan jäljessä niin sitten oviski on voinu olla sillon joten tätiä oikeesti oottelisinki ens viikon puolelle vasta. Tänäänkään ei ole mitään täplää sitte näkyny, on kyllä outoa mutta kerta soon ensimmäinenki! Jos jos jos ei kuulu mitään niin oisko sitte keskiviikko seuraava rapistelu ja sitte kyllä jo pitää loppuviikosta kipasta tohtorilta kysyyn varalta että mites toimitaan kun ohjeen antoivat että pitää heti tsekata jos jää täti pois ettei ole k.u raskautta. Ei musta kyllä siltäkään tunnu, eikö se ole hirveän kipeää jos tarraa muualle ja näkyyhän sekin testeissä (kait?) Mitään erityisempää oiretta, no kaikenlainen ruoka maistuu ja vähän ällöä oloa yhtäkkiä just niinkö tädin eellä, sama oire, vähän juilii alakertaa ja vähän kirvistelee niinkö ois painetta mutta ei kyllä raskausoireita varsinaisesti, valitan.

No tätä mun juttua vatvotaan eikös ens viikolla ole plussavuoroo ja jännäystä onneksi tulossa että päästään miettimään jotain muuta. Onneksi tuo flunssa hellitti, iloista ja reipasta työviikkoa kaikille, tv: pyrstis
 
Aamuhuomennukset.. :heart:

Sitä minäkin laskin, että jos pyrstiksen ovis olisi ollut 7.10.200, niin testihän varmuudella näyttäisi plussaa vasta 21.10. ja siitä etiäpäin , riippuen kuinka nopeasti rhormoni nousee, edelleen siis mahdollisuuksia plussaukseen on ; Onnea, että näin olisikin käynyt Pyrstis!! :heart:

Touhutenavalle: Pelossa asuminen ja eläminen ei ole mukavaa, toivottavasti asianne ratkeavat parempaan suuntaan tavalla tai toisella, sinnikkäästi olet yrittänyt jo kauan selvitellä asioitanne, mutta aina se ei niin helppoa ole..jaksamista sinulle! :hug: :flower:

Kaikille jännäilijöille ihanaa alkavaa viikkoa, samaten koko pinon porukalle Onnea kiertoon! :heart:

Pian puuron keittoon ja töihin jälleen , ihanan lomani jälkeen! :D :heart:

Heissan! :wave: :heart:
Rvapikkumyy :heart:



 

Yhteistyössä