Niin, mullahan on tänään kp4. Että oli superlyhyt kierto. Ei tosin elämäni ensimmäinen todellakaan. Mullahan oli alut 15 vuotta kierto 21 vrk
eli viikkoa keskimääräistä lyhyempi. Mutta en mä siitä mihinkään valitellut, lasten syntymän jälkeen kierto venyi sitten tuonne 27-28 vrk:een.
Onpa pimeää vielä, vaikka kello kohta kahdeksan. Ja paksu sumu !
Matsalu mehän olemme käyneet inseminaation läpi, sekä IVF:n, inseminaatiosta tuloksena tyylipuhdas nega, IVF:stä neljä munista, joista kaksi lähti oikein hyvin jakautumaan ja oli tarkoitus tehdä se pitkä viljely, joten olikohan se nyt kolmannen päivän aamuna ajellessani kohti klinikkaa, sieltä soitettiin, että valitettavasti jakautuminen oli pysähtynyt :ashamed: eikä siirtoon koskaan päästy. Siihen me lopetimme sen leikin. Kallista lystiä, kun olin yli 40 jo silloin ja laki muutettiin silloin niin, ettei yli 40 v saa kelalta mitään takaisin.
Päätettiin sitten jättää asia niinsanotusti Herran huomaan, eli tulee jos on tullakseen. Ennen tuota IVF yritystähän meillä oli rv 14 keskenmeno, rankka sellainen. Joten kyllä täälläkin ollaan saatu karvaasti kokea, ettei meille yhteistä lasta taida tulla koskaan
Mitään vikaa ei varsinaisesti ole löytynyt, miehellä hieman liikaa niitä epämuodostuneita siittiöitä, sekä osa hieman hitaita, mutta pitäisi kuulemma olla tarpeeksi myös niitä hyviä, ainakin tutkivat niin. Mulla tietysti ikä haittaa, eikä muniksia kehity sillä tavalla kuin pitäisi. Harmi. Mä olisin ollut valmis luovutetun munasolun hoitoon, mutta mies ei halua. Hän haluaa lapsen meidän yhteisistä tarpeista, jos se ei kuulemma onnistu, niin sitten hän ei halua ollenkaan. Hänellähän lapsia ei siis ole. Mulla on edellisestä liitosta kaikki lapset, jotka ovat mulle erittäin tärkeitä ja läheisiä. Joten en mä siitä valita koskaan, mutta ajattelen niin vahvasti miestäni tässä kohtaa, sillä hän on pitänyt lapsistani niin hyvää huolta (oma isä ei välitä ) että mielestäni hän olisi "ansainnut" myös oman biologisen lapsen.
Vaikka onhan se niinkin, että ei se pelkkä siittäminen isää vielä tee. Kyllä isä on mielestäni se henkilö, joka on läsnä lapsen arjessa, sekä iloissa että suruissa.
Viikonloppu lähestyy ! Suunnitelmia ? Matkoja ? Pihatöitä ?
Mukavaa päivää kaikille ja pidetään lippu korkealla ! Plussat vielä
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :wave:
Niin ja tietysti peukkuja ihan joka iinekselle !!!