40+ so what? (vol. 2)

Minni Mun mielestä sun miehen "en tiedä" jättää paljonkin tulkinnanvaraa. Kuten muut ovat jo todenneet, kysymys tuli ehkä liian äkkiä. Yksi vaihtoehto on, että vastaus häneltä oli vaan turhan hätäinen, "kun kerta jotain pitää vastata". Tai voihan olla, että hän omassa mielessään prosessoi asiaa kovastikin ja esim. teidän km ja tm mietityttävät. Sanalla sanoen miehethän ovat välillä todella omituisia ja ei niiden aivoituksia aina tiedä. Tuollaiset erikoiset, ohimennen töräytetyt vastaukset voivat olla jotain ihan muuta, miksi me naiset ne tulkitaan.

Matsalu Kieltämäti 100IU kuulostaa pieneltä määrältä. Mun mielestä ei kannata kuitenkaan huolestua, sillä hyvinhän sitä määrää ehtii vielä tarvittaessa nostaa, kun sulla on kuitenkin jo ylihuomenna uusi ultra. Ja voihan olla, että sitä ei tarvitse nostaa, vaan kasvu on lähtenyt hyvin käyntiin jo pienellä määrällä. Ja jos oikein ajattelemalla alkaa ajatella, niin onhan se toisaalta viisastakin aloittaa pienellä määrällä: ei lähdetä kasvattamaan muniksia väkisellä, sillä kuitenkin sillä tavalla niitä epäkeskoja syntyy enemmän. Nyt kasvu on varmasti luonnollisempaa, kun stimulaatio on inhimillistä kokoluokkaa. Miltä muuten sun 0-ultra näytti: näkyikö munasarjoissa follien alkuja?

Huomenia vaan!

Minni, muut jo sen sanoivatkin, mitä minäkin ajattelen. Kyllä minunkin mieheni joskus hätäpäissään antaa ihan "vääriä" vastauksia, kun jonkun asian yllättäen esitän ja vaadin vastausta. Ottakaa rauhallisesti. Sen voin varmasti sanoa, että ilman lapsiakin avioliitto voi olla tosi onnellinen ja antaa paljon.

Velmuliina, sä olet raskaana! Se ruskea viiva on joku hormoniviiva, en muista tarkkaan mikä, mutta tulee joka tapauksessa raskauden aikana joillekin naisille. Hae netistä lisätietoa!

Pääpilvissä, sinäkös niistä Clomeista kyselit? Niillä saa yleensä aikaan munasolun kypsymisen ja oviksen, jos se muuten ei aina tule. Inssissähän niitä käytetään usein ns. varmistuksena, että ovis saadaan varmasti aikaan.

Päikki, nollaultrassa näkyi aika monta pienen pientä munista. Lääkäri ei lähtenyt niitä sen kummemmin laskemaan enkä oikein saanut selvää siitäkään, olivatko ne liian pieniä kasvaakseen tähän hoitoon sopiviksi. Kyllä sekin vähän erikoista oli, kun nyt näissä kesän ja syksyn ultrissa mulla on kierron loppupuolella näkynyt vain 1-3 munista puolellaan. Ehkä ne clomit vaikuttivat siihenkin. Mutta ylihuomennahan tosiaan jotain selviää.

Matsalu: Kierron alussa näkyy näitä antraalifollikkeleita, jotka ovat vielä ihan pieniä ja niiden pitääkin olla pieniä. Tämä siis ennen kuin joku niistä normaalikierrossa kehittyy ns. johtofollikkeliksi ja kasvaa isommaksi. Ne muut kuolla kupsahtavat pois, siksi loppukierrosta ei näy niin montaa enää. Hoidoissa saadaan useampi antraalifollikkeli kasvamaan isoksi ja mikään ei ota sitä johtofollin asemaa.

Lapsellinen, kiitos taas! Mä kuvittelen itsekin jotakin näistä lapsettomuusasioista tietäväni, mutta sun tietomäärä on kyllä ihan omaa luokkaansa. Siitä on ihan oikeasti apua muille!

Täytyy nyt vain hillitä hermonsa keskiviikkoon asti, sitten taas jotain selviää. Oikeastaan mulla on ongelmana se, että en oikein pidä hoitavasta lääkäristäni. Se taas vaikeuttaa luottamuksenkin syntymistä. Mutta luulisi hänen nyt tietävän, mitä tekee, kun on vuosia samaa hommaa puurtanut. Kun valitin piikkiannokseni pienuutta, hän vielä aikaisti ultraa yhdellä päivällä, että voidaan muuttaa annostusta tarpeen mukaan.

Minni-07, minusta tuota miehesi kommenttia ei tarvitse tulkita niin negatiivisesti. Voi olla, että kysymys on siitä pienestä erosta.

Naisen kannalta katsottuna tuollaiseen kysymykseen on tietysti vain yksi oikea vastaus, joka on se, että tietysti olen tässä liitossa vain sinun takiasi ja että yhteinen lapsi vain lisäisi onneamme, joka muutenkin kukoistaa. Mies saattaa kuitenkin pyrkiä ennen kaikkea rehellisyyteen sinua kohtaan, ja hän tarkoittaa, että eihän se helppoa ole, jos toiveet eivät täyty. Joku toinen mies ehkä sanoisi toivomasi sanat, mutta asiaan liittyvä pettymys voisi kuitenkin jäädä jäytämään taustalle ja rävähtää silmille silloin kun sitä vähiten odottaa.

Jos katsot miehesi lausumaa pyrkimyksenä vilpittömyyteen, niin se ei näytäkään niin sydämettömältä.

Minusta tuntuu, että meidän suvussa nämä naisen ja miehen roolit ovat menneet sekaisin. Isäni oli 12 vuotta äitiäni vanhempi, ja hän alkoi iän karttuessa huolestua kunnostaan. Kerran hän sitten kysyi äidiltä, hoitaako tämä hänet loppuun asti. Äiti siihen, että mistä sitä tietää, kuka tässä ketäkin hoitaa. Isä loukkaantui ja itkikin. Silti ymmärrän, mitä äiti tarkoitti: älä nyt sellaista sure, kun ei kukaan tiedä tulevaisuutta. Se ei vaan ollut iskän kannalta oikea vastaus. - Minussa itsessänikin on samaa suorasuun vikaa, ja kun pohdin jotakin asiaa vilpittömästi, mies tulkitsee sen niin, että olen tunteeton ja kylmä.

Äiti muuten hoiti isän loppuun asti. Se kävi nimittäin niin, että isä lähti 70-vuotiaana kerran polkupyörällä kauppaan. Matkalla alkoi rintaa puristaa, ja hän kääntyi takaisin. Isä ehti kotiin, ja äiti kohtasi hänet keittiössä. Siihen iso mies sitten kaatui äidin syliin ja heitti henkensä. Mitään ei voitu enää tehdä.

Olen viime aikoina miettinyt isää kovasti ja ikävöinytkin. Äiti on ollut yksin jo yli 20 vuotta ja viettää vanhuudenpäiviä hoivaosastolla. Kodin Kuvalehdessä sanottiin, että suhdetta omiin vanhempiinsa voi luoda vielä heidän kuolemansa jälkeenkin. Se on minusta kaunis ajatus. Taidankin käydä iskän kanssa tänään pienen keskustelun.

Kun minä synnyin senaikaiseen uusperheeseen, äiti oli 38 ja isä täydet 50.

Tein sitten tilauksen testeistä tänään,ukkokulta sano että tilaas vaan että tietää sit ennen möksälle lähtöä :LOL: .ei taida jännitys olla hänenkään paras laji.hullux täs alkaa oikeesti kohta tulla ei tiedä ollakko vaiko eikö olla.ja hui kuinka monta meitä on nyt ihan tässä tämän viikon aikana samassa veneessä ja toivotaan että otettiin tarpeex iso paatti mikä kuljettaa meijät kaikki plussa saarelle eikä tiputa ketään laidan yli.ja varsinkaan ei saa upota koko paatti :LOL: .ja loppu porukalle tilataan loistoristeilijä perässä tuomaan heidän meidän kanssa saarelle
:hug: .
Jahas nyt sit ois pölyimurin ulkoilutus vuoro tääl sisällä kylläkin,mutta vko lopun jäljiltä täällä sisällä enempi hiekkaa ku ulkona.palataan taas ja ihanaa loppu päivää kaiklle :wave:

pyrstötähti
rullasin tuota meidän listaa alaspäin ja kauhukseni huomaan olevani viimeinen :p joten täytyy supattaa vaan teille kuten tätini tässä 5-kymppisenä kun oltiin tyttäreni ristiäisissä että nyt noon alakanu, miä että niin mitkä, no ne vaihevuojet alako mullaki ei kuukausiin oo menkkoja näkyny minä siihen hajamielisesti että joo sehä on hyvä pääsit eroon niistäki ja sitten ne vaihevuojet putkahti tuola oys:ssä ulos nelikilosena poikalapsena. :LOL:

Ei vainkaan mulla on ihan selvät tätioireet hirveä nälkä koko ajan ja vielä pikkulentsunkin pukkasi päälle joten lämmöistäkään ei tietoo. Mutta on se jo aikakain mun saaha niitä vuoto-kiertomuutoksia tälle ikää eikä vaan ;)

Minnille sanon vaan että miesten suusta lähtee just noita sammakoita alituiseen ja varsinki kun ne yllätetään niin ei ne aivo kerkiä raksahtaa oikeaan asentoon. Toisaalta vastaus en tiiä tarkoittaa just sitä mitä se on ei hän tiedä kun tuskin on asiaa edes ajatellut niin tarkkaan vielä. Mä kysyin mun ukolta että jos mä kuolisin että ottasko se heti uuden niin se sano että ei ainakaan pariin kuukauteen joten voit uskoa että mieluummin olisin ottanut vastaukseksi entiiän... ja hänestä tuo oli muka hyvä läppä :D

Velmuliinalla on kyllä pulla(t) hyvin uunissa. Pigmenttimuutoksia jo pukkaa ja koiratki haistaa herutuksen alkaneen. Älähän suotta hätäile sulla oli jo haamutkin ruudussa ja mitä tässä turhaan haamuista puhutaan selvät plussathan ne on ollaan taas turhankin pelokkaita eikä uskalleta tuulettaa!

Mitä mimmimamman tilanne nyt näyttää?

Tämmöstä täällä. Jatkan aivastelua ja hallinnollista askartelua tylsien asioiden parissa, tv:pt

pyrstötähti
minäkin luin jostakin että pikkuset on kuin apuhoitajia ja on hyvä että niitä on ne jotenkin tukee sen suuren johtajan kasvua, näinhän se on täällä työelämässäkin, tarvitaan ahkera lakeijoitten joukko että suurin apina voi naama leviällä sitten paukutella henkseleitään ja saada kaiken kunnian hyvin suoritetusta työstä (mullako työmotivaatio pakkasella :eek: )

Jokos teillä ovisplussat vahvistuneet?

äippä67
ikiemo
lapsellinen67
Minni-07
pääpilvissä
Mukava olisi kun olisi jännäilyseuraa, kun lomakin alkanut! Muita tämän vkn lomalaisia?
:flower:

Pyrstiksellä se saattaakin olla sitä alkuraskauden flunssaa, kaikilla tietämilläi alkaa flunssa, kun plussaa testissä;=))

Minni kiva, että parempi mieli jo! :flower:

Ihanaa iltaa..pitäisi mennä syömään :p

Plussaisin puhalluksin Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Heippa,
Kun Plättä kertoi äitinsä synnyttäneen hänet 38v, niin heräsi kiinnostus kuulla minkä ikäisinä muiden omat äidit ovat synnyttäneet. Minun äitini synnytti minut ja veljeni jo parikymppisenä, mutta hänen äitinsä sai kolmantensa 44v.
Minulla on, näin oviksen lähestyessä taas epävarmuus siitä mitä todella toivon / mitä uskallan / ja mikä olisi kokonaisuuden kannalta parasta... Ehkäpä voihkin tätä samaa vaihtareihini asti...
Voikaapas hyvin joka iikka!

Äitini oli 23v, isäni 24v syntyessäni! :heart: ..äitini äiti kuoli sektion jälkeisiin komplikaatioihin 36v saadessaan viidennen lapsen, elävän ja ainokaisen poikansa(monta keskenmenoa oli ollut), meidän suvussa ilmeiseti yleisesti lapset hankitaan nuorina ja sitten saattaa ilmaantua tälläistä myöhäiskuumetta! :heart:

ihanat illanjatkot kaikille, pian sitä pääseekin jo yöunille! :heart: :xmas:

Tietääkö joku, häviääkö se ovisplussaviiva jossain vaiheessa kokonaan testistä, siis jos testaa oviksen jälkeenkin ..?

Plussaonnea kaikille! :heart:

Maanantaita siskot!! :hug:
Kummia noiden miesten suusta kyllä pääsee välillä. Meillä ei olla ihan suoraan keskusteltu miten käy suhteen jos vauvaa ei tulekaan. Mutta yhdessä ollaan suunniteltu kyllä miten sitten oikein vanhana laitetaan hampaat yöksi lasiin ja rollaattorit vierekkäin parkkiin sähkösängyn viereen. Päivisin rynnimme karmit säleillä kilpaa keittiöön kahvinkeittoon ja toisiamme hemmottelemme. Uskon ja kuvittelen sen tarkoittavan jotain.... Tädin tultua pari päivää sitten mies tuumi että ovatkohan hänellä simo-simpat jo niin heikkokuntoisia etteivät pärjää mun munasoluilleni. Munasolu kuristaa siittiön hengiltä saadessaan sen tiukkaan halaukseensa. :D
Nyt huilataan ja mies "lataa" asettaan seuraavia koitoksia varten. Liukkautta ei ainakaan puuttunut viime kierrosta. 44 ikävuosi täyttyy minulla tämän kuun lopulla... vähän haikeana ajattelen asiaa että noinkohan menee aika liian nopeaan emmekä enää sitä kaipaamaamme vauvaa saa. Siihen on sitten vain pakko tyytyä.
En tiedä mistä on johtunut viime aikojen itkuherkkyys. Varsinkin eletty vuosi on ollut melkoisen rankka. Toisaalta elämä on asettunut ihanasti uomiinsa ja olemme arvostamassamme arjessa äärettömän onnellisia. Toisaalta taas elämän yllätyksellisyys ja varsinkin sen mahdollinen äkillinen päättyminen ulkoapäin tulevien uhkien (väkivallan) takia on käynyt liian lähellä. Olemme joutuneet ajattelemaan miten hiuskarvan varassa henki voi olla. Ehkäpä siinä on yksi syy, miksemme niin kovasti pohdi vauva-asiaa vaan se tulee jos niin on tarkoitettu tapahtuvaksi. Olemme myös oppineet näkemään kauneutta ympärillä, jota on joskus aiemmin ollut mahdoton nähdä. Pahoista asioista seuraa myös jotakin hyvää. Näin se vain valitettavasti menee.

Huh, olipa vuodatusta.
Kaikille :hug: myötä oikein kaunista syksyä vaikka rankkasateen keskellä. Tsempitykset ihanat ladyt----> Mahtavia plussaviivoja jokaiseen testiin. Tämä on vain hetki ennen plussa-uutisia, joita tulee monta !!!

t. AinoE

Ei tarvi enää jännänäillä mun puolesta :'( Täti antoi lähtölaukauksensa,rusehtavaa vuotoa ilmestyi pöksyihin ja voi jumalauta mitä supistuksia tullu koko illan :headwall: :headwall: .ukkokultakin kokeili mun masua ja totesi että kivikovahan tuo on ja hassun malliseksi meni supparin aikana :'( .Joten toivo meni.ja just ku tilasin lisää testejä,huomenna tulevat postilaatikkoon ilkkumaan :( ,aattelin aamulla yhen tehä jos haamua näyttää niin keskenmeno siis kyseessä ja kyl nää supistukset sen jo kertoo.Pettymys oli suuri mun ukkokultilla,itse jo jotenkin tän aavistin että näin käy.mutta eipä vielä voi kp1 päivittää kun vuoto ei oo alkanu kunnolla.huomenna siis vietän koko päivän pöntöllä istuen,kokemuksesta tiiän että vuodan ku sikaa tapettais tässä tilanteessa.toukokuussa viimeksi oli varhainen km,jonka lääkäri totesi ja testi näytti sillon kotona samanlaista haamua ku nyt oon saanu noi ekat haamut.
Tuun huomenna kertoo kuulumiset,onneksi läppäri niin on viihdykettä tonne pöntölle mukaan :LOL: .
eli en sit tän viikon plussa saaren paattiin ees kerenny kyytiin :'( .joku saa minun paikan.
nyt pakko mennä sänkyyn kippuralle makaamaan,sattuu ja supistelee ettei enää pysty olemaan :(
Anteeksi tää oma napa vuodatus mutta ei ole nyt tässä ketään muutakaan kuka ymmärtäisi.
:hug: kaikille ja kiitos olemassa oloistanne.parempaa onnea muille jännäilijöille ehkä se mun haamu hiipii teille jollekkin muhkeana plussana.kernaasti sen luovutan jollekkin koska mulla aikaa vielä vuosia. :heart:

pyrstötähti
oli vuosia tai ei niin yhtä kurjaa se on ja nyt jos tää oli jo kuiteski tavallaan kolmas vai neljäs niin pitäiskö jutella tohtorin kanssa että oisko joku luge tms siihen kaveriksi hyvä,olethan lukenut kenzien historiaa hänhän raskautui kun kalsarinlahkeella räpsäytti mutta vasta tuo luge kokeilu tuotti Mitja pojan maailmaan. Yritä käydä kunnon kipulääkkeet ettei tule liian rankaksi.

Taas on niin kivoja pohdintoja tällä palstalla meidän naisilla tänäänkin. Jos pystyisitte vielä paikkaan virtuaalisesti hampaani en mitään psykologia tai lääkäreitä kuunaan tarttisikaan.

On kuuluu yltyvää lentsua nokka jo vuotaa ja yskittää ja yleensäen lentsuihin sairastu minä olen erikoistunut mahatauteihin. Sain vimmaisen siivouskohtauksen tänä iltana. Imuri lauloija moppi ujelsi villinä pitkin pyrstiksen parkettia. Kukahan ääliö keksi tummat lattiat joissa pöly suorastaan hohtaa kuin neonvalot,varmaan joku äijänkäpsä jolla käypi siivooja.

Myy,mä muistelen että vielä 20kp näky jotain viirua oviksesta joten en tiedä häviikö se ihan kokonaan ollenkaan,missäs lapsellinen hohoi.

Tuo Velmun viiruhan haaleni joten josko se eneili sitä hormonin laskua mutta tuhrulla ei vielä pääse nollakerhoon ja josku oinen kyytiläinen tippuu pois, saisitko veriestin teekoosta.

Jaaha huomenna tiistai vasta mutta viikkohan on jo melkein puolessa. Jatkuvaa vkl:n odotusta. Kyllä äitiyslomassa ois puolensa. Sikäli ois hassu sattuma että tyttäreltä jäin juuri silloin kun karmea laskusuhdanne ja pankkikriisit syöksyi Suomeen. Eli silleen passeli aika. Kohta vessareissut muuttuu jänniksi kun paprua tirkistelen ja urheasti päätän etten pety ainakaan kovin paljon...tv: pt

pyrstötähti
äitini oli 21 ja iskä 27 ja toinen mummoni synnytti 14 lasta viimeisensä 51-v. ja toinen synnyti 13 viimeisensä 49 vuotiaana. Mulla onkin yhteensä about 70 (viimeksi laskiessani) serkkua joista nuorin nyt 10vee. Ei ihan kaikki meinata mahtua joulupöytään kun on pikkuserkkujaki siunaantunut, serkuillani on 3-7 lapsisia perheitä eikä tietysti lisääntyminen näytä loppuvan. Miksikähän minäkin vielä haluan tätä geenistöä pirttiviljellä enempää...näillä mennään.

pyrstötähti katson mihin suntaan tää vuoto kehittyy,ja aamulla kusasen vielä yhden testin verran purkkiin ja jos haamuilen vielä niin ihme on.tosin mulla kahdessa raskaudessa ollut just näillä main samanlaista rusehtavaa tuhrua sillo kävin ultrassa jossa oli toinen tyhjä sikiöpussukka joka siis ihan alussa tuli pois.en elättele enää toiveita että olisin raskaana mutta jotain siellä yritti tapahtua,tuskin haamuilin turhasta ja nää supistukset on jotain aivan karmeita.panacodia otin mutta ei pystyny olee sängyssä vaan pakko oli nousta ylös vielä.vessaan en uskalla mennä,koska tiiän mitä sueraavaksi sieltä alkaa tulla klontteja ja veri lorisee ku niagaran putous.veritestiin en ehi saada lähetettä ennen mökille lähtöä.
mieli maassa mutta uuteen kiertoon pää pystyssä ja nyt ajatukset siirtyy tuohon koiran pennun odotukseen että saa sitten sellaisen pienen pissatykin tänne paapottavaksi.
Mähän sain ja noit siivous hepulaita,olisko sulla nyt kuiteskin pullat uunissa pyrstis :p .toivotaan että olis ja monella monella muulla teistä täällä.miten hitossa kestän 4 päivää etten pääse kurkkimaan jänni uutisia,mutta arvatkaa kuka hyökkää sunnuntaina ekana koneelle lukemaan kuulumiset.MINÄ MINÄ :LOL: :LOL: .

Huomenia kaikille! :heart:

Niin se oli kyllä ikiemo, kun kyseli vanhempien ikiä :D ,mutta samapa tuo;=)

Velmuliina: Pahoittelut, jos menkkasi nyt alkavat!!Niin kannattaa pyytää Terolutia tai Lugesteronia mukaan auttaa kiinnittymisessä, jos siinä ongelmia, minulla ensimmäinen lugeyö takanani :heart:

Pyrstötähti:pidä nyt se täti loitolla! :heart:

Mimmimamma: Hyvä ostaa siteitä varuiksi, sama kuin pistää kumisaappaat jalkaan, nin ei sada koko pvnä :D ..eli toivotaan, että täti eksynyt osoitteestanne pitkäksi aikaa. :heart:

Ja flunssa on kyllä ikävä tauti, jos varsinkin pääkipuilua mukana!! :ashamed:

Minulla alkaa aamupuuron keitto, että saan miehen laskettua työmatkalle kylläisenä. :p

Ihanaa pvää kaikille , toivottelee lomalainen! :saint:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Plättä (44)..................kp1/28-30...........?...............7.
velmuliina74 (34).......kp1/24-26.........yk2........... 6./1.yhteinen
AinoEmilia (43)..........kp3/31-34..........?................4./1.yhteinen
Matsalu (44)..............kp4/24-25...........?................1.
haave3 (39)...............kp5/28................?................3.
Nuusku (43)...............kp8/28.................?...............4.
kenzie64 (43)............kp9/30................yk2............4.
Riikkaliisa (40)..........kp10/28-29........?................4.
Päikki (40).................kp10/27..............y1,5v........2.
äippä67 (41)..............kp12/26-39........y1,5v........2.
ikiemo (44)................kp13/n.23...........yk2............4.
lapsellinen67 (40).....kp14/?.................y2v............1.
Minni-07 (44) ............kp17/28..............yk3...........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp17/25-43........?................1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).....kp18/32.............yk2............4./1.yhteinen
Pennanen (41)............kp20/29-32........y0,5v........2.
Kirsikka68 (40)..........kp20/28-39........?................5.
vilmaville (43)............kp23/28-30........y1,5v........9.
mimmimamma (46)....kp28/27..............y6v...........4.
touhu tenava (45).......kp28/27-30.......y3v............6.
Taikakuu (40).............kp29/27-32........?................2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp30/28..............yk6...........4./1.yhteinen

babo67 (41).............kp17/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.10.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taukolaiset, "alaikäiset" ja poistuneet)

"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

liiza (42).....................kp41/28..............?................?
Höpisijä (42)...............kp65/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp87/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp139/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color]
Mukana myös taustajännäilijät: Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

einiinvaan (42)......9.9.2008........kp30...........................

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

[/b]

YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Olenhan minä täällä. :wave: Huomenta vaan! =)

Velmuliina: :hug: Suosittelen kyllä myös niitä lugeja. Eihän se vara venettä kaada. :)

Pyrstiksen tilanne jännittää kyllä nyt kovasti. :saint:

Galluppiin: Äitini oli 31 ja isäni 30 minun syntymäni aikaan.

Pikkymyy: Kyllä minun mielestä se ovisviiva pikkuhiljaa oviksen jälkeen haalenee sellaiseksi, mitä oli n. vko ennen ovista. Minusta ei ole jännäyskaveriksi, ei ole ollut ovista, eikä todennäköisesti tulossakaan. :(

Peukkuja pidetään plussien toivossa: touhu tenava, Plättä, Taikakuu, pyrstötähti =)

Yhteistyössä