40+ so what? (vol. 2)

Eikun mä laitan teille kuvan käytetystä pikkuhousunsuojasta, johon kaikki se lugemömmö on valunut... Ei vaiskaan, en minä osaa tänne mitään kuvia panna ja en kyllä lähtisi pillerinpalleroa kuvaamaankaan, vaikka osaisinkin. Semmoinen se on, valkea ja pyöreä. Jos plussan joskus testaan, niin sitten opettelen sen kuvienkin laiton.

Mimmimamma, jänskättää. Kyllä sulla täytyy hcg:tä veressä olla. Verikoetta ehdotan minäkin.

Velmuliinalle vilkutukset!

:wave: :wave:
 
pyrstötähti
no huh huh piti sitte ihan kipittää yömyöhällä taas tän pikkuruutun ääreen. Ensinnäkin Velmu,. Ensin käydään pinossa ja sitten vasta pyykki pestään, vsnhempana sinäki hoksaat mikä on olennaista. Vähän kun mää nauroin ku olit kipittäny "pupumettällä" haa haaa ajattelin että lokakuussa ja ja tädin kanssa notta voi nuota nuaria kunnes tajusin että joillekin pupujutut voi merkitä silkkaa mettästystäki!

Matsalu on jälleen oma itsensä! Etkö nyt kuitenki tuu mun ja Kenzien kaa höpötteleen kun seuraavan kerran laskeudun täältä ylhäisestä pohjoisesta ruuhka-suomeen?

Sokerina pohjalla, oikea täti tulee aamulla! Kunnolliset renkaanjälet jäi just äsken iltapesun yheydessä. Lähempi kalenterin tutkiskelu osoittaa että nythän onkin 14 pvää siitäkun otin hirveesti panacodia munasarjakipuuni. Ja matkustin 2 päiväksi pois ukkoni luota. Sen ainoan kerran kun oli lähes 2 vrk:n pupuselupaussi oli sitten kai ovis ja about 5-7 pvää myöhemmin. Joten kyllä Mulimen jotain on tehnyt, ovis myöhästyy mutta luteaalivaihe on 14 -vrk ja pms on pois samoin tuhruilu, tai eipä tiedä, vastahan reilut jäljet näky, mutta oli reippahan ounaista ja limaista ei ruskeeta ällöö kuten ennen, elämme mielenkiintoisia -aikoja, tänään on kyllä mieli ollut myös sikinsokin!

Joten äsken taas iltacocktailissa n. 40 kanatippaa, katotaan nyt tääki tie loppuun asti, tällähän vaihkaritki sais selätettyä. Ja btw, tissit on kimmosat mutta alavatsan hirveetä pömpötystä ei,
Päätä kyllä ja selkää jomottaa. Kuka muu uskaltaa hypätä tähän testiporukkaan? Tv: pystis
 
Huomenia , täällä herätty pirteänä tulevaan koulutuspäivään;=))



PlussaOnnista päivää kaikille!


Seuraavan kerran testaan perjantai aamuna, koska nyt kahtena yönä tullut merkkiä plussauksen suuntaan testeissä ja olossa myös huomaa, niin toivon, että näin myös on ;=)
Clearbluella testaan vasta isänpäivän aamuna :heart: , silloin kai pitäisi näkyä ihan oikean kunnon plussan! :heart:

Heissan taas! :wave:

Ps ei minulla ne luget kauheasti valu, mutta paikkansa kullakin :D , mutta syömään en niitä alkaisi, koska jo vehnäöljyn otto saanut minut yökkämään muutamana aamuna, tänään ja ennen :LOL:

Pitäkääpä hauskaa päivää! :heart: :flower:

 
Kylläpä piristi mieltä lukea teidän juttujanne. En tiedä, onko tämä jokin kaamosmasennuksen poikanen vaiko vain menkkaketutusta. Päätin nimittän tuossa aamuyön tunteina siirtyä aktiivipinosta taustailijoihin. En enää halua päivälleen tietää missä vaiheessa kiertoa mennään. Ovistikutkin jätin tilaamatta. Omassa olossa ei muutosta; ei vuotoa mutta ei oireitakaan puoleen eikä toiseen. Tulee hulluksi :p

Jatkan teidän muiden jännäämistä. Ja jos jotain ilmoittamisen arvoista ilmenee lähikuukausien aikana laitan viestiä.

Terkuin taustalle lipuva vv
 
pyrstötähti
vv kerrohan joskus kuitenkin kuulumisia ja hyvää jatkoa, en heitä jäähyväisiä vaan toivon että saat pian kuulumisia joita kertoa meille.

Ja on: kp1 ihan normisti ilman tuhrua joten tästä jatkuu tämä kierto ilman rapistelua ja kanatipoilla, alan hoitamaan itseäni nyt vähän kondikseen, fysikaalista ja jumppaa ja lenkkeilyä jos kaikki hyvin sujuu. Ja kuumeilu jääköön enemmän taka-alalle, pinoa seuraan hullun jännityksen vallassa, onnea myy toivotaan että 3 kerta toden sanoo ja onnen tuo! Hyvää työpäivää kaikille!
 
Huomenta!
Johan alkaa plussaa punkea väkisin pinoon. :heart:
Mimmimammalla ja Pikkumyyllä alkaa vahvasti näyttää siltä, että plussat sieltä pärähtää. :) :saint:

Myy: Älä nyt enää testaa Clearbluella. :eek: Eikös me ole todettu se jo täällä aika epäluotettavaksi. Apteekin oma on paljon varmempi. =)

Täti sitten taisi löytää Pyrstiksen vihdoin. Kyllä minä ainakin haaveilin jo plussasta, mutta taisi olla vaan vasta Mulimen, joka siellä laitteli kiertoa kuntoon valmiiksi seuraavan kierron plussaa varten. :whistle:

Vilmaville: Muistahan sitten kirjoitella kuulumisia kuitenkin, vaikka taustailijana olisitkin. :heart:

tirulii: Pitääkin seuraavalla kerralla kaupassa muistaa katsoa marianneja "sillä silmällä". :LOL:

Nuo Mulimenit taitaa tosiaan tehdä rinnat kiinteiksi ja kimmoisiksi. Ainakin minulla on näin käynyt! :eek: :p Ihmeainetta, kun luulisi, että tuollainen laimennettu litku ei mitään vaikuttaisi, mutta näyttääpä vaikuttavan. Taidanpa kitata pullon loppuun asti ja katsotaan mitä hurjaa se saa aikaiseksi. Jos se onkin jotain ikuisen nuoruuden eliksiiriä? :LOL:
Huomasitko Mari sinä aikanaan mitään muutoksia rinnoissa?
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

pyrstötähti (47)..........kp1/28................yk7...........4./1.yhteinen
Taikakuu (40).............kp6/27-32..........?................2./1.yhteinen
touhu tenava (45)......kp7/27-30..........y3v............6.
mimmimamma (46)....kp8/27................y6v...........4.
Plättä (44)..................kp9/28-30..........?................7.
velmuliina74 (34)......kp9/24-26..........yk2........... 6./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp10/25-43........?................1.yhteinen
AinoEmilia (43)..........kp11/31-34........?................4./1.yhteinen
Matsalu (44)..............kp12/24-25(Ins 17.10.).?..1.
haave3 (39)...............kp13/28..............?................3.
liiza (42).....................kp16/28.............?.................?
Nuusku (43)...............kp16/28..............?................4.
kenzie64 (43)............kp17/30..............yk2............4.
Riikkaliisa (40)..........kp18/28-29........?................4.
Päikki (40).................kp18/27(Ivf/pp5)..y1,5v...2.
äippä67 (41)..............kp20/26-39........y1,5v........2.
Minni-07 (44) ............kp25/28..............yk3...........2./1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).....kp26/32.............yk2............4./1.yhteinen
Pennanen (41)............kp29/29-32........y0,5v........2.
Kirsikka68 (40)..........kp28/28-39........?................5.

tirulii (40)...................kp?..PAS 20.10. (pp2)..yk?..1./1.yhteinen
nillanilla (41)..............kp?.....INSSI........yk?...........1.
einiinvaan (42)...........kp?........................yk1..........3.
babo67 (41).............kp24/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.11.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, taukolaiset, "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Höpisijä (42)...............kp73/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp94/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp147/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color] Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

[/b]




YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
No niin, nyt on viikko mennyt. Onhan tää kummallista kun ajatus tahtomattaan käy plussan ja negan välillä. Illalla viimeiksi plussalla ja aamulla heti negalla. Huh, mites te muut? vai ollanko tässä vain ekakertalaisia, sen takia odotus käy hermojen päälle. Sitten kun kertoja on, jos on enemmän niin ottaa vähän reteemmin.

Vai sellaisia pieniä marianne palleroita, ei varmaankaan yhtä hyvän makusia mutta jos niitä lugeja pitäis syödä niin onkohan ne syötävät versiot erillaisia? Kooltaan/väriltään/ vai ovatko ne sammallaisia kuin ne jotka "sinne" laitetaan? Oisko lääketiede niin fiksu että olis kehitelly kaksi eri vaihtoehto mallia... toivottavasti

 
Mimmimamma & Pikkumyy : Nyt ei taas meinaa hullu pysyä ruudulta pois kun jännäilee teidän testauksia. Tuo Apteekin oma on kyllä mielestäni yksi varmimpia testejä.

Pyrstis: Hiton täti! Tunge se sinne tyhjään Mulimen pulloon ja heitä lasin kierrätykseen. :hug:

Lugeista, muistelen lääkärini sanoneen että suun kautta nautittuna tulee vahvemmat sivuoireet. Ja ainakin IVF-hoitojen kanssa suosittelivat että laitettaisiin tuonne alapään puolelle.

Lapsellinen; Muistelen että juuri rinnat muuttuivat heti tuossa Mulimen kierrossa. Mutta en tiedä kumasta asiasta johtui aineesta vai plussasta, nähtävästi aineesta.
 
Pikkumyy, näen testissäsi haamun! Nyt toivomme vain sen vahvistumista. Onko sulla jo oikein oireita?

Lugeista vielä, että eipä mullakaan paljon valunut, kun panin yhden aamuin illoin. Mutta nyt kun määrä on tuplattu, on enemmän valuttavaakin. Ja valuu myös.

Velmuliina, ymmärrän tunteesi. Kuumeilu käy joskus hermoille ja tällaisena kollektiivisenä
toimintana se pakkaa vielä nousemaan potenssiin sata. Käyhän joskus moikkaamassa.

Nillanilla, mullahan oli viime kierrossa eka inssi ja olin silloin ihan fiiliksissä. Tosiaan joka toinen päivä varma, että tulee nega ja joka toinen, että plussa. Varmaan se eka kierros otti niin paljon voimille, että ainakaan toistaiseksi en ole jaksanut paljon innostua. Mutta sinullahan on jo viikko inssistä, että kohta voisit tosiaan ruveta tunnustelemaan oireita. Mullahan ne Luget voivat aiheuttaa kaikenlaisia raskausoireita muistuttavia tuntemuksia. Oireita on siis turha tunnustella, kun kaikki voi mennä Lugejen piikkiin. Sekin huvi sitten viety...

Nyt just tuonne käytävään tuli joku äitiyslomalainen esittelemään uutta vauvaansa. Minä en nyt mene katsomaan, vaan painan oveni hiljaa kiinni.

 
nillanilla Sitähän tämä piinailu pirullisuudessaan on, että mieli on ihan maanis-depressiivinen. Haluaisi toivoa, mutta ei tiedä uskaltaako toivoa. En tiedä kuinka monta näitä hoitokertoja pitäisi olla, että osaisi ottaa reteesti.

Eilisestä lähtien oon kaikilla aisteillani tarkkaillut, että josko se kiinnittyminen tapahtuisi. Ja on ihan tuhoontuomittu olo, kun mitään kiinnittymisen suuntaista ei tunnu. Tiedän, että kaikilla ei ole eikä tule tuntoja kiinnittymisestä, mutta omalla kohdalla sen kokee niin, että nyt on peli menetetty. En pysty muistamaan oliko mulla mitään tuntemuksia lapsen tuottaneessa raskaudessa tässä vaiheessa. Ainakin n. 3-4 päivää, kp23-24, ennen oletettujen kuukautisten alkua alkoi "menkkakivut" ja niitä kesti monta viikkoa. Plussa tuli silloin iloisena yllätyksenä. Olin koko kierron ihan varma, että ei ole tärpännyt, joten vedin flunssaan kaikki mahdolliset tropit mitä apteekista löytyy, mm. Fortalit, Buranat jne. Lisäksi, koska oli joulun ja uuden vuoden aika, tuli lipitettyä kymmeniä annoksia alkoa (ei onneksi kuitenkaan kerralla, vaan ko. kierron aikana). |O Oon jälkikäteen miettinyt, josko se lääke- ja punkkumäärä auttoikin kiinnittymisessä...

Viime ivf:ssä tuhru alkoi pp12 eli ainakin viikko vielä tässä pitää kärvistellä.
 
Sinä olet selvästi RKKT!!! Olen täällä pikaisesti käynyt kurkistamassa kuulumisia, mutta en mitenkään ole ehtinyt kirjoittaa tai kommentoida. Voi nyt sinulle iso halaus ja hurjasti onnea kolmanteen kertaan. Aivan ihana ajatushan on kaksi pientä tulisi perheeseen samoihin aikoihin! Mimmimammallakin haamu, hienoa!

Pyrstiksen MULIMEN-tipathan kuulostavat hurjilta, jos kierto heilahtelee näin rajusti! Ymmärrän hyvin, jos vauvakuumeeseen liittyy ambivalentti tunnelma, jos mies ei ole mukana kuumeilemassa ja varsinkin, kun "peliaikaa" ei ole niin paljon jäljellä. Tunnen monia vastaavia tapauksia ja naisen on vähän salassa täytynyt ottaa ohjat käsiin. Muutama tarina on päättynyt onnellisesti ja muutaman kerran mies on taas lähtenyt. Vauvakuume ei todellakaan ole järjen asia, vaikea edes selittää miehelle. Meillä mies on nyt meistä kuumeisempi, joka on täysin uusi asia minulle....

Matsalu, kirjoitit niin kauniisti vauvakuumeesta ja parisuhteesta ja muutamia aikaisempia kirjoituksiasikin teki niin mieli kommentoida. Ymmärrän, että täällä anonyymisyys on monille tärkeää, mutta niin mielelläni tapaisin todellakin, jos Pyrstis taas lehahtaa tänne etelään päin....

Nillanilla....nikeistä tulee jänniä mielikuvia, kun näen tumman lapin naisen heti, kun luen kirjoituksiasi...ja hieno ja rohkea päätös, itsekin aivan samoin olisin tehnyt!

Olen juoksemassa bussiin, joten tyngäksi jää kirjoittaminen. Hurjasti onnea kuitenkin kaikille ja jännitettävää tuntuu nyt riittävän...pieniä alkioita kehittymässä monella!

Minulla on juuri äärettömän hektinen työvaihe ja siihen päälle asuntokauppaan liittyvä iso riita, joka vie aivan kaiken ajan ja energian, joten ihan pikavisiitillä käyn lukemassa täällä kuulumisia. Tänään lähdemme töitteni jälkeen hieman rauhoittuman pienelle taiteilijamökille metromatkan päähän. Mitjan perässä juoksemme ympäri kotia, sillä reviiri on nyt laajentunut ja meno vauhdikasta....Minäkin siirryn lugekerhoon tänään, ovisaikoihin ei tosin ollut kuin yksi kerta...mutta never know.....Ja nyt juosten bussille....
 
Kenzie, olipa kiva kuulla sinustakin - olenkin vähän miettinyt, missä luuraat. Toivottavasti asuntoriidat ratkeavat. Kiitos sinulle ja Pyrstikselle tapaamiskutsusta, mutta kiitos ei. Te olette epäilemättä loistotyyppejä, mutta minulla on kovin suuri tarve suojella yksityisyyttäni. Uskallan tänne kirjoitella omia ja miehenkin asioita nimenomaan siksi, että voin tehdä sen tuntemattomana. Vähintäänkin nyt miehen asioista raportoiminen muuttuisi kyseenalaiseksi, jos kirjoittelisin joillekin tutuille.

Ja Pyrstikselläkin menkat alkoi. Niin siinä sitten kävi. No piditpähän meitä kunniakkaasti jännityksessä päiväkausia. Se toi kummasti lisää virtaa pinoon!

Päikki, kärsivällisyyttä. Älä vielä anna periksi, kun siihen ei tosiaan ole mitään varsinaista syytä. Toistaiseksi olet RKTT, ja surra ehtii sittenkin, jos tulee suremisen aihetta. Hormonit sotkevat joka tapauksessa elimistön omia reaktioita, ei sieltä huuruista varmaan mikään pikkunippaus edes erotu. Toisaalta- tiedän kyllä tunteesi. Arvaan, että jos minulla rinnat eivät ensi viikolla kipeydy, pyyhe on vaarassa lentää kehään jo paljon ennen testipäivää. Nyt ainakaan ei ole vähäisimmässäkään määrin mitään raskautunutta oloa.
 
Touhikselle tsemiä, tuo on vaikea paikka. Itselläni exä oli väkivaltainen. Muista kuitenkin ajatella itseäsi ja lapsiasi, ei mitä sukulaiset ja muut ajattelee, tähän vähän itse kaaduin ja turhan kauan yritin liittoa ylläpitää ja elin pelon varjossa, josta myös sitten oireita tuli jne. Tosin tietysti siitä parisuhdeneuvonnasta kantsii tietenkin aloittaa.

Mutta nyt toisenlaisia oireita...mahaa juilii niin saakutisti, että pelkään että menkat sieltä alkaa, ovisaika kun tuli huonosti käytettyä hyväksi (olin ylityössä paripäivää lähes putkeen).

On sitä rinnoistakin nippailut ja kurkku oli eilen kipeä, mutta tänään ei (onko ne oireita vai flunssaa). Vielä en halua testata, ehkä vasta maanantaina ellei ne menkat nyt sitten ala.

Plussailkaa!!!!
 
Täytyy tunnustaa, että olen jo pitkään salaa lukenut ihanaa keskusteluanne! :) Ja jännännyt plussaa odottavien puolesta... Täältä pursuaa sellaista hurttia huumoria, jonka avulla tuntuu kestävän vauvaprojektin masentaviakin hetkiä... Joten ajattelin nyt ilmoittautua mukaan, vaikka olenkin vähän "vaiheessa".

Oma lyhyt historia: Ikää 41 vuotta (pian 42), siippaa ei ole löytynyt, joten vihdoin uskaltauduin toteuttamaan yli 20 vuotta kestänyttä toivettani lapsesta/lapsista. Ensimmäinen lapsi on siis haaveena. Takana on nyt kolme inssiä lahjasiittiöillä. Ikävä kyllä ei plussia, en kyllä edes testaamaan ole päässyt :(
Nyt sitten ilmaantui yksi mies sotkemaan tämän haaveeni toteuttamista, eli olen vähän pitänyt taukoa raskautumisyrityksistä, odottaen josko se mies päätyisi siihen tulokseen että haluaa perheen kanssani ja pian - mutta ei vain vielä ole osannut päättää, vaikka jo kuukausi on tiiviisti treffailtu... :LOL: No joo, mutta ehkä vielä loppuvuoden katsastelen tilannetta, ja jatkan yrittämistä yksin tammikuussa, jos ei siihen mennessä asia ratkea muutoin. Ellen nyt sitten ensi viikolla kuitenkin lipsahda inssiin... (vaikee päätös tässä pitäisi tehdä!!!)

Mutta edelleen jännäilen puolestanne, vaikkei ehkä omia kuulumisia ole vielä pitkään aikaan. Tsemppiä kaikille teille mahtaville naisille!
 
Terveisiä päiväunilta nukahdin saman tien kuin tukki.Aamullakin kun vein miehen työkaverinsa luo, menin samantien nukkumaan ja nukuin tunnin ja sitten herätys ja sinne koulutukseen. :heart:

Meillä siis laaja organisaatiomuutos tapahtumassa ensi vuonna koulutusta siihen :headwall: Tiedä , mistä sitä loppujen lopuksi enää löytää ensi vuonna, työmaa saattaa muuttua! :ashamed:

Minni07: Minullakin ollut sitä ihmeellsitä kurkkukipua ja luulinkin jo jossain vaiheessa, että taasko tulen kipeäksi, mutta taisi olla näitä alkuoireita;=)

No yritän olla murehtimatta asiaa, mutta kyllä se välistä mieleen tulee. Ja ainahan voin hakea muualle siirtoa, jopa toiseen kaupunkiin, mutta jos raskaus edistyy toivotulla tavalla, on uhkarohkeaa itse siirtyä minnekkään, vaan antaa muiden päättää, niinkuin jokaisen kohtalona nyt ilmeisesti on....Yli 10 v samassa paikassa toimineena , muutoa voi olla isokin, ja miten työmatkat , ym, huhhuijaa;=)...No se siitä :heart:

Inia: Tervetuloa mukaan kuumeilemaan, ompa kinkkinen tilanne, kun haluat vauvaa ja nyt malla on rakkauskin löytynyt, mutta tapahtuu niin tai näin niin joka tapauksessa vauvaOnnea sinulle! :heart: :flower:

Kenzie, sinua lainaten:OI ONNEA PIKKUMYY!!!!
Sinä olet selvästi RKKT!!! Olen täällä pikaisesti käynyt kurkistamassa kuulumisia, mutta en mitenkään ole ehtinyt kirjoittaa tai kommentoida. Voi nyt sinulle iso halaus ja hurjasti onnea kolmanteen kertaan. Aivan ihana ajatushan on kaksi pientä tulisi perheeseen samoihin aikoihin!
Sanoppa muuta ja kiitos Onnitteluistasi, tervetuloa mukaan lugekerhoon, minulla luget menneet tässä kierrossa huomaamatta;=)) Onnea sinullekkin kahden viikon kuluttua plussaukseen! :heart: Mitja on niin suloinen pikkupojanvesseli :heart:

Päikki: Älähän nyt hermostu joka raskaus on erilainen ja kiinnittyminen on voinut tapahtua aivan hyvin tai tapahtuu näillä hetkillä, nainenhan ei sitä voi tietää, minä vrk:na se tapahtuu! Rauhallisesti ja Paljon onnea sinulle plussaukseen!!

Matsalu: Juu oireita alkaa olla , jatkuva jano, pissalla ravaaminen, öisinkin ja päivisin sama juttu, kesken koulutusten , kesken palaverien, että ihmiset varmaan tänäänkin luulivat, että minulla virtsatieinfektio :D Rinnat muuttuvat kipeiksi, sisältäpäin turvonneiksi, ovat oikeasti erilaiset, toiset hajut tekee pahaa, jauhelihakastikkeen teko, jauhelihan käristys ei ollut mukavaa hajun takia, kahvi haisee pahalle, hajusteet käyvät entistä enemmän nokkaan, mieli on seesteinen , on vaan sellainen olo , että olen raskaana tällä hetkellä. :heart:

mari66:Mimmimamma & Pikkumyy : Nyt ei taas meinaa hullu pysyä ruudulta pois kun jännäilee teidän testauksia. Tuo Apteekin oma on kyllä mielestäni yksi varmimpia testejä.
Niin taidan käydä maanataina vielä ostamassa apteekin oman testin , kun silloin minulla iltavuoro, joten ehdin sellaisenkin hakea, se on minullekkin tuttu testi ja paikkansa on aina pitänyt;=))Sama minulla Mari: Luget tekee myös tehtäviiään rinnoissa, mutta rasakusrinnat ovat erialiset , kuin pelkät lugerinnat;=)Ja toinen mikä on plussaa aiheuttanut monessa suhteessa on se kylmäpuristettu vehnäalkioöljy;=))9 Monessa suhteessa se :heart:

Lapsellinen:Kiitos ajatuksista Plussauksen suhteen! :heart: Niin minä tarkoitinkin, etten uskalla sillä clearbluella ollenkaan testata ennenkuin varmaan 6-7 raskausviikkoa takana, jos niin siis on..en luota ollenkaan sen tuloksiin ennen :headwall:
Eli tällä hetkellä se ja liuskaraskaustesti ainakin jäljellä :heart:

Pyrstötähti:: Pahoittelut menkoista! :hug: Ja kiitoksia näistä sanoistasi! :flower: onnea myy toivotaan että 3 kerta toden sanoo ja onnen tuo!

vilmaville: Hyvää jatkoa sinulle ja käyhän kuitenkin välillä kuulumisianne kertomassa! :heart: :flower:

Ihanat illanjatkot kaikille ja PlussailuOnnea kaikille!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:


 
Huh heijaa.ei täs huushollissa lopu pyykit ikinä :headwall:.nytkiikone jyllää vielä tuolla ja pitäs keksiä minne ripustelis kuivumaan vaikka kuivurikin on mutta kaikkia ei sinne passaa työntää.
Ovista pukkaa päälle,alko juilii oikeeta munista eilen ja halut on jotain ihan villiä :LOL: .ukko parka saa taas kyytiä et oksat pois,paitti nyt pentele yövuorossa loppuviikon :(.tosin et monasti yllättää mut aamulla kotiin tullessaan.
Voi pihkuran täti ku löys pyrstiksen .
ja monella taas jännät ajat käsilla ja osalla jo haamuja hiipii :D .
Heti ku olin poissa alkoi tapahtua,olenkohan joku pahan onnetar :LOL: .
jahas ja taas tuo mun teini neiti ajaa mua pois koneelta.palaan kuhan kone vapautuu.meen saunaan köllimään hetkex ni pääsee tuo neitokainen hoitaa asiansa koneella.
Nyt kyl sit tuun takas,en juutu pyykkien kimppuun :LOL: ,kuten eilen kävi.
 
Nyt on kone tyhjennetty ja löyty pyykeille kuivumispaikatkin.nää illat on ihan tylsiä ku kulta yövuorossa.rupeen suunnittelemaan josko saisin nukkumatin kans treffit sovittua tonne punkan puoleen |O .väsyttää meinaan sen verran et taidan olla nukkumattia nopeempi.
Huomenna jos ehtis lukasta paremmin monen päivän turinointinne ja pääsis taas jutuistanne kiinni.
Mutta nyt tää velmis toivottaa hyvät yöt kaikille ja kauniita unia.huomenna uusi päivä taas :wave:
 

Yhteistyössä