40+ so what? (vol. 2)

Heippaus, elämän filosofiaa paljon , se on hyvä asia, että on tullut tekstiä, jokaisen ajatukset aivan yhtä tärkeitä kuin toistenkin!

Nukuinkin jo toiset päikkärit tänään, varsinainen unikeko!

Kiva, että AinoEmiliakin löytyi!!

Jospa kattelisi mitä muilla sivuilla on tekstiä? :heart:

Ihanaa iltaa kaikille!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Kiitos kommenteista viestiini!! =) Aidilleni lapsi oli 10! Han tayttaa siis tammikuussa 46. Toiseksi nuorin siskoni on nyt 5vuotta ja toivoin aina etta meille tulisi viela yksi ja sitten eraana paivana siskoni, 18v, sanoi etta meilla on vauva, en meinannut uskoa silla aiti ei ollut hiiskunut sanaakaan kenellekkaan :D Soitin tietysti heti aitille ja tottahan se oli : ) Olin niin onnellinen ja varasin heti lennot Suomeen katsomaan siskoa pariksi viikoksi : ) :heart:

Juu, ei ole tätsyli meille ilmaantunut ja tänään kp 30 :/ Testi näyttää kuitenkin negaa eli eiköhän tässä pitkä kierto tulossa vai liekö kiertoa enää ollenkaan.
Sunnuntaina tuo ikäviisari liikahti 43:een joten Lapsellinen ootko niin kiltti ja päivittäisit :)
Mukavaa illan jatkoa kaikille!

Drakonia, olipa ihana viestisi!!

sitten eraana paivana siskoni, 18v, sanoi etta meilla on vauva, en meinannut uskoa silla aiti ei ollut hiiskunut sanaakaan kenellekkaan Soitin tietysti heti aitille ja tottahan se oli : ) Olin niin onnellinen ja varasin heti lennot Suomeen katsomaan siskoa pariksi viikoksi : )

Teillä ihanan iso perhe! :heart:

Nuusku, jospa se vielä plussaksi muuttuisi! :heart: :saint:

Hyvää yötä kaikille!

Lapsen mahd. vammaisuudesta sanon sanasen minäkin.
Itselläni oli aivan ihanan suloinen tytön tyllerö ja ikää 2,5 v. Puhetta jo ihan kivasti ja kävellytkin jo reilun puolentoista vuoden ajan. Kaikki mallillaan...kunnes. Jouduimme auto onnettomuuteen, jossa tyttäreni vammautui todella vakavasti!! Menettäen puhe-ja liikuntakykynsä ym. ym. Ei tullut mieleenikään, että hylkäisin hänet laitoshoitoon. Se rakkaus ja kiintymys mikä häneen oli kehittynyt ja kasvanut sen hänen terveenä elämisensä aikana, ei se sammunut mihinkään, vaikka hän erinlainen nyt onkin. Se pieni tyttö siellä sisällä oli minulle se sama mihin olin jo ensi hetkestä rakastunut.
Se että saa raskausajan sujumaan siten, että pääsee synnytykseen asti. Jokin voi mennä pieleen synnytyksessä, ja lapsi voi vammautua siinäkin vaiheessa. Tai hän syntyy päällisin puolin terveenä mutta kehitys ei lähdekään kehittymään normien mukaan. Tai sitten tosiaan jonkin onnettomuuden kautta lapsi vammautuu vaikka minkä ikäisenä!
Kirjoituksellani en tahdo loukata ketään, mutta näin erityislapsen äitinä sitä suhtautuu asiohin kuitenkin ehken erilailla.
Onnettomuutemme jälkeen kun aloin odottaa lasta, joku noheva kysyikin, että vieläkö uskallan tehdä lapsia!? Miksi en uskaltaisi. Todellakin, miksi maalata piruja seinille. Olettiko hän että sitten jatkossakin kaikki menee pieleen? No, meillä jokaisella on oma kykymme käsitellä vaikeita asioita.

Matsalun ajatus kans siitä et lapsi on lahja, olen täysin samaa mieltä! Ja minä haluan uskoa siihen, että kenellekään ei anneta sen suurempaa taakaa, kuin jaksaa kantaa.

PikkuMyy: Sinulle minultakin peukutuksia!! :heart:

Itelläni täällä taitaa täti kolkutella ovilla. Tuhrua ollut eilen ja tänään. Saa nähdä milloin hanat aukeaa... :/

Kirsikka: Tarinasi on koskettava. Näinhän se äidin rakkaus yleensä toimii. Kaikkea hyvää sinun perheellesi. :heart:
Itse tunnen elämän yllätyksellisyyden myös omakohtaisesti, mutta tavallaan ehkä vähän helpommalla tavalla, sillä kohteena ei ollut lapseni vaan minä itse. Olin 20 vuotta nuorempana liikenneonnettomuudessa minkä jäljiltä olen 50% invalidi (tästä en ole täällä ennen kertonut koska se ei oikeastaan liity tähän teemaan, olenhan kaikki kolme lastani saanut ja hoitanut sen jälkeen).
Mutta nämä pohdintani johtunevat ainakin osin siitä kun koen kolmen lapsen äitinä jo niin paljon saaneeni, etten tiedä onko viisasta enää kaivata lisää. Mutta miksi "kuume" ?
:hug: :heart: :hug: :heart: :hug: :heart:

Yökukkuja , eli kipu jälleen herätti minut.. :ashamed:

Kirsikka:Kiitos peukutuksistasi! :wave: Kyyneleet tuli silmiini lukiessani tyttärestäsi, se on totta , ei äiti lastaan hylkää, jos jotain tapahtuu ja koskaan ei tiedä, mitä elämä tuo tullessaan! :headwall: ja Hyvä niin :heart: Kokemusta pian 18 vuotta TYKS:n kontrolleissa , verikokeissa ja vatsan ultraäänessä käymisestä kuopuspoikani kanssa, koskaan hänkään ei "parane" aina kantaa sairauttaan, vaikka tällä hetkellä ei näy ulospäin , vauvana ilmeni eka kerran keltaisuutena, maksasta johtuen 10kk iässä. :heart: No eihän äiti lastaan hylkää, vaikka elämä on ollut raskasta monekin asian takia, niin ei tämän sairauden vuoksi kuitenkaan! :heart:

Ikiemo: Niin koskaanhan emme tiedä, kuka täällä koneen toisella puolen kirjoittelee, ellei ole hlökohtasesti tavannut, se on totta, meitä mahtuu maailmaan erilaisia ihmisiä!! :heart: :D

Hyvät yöt kaikille, pian nukkumaan, josko kipu olisi sen verran hellittänyt! :saint:

Rva Pikkumyy

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Kirsikka68 (40)..........kp1/28-39..........?...............5.
vilmaville (43)............kp2/28-30..........y1,5v........9.
mimmimamma (46)....kp7/27................y6v...........4.
touhu tenava (45).......kp7/27-30.........y3v............6.
Plättä (44)..................kp8/28-30...........?...............7.
Taikakuu (40).............kp8/27-32..........?................2./1.yhteinen
Matsalu (44)...............kp9/24-25...........?...............1.
pyrstötähti (47)..........kp9/28................yk6...........4./1.yhteinen
haave3 (39)...............kp11/28..............?................3.
AinoEmilia (43)...........kp13/31-34........?...............4./1.yhteinen
Päikki (40).................kp15/27..............y1,5v........2.
kenzie64 (43)............kp17/28..............yk1?..........4.
äippä67 (41)..............kp20/26-39........y1,5v........2.
Minni-07 (44) ............kp23/28..............yk2...........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp26/25-43.........?...............1.yhteinen
lapsellinen67 (40)......kp28/25-29........y2v...........1.
Rva Pikkumyy (43).....kp28/32.............yk1............4./1.yhteinen
Pennanen (41)............kp30/29-32........y0,5v........2.
Nuusku (43)................kp31/28..............?...............4.
Höpisijä (42)...............kp44/28..............?...............3.

babo67 (41).............kp18/29-31....PAS 10/08...5./1. yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.10.2008 mennessä "tavoite" = 6 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taukolaiset ja poistuneet)

"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp66/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp118/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color]
Mukana myös: Pömppöli ...... taustajännäilijä

Pinon jättäneet: ikiemo, kane, keijukka, dinosaurus61

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

einiinvaan (42)......9.9.2008........kp30...........................

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

[/b]

YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Vielä yksi vuodatus tänne ja sitten poistun takavasemmalle.
Juttelin illalla mieheni kanssa ja hän kertoi, että hänestä (joka on ollut erinomainen isä lapsillemme) tuntuu ettei hän enää jaksaisi käydä läpi kaikkia niitä vaiheita mitä lapsen kasvatus toisi tullessaan ja että hän haluaisi suunnata voimansa nykyisten lastemme tukemiseen kaikissa niissä vaiheissa mitä heillä vielä on edessään. Hän olisi halunnut neljännen heti kolmannen perään, mutta minä en silloin ollut halukas. Tuota koetan nyt oppia olemaan katumatta. Ja ehkä olisin nyt samoissa tunteissa viidennen suhteen jos neljäs olisi tuolloin tullut.
Tuo keskustelu yhdistettynä omiin jo aiemmin esille tulleisiin pohdintoihini merkitsee sitä, että nyt yritän luopua vauvahaaveista ja keskittyä tutkimaan mitä muuta elämällä olisi minulle tarjolla. Toivottavasti saan joskus hoivata lastenlapsiani. Ja lastemme kaverit tuntuvat viihtyvän meillä, mikä tuo mukavaa suurperheen tunnelmaa.
Kiitos näistä yhteisistä hetkistä täällä sähköisessä maailmassa. Tämä on ollut minulle ainutlaatuinen juttu sillä en ole milloinkaan edes ajatellut kirjoittaa millekään sivuille mitään. Se ei aiemmin ole tuntunut ollenkaan omalta jutulta, mutta nyt tästä ehti tulla tärkeä osa päivittäisiä puuhiani. Olen saanut jakaa ajatuksia kanssanne, olen saanut riemuita kanssanne plussista, olen saanut lohduttaa ja olen saanut iloita fantastisesta huumorista! Kiitos tästä yhteisestä matkasta!
Todennäköisesti käyn vielä kurkkimassa vaiheitanne ja onnittelemassa teitä kun te yksi toisensa jälkeen päädytte siunattuun tilaan ja synnytätte ihania mukeloita!
+++++ :heart: +++ :flower: +++ :hug: +++ :wave: +++++

Huomenia hereillä ollaan jälleen!

Suukin juuri tällä hetkellä vähän parempi! Kiva juttu!

Mitä kuuluu tämän hetken piinailijoille?
Pennanen
Nuusku
Höpisijä
, toivottavasti plussauutisia tulisi!!

Ja ovisaikaa eläville paljon Onnea myöskin!
Matsalu
pyrstötähti
haave3
ikiemo
AinoEmilia
Päikki

Eipä tässä muutakuin ihanaa aamua kaikille, täällä paistaa ainakin aurinko, +3 asetta oli 7:30, ei kovin lämmintä siis

Rva Pikkumyy
, peittojen sisällä.

Ikiemoa lainaten:Olen saanut jakaa ajatuksia kanssanne, olen saanut riemuita kanssanne plussista, olen saanut lohduttaa ja olen saanut iloita fantastisesta huumorista! Kiitos tästä yhteisestä matkasta!
Kiitos itsellesi, mukava on ollut tutustua näin netin välityksellä sinuun , surullista ,kun lopetat kuumeilun, mutta samalla täysin ymmärrän, jokainen tekee omia päätöksiään! Kyyneleet silmissä kirjoitan , aika herkkis olen näköjään!

Ihanaa syksyä sinulle ja kiva , kun käyt meitä edelleen moikkamassa, tervetuloa!

Huomenta!

Vielä tästä vakavammasta puolesta...
En todellakaan ajattele, että voisin oman lapseni jättää noin vain johonkin laitokseen. Siinähän se onkin, kun se voisi olla väistämätöntä, koska tuskin elämme miehen kanssa yli 100 vuotiaiksi terveinä ja hyväkuntoisina.
Jotenkin ymmärrän linkin ketjussa puheenaolevaa vanhusta... http://kaksplus.fi/keskustelu/t1077892

Noin muuten, aloin näitä asioita pohtia oikeastaan vasta nyt. Enhän aiemmassa elämässäni koskaan kuvitellutkaan haluavani lapsia, ennen kuin nyt viimeisen n. 5 vuoden ajan, nyt kun se on ollut mahdollista (viimeinkin parisuhde pitkän yksinolon jälkeen) . Ehkä juuri siksi aloinkin miettiä, että miten olisin ihmisenä siitä muuttunut yhtään paremmaksi ja että on itsekästä yhtäkkiä vaan päättää että (mieluummin terve) lapsi tänne, kiitos... :/
Mutta, tuo tuosta aiheesta tällä kertaa... ajatustyö jatkuu kuitenkin...

Mukavaa, että AinoEmppukin löytyi. :heart: Käy nyt turinoimassa meidän kanssa tiheämpään. :)
Pikkumyyn tilanne jännittää niin kovasti. :whistle: Milloin teet uusia testauksia?

pyrstötähti
:flower: te kaikki olette ihania naisia ja äitejä jokainen on omalle lapselleen se ainut ja jos elämä joskus oikein märkää rättiä heittää naamalle niin ei siihen voi varautua eikä elämää voi suunnitella ja kaikkea ei voi estää tapahtumasta eikä ole tarkoituskaan :flower:

Sekin kun aina sanotaan ettei äiti ikinä hylkää lastaan, joskus varmasti on pakko tehdä niin. Muistan yhden tositapahtumiin perustuvan kirjan kiinalaisesta naisesta joka lähti pitkälle pakomatkalleen kotikylältään ja hänellä oli pienen pienet kaksostytöt mukanaan ja kun hän tuli pakomatkansa päähän hänellä ei ollut kumpaakan mukanaan. Hänen oli ollut pakko jättää lapset tienposkeen ja luottaa siihen että niin on parempi että joku hyväosainen heidät löytää ja ruokkii ennenkuin kuolevat nälkään sillä hänellä ei ollut maitoa rinnoissaan moneen päivään eikä kukaan auttanut lapsia kun heillä kuitenkin oli äiti. Oliko tämä äiti siis huono äiti kun hylkäsi lapsensa. Myöhemmin nämä kaksostytöt löysivät Usa:sta äitinsä he halusivat etsiä hänet käsiinsä aikuisena.

Minä ole suunnitellut lapseni hautajaiset ja kuoleman kohtaamisen moneen kertaan jo elämässäni. Hän on kulkenut sellaista polkua niin monta vuotta että siihen on ollut välillä huonoina aikoina pakko valmistautua ja varmasti se tuntuu hirveältä että äiti voi ajatella joskus kun epätoivo on kestänyt liian kauan ja elämän päättyminenkin on tuntunut paremmalta kuin hirveän elämän jatkuminen ja sen seuraaminen sivusta., että kuolemakin on jo parempi vaihtoehto. Kun menee sen rajan yli ja jotenkin käy asian läpi mielessään jaksaa sitten taas tarttua siihen toivoon jota ei oikeasti ole olemassa. Voi kuulostaa hullulta mutta kun kokonaan menettää toivonsa ja antautu sen hirveimmän vaihtoehdon armoille voi sitä sitä kautta löytää taas uuden toivon.

Hyvää aikaa on tällä erää kestänyt 6 kuukautta eikä se ole vielä kuin ohut alku. Joka tapauksessa terveys on osittain menetetty iäksi, c-hepakaan ei koskaan tule häviämään mutta onkohan totta että kun luopuu jostakin ja on valmis menettämään sen voi kuitenkin saada takaisin. Ja siksi olen ajatellut että tähän vauvakuumeiluun on toisenkin lainen tilaus ja vastaus, ehkä saan kuitenkin pitää yhden näistä kolmesta eikä neljättä tule, neljäs onkin ensimmäisen takaisin saaminen.

Ikiemolle hyvää jatkoa ja ihanaa syksyä. Minä en edes harkitsisi neljättä lasta jos alkuperäinen formu olisi vielä kuvioissa ja ennenkuin lapsenne ovat keski-ikäisiä niin on paljon asioita vielä joita miehenne kanssa saatte heidän kanssaan puuhata. Tie on vasta alussa. Halauksia ja en edes toivottele kuumeilun jatkamista, tämä pino toimii hyvin toisinkin päin, se on itsestään kehittynyt siihen suuntaan meidän naisten myötä ja hyvä niin.

Kiva kun AinoEe löytyi takaisin, kaipasin sinua kovasti. Ja toivottavasti ne nyt yhtäkkiä ei rusinaksi kuihtuneet munasarjasi kuitenkaan :LOL: ei se ihan kädenkäänteessä käy.

Lapsellinen pohtii ihan oikeita asioita, jos ei tunnu äidiltä niin eihän sille voi mitään, tunne on aina oikeassa. Eri asia on se että onko lapsellinen faktoissa oikeassa, sehän me nähdään kun hän saa vauvan että pitääkö meidän mennä porukalla vaihtamaan vaippoja :LOL: Nämä vauva-asiat ovat niitä elämää suurempia ja nöyräksi varmasti vetää mielen kun täällä on meitä konkareita, matsalu kirjoitti hyvin näistä synnytys yms. kertomuksista, mikään ei ole rasittavampaa kuin naisten synnäri-ja miesten-armeijajutut, ihan samaa sarjaa. Onneksi nykyään harvemmin tarvitsee kuunnella näitä jaarituksia.

Vauva ja parisuhde on ainakin minun kohdallani ollut aina jäätävä yhdistelmä. En tiedä miltä tuntuu saada vauva ja olla ihanasti rakastunut mieheensä. Minun kohdallani oksitosiini toimii vain yhteen henkilöön kerrallaan. Sama hormonihan saa rakastumaan vaikka puhelinpylvääseen kun on se hetki että joku piti saada fiilis oli sellainen... Ihminen pystyy taitavasti huijaamaan itseään, kun hirveä rakastumisen tarve niin sitä vaan siirtää sen paketin jonkun ihmisen kohdalle ja sitten muutaman kuukauden kuluttua ihmettelee että mitä kummaa minä kuvittelin hänessä näkeväni :LOL:

Minä olen pitänyt nyt ihania vauvoja sylissä,vastasyntyneitä ja äidinmaidonhajuisia ihmeellisiä olentoja joiden utuiset liikkeet ja sätkivät kädet ja suljettujen luomien takana liikkuvat silmät ovat aivan yhtä suuria ihmeitä joka kerta kun ne näkee. Ja nauranut sille kun eivät osaa erottaa minun poveani äidin maidontäyteisestä, samalla tavalla yrittävät alkaa hamuamaan. Ja hetken aikaa minulle tuli aivan järkky hulvahduksen tunne rintoihin, naurettiin porukalla että ois siinä ihmettä piisannu kun olisi paita vanhalla kastunu.

Eikä minusta enää tuntunut niin haikean surulliselta että se taitaa kuitenkin olla ohi kohdallani. Muistin hyvin kun nuuhkin pieniä untuvatukkia että tämä vaihe kestää muutaman hassun kuukauden, siitä on hyppäys hirveisiin kuravaatesulkeisiin, uhmaikäisen raivokohtauksiin karkkihyllyllä, tarhatädin nyrpeään ilmeeseenkun (taas) karautan viimeisenä pihaan pitkään venyneestä kokouksesta, ikuisesta jappasusta, kumpi laittaa tällä kertaa nukkumaan 4-vuotiaan joka neljällä raajalla hanaa vastaan. Siitäkin on vuosien matka tähän päivään kun teinit osaavat valua yläkertaan (miten se ylipäätään on mahdollista niin päin?) ja minä ja mieheni ollaan tyhmiä monta kertaa päivässä. Eikä ymmärretä mitään. Ja että toppi nyt vaan pitää olla niin avara että uudet tissiliivit näkyvät ja että toinen ei muista peseytyä jos ei kepin kanssa aja suihkuun.

Huh kun tuli paljon asiaa mutta se vaan ryöpsähti. Yritän vain jotenkin varovaisesti muistuttaa meitä kaikkia siitä kuinka lyhyt se vauva-aika on ja että kuinka aika kulta muistot ja kuinka pitkä matka on rv39 siihen kun yläaste alkaa ja sekin on vasta alkua.

Siitä huolimatta kaikille, plussapuhureita ja kovasti kovasti rakkautta sinne peittojen alle, vauvat ja kuumeilu, ne on henkimaailman juttuja johon ei järkipuheet eikä viisaus auta. Eikä luontoäitikään aina tiedä että kenelle niitä vauvoja pitäisi oikeasti lähettää, kun ei ole lähettänyt matsalulle eikä lapsellisellekaan vielä yhtään, vaikka oisivat ihan kelpo äitejä kumpikin, mitä nyt vähän pikkusen höpsöjä joskus :heart: with lot of love Pyrstis

ikiemo, ihailen päättäväisyyttäsi. Ja jään kaipaamaan.

Kirjoitin eilen pitkät tarinat, joissa pohdin vauvahalujani. Kun olin päässyt melkein loppuun, nelivuotias tyttöni koputti ovelle, ja minun piti välillä käydä irrottamassa hänen pyöränsä iskän pyörästä. Kun palasin takaisin, kuopus oli jo ehättänyt koneelle. Hän oli sulkenut koko Explorerin. Toivoin vielä vähän, että pullea sormi olisi ensin vahingossa osunut enterille, jotta tekeleeni olisi tullut pinoon edes raakileena, vaan eikö mitä. Sinne meni koko kirjoitukseni. Jälkeenpäin ajatellen se tuntui niin fiksulta, mutta asiaa on mahdoton todentaa. :)

Minut innosti kirjoittamaan lapsellisen kirjoitus, jossa hän perivaatimattomaan tapaan epäili koko äitiominaisuuksiaan. Älähän huoli, minä epäilen omiani edelleenkin pitkästä kokemuksesta huolimatta - tai ehkä juuri sen vuoksi. Äitiys on aika pitkälle peloista tehty. Kun nainen saa ensimmäisen lapsensa, saa samalla rinnalleen kulkemaan pelkopeikon, joka ei enää ikänä anna rauhaa. Sama pätee mainitsemaasi itsekkyyteen:eek:len ymmärtänyt, että adoptioprosessiin kuuluvissa haastatteluissa vanhempien itsekkäät motiivit ovat juuri niitä arvostetuimpia. Ihminen jaksaa sitä mistä kokee itsekin saavansa.

Äidiksi tuleminen on minusta kauhean luonnollinen juttu. Kun lapsi syntyy, rakkaus häntä kohtaan syttyy eikä mikään enää voisi olla toisin. Ei äiti kysele, miksi ihmeessä minä menin tämän tekemään, vaikka olisin voinut valita toisin. Se veräjä on iäksi suljettu, vaikka tulisi vaikeitakin aikoja eteen.

Myylle onnea tikutukseen. Sinä sitten osaat aina ajaa koko pinon suloiseen kiihtymyksen tilaan, kun kerrot käänteistäsi. Tänäänkin täytyy vielä ehdottomasti ehättää katsomaan, joko rouva on ystävällisesti tehnyt uuden testin meidän peesailijoiden tiedonnälän tyydyttämiseksi.

