Heissan , olitte saaneet paljon kirjoiteltua! :heart:
Kenzie: Raskaustestit minulla on olleet blancoja , eli tyhjää täynnä, vaikka olen testannut, aina ennen teinkin niin ja lopetin siihen luget. Nyt tässä kierrossa en testaa, kun vasta varmaan jos menkat ovat viikon myöhässä, siis raskaustestillä. Tämä oviskokeiluni siis testit olivat vaan hassu juttuni, kun en ole koskaan kokeillut, milloin se häipyy se kakkosviiva, mutta joskus kun aloitin uudelleen testaamaan kp 20, eli talvella , joka pv se viiva vahvistui, ja sitten lopulta olinkin jo raskaana, mutta siis tällä hetkellä en usko, että tuo tarkoittaa raskautta, vaan kunhan vaan kokeilin, miltä näyttää, ehkä teen samanmoisen kokeen vielä la aamuna ja katson, miltä ovistesti silloin näyttää. Ja olen todella oviksen jälkeen saanut haamujen haamua vain testeihin joskus, eli en usko Lugesteronin vaikuttavan asiaan, nautin vaan nyt olostani kaikin tavoin, kiva, kun on lomakin! :heart: :saint:
Pyrstis: On niin tyynen rauhallisena, pian voimme jopa laittaa vedon pystyyn: Onko Pyrstis raskaana, täällä 1 joka on sen puolesta! :wave:
Päikki: Toivottavasti pääsette siirtoon ja kaikki sujuu hyvin ja saat raskaustestiinkin sen ihanan Plussan! :heart:
Matsalu:Älä ole yhtään murheellinen, kyllä inssikin voi aivan yhtä hyvin tuoda sen plussan , muistathan tuolla 35kuumeiljoissa, kuinka ihanasti kävi!! :heart: *pidän sinulle hirmusti peukkuja* :heart: :wave:
MarilleHyvää raskauajan jatkoa suunnattomasti, ihanaa saamme pinoomme ensimmäisen "mulimen" vauvamme! :heart: :heart:
Kenzie: Sinulle myös plussausOnnea ja ihanalle Mitjallanne, ihanaa pikkusiskoa tai pikkuveljeä toivon!! :heart: :wave:
Lopuksi kaikille kaikkea kivaa tähän päivään!!
:heart: :wave: