ettehän vain luulleet mun hukanneen pinon osotetta matkoillani! Harmaana valkeni tääkin perjantai mutta tänään kuitenki pääsen kotiin ja on vkl mikäs sen ihanampaa. Ja kun en ole tzapellut ukkoraukkani kanssakaan niin toivotta vasti rauhallinen ja romanttinen kynttiläilta, pitäiskö ostaa oikein kauniisti kääräisty tuliainenki,pitkästä aikaa,vai ostanko itselleni jotain syntistä ylleni ihan ylläriksi hänelle,mitäs siihen sanotte?
Mulla on uusi ihan mahtava kokemus taas plakkarissani. Tädääääää, vietimme Kenzien kanssa pitkän iltatuokion ja hän on niin jännittävä pakkaus ettei kerralla saanut kuin kääreet avattua. Kaunis ja älykäs, tietysti kuten kaikki pinomme ladyt ja nuori,ei yhtän ikäloppu uusille vauvoille. Asiaa pitkään tosin pohdittiin sillä lapsi on hetken vain vauva ja vuosia on paljon ennenkuin on aikuinen,toisaalta samalla tavalla me vanhenemme oli pieniä tai suuria lapsia,sitähän ei voi muuksi muuttaa. Ihania kuvia Mitjasta ja komeasta aviomiehestään näin myös. Kenzie on hyvä esimerkki naisesta jolla on yli 4-kymppisenä palaset loksahtaneet ihanasti kohdilleen. Näinhän se meillä monella on ja sekin vaikka lapsia olisi kuinka monta ei saa vaikuttaa siihen etteikö uudesta vielä saisi haaveilla ja sitä tosissaan apukeinoinki yrittää. Kyllä elämässä huolia riittää omiksi tarpeiksi meillä kaikilla, pitäisi silti yrittää ollam kyyynistymättä ja nähdä kauniit asiat jotka ovat usein ihan liiankin lähellä,arvostaa niitä ja joskus ääneen se muistaa siinä kotona sanoa. Riidat kuuluvat elämään ja joskus niitä vaan ei millään haluaisi sopia kun on itsellä se tunne että minä olin oikeaassa enkä pyydä anteeksi mutta silti on tyhmää olla oikeassa yksin ja surullinen.
On kuuluu nyt ihan rauhottuneen oloinen mieli,pms hirviö on rauhottunut ja oli muutaman päivän hirveitä kouristuksia munasarjojen ja kohdun tietämillä. Hetken ajattelin kun piti ottaa 2 panacodia että miltä ne kohdunulkopuoliset raskaudet tuntuu mutta nyt on ihanan rauhallista,taisi vaan superpatjan kasvattaa kohtuuni ja vkl täti kurvaa,vielä ei muuta kuin sitä ananasjukurtin hajuista vv:a. Jota yleensä seuraakin viiruilu paperiin. Testannu en ole jos pysyy vkln loitolla alan harkitsemaan mutta ei tunnu siltä että jotain ois jääny pyrstiksen alakerran yksiöön asumaan, nyyh. Ja nyt höpötys loppuu tähän ja ampaisen syömään itseni puutiaiseksi, hyvää vkl erityisesti matsalulle joka aloittaa tänään ihan uuden kierron ja entisiä ei enää edes muistella, nyt on uusi päivä jo! Tv: pyrstis