Minä en nyt kyllä hyväksyisi tuota mimmimamman tilannetta tarkemmin tutkimatta. Kyllähän ne lääkärit helposti alkavat jauhaa iän tuomista kuukautishäiriöistä, mutta jos lyö plussatestin pöytään, niin täytyyhän niiden herätä tutkimaan asiaa tarkemmin.

Sille nyt ei voi mitään, että tässä pinossa käydään koko palstan antoisimmat keskustelut. Se ainakin näyttää olevan ikäkysymys.

pyrstötähti
:flower: muuten ei välillä huomaisi että ollaan kuitenkin kuumeilija-pinossa kun tulee näitä pitkiä pohdintoja, pakkohan on päästä tänään katsomaan mitä extra-rapiseva sulle näyttää

Tiedättekö, kun luin noita teidän juttujanne, erityisesti nyt näitä kahta tuoreinta, minä aivan yhtäkkiä oivalsin jotain! :eek:
Minun kohdallahan tämä raskautuminen olisi maailman 8:nteen ihmeeseen verrattava juttu, koska mahdollisuudet ovat aivan olemattomat. Niin ajattelen, että jos se tosissaan tulisi tapahtumaan, näin olisikin tarkoitettu! Ja siitä eteenpäin asiat menisivät niin kuin menevät...
Kun eihän tässä ole kysymys omasta tahdostani (kun en tahdonvoimalla pysty voittamaan lääketieteellisiä tosiasioita) , eikä valinnastani, vaan todella ihmeeseen verrattavasta tapahtumasta, joka vastoin kaikkia todennäköisyyksiä tapahtuisi. Kukaan lääkäri ei sanoisi, että minun tarvitsisi enää käyttää ehkäisyä, jos en lapsia halua saada.

Tai sitten toisaalta... hmmm... ehkä olen vain pelkuriraukka, joka ei osaa itse päättää ja jätän kaiken jonkun ihmeellisen "kohtalon" haltuun... :LOL:

No niin seko kiertoni jatkuu......Tein clearbluen ja siihen tälläinen :
http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=94 , eli hento plussa, sen vahvuutta en tiedä , ilmeisesti 25..no ne uudet 10 vahvuuden testit tulivat, joten rapistelemaan....viivanpaikka..joten menkkoja odotellessa;=))

Hymyilyttää tämä raskauskiertoni niinsanottu! :heart: :D

Mukavat pvn jatkot täältä aurinkoisesta lounaasta;=)

Myy: Hentoinen viivahan siinä näkyy. :heart: Eikös nuo tosiaan ole herkkyydeltään sitä 25:sta eli ei niitä ihan herkkiä... Toivotaan että se sieltä nyt vahvistuu pikkuhiljaa. :)

Meinasitko Myy, että siihen herkkään testiin tuli vain viivanpaikka? Jotenkin ristiriitaista kyllä... eikä ainakaan liuskatesteihin minun mielestäni mitään viivanpaikkaa tule. :/

Ahaa,,juu liuskatesti sellainen halpaversio se oli.. noo miepä heitän järveen, käyköhän lahtikin?? Täällä oisi sellainen lähellä;=))

NO eipä muuta kuin annetaan päivien kulua kp 32 kohdalle ja jos ei tätiä silloin , niin mietitään asia uudelleen..

Hassu myy joka välillä kyynelehtii kun ei aihetta ja nyt hymyää, kun tekee niin sekoja testejä;=))

Kiitos lapsellinen... :flower:

Ikiemo: Kaikkea hyvää sinulle elämääsi ja pienestä matkasta yhdessä täällä näin virtuaalisesti! :heart:

Pikkumyylle: Toivotaan ja peukutetaan viivan vahvistumista!! +++++ :whistle:

Kp 1 voisi merkata tänään kohdalleni. Kyllä se täti vain kurvaas sit kylään jälleen kerran. Jos ei muuta iloa ole Clomhexalista, niin ainakin kierto tuntuu olevan tosi säännöllinen, jotain hyvääkin siis =)

Yhteistyössä