Huomenta arvon ladyt :hug: .Ei eilen kerenny koneelle kun mun rakas kulta tuli kotiin niin olimme pikaliimattu yhteen toisiimme
.Ja mun piina jatkuu..............aamulla tein testin,ja haamua näyttää ja nyt kyttäsin testiä niin kauan että kuivui ja kyllä siihen jäi hennon hento haamu
.että voi rähmä että nyt antaa nuo testit pitää jännityksessä meitä.mutta tosiaan kuopuksesta sain haamun kp35 ja kierto sillo 28 eli ehkä ja jos täti ei tultkkaan kylään niin ens viikolla on pakko alkaa ton viivan vahvistua tai mä teen valituksen ja vaadin henkisiä korvauksia piinauksesta
.hui tänään jo kp27 ei merkkiä tädistä kuten aina ennen ollu päivää ennen tullu rusehtava tuhru varoituksen merkiksi että täältä tulee täti punainen :/ .Oireita tullu lisää,tän aamua ollu ihan öklö olo,kahvit jäi kuppiin,maha jumissa(kakka siis kadonnu tädin kaa matkalla)mulla ollu aina kun olen ollut raskaana niin ummetus ensi merkki. :headwall: .ja voi hyvät hyssykät,suolakurkut NAM NAM :kieh: .tissit edelleen kipeä,kivistelee ja nipistelee,mahassa sellanen olo kyllä että nyt just lorahti jotain punaista,mutta ei,ja sellanen menkkamainen olo masussa,kyl te tiiätte.
Mimmimamma kyl tuo plussalta vaikuttaa,uutta testiä vielä että saat senloppu viivankin sitten esiin
,peulut pystyssä täällä jänskätään.
Taikakuu sulla ja jänskät ajat käsillä,toivotaan että nuo olis sitä ihan itteään nuo nippailut,jotta plussa pärähtäisi sinnekkin.
pyrstötähti olin jo huolissani että mihin olit kadonnut
.Lähetin sitten tädin osotteesta myös pitkälle matkalle
.ja paluulippuahan ei ostettu sille pirulaiselle :kieh: .
AinoEmilia jokos olet pissiä suhauttanut tikkuun tahi purkkiin?täällä kuumeisena ootellaan tieto,ei meitä saa jännityksessä pitää
.
:hug: joille se täti pääsi livahtamaan kylään ennen matkalle lähtöään.
Plääh ulkona sataa mutta ei haittaa kun sai tuon kullan kotiin
,ja voitte kuvitella mitä täällä on tapahtunut.
paikat iha hellinä
.en ole ukolle kertonut salaisita testauksistani mitään
.mutta tuo eilen kysäs että montas päivää ovat jo myöhässä,ja että entäs jos eivät alakkaa(samalla silitteli masuani)
,totesin että sitten sienne on muuttanut pieni öttiäinen asumaan
.taitaa ukkoa jänskättää mua enemmän ja varsinkin ku ei tiedä noista mun haamuista mitään,en halua kertoa että jos ne menkat alkaakin niin pettyy.mutta sit jos alkavat niin on ollut kemiallinen tai testit viallisia.niin ja tajusin et noi kotitestinkasettitestit on 25 herkkyydeltään. :headwall: :headwall: pää sekoaa kohta jos ei ala tapahtua jotain ,tää epätietoisuus tekee ihmisestä ihan pöhkön
,ihan kun ei jo olis valmiiksi täys pöhkö :saint